17 årig fyr søger andre fyr til sex

Bi fyr

Hej jeg er en 17 årig biSexuel dreng.
Jeg leder efter en dreng eller mand til noget sex.
Jeg drømmer om at få lov til at sutte pik, min største drøm ar at få lov til
at sluge sperm. Men at bolle en anden mand eller blive bollet er også en
ting der er højt på min liste...
Jeg gå selv og putter ting op i røven på mig selv, fingre, bananer osv. det
er bare dejligt...
Jeg leder efter en i Vejle-Kolding området til noget SEX.

Er du interesseret så skriv til mig:
dk...@hotmail.dk

hilsen. Bi-fyr 17

Lars Dan Rander

Torsdag 03 September 1998 kl. 21:42 skrev "Bi fyr" <dk...@hotmail.com>:

> [...]
> selv og putter ting op i røven på mig selv, fingre, bananer osv. det er
> bare dejligt... Jeg leder efter en i Vejle-Kolding området til noget

Jeg kender en der søger efter lige præcis sådan en som dig! Han hedder Bo
Warming, men jeg har desværre ikke hans email-adresse. Den kan du garanteret
finde på hans hjemmeside, www.glistrup.com :-)

--
*** Udskift "feet" med "foot" for at svare via email. ***
Lars Rander | Mænd har flere problemer end kvinder -

... "Byrådet må stramme sig op: Børnetallet falder!" (Birkerød Avis)

Lars Dan Rander

Fredag 04 September 1998 kl. 00:10 skrev marg...@iname.com (Grethe):

> BW bor forhåbentlig ikke i Vejle- Kolding-området, for så emigrerer jeg
> sgu til Djævleøen. ;-)

Se, her må jeg blive dig svar skyldig, for jeg aner det ærlig talt ikke...
:-)

--
Lars Rander | "Hvis man har behov for at svine folk til for at
www.bigfoot.com/~rander | holde dagligdagen ud burde man måske søge

*** Udskift "feet" med "foot" for at svare via email. ***

... "De rige har mange penge" (Aktuelt)

Ole Thomsen

On Fri, 04 Sep 1998 00:10:13 GMT, marg...@iname.com (Grethe)
wrote:

>BW bor forhåbentlig ikke i Vejle- Kolding-området, for så
>emigrerer jeg sgu til Djævleøen. ;-)

Bare rolig han bor i København!

Ole Thomsen
ICQ# 12725518

David P. Hansen

Asbjørn Christensen wrote in message <35f8c180...@news.image.dk>...
>[Fy og bi annonce]

>Hvis der skulle være interesse kan vi nok finde en eller anden
>udlånsordning. ;-D

Nej tak! Ikke engang for et bytte med min nabo ;-)

/David

--
David P. Hansen - En nørd med indbygget humanist :>
- Er der nogen der har set mit forsvundne

Ole Thomsen

On Fri, 04 Sep 1998 10:32:46 GMT, cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) wrote:

>(klip)

>[Fy og bi annonce]
>Hvis der skulle være interesse kan vi nok finde en eller anden
>udlånsordning. ;-D

Nej tak!
Han vil desuden aldrig kunne få indrejse tilladelse! ;-D

Ole Thomsen

On Fri, 04 Sep 1998 10:44:34 GMT, "David P. Hansen"
<dpha...@moderate.au.dk> wrote:

>Nej tak! Ikke engang for et bytte med min nabo ;-)

Det kan jeg kun give dig ret i, man hvis Asbjørn opfører sig
ortentligt så kan det da være at kan overveje at give bamsen asyl

David P. Hansen

Asbjørn Christensen wrote in message <35fce740...@news.image.dk>...

>Det ville ellers være en usædvanelig oplevelse........ ;-D

Jeg tror at ordet du leder efter er u-be-ha-ge-lig, og ikke usædvanelig ;-)

le...@geocities.com

On Fri, 04 Sep 1998 07:59:37 GMT, otho...@bigfoot.com (Ole Thomsen)
wrote:

>Bare rolig han bor i København!

Det er nu ikke noget vi Københavnere normalt "praler" med !

--
Leyna

****************************
* Life's what you make it! *
****************************

Ole Thomsen

On Fri, 04 Sep 1998 13:17:00 GMT, cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) wrote:

>Nu er København heldigvis tilpas stor til at man kan undgå at
>møde ham, så indtil videre tror jeg ikke det bliver nødvendigt,
>men ellers tak. :-D

jeg sagde overveje! Det var ikke et tilbud! ;-D

Ole Thomsen

On Fri, 04 Sep 1998 19:35:57 GMT, le...@geocities.com wrote:

>Det er nu ikke noget vi Københavnere normalt "praler" med !

