Arrrrrrrrrg

Eluder

Hej Allesammen.

Nu er jeg igen lige kommet hjem, så I skal da selvfølgelig have Jeres
sædvanlige morgenhilsen. Men hvilken morgen. Tror I ikke lige, at jeg
har fået af vide, at jeg skal afsted igen Søndag aften.

Arg ja. En hel uge til i Norge. Det er godt nok ikke noget jeg lige
har lyst til lige nu i hvert fald. Men når Bossen siger det, er vel
ikke noget at gøre ved det vel?

Når men man har jo savnet Jer lidt. Det kan man vel ikke komme uden
om. Men jeg skal nok i den følgende uge komme med min sædvanlige
morgenhilsen.

Sov nu fortsat rigtigt godt.

Hilsen René

Lise-Lotte Gerding

On Sat, 31 Jan 1998 02:08:47 GMT, elu...@post6.tele.dk (Eluder) wrote:

> [...]
>sædvanlige morgenhilsen. Men hvilken morgen. Tror I ikke lige, at jeg
>har fået af vide, at jeg skal afsted igen Søndag aften.

Åhhh herregud. Så kan du jo sagtens nå at læse mine indlæg *bg*

>Arg ja. En hel uge til i Norge. Det er godt nok ikke noget jeg lige
>har lyst til lige nu i hvert fald. Men når Bossen siger det, er vel
>ikke noget at gøre ved det vel?

Nope nok ikke hvis du vil beholde jobbet, hvilket jeg tror du vil. For
det lyder til, at du er glad for det.

--
Lotte-mor
ICQ: 1274046

Peter Rønhave

>Sat, 31 Jan 1998 02:08:47 GMT, skrev elu...@post6.tele.dk (Eluder)
>følgende :

Du har det da ikke være en mig. Jeg er lige kommet hjem fra Norge og tager
afsted igen på tirsdag. Det er da bare hyggeligt.

En uge i norge ud af et helt liv, hvad betyder det.? At man kan beholde
sit arbejde vel saktens.

Det lyder da dejligt.

Jeg er jo lige færdig med morgenmaden.

Mvh. Peter Rønhave
ICQ 6623786
"Fjern # fra E-mail adressen"

Lene Guldmann

On Sat, 31 Jan 1998 02:08:47 GMT,
Eluder <elu...@post6.tele.dk> wrote:

Jeg syntes godt nokker du er en bisse, så'n få en Norgestur af bossen, og så
ikke glæde sig, puuuuha, du skulle skamme dig, jeg er smadder misundelig,
min skole sender nemlig ikke mig til Norge overhovedet nogen sinde. :o)

--
Pinto aka Lene - <URL:http://home3.inet.tele.dk/pinto>
Trine: <URL:http://www.geocities.com/EnchantedForest/Cottage/2695>

Bennett's Laws of Horticulture:
(1) Houses are for people to live in.
(2) Gardens are for plants to live in.
(3) There is no such thing as a houseplant.

Lene Guldmann

On Sat, 31 Jan 1998 07:53:06 GMT,
Asbjørn Christensen <cute...@image.dk> wrote:

>Sove ? Jeg er lige stået op ;-)

Hva søren, lå du og flanede til næsten otte? :o)

teamwork, n.:
Having someone to blame.

Eluder

On Sat, 31 Jan 1998 02:26:52 GMT, ger...@post8.tele.dk (Lise-Lotte
Gerding) wrote:

[snip]

>Åhhh herregud. Så kan du jo sagtens nå at læse mine indlæg *bg*

Ja da. :-)

>Nope nok ikke hvis du vil beholde jobbet, hvilket jeg tror du vil. For
>det lyder til, at du er glad for det.

Jamen det er jeg da også. Og to uger sammenlagt, kan jeg da også godt
klare. Bare jeg ikke skal ligge og køre i pendulfart til Norge hele
tiden. Man har jo også en omgangskreds man gerne vil se ikke? Og måske
også andre ting :-)

Hilsen René

Eluder

On Sat, 31 Jan 1998 07:53:06 GMT, cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) wrote:

[Igen til Norge]

>Suuuuurt !

Helt sikkert. Specielt når man står på DFDS terminalen i Norge og får
besked på at ringe hjem til chefen bare for at få af vide man skal
køre hele næste uge også.. Det er ikke lige min kop the.

>Alt andet ville jo nok få uønskede konsekvenser og det kan nok ikke
>anbefales.

Nej det var nemlig også mine tanker.

