دانلود +رایگان+ نرم افزار+ هک+اینترنت + آنتی هک +فیلترشکن +vpn +دانلودرایگان +ES

دانلود رایگان نرم افزار هک واینترنت ، اکانت رایگان vpn

to esp...@googlegroups.com

دانلود +رایگان+ نرم افزار+ هک+اینترنت + آنتی هک +فیلترشکن +vpn +دانلودرایگان +ES

ساخت اکانت اختصاصی وی پی ان، ده روزه

سلام ، امشب می خواهم سروری به شما معرفی کنم ، تا به راحتی با کمترین زمان ممکن اکانت وی پی ان اختصاصی برای خودتان  به رایگان بسازید . این اکانت ده روز اعتبار دارد و پس از ده روز می توانید آن را آپدیت کنید.
همانطور که می دانید مانند این سرور ها بسیار زیاد بوده است اما مشکلاتی از قبیل زمان صرف شده در ثبت نام و ... باعث شده است تا کمتر کسی به سمت این سرور ها برود . اما این سرو کاملا متفاوت می باشد و علت این تفاوت به شرح زیر می باشد:
  1. ثبت نام و ساخت اکانت به مدت زمان کمتر از 5 دقیقه
  2. استفاده از اکانت از دوسرور جداگانه و پرسرعت ، آمریکا و انگلستان
  3. مدت زمان ده روزه که نسبت به دیگر سرور ها بالاتر می باشد .
  4. سرعتی بسیار استثنائی که با پروکسی های کشور ما سازگاری دارد .
علاوه بر آن سرعت اتصال به دوسرور بسیار بالا بوده است . اما دوباره  به مشکل بزرگی و همیشگی استفاده از اکانت های ثبت نامی روبه رو می شویم ، واین مشکل آپدیت کردن اکانت می باشد ، همه این سرورها برای هر آدرس ایمیل یک اکانت می سازند و می توانیم گفت اصلا آپدیت نمی شوند و یکبار استفاده می شود زیرا کسی نمی تواند برای هر بار اتصال یک آدرس ایمیل بسازد.اما چند وقت پیش با ارسال پست ساخت ایمیل یکبار مصرف این مشکل را برای همیشه حل کردم ، پس شما دوستان ابتدا ایمیل یکبار مصرف بسازید و به کمک آن اکانت را دریافت کنید و پس از پایان ده روز دوباره با ساخت ایمیل یکبار مصرف دیگری می توانید اکانت خود را آپدیت کنید.
شما می توانید قبل از دریافت اکانت ابتدا به این صفحه مراجعه فرمایید تا آموزش ساخت ایمیل یکبار مصرف را مشاهده کنید.
در  ادامه مطلب علاوه بر آشنایی بیشتر با  سرور فوق می توانید روش دریافت اکانت رایگان وی پی ان را به صورت تصویری مشاده کنید.
ادامه مطالب + دانلود
اکانت صددرصد رایگان VPN ، آدرس سایتهای فیلترشکن پرسرعت و همچنین دانلود رایگان جددیدترین نرم افزارهک واینترنت را کاملا رایگان ، بدون ثبت نام از این وبلاگ دریافت کنید . شما نیز می توانید لینک دانلود تمامی نرم افزار های مورد نظر خود را در ایمیلتان دریافت کنید .ESSYSTEM

اکانت رایگان وی پی ان از سرور موزیک آباد

سلام ، سرور موزیک آباد نام سرور جدیدی جهت دریافت   اکانت رایگان وی پی ان  می باشد. سایت ایرانی است اما اکانت های ارائه شده از این سرور خارجی می باشد ، سرعت بسیار عالی دارد و دیسکانکتی هم ندارد این اکانت را خودم تست کردم و خیالتان راحت اما یادتان نرود که دائمی نیست ، در ادامه مطلب علاوه بر دریافت این اکانت می توانید نام سرویس جدیدی که اکانت رایگان وی پی ان دوازده ساعته ارائه می دهد را مشاهده کنید.
[...]
You are subscribed to email updates from دانلود رایگان نرم افزار هک واینترنت ، اکانت رایگان vpn
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

