libroj por angolaj esperantistoj

to Esperanto en Angolo, J.J.Santos
Karaj angolaj esperantistoj, bonvolu atente tralegi la mesaĝon de Joao Santos:

Karaj geamikoj:

Mi bezonas ekscii kiu estas nuntempe la angola responsulo
al kiu mi devas liveri esperantajn librojn por la angolaj esperantistoj.

Ĵus aperis ebleco sendi tiujn librojn senpage,
do tial, kaj pro tio ke mi estas en proceso de elmigrado al Brazilo,
mi volas fini tiun aferon, liverante la librojn al la angolanoj.

Do, bonvole, irigu ĉi tiun mesaĝon al angolaj esperantistoj,
kaj/aŭ venigu al mi retadresojn de homoj,
kiuj povu esti en la luanda flughaveno por ricevi sakon
kun pli ol 20kg da esperantaj libroj.

Amike,
João José Santos
-------------------------------------

Al kiu poŝta adreso lis endu la librojn?

Amike

Renato

--

renato corsetti
via del castello, 1 00036 palestrina, italujo

joao nsoko

to esperanto...@googlegroups.com
Kara RENATO

Mi kredas ke viscias bone mian reton, kaj mia tel. 00244921578159 / 00244913276165

to esperanto...@googlegroups.com, joao nsoko, J.J.Santos
Kara Joao,

Mi kredas ke vi scias bone mian reton, kaj mia tel. 00244921578159 / 00244913276165
Jes, sed ni bezonas adreson, al kiu sendi librojn per la poŝto.

JJSantos

to esperanto...@googlegroups.com, joao nsoko, lakar...@googlegroups.com, renato....@esperanto.it, Renato Corsetti
Estimataj angolaj amikoj:

Unue, dankon al Renato, kiu peris la mesaĝojn.

Due,...
Mi petas al la angolaj esperantistoj la adopton
de kunlaborema konduto rilate ĉi tiun aferon.
Kelkaj esperantistoj, pro bonvolemo,
donacis kelkajn librojn al la angolaj esperantistoj,
do estu dankemaj, kunlaboremaj kaj ne agu
kvazaŭ mi, La Karavelo aŭ iu ajn ion ŝuldas al Angolo
kaj al la angolanoj.

Trie,...
Mi petos al konato mia,
ke li transportu la sakon kun libroj al Luando.
Kiam tiu homo alvenos al la luanda flughaveno,
iu responsulo de AngEA devas esti tie, nepre,
por ke la peranto transdonu la librojn
sen pliaj ĝenoj por li mem.

Bonvole, komprenu, ke ne facile oni trovas iun,
kiu volas helpi porti la librojn al Angolo.

Do, mi volas telefonnumerojn kaj adresojn,
sed PRECIPE, mi volas, ke iu estu en la tago kaj horo
indikota en la flughaveno de Luando por ricevi la librojn.

La responsulo mesaĝu rekte al mi al:
joaojos...@gmail.com

Amike,
João José Santos

joao nsoko

to esperanto...@googlegroups.com
Kara Estimata Joao Santos

MI estas preta l mi la tagon kaj la horon kesono atingos luandon kompreneble, atendas vian informon.

Via Samideano

Joao Claudio T. Nsoko

joao nsoko

to esperanto...@googlegroups.com
Kara RENATO

jem mia pasxtadreso: C.P.1197 Luanda - Angola

Via

Joao Claudio T. Nsoko