>Sove ? Jeg er lige stået op ;-)

Der kan du bare se. Der er virkelig vendt op og ned på min hverdag.
:-(

Hilsen René

Eluder

On Sat, 31 Jan 1998 12:22:16 +0100, "Peter Rønhave"
<ronhave#@get2net.dk> wrote:

[snip]

>Du har det da ikke være en mig. Jeg er lige kommet hjem fra Norge og tager
>afsted igen på tirsdag. Det er da bare hyggeligt.

Jo men jeg kunne godt finde på en anden måde at tage derop på. Nu
snakker jeg jo om arbejde og bumle rundt i en lastbil.

>En uge i norge ud af et helt liv, hvad betyder det.? At man kan beholde
>sit arbejde vel saktens.

Jamen nu bliver det jo til hele to uger. Jeg har jo lige været afsted
i en uge :-(

>Jeg er jo lige færdig med morgenmaden.

Hehe.

Hilsen René

Peter Rønhave

>Jo men jeg kunne godt finde på en anden måde at tage derop på. Nu
>snakker jeg jo om arbejde og bumle rundt i en lastbil.

Jeg snakker også arbejde. Bumler bare rundt i min egen bil.

>Jamen nu bliver det jo til hele to uger. Jeg har jo lige været afsted
>i en uge :-(

Tja en uge i Thailand var da ikke at fornægte i stedet for.

Lise-Lotte Gerding

On Sun, 01 Feb 1998 14:13:04 GMT, elu...@post6.tele.dk (Eluder) wrote:

[René glad for sit arbejde]

> [...]
>klare. Bare jeg ikke skal ligge og køre i pendulfart til Norge hele
>tiden. Man har jo også en omgangskreds man gerne vil se ikke? Og måske

Udover at og til at pleje omgangskredsen, hvad interesserer du dig så
ellers for. Her tænker jeg på, at du jo umuligt kan gå på aftenskole
og lign. Med de arbejdstider/perioder er _det_ da noget som er helt
umuligt. *s*

Andreas L. Olesen

Den Sun, 1 Feb 1998 17:42:48 +0100 fandt "Peter Rønhave"
<ronhave#@get2net.dk> tid til at skrive følgende:

[back on the road again, en route to Norway]

>Tja en uge i Thailand var da ikke at fornægte i stedet for.

Ja, det er da meget godt. Vejret er sikkert helt fint derude nu men,
der er kraftedeme langt -selv i en Scania som Renes*g*

--
Andreas
al96...@image.dk

UIN: 2315054(authorization needed)

Lene Guldmann

On Sat, 31 Jan 1998 19:46:44 GMT,
Asbjørn Christensen <cute...@image.dk> wrote:

>Ja hva' fa'en... Det er weekend så kan man vel nok tillade sig at sove
>et par timer længere :-)

Hva hulende, tror du bare man kan drive den af i weekenderne, hvad er du for
en bjørn? Naaaah, sov du bare lørdage og søndage væk, bare du ikke undlader
at chatte :o)

squatcho, n.:
The button at the top of a baseball cap.
-- "Sniglets", Rich Hall & Friends

Eluder

On 31 Jan 1998 18:47:18 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

>Hva søren, lå du og flanede til næsten otte? :o)

Tsk tsk kan jeg bare sige. Der er nogen der har det godt :-)

Hilsen René

Eluder

On 31 Jan 1998 18:45:02 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

> [...]
>ikke glæde sig, puuuuha, du skulle skamme dig, jeg er smadder misundelig,
>min skole sender nemlig ikke mig til Norge overhovedet nogen sinde. :o)

Nu skal du bare se. Når jeg tager til Norge, er det ikke for at kunne
boltre sig i sneen eller drikke massere af øl (selvom jeg gerne
ville), men for at arbejde :-)

Hilsen René

Lene Guldmann

On Mon, 02 Feb 1998 20:20:56 GMT,
Asbjørn Christensen <cute...@image.dk> wrote:

>Det behøver du såmænd ikke være bekymret for :-)

GØR JEG IKKE? Hmmm, hvis du siger det, så okay, så bekømrer jeg mig ikke
mere :o)

senility, n.:
The state of mind of elderly persons with whom one happens to disagree.

Lene Guldmann

On Tue, 03 Feb 1998 18:49:04 GMT,
Asbjørn Christensen <cute...@image.dk> wrote:

>Jeg nænner næsten ikke at nævne at jeg allerede er ved at planlægge de
>næste par friuger ;-p

Sikke noget grisseri, de næste par friuger, hrmf, jeg har da bare ferie i
næste uge, da tager jeg afsted tirsdag inden middag til Jylland, og kommer
ikke hjem igen førend lørdag aften, så da får snakken også ferie :o)

Don't get even -- get odd!