دانلود رایگان نرم افزار هک واینترنت ، اکانت رایگان vpn

to esp...@googlegroups.com

فیس بوک مسنجر برای ویندوز را ارائه داد

 فیس بوک نرم افزار رسمی مسنجر  برای ویندوز 7 ارائه شد. امروزه کمتر کسی می توان پیدا کرد ، به اینترنت برود در سایت فیس بوک عضو نباشد ،  یکی از ویژه گی های سایت فیس بوک روابط اجتماعی کاربران اینترنتی در سرتاسر دنیا با یکدیگر است .یک مشکل کوچکی وجود داشت و این مشکل هم نبود نرم افزاری مانند مسنجر جهت ارتباط با دوستان خود در فیس بوک بود.
فیس بوک مسنجر برای ویندوز را ارائه داد
فیس بوک به تازه گی این مشکل را توانست حل کند و مسنجر مخصوص فیس بوک را با بازار ارائه داد ، تا کاربران برای ارتباط با دوستان خود نیازی به وارد شدن به سایت نباشد .همانطور که می دانید برخی اوقات سایت فیس بوک (مخصوصا در ایران ) به علت زیاد بود کاربرانی که همزمان وارد این سایت می شوند سرعت سرور پایین می آید و در نتیجه دیر لود می شود ، و به این ترتیب اگر کسی فقط به خواهد یک پیام ، ساده به دوست خود بدهد ، مجبور است وارد سایت شود و .... اما با وجود مسنجر مربوط به فیس بوک دیگر نیاز نیست وارد سایت شوید و مانند یاهو مسنجر با دوستان خود اقدام به چت ویا گفتگو آنلاین بکند.
با این نرم افزار علاوه بر اینکه می توانید با دوستان خود در این شبکه اجتماعی چت کنید، Notification ها را دریافت نمایید و فید وقایع مرتبط با دوستان خود را مشاهده کنید. در ادامه توضیحات بیشتر بعلاوه لینک دانلود نرم افزار را مشاهده خواهید کرد.
[...]

سری جدید اکانت های وی پی ان از سرور وبگذر

سری جدید اکانت های وی پی ان از سرور وبگذرسلام ، سری جدید اکانت های رایگان وی پی ان از سرور وبگذر تا اسفند ماه سال 90 اعتبار دارد ، تقریبا 2 ماه این اکانت فعال است ، اما این بار اکانت ارائه شده یک مقدار با اکانت های قبلی تفاوت دارد ، سرور وبگذر تعدا سرور های اتصال را افزایش داده است  و همین امر باعث شده است کمتر خط مشغول شود و همه بتوانند به نوعی از اکانت فوق استفاده کنند ، اما باز شما یک مقدار بیشتر توجه کنید و از همه سرورها استفاده کنید و هر بار از یک آیپی سرور ،استفاده کنید تا مشکلی پیش نیاید و همه هموطنان از اکانت استفاده کنند .

سرور ۱
اکانت شماره ۱ : اعتبار تا اسفند ۱۳۹۰
Username : Webgozar.VPN1
 به ادامه مطلب مراجعه کنید
[...]

معرفی سایتهای دریافت اکانت رایگان SOCKS Proxy،HTTP Proxy

سلام ، روش های عبور از فیلتر همانطور که می دانید فقط از راه وی پی ان و استفاده نرم افزارهای فیلترشکن نیست ، اگر بخواهیم دقیق تر وارد این بحث شویم بهتر است بگوییم ، تنها فقط با دریافت اکانت ویی پی ان و استفاده از آن می توانیم از فیلتر عبور کنیم ، بسیار اشتباه کرده ایم ، همانطور که هم در این وبلاگ و هم سایتهای مختلفی سرویسی به نام  SOCKS Proxy،HTTP Proxy، وجود دارد . من خودم دوروز است با استفاده از سرویسس آنلاین این وبلاگ به وسیله اکانت  SOCKS Proxy، از فیلتر عبور می کنم ، خلاصه اصلا اکانت وی پی ان دریافت نمی کنم ، زیرا سرعت استفاده از اکانت ،SOCKS Proxy بسیار بالاتر از وی پی ان می باشد.
اما چرا با وجود این سرویس ها من و شما دنبال اکانت وی پی ان هستیم ؟؟ دلیل این امر هم ، به دلایل زیر می باشد:
- مشکل سازگاری مرورگر ها با پروکسی
- سرعت پایین اینترنت
-دیسکانکتی  در هنگام اتصال با پروکسی موردنظر
به نوعی ، همه این مشکلات را در این پست برای شما حل کردم و همچنین تعدادی از  سایتهایی که اکانت های SOCKS Proxy،HTTP Proxy، رایگان ارائه می دهند ، معرفی کرده ام .
به شما قول می دهم ، می توانید براحتی بدون استفاده از وی پی ان و حتی پرسرعت تر از وی پی ان از  اینترنت بدون فیلتر استفاده کنید .صددردصد تضمین می کنم با رفتن به ادامه مطلب جهت مشاهده ادامه پست ، دیگر به جستجو اکانت وی پی ان نباشید هرچند می توانید از سرویس دریافت انلاین پروکسی  در وبلاگ که به تازه گی اصلاح شده است ، می توانبد به رایگان از اینترنت بدون فیلتر استفاده کنید.