Kort Cypern

Ricky

Hej Gruppe

Synes umiddelbart ikke jeg kan finde et kort over Cypern til hverken
Tomtom eller Garmin. Kan nogen hjælpe?

Ricky

Max

Hej Ricky

> Synes umiddelbart ikke jeg kan finde et kort over Cypern til hverken
> Tomtom eller Garmin. Kan nogen hjælpe?

Som jeg husker det har Tomtom ikke noget, men Garmin
og Wayfinder skulle have det. Husk det hedder Cyprus.

Max

Ricky

Hej Max

Her fået googlet en del mere og giver dig ret.
Har fundet en web butik på cypern og de sælger kun garmin og en andet
for ukendt mærke.

Lidt skidt når man har en ældre TomTom One, som basalt set løser
opgaven :(, men en Garmin er vel også fint.

Tak for input

Ricky

Jet

Google er din ven, Gratis GPS Cypern Kort - Kort over Cypern til
Garmin - CyMps http://www.cymps.com/