Poul Erik Lindaa

On 4 Feb 1998 14:15:17 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

> Sikke noget grisseri, de næste par friuger, hrmf, jeg har da bare ferie i
> næste uge, da tager jeg afsted tirsdag inden middag til Jylland, og kommer
> ikke hjem igen førend lørdag aften, så da får snakken også ferie :o)

Jamen du skal da være velkommen i hovedlandet i næste uge.

Poul Erik

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.l...@aof.dk

Lene Guldmann

On Wed, 04 Feb 1998 19:43:26 GMT,
Asbjørn Christensen <cute...@image.dk> wrote:

>Jeg ka' da ikke gøre for at jeg har to uger ferie tilbage, så hvis
>ellers chefen æder den så holder jeg en uge fri sidste i denne måned
>og en uge fri midt i næste måned ;-p

Hmmmm, så kunne det vel tænkes, at du plopper op lige pludselig midt i
Internettet, eller i det der vi ikke må sige højt :o) Glæder mig allerede
:oD

>BTW Go' tur - prøv nu at lade
>være med at lægge Jylland i ruiner ;-)

SKal jeg nok, Jylland har før overlevet mit besøg, og det er vel ingen skade
til, at jeg efterlader et par spor, så'n lige så man kan se, at jeg har
været det :o)

Lisp Users:
Due to the holiday next Monday, there will be no garbage collection.

Lene Guldmann

On Thu, 05 Feb 1998 00:17:44 GMT,
Poul Erik Lindaa <pe.l...@aof.dk> wrote:

>Jamen du skal da være velkommen i hovedlandet i næste uge.

Mange tak, det kunne være man måtte lone en putter til at "snakke" i? Naah
just kiddin :o)

What we do not understand we do not possess.
-- Goethe

Gitte Sørensen

På datoen Wed, 04 Feb 1998 19:43:26 GMT brugte cute...@image.dk
(Asbjørn Christensen) lidt af sin tid på at skrive disse ord:

(klip)

> [...]
>ellers chefen æder den så holder jeg en uge fri sidste i denne måned

>og en uge fri midt i næste måned ;-p BTW Go' tur - prøv nu at lade

Øv-øv. Jeg har kun 3 feriedage tilbage !! Dem må jeg hellere spare
lidt på. Der er trods alt flere månder endnu til det nye ferieår
starter.

--
Gitte Sørensen (P.S: Husk at fjerne x-et ved svar til e-mail)

http://www.image.dk/~cgsorens

Poul Erik Lindaa

On 5 Feb 1998 13:05:57 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

> Mange tak, det kunne være man måtte lone en putter til at "snakke" i? Naah
> just kiddin :o)

Jo, men skulle det knive står den uden at blive rørt det meste af
dagen i næste uge.

Lene Guldmann

On Thu, 05 Feb 1998 23:07:58 GMT,

Poul Erik Lindaa <pe.l...@aof.dk> wrote:

>Jo, men skulle det knive står den uden at blive rørt det meste af
>dagen i næste uge.

Mange tak. Så kan du da bare lægge nøglen under måtten ;o)

You can't take damsel here now.

Lene Guldmann

On Thu, 05 Feb 1998 19:13:36 GMT,
Asbjørn Christensen <cute...@image.dk> wrote:

>Det kan jo ikke udelukkes :-)

Du kan lige våve at udeblive ;o)

>Muligvis ikke, men jeg tænkte mere på at de bl.a. har brugt lang tid
>på at renovere bl.a. Koldinghus og så ville det jo være synd hvis du
>kom for tæt på og......... ;-)

Jamen hvad mener du dog med det, jeg taler da ikke med store armbevægelser,
men det kunne da være jeg aflægger Koldinghus et bette besøg, siden de igen
har renoveret det hehe

If I'd known computer science was going to be like this, I'd never have
given up being a rock 'n' roll star.
-- G. Hirst

Poul Erik Lindaa

On 6 Feb 1998 13:35:47 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

> Mange tak. Så kan du da bare lægge nøglen under måtten ;o)

Jo, det finder vi nok ud af, hvis jeg da ikke er hjemme.

Lene Guldmann

On Fri, 06 Feb 1998 18:45:47 GMT,

Poul Erik Lindaa <pe.l...@aof.dk> wrote:

>Jo, det finder vi nok ud af, hvis jeg da ikke er hjemme.