Nå, det trode jeg at I gjore! ;-D

Lars Dan Rander

Lørdag 05 September 1998 kl. 00:28 skrev trash@INGEN_DAASEMAD.boelskifte.dk
(Thomas Boelskifte):

> Jeg sover eddermame ikke. Jeg ryger SMØGER! Og drikker Super Light og
> hører Leary og Manics.

Du ved godt at du burde drikke kaffe i stedet, ikke? I'll bet that the
people who invented coffee was actually smokers, who invented it so they
could stay up late and smoke some fucking more! :-D

> En livsfarlig cocktail ;-)

Tror jeg gerne, specielt med din tankegang! :-)

--
[...]

... "Vi griner ikke kun for sjov!" (Illustreret Videnskab)

Anders H. Jørgensen

Thomas Boelskifte wrote in message
<1deux7c.fhn...@ppp49.hor.tele.dk>...
>Asbjørn Christensen <cute...@image.dk> wrote:

>En livsfarlig cocktail ;-)

Nej, pyt du har sgu ikke så meget at miste alligevel......:-)

Brian Jensen

Thomas Boelskifte skrev:

> Amen! :-)
> Og der hvor jeg skal hen er det aldrig et problem at få ild i sin smøg
> ;-)

Jeg troede ellers at du fik udleveret en sæk kul, samt besked om at
starte dit eget firma! ;-D

--
Brian
Jeg har ikke noget imod folk

Ole Thomsen

On Fri, 04 Sep 1998 23:58:13 GMT, cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) wrote:

>(klip)
>[Og hvor bor BW]

>Endnu en grund til at sige ellers tak! ;-D

Har du fået noget at takke for?? ;-DD

Lars Dan Rander

Lørdag 05 September 1998 kl. 05:07 skrev trash@INGEN_DAASEMAD.boelskifte.dk
(Thomas Boelskifte):

> Amen! :-)

Hva satan, er du blevet troende? :-)

> Og der hvor jeg skal hen er det aldrig et problem at få ild i sin smøg

Nej, problemet er at nå at suge i den før den er brændt op! :-)

--
[...]

... "Ti procent af alle forældre kan ikke få børn" (Radioavisen)

Brian Jensen

Asbjørn Christensen skrev:
klip [Københavnere og deres problemer]
> Jeps - garanti for at jeg ikke bliver deporteret til kolonierne
> (læs:Jylland) ;-D

At du ikke har hørt ordentligt efter i skolen, havde jeg da regnet ud
forlængst Asbjørn, men jeg troede ikke det var så slemt!
Det er _Jylland_ der er hovedlandet og øerne er kolonierne! ;-D

Ole Thomsen

On Sun, 06 Sep 1998 15:09:57 GMT, cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) wrote:

>(klip)

>Jeps - garanti for at jeg ikke bliver deporteret til kolonierne
>(læs:Jylland) ;-D

Du tager fejl! Det er alt det der ligger øst for Lillebælt der er
kolonierne! ;-DD

Brian Jensen

Grethe skrev:

> On Sun, 06 Sep 1998 23:02:21 +0200, Brian Jensen wrote:
klip [Jylland er Danmark]
> Brian, er det før din tid i sjatten, at det blve slået fast, at
> jyder bliver udsendt til Kbn for ar hjælpe de underudviklede
> halvsvenskere. §;-)

Ja det må det være - Jeg er i hvert fald ikke blevet advaret før ;-)

> Du skal ikke regne med, at du på nogen måde kan hjælpe dem. Thi
> de er for evigt fortabte i deres salige tro på, at de er
> danskerne overlegne. §;-)

Måske har du ret ? - Men vi kan jo så overveje om ikke vi skal inddrage
deres licens (til at flage med Danebrog!)

Ole Thomsen

On Mon, 07 Sep 1998 15:08:14 GMT, cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) wrote:

[klip]

>Niks, Det er bare noget vi har bildt jyderne ind for at få en
>smule fred. ;-D

Har du aldrig tænkt på hvorfor at der er vand rundt om Sjælland?
;-D

Ole Thomsen

On Tue, 08 Sep 1998 04:23:50 GMT, cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) wrote:

>Jo, for at reducere rendet af svenskere, fynboer og andet
>skidfolk mest muligt.....;-D

Næh, det er skam bare fordi vi andre syntes at det var fordyrt at
sætte et hejn omkring Sjælland. ;-D

Ole Thomsen

On Tue, 08 Sep 1998 18:55:33 GMT, marg...@iname.com (Grethe)
wrote:

>Præcist. Vi jyder har vel økonnomisl sans

Yeps! :-D