Pt note, urmariti modulul uniweb pt studenti

Delia Domnita Rogojan

to dsi201...@googlegroups.com
Pt notele pe sem acesta, urmariti Modulul univeb pt studenti.
Inca nu sunt trecute de profesori, prin urmare nu sunt nici la secretariat.
Dar in curand, ar trebui sa le putem vizualiza si pe site.
Speram ca in timp util :) Si nu abia in semestrul viitor.

Important! Modul Uniweb pentru studenti

Pentru vizualizarea situatiei scolare studentii pot sa acceseze siteul http://studinfo.uoradea.ro (functioneaza doar cu Internet Explorer). Se alege butonul "Login" (aflat in partea dreapta-sus a paginii) si se introduc datele urmatoare:

Utilizator: CNP-ul studentului

Parola: CNP-ul studentului (parola poate fi modificata ulterior)

Categoria: student

Se selecteaza butonul "facultati" si ulterior facultatea dorita, forma de invatamant (masterat / studii de licenta), domeniul, specializarea, anul de studii. Din lista de studenti utilizatorul logat poate selecta doar numele sau pentru a vizualiza situatia scolara.

Pentru schimbarea parolei se selecteaza butonul "contul meu".

--
Delia Domnita Rogojan
Oradea

0771 434734

Consultant Antreprenorial Bihor
Proiect CeMPRES

Centrul Multimedia de Promovare si Resurse in egalitate de sanse
http://www.cempres.ro/
Asociatia pentru Dezvoltare Durabila Slatina - http://www.adds.ro/

Masterand Dezvoltare Sociala si Institutionala, Domeniu Sociologie, anul II
Masterand Economie Sociala, Domeniu Asistenta Sociala, anul II
Universitatea de Stat din Oradea, Facultatea de Stiinte Socio Umane

laszlo pal

to dsi201...@googlegroups.com
Ciao colegi
Mihes ne va trimite un reply daca primeste referatul? Ce stiti?
Laszlo

dorcu daniela

to dsi201...@googlegroups.com
Mie mi-a trimis un ,,multumesc,, inapoi probabil pentru ca i-am trimis urare de ziua lui.
In mod normal ar trebui sa iti trimita un semn ca a primit referatul.

Mihes ne va trimite un reply daca primeste referatul? Ce stiti?
Laszlo

Delia Domnita Rogojan

to dsi201...@googlegroups.com
Si eu am primit tot un multumesc :).
Laszlo daca ai trimis pe adresa aceea de yahoo, cu siguranta a primit.