Brian Steen Nielsen - Jørgen?

JSH [9800]

Et væddemål - Er Brian Steen Nielsen søn af Jørgen Steen Nielsen - Tidligere
Dr?

Sten Schou

"JSH [9800]" <jstenbak[fjern_dette]@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> Et væddemål - Er Brian Steen Nielsen søn af Jørgen Steen Nielsen -
Tidligere
> Dr?

Det tror jeg ikke, det er vist ikke Brian Steens skyld (alene), at AGF
aldrig har nogle penge i kassen.

Hilsen Sten

Michael

Er det ikke Jimmi Nielsens far? Æblet falder jo ikke langt fra stammen...

/michael

Sten Schou

"Michael" <micha...@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke Jimmi Nielsens far? Æblet falder jo ikke langt fra stammen...
>
> /michael

Det tror jeg heller ikke, Jimmy Nielsen skulle iflg. Nordjyske Stifttidende
have betalt sin gæld forlængst, det kniber vist mere for hans holdkammerat.

Hilsen Sten

Michael

Sten Schou wrote:
> Det tror jeg heller ikke, Jimmy Nielsen skulle iflg. Nordjyske Stifttidende
> have betalt sin gæld forlængst, det kniber vist mere for hans holdkammerat.
>
> Hilsen Sten

Ja, der tror jeg sgu ikke, der er slægtsskab...

/michael