Jamen skal du da ikke i byen eller sådan noget, jeg mener, hvad tror du ikke
folk vil tænke, hvis jeg så'n render og besøger din putter, mens du er
hjemme? :o)

Jaaaa jeg trækker i land hehehehe, men jeg vil godt låne den til at sende en
hilsen til snakken :o)

Your fly might be open (but don't check it just now).

Lene Guldmann

On Fri, 06 Feb 1998 18:57:50 GMT,
Asbjørn Christensen <cute...@image.dk> wrote:

>Bare rolig - jeg kigger nok inden for :-)

Jamen det lyder da hyggeligt, hvad vil du have, kaffe, te eller el bajer?
:o)

>Vil det ikke være synd ? ;-)

Hehehe, jo, desuden koster det også penge, og jeg var der for under to år
siden, så det er nok ikke meget mere anderledes end det var dengang.

*Dasker Asbjørn på skulderen så han vælter af stolen* :o)

I am a man: nothing human is alien to me.
-- Publius Terentius Afer (Terence)

Poul Erik Lindaa

On 6 Feb 1998 20:13:42 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

> Jaaaa jeg trækker i land hehehehe, men jeg vil godt låne den til at sende en
> hilsen til snakken :o)

De siger nok ikke så meget, de er vant til at derkommer en del
mennesker her. Og komputeren, der kan du ikke gøre noget
(undtagen med en hammer) jeg ikke kan rette op på, men mit
barskab, så vil jegg være med.

Lene Guldmann

On Fri, 06 Feb 1998 23:14:48 GMT,
Asbjørn Christensen <cute...@image.dk> wrote:

>Skulle der være en enkelt snebajer ville det jo ikke være helt af
>vejen :-)

Jamen een må vel hellere se at få anskaffet een og så gemme den godt væk fra
Allan, han kan nemli' også li de snebajer :o)

>Nej så er der vist ikke sket det helt store.

Har du været i Koldinghus? Det er ellers smart med alle de indendørs
planter.

>Ih altså nu landede jeg lige oven i skålen med chips ;-)

Hold da op, hehee, de bruger da også større og større kartofler til Kims
efter hånden ;o)

Zero Defects, n.:
The result of shutting down a production line.

Lene Guldmann

On Sat, 07 Feb 1998 00:13:03 GMT,

> [...]

>mennesker her. Og komputeren, der kan du ikke gøre noget
>(undtagen med en hammer) jeg ikke kan rette op på, men mit

Øv, nu trode jeg lige, at jeg skulle holde en rigtig fed fest, og så må jeg
kun, hvis du er med. Okay, siden det så er dit barskab der skal plundres, så
er det nok iorden :o)

Iøvrigt tror jeg nok, at jeg kan gøre ting ved din computer, så du får svært
ved at rette op på det, ihvertfald vil det tage dig et par uger :oP

Men det kunne jeg aldrig finde på.

System checkpoint complete.

Poul Erik Lindaa

On 7 Feb 1998 09:41:56 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

> Øv, nu trode jeg lige, at jeg skulle holde en rigtig fed fest, og så må jeg
> kun, hvis du er med. Okay, siden det så er dit barskab der skal plundres, så
> er det nok iorden :o)

Jamen jeg er hjemme om dagen i næste uge. Og skal du helt tømme
barskabet, skal du nok afsætte det meste af ugen.

> Iøvrigt tror jeg nok, at jeg kan gøre ting ved din computer, så du får svært
> ved at rette op på det, ihvertfald vil det tage dig et par uger :oP

Mon?

> Men det kunne jeg aldrig finde på.

Åhhh la' være, vel kunne du så.

Andreas L. Olesen

Den Wed, 04 Feb 1998 19:43:26 GMT fandt cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) tid til at skrive følgende:

>4 Feb 1998 14:15:17 GMT, skrev pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
>Guldmann) følgende :
[LG på ferie i Jylland]

[læg ikke Jylland i ruiner]

Så må en og anden jo komme og rydde op efter hende men, jeg siger dig
bare at jeg ikke rør en finger i uge 8 for da, har jeg nemlig ferie
og, har tænkt mig at bruge den til lidt råhyggeog, i den forbindelse
vil jeg gerne bede Lene om ikke at rejse længere nordpå i Jylland end
til Fredericia*s*

Eluder

On Sun, 01 Feb 1998 18:25:18 GMT, ger...@post8.tele.dk (Lise-Lotte
Gerding) wrote:

[snip]

> [...]
>ellers for. Her tænker jeg på, at du jo umuligt kan gå på aftenskole
>og lign. Med de arbejdstider/perioder er _det_ da noget som er helt

Jeg interesser mig for en rigtig sød pige, som jeg har kendt i et par
år nu. Det må vidst være svar nok. OK ellers har du ret. Det med
sport, aftenskoler og lign, er der ikke lige plads til. Jeg har godt
nok lige været på en kursus, som varede 4 lørdage. Men jeg var der
desværre kun de to af gangene. Der var lige lidt arbejdsproblemer til
de to resterende. Men sådan kan det gå.

