BTK MMS - Bayram Kutlaması

Ali Gokhan Kulac

to ericsson...@googlegroups.com, Biricik Hisim, Alican Erol, nadir yılmaz <nadiryilmaz@nanotek-ltd.com.tr> (nadiryilmaz@nanotek-ltd.com.tr), Murat AKCA / Nanotek <murat@nanotek-ltd.com.tr> (murat@nanotek-ltd.com.tr)

Arkadaşlar selamlar,

Şimdiden mübarek Kurban bayramınızı kutlar ve hayırlara vesile olmasını dilerim, hepinize iyi bayramlar diliyorum.

P.S: Bayram sonrası 30 Ekim tarihine kadar izinli olacağım, bu süre zarfında Biricik Hanım ve Alican Bey ile herhangi bir konuda kontağa geçebilirsiniz. Bende maillerime gecikmeli olarak cevap vermeye çalışıyor olacağım.

Teşekkürler,

Ali

Biricik Hisim

to Ali Gokhan Kulac, ericsson...@googlegroups.com, Alican Erol, nadir yılmaz <nadiryilmaz@nanotek-ltd.com.tr> (nadiryilmaz@nanotek-ltd.com.tr), Murat AKCA / Nanotek <murat@nanotek-ltd.com.tr> (murat@nanotek-ltd.com.tr)

Merhabalar,

Ben de mübarek kurban bayramızı en içten dileklerimle kutlarım.

İletişim bilgilerim aşağıda. Ali Gökhan2ın olmadığı dönemde benimle de iletişime geçebilirsiniz.

Teşekkürler,

line
BİRİCİK HISIM

Customer Operations Manager

Ericsson Turkey, Enterprise & Government

Account

Buyukdere Cad. USO Center No:241 7th Floor
34398, Istanbul, Turkey
Phone +90 212 3658458
Mobile +90 532 4332214

ECC 58458

birici...@ericsson.com
www.ericsson.com

http://www.ericsson.com/current_campaign

This Communication is Confidential. We only send and receive email on the basis of the terms set out at www.ericsson.com/email_disclaimer

Vedat Bakırcı

to Ali Gokhan Kulac, ericsson...@googlegroups.com, Biricik Hisim, Alican Erol, nadir yılmaz <nadiryilmaz@nanotek-ltd.com.tr> (nadiryilmaz@nanotek-ltd.com.tr), Murat AKCA / Nanotek <murat@nanotek-ltd.com.tr> (murat@nanotek-ltd.com.tr)
Hayır kapılarının sonuna kadar açık, kaza ve belaların bertaraf olduğu Kurban Bayramının, yaşadığınız tüm sorunları alıp götürmesi dileğiyle..Kurban Bayramımız mübarek olsun.

Vedat BAKIRCI
B.T.K Diyarbakır Bölge

Faruk Mirik

to ericsson...@googlegroups.com
Arkadaşlar merhaba,

Sağlıklı, huzurlu, sevgi ve muhabbet dolu nice bayramlara ulaşmak dileğiyle, Kurban bayramınız kutu olsun. İyi bayramlar.

Faruk Mırık

Faruk Mirik

to ericsson...@googlegroups.com
Message has been deleted

Tarık Acar

to Faruk Mirik, ericsson...@googlegroups.com

Kurban bayraminizi kutlar hayirlara vesile olmasini dilerim.

TARIK ACAR
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
MMS Projesi Elektrik-Elektronik Müh.

15 Eki 2013 06:31 tarihinde "Faruk Mirik" <faruk...@gmail.com> yazdı:
Arkadaşlar merhaba,

Sağlıklı, huzurlu, sevgi ve muhabbet dolu nice bayramlara ulaşmak dileğiyle, Kurban bayramınız kutu olsun. İyi bayramlar.

Faruk Mırık

Murat Veli Celik

to Tarık Acar, Faruk Mirik, ericsson...@googlegroups.com
Cümleten bayramınız mübarek olsun.
VeliMurat

Sent from my iPhone

Alican Erol

to Biricik Hisim, Ali Gokhan Kulac, ericsson...@googlegroups.com, nadir yılmaz <nadiryilmaz@nanotek-ltd.com.tr> (nadiryilmaz@nanotek-ltd.com.tr), Murat AKCA / Nanotek <murat@nanotek-ltd.com.tr> (murat@nanotek-ltd.com.tr)

Merhabalar,

Mailimdeki bir problem dolayısıyla henüz giriş yapabilmekteyim. Geçmiş mübarek kurban bayramınızı kutlarım.

İletişim bilgilerim aşağıda olup,  bana da bu bilgielrden ulaşmanız mümkün olacaktır.

Teşekürler.

İyi çalışmalar.

ALİCAN EROL

Ericsson
Büyükdere Cad. USO Center No:245 Kat:7
34398, Maslak ISTANBUL, TURKEY
Phone +90 212 286 86 86
Mobile +90 535 730 40 82
Office +90 535 730 40 82
alica...@ericsson.com
www.ericsson.com

Alican Erol

to nadir yılmaz, Biricik Hisim, Ali Gokhan Kulac, ericsson...@googlegroups.com, mu...@nanotek-ltd.com.tr

Nadir Bey selamlar,

Evet tool ile ilgili ufak bir problem söz konusu fakat ilgileniliyor. En kısa sürede problem çözülecek ve sistem aktif hale geldiği takdirde sizlere bilgisini veriyor olacağım.

Teşekkürler.

Alican

to nadir yılmaz, Biricik Hisim, Ali Gokhan Kulac, ericsson...@googlegroups.com, mu...@nanotek-ltd.com.tr
Nadir Bey merhabalar,

Sistemdeki sorun giderildi, giris yapabilirsiniz.

Tesekkurler.
İyi calismalar.
Alican

On 21 Eki 2013, at 11:14, "nadir yılmaz" <nadir...@nanotek-ltd.com.tr> wrote:

[...]