Hilsen René

Eluder

On Sun, 1 Feb 1998 17:42:48 +0100, "Peter Rønhave"
<ronhave#@get2net.dk> wrote:

[snip]

>Tja en uge i Thailand var da ikke at fornægte i stedet for.

Nej for søren da.

Hilsen René

Eluder

On Sun, 01 Feb 1998 19:15:07 GMT, al96...@image.dk (Andreas L.
Olesen) wrote:

[snip]

>Ja, det er da meget godt. Vejret er sikkert helt fint derude nu men,
>der er kraftedeme langt -selv i en Scania som Renes*g*

Det var nu heller ikke steder jeg ville tage hen arbejdsmæssigt.

Hilsen René

Eluder

On 2 Feb 1998 14:52:37 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

[snip]

>Hva hulende, tror du bare man kan drive den af i weekenderne, hvad er du for
>en bjørn? Naaaah, sov du bare lørdage og søndage væk, bare du ikke undlader
>at chatte :o)

Det tror jeg heller ikke der er nogen fare for :-)

Hilsen René

Peter Rønhave

Eluder skrev i meddelelsen <34efb1f3...@sunsite.auc.dk>...

>[snip]

>Nej for søren da.

Velkommen hjem.

Du skulle prøve.!

Fik du også sne`n at føle der oppe? og så var det var hammer koldt.

Mvh. Peter Rønhave
ICQ 6623786
"Fjern # fra E-mail adressen"

Lene Guldmann

On Sat, 07 Feb 1998 12:04:40 GMT,

Poul Erik Lindaa <pe.l...@aof.dk> wrote:

>Jamen jeg er hjemme om dagen i næste uge. Og skal du helt tømme
>barskabet, skal du nok afsætte det meste af ugen.

Wauuu, så kan jeg godt holde the big one :o)

>Åhhh la' være, vel kunne du så.

Hehehe, hmmm, lidt lodning her og der, bytten om på nogle små dibbedutter og
så ellers samle den igen og lade som igen ting *fløjte*

Breadth-first search is the bulldozer of science.
-- Randy Goebel

Lene Guldmann

On Sat, 07 Feb 1998 13:28:55 GMT,
Andreas L. Olesen <al96...@image.dk> wrote:

> [...]
>og, har tænkt mig at bruge den til lidt råhyggeog, i den forbindelse
>vil jeg gerne bede Lene om ikke at rejse længere nordpå i Jylland end

Jamen i uge 8 er jeg i Vordingborg igen, jeg har _kun_ ferie i uge 7.

If men acted after marriage as they do during courtship, there would
be fewer divorces -- and more bankruptcies.
-- Frances Rodman

Lene Guldmann

On Sat, 07 Feb 1998 13:48:34 GMT,
Asbjørn Christensen <cute...@image.dk> wrote:

>Køb bare rigeligt :-)

Har du tænkt dig at blive længe da? :o)

>Det er godt nok meget længe siden jeg har været der.

Well, det er smart kan du tro ;o)

How come financial advisors never seem to be as wealthy as they
claim they'll make you?

Andreas L. Olesen

Den 7 Feb 1998 15:57:59 GMT fandt pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) tid til at skrive følgende:

>On Sat, 07 Feb 1998 13:28:55 GMT,
> Andreas L. Olesen <al96...@image.dk> wrote:

[don´t travel up north]

>Jamen i uge 8 er jeg i Vordingborg igen, jeg har _kun_ ferie i uge 7.

Doooh -så er det mig der har misforstået noget men,så behøver jeg jo
iøvrigt ikke at være nervøs for den uge, vel? For du har vel ikke
tænkt dig at, ligge på lur et eller sted når jeg tager sydover?*s*

Lene Guldmann

On Sat, 07 Feb 1998 19:54:04 GMT,
> [...]

>iøvrigt ikke at være nervøs for den uge, vel? For du har vel ikke
>tænkt dig at, ligge på lur et eller sted når jeg tager sydover?*s*

Lad mig sige det på denne måde, kære ven. Det finder du ud af til den tid
:o)

A Vulcan can no sooner be disloyal than he can exist without breathing.
-- Kirk, "The Menagerie", stardate 3012.4

Lene Guldmann

On Sat, 07 Feb 1998 15:05:13 GMT,
Eluder <elu...@post6.tele.dk> wrote:

>Det tror jeg heller ikke der er nogen fare for :-)

Heiiiiiiiiii Rene. Haft en god tur? Købte du noget taxfree? No'n søde
norske jenter? Var der noget sne? Har du ikka bare savnet mig og de andre
her? Ihvertfald har jeg da manglet dig, Asbjørn er en slemmert af og til :o)

Anyway, det er lidt skidt du så'n udebliver flere dage af gangen, man
spekulerer jo på, om du sidder fast et eller andet sted. Hehe, hvis du
sidder fast der du ved, så er det så i orden, men ellers ikke, er du med?
;o)

The Anglo-Saxon conscience does not prevent the Anglo-Saxon from
sinning, it merely prevents him from enjoying his sin.
--Salvador De Madariaga

Lene Guldmann

On Sat, 07 Feb 1998 19:53:50 GMT,
Asbjørn Christensen <cute...@image.dk> wrote:

>Det afhænger da hvor mange du hart købt - og måske endnu vigtigere,
>hvor mange Allan har levnet ;-)

Jamen der er sørme plads til de første 100 i spisekammeret, det skulle da
være til et par dage :o) Ellers kar gurgeren da også et lager, og jeg tror
det er lige meget hvilket tidspunkt jeg kommer på i døgnet, så åbner han
døren, nydelig betjæning :o)

>Man burde jo nok lægge vejen forbi på et tidspunkt. Jeg må prøve at
>huske det næste gang der er rund familie fødselsdag i området :-)

Jamen har du familie der ovre i trekantsområdet, hvor praktisk, så kunne man
måske få rejseselskab? :oD Well, måske er det ikke lige samtidigt vi skal
der over, men du kunne tegne en lille hilsen på ruden i toget så ;o)

Two wrongs are only the beginning.
-- Kohn

Andreas L. Olesen

Den 7 Feb 1998 21:18:44 GMT fandt pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene

Guldmann) tid til at skrive følgende:

>On Sat, 07 Feb 1998 19:54:04 GMT,

> Andreas L. Olesen <al96...@image.dk> wrote:

[ligger Lene på lur]

>Lad mig sige det på denne måde, kære ven. Det finder du ud af til den tid

Så blev jeg så meget klogere -NOT!*g* Men nu ligger landet altså sådan
at, der er nogen som regner med at jeg dukker op dernede så, jeg tror
sgu´at jeg vover pelsen og daffer afsted -koste hvad det vil*s*
Men skulle du støde på mig, vil du så ikke være rar at gi´mig bare en
lille chance for at slippe væk, hva´?

Poul Erik Lindaa

On 7 Feb 1998 15:56:32 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

> Wauuu, så kan jeg godt holde the big one :o)

Ja, jeg havde godt nok svært ved at styre alkohollen sidste år,
men ikke forbruget.

> Hehehe, hmmm, lidt lodning her og der, bytten om på nogle små dibbedutter og
> så ellers samle den igen og lade som igen ting *fløjte*

Jamen, så må jeg nok gemme min loddekolbe længere væk.

Lene Guldmann

On Sat, 07 Feb 1998 23:27:16 GMT,
> [...]

>at, der er nogen som regner med at jeg dukker op dernede så, jeg tror
>sgu´at jeg vover pelsen og daffer afsted -koste hvad det vil*s*

Hehehehe, tag du bare der til, jeg skal nok lade dig slippe helskindet
igennem, men jeg vidste ikke vi havde to bammer her i dk.snak :o)

>Men skulle du støde på mig, vil du så ikke være rar at gi´mig bare en
>lille chance for at slippe væk, hva´?

Hvis du ikke opdager mig, men jeg dig, så lader jeg dig slippe, men opdager
du mig og begynder at rende skrigende væk, så ved jeg ikke, så fristes jeg
nok til at sætte efter dig med slangebøssen ;o)

Q: What's the difference betweeen USL and the Graf Zeppelin?
A: The Graf Zeppelin represented cutting edge technology for its time.

Lene Guldmann

On Sun, 08 Feb 1998 02:35:04 GMT,

Poul Erik Lindaa <pe.l...@aof.dk> wrote:

>Ja, jeg havde godt nok svært ved at styre alkohollen sidste år,
>men ikke forbruget.

Vi "snakker" også om at intablere et barskab med indhold, det er nu rart at
have lidt, når der kommer no'n på visit. Men lige for tiden bruger vi
energien på at kigge ejendomme og huse. Vi kigger altså kun, liiiiige til vi
finder det rigtigt.

Jeg er helt gippet i en ejendom her i nærheden, den er slået 100.000,- ned i
pris, jeg vil ud og se den, for hvorfor er den slået så meget ned i prisen?
Kan det være en tvangsaktion? Eller har en eller anden myrdet no'n der?
Eller er der en kanon skjult skade der? Hmmmm

>Jamen, så må jeg nok gemme min loddekolbe længere væk.

Naida, hvorfor nu det, nu sad jeg ellers lige og legede så godt, du er da
også en værre stemningsødelægger :o)

System going down in 5 minutes.

Andreas L. Olesen

Den 8 Feb 1998 09:34:48 GMT fandt pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene

> [...]

>Hehehehe, tag du bare der til, jeg skal nok lade dig slippe helskindet
>igennem, men jeg vidste ikke vi havde to bammer her i dk.snak :o)

2 bammere -såvidt jeg ved er der da kun en -Asbjørn men, du ed måske
noget jeg ikke ved -endnu?*s*

[snip]

>Hvis du ikke opdager mig, men jeg dig, så lader jeg dig slippe, men opdager
>du mig og begynder at rende skrigende væk, så ved jeg ikke, så fristes jeg
>nok til at sætte efter dig med slangebøssen ;o)

Nu ved jeg jo hvordan du ser ud og, det er ikke en grund til at løbe
skrigende væk men, jeg tror nu nok at jeg bruger Granadaen til den
tid. Bare i gear med svinet og fuld gas hele vejen derned uden at
stoppe, holde tilbage eller no'ed;-)

Poul Erik Lindaa

On 8 Feb 1998 09:41:19 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

> [...]
> energien på at kigge ejendomme og huse. Vi kigger altså kun, liiiiige til vi

Jamengod fornøjelse med det, men kig jer nu godt for, når man
laver så store investeringer er det bedre at være sikker på det
er det rigtige, end at få noget, som man ikke er helt tilfreds
med.

> [...]
> Kan det være en tvangsaktion? Eller har en eller anden myrdet no'n der?
> Eller er der en kanon skjult skade der? Hmmmm

100.000 behøver ikke være så galt, hvis det skyldes en for høj
udgangs pris. Men skyldes det skader er det vigtigt at få dem
fundet, og blive enige om en pris reduktion, eller betale den
fulde pris, og så få dem til at udføre reperationerne.

> Naida, hvorfor nu det, nu sad jeg ellers lige og legede så godt, du er da
> også en værre stemningsødelægger :o)

Jeg ved hvad skade (men også hvilke reperationer) jeg kunne gøre
med den, så den skal gemmes væk.

Eluder

On 4 Feb 1998 14:12:44 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

[snip]

>GØR JEG IKKE? Hmmm, hvis du siger det, så okay, så bekømrer jeg mig ikke
>mere :o)

Hehe Asbjørn, nu har vi hende :-)

Hilsen René

Eluder

On Tue, 03 Feb 1998 18:49:04 GMT, cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) wrote:

[snip]

>Ja selvfølgelig ! ;-)
>Jeg nænner næsten ikke at nævne at jeg allerede er ved at planlægge de
>næste par friuger ;-p

Arrrrg jeg skal komme efter dig skal jeg :-)
Jeg tror også det er ved at være tid til lidt ferie. Jeg har endnu to
uger jeg skal holde inden 1. maj.

Hilsen René

Eluder

On Wed, 04 Feb 1998 19:43:26 GMT, cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) wrote:

[snip]

> BTW Go' tur - prøv nu at lade være med at lægge Jylland i ruiner ;-)

Hvad tror du ellers?? :-)

Hilsen René

Eluder

On 5 Feb 1998 13:04:47 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

[snip]

>SKal jeg nok, Jylland har før overlevet mit besøg, og det er vel ingen skade
>til, at jeg efterlader et par spor, så'n lige så man kan se, at jeg har
>været det :o)

Det tvivler vi bestemt heller ikke på.

Hilsen René

Eluder

On 6 Feb 1998 20:20:31 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

[snip]

>Jamen det lyder da hyggeligt, hvad vil du have, kaffe, te eller el bajer?
>:o)

Jeg tror bestemt manden vil have bajere :-)

Hilsen René

Eluder

On Fri, 06 Feb 1998 23:14:48 GMT, cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) wrote:

[snip]

>Skulle der være en enkelt snebajer ville det jo ikke være helt af
>vejen :-)

Se jeg tænkte det nok :-)

Jeg troede ellers der skulle mere end et lille dask :-)

Hilsen René

Eluder

On Thu, 05 Feb 1998 16:23:27 GMT, cgso...@ximage.dk (Gitte Sørensen)
wrote:

[snip]

>Øv-øv. Jeg har kun 3 feriedage tilbage !! Dem må jeg hellere spare
>lidt på. Der er trods alt flere månder endnu til det nye ferieår
>starter.

Så er det jo godt man endnu har to ubrugte uger tilbage :-)

Hilsen René

Eluder

On 5 Feb 1998 13:05:57 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

[snip]

>Mange tak, det kunne være man måtte lone en putter til at "snakke" i? Naah
>just kiddin :o)

Ja du kan jo ikke undvære den vel? :-) Hvordan skal du ellers snakke
med mig? :-)

Hilsen René

Lene Guldmann

On Sat, 07 Feb 1998 22:36:32 GMT,
Asbjørn Christensen <cute...@image.dk> wrote:

>Det lyder ret smart :-)

Det er det også hehe

>*kigger sig forsigtigt om* <hviske-mode>Jeg har rent faktisk familie i
>Kolding, men det er nu ikke særligt tit vi ser noget til
>hinanden</hviske-mode> Skulle jeg daffe derover skal jeg nok tegne en
>bamse i togvinduet så du kan se hvor jeg er :-)

Nej hvor nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuttet :o) Så kunne jeg tegne en hest, så ved du
jeg har været der :o)

Wernher von Braun settled for a V-2 when he coulda had a V-8.

Lene Guldmann

On Sun, 08 Feb 1998 11:09:22 GMT,
Andreas L. Olesen <al96...@image.dk> wrote:

>2 bammere -såvidt jeg ved er der da kun en -Asbjørn men, du ed måske
>noget jeg ikke ved -endnu?*s*

Jamen du skrev bare, at du ville vove pælsen :o)

> [...]
>skrigende væk men, jeg tror nu nok at jeg bruger Granadaen til den
>tid. Bare i gear med svinet og fuld gas hele vejen derned uden at

Heller ikke hvis der er rødt? Hehehe

Never face facts; if you do you'll never get up in the morning.
-- Marlo Thomas

Eluder

On Sat, 7 Feb 1998 17:16:09 +0100, "Peter Rønhave"
<ronhave#@get2net.dk> wrote:

[snip]

>Fik du også sne`n at føle der oppe? og så var det var hammer koldt.

Det tror jeg lige på. Det var godt jeg kom tids nok fra DFDS
terminalen her midt på ugen. Ellers havde jeg nok også været tvunget
til at installere snekæder på dytten i frostvejr. Uha det var godt jeg
kom afsted hurtigt.
Jeg hørte nemlig fra andre kolleger, at nogen havde været tvunget til
at sætte kæder på :-)

Og ja det var hammer koldt.

Hilsen René

Eluder

On 7 Feb 1998 21:24:27 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

[snip]

> [...]

>her? Ihvertfald har jeg da manglet dig, Asbjørn er en slemmert af og til :o)

Jamen jeg kan kun sige ja ja ja og ja til det hele. Uha nogen søde
norske jenter der sidder på kontoret. Nu ikke fordi det interesser mig
:-)

Hehe synes du Asbjørn er slem. Naaah nu er både Asbjørn og jeg på
banen igen på samme tid. Og nu skal der hygges :-)

> [...]
>spekulerer jo på, om du sidder fast et eller andet sted. Hehe, hvis du
>sidder fast der du ved, så er det så i orden, men ellers ikke, er du med?

Jamen jeg har da lige skrevet lidt når jeg har været hjemme for at
sove, komme i bad, skifte tøj og bare lige spise lidt.

Og bare rolig jeg vil selvfølgelig stadig skrive selvom jeg skulle
komme til at side lidt fast :-P

Hilsen René

Lene Guldmann

On Sun, 08 Feb 1998 12:50:40 GMT,

> [...]

>laver så store investeringer er det bedre at være sikker på det
>er det rigtige, end at få noget, som man ikke er helt tilfreds

Nemli', man skal ikke købe det første og bedste. Jeg har nu været husejer da
jeg mødte Allan, et rigtigt lille dukkehus på landet, men huset havde nogle
dumme minder, så vi blev enige om at finde et hjem herovre vi begge kunne
bygge op sammen. Romantisk ikke sandt?

> [...]
>fundet, og blive enige om en pris reduktion, eller betale den
>fulde pris, og så få dem til at udføre reperationerne.

Det har du ret i, og jeg fik også ringet til ejendomsmægleren, det var
simpelthen som du sagde, at ejeren ville have en for høj pris, og efter et
salgs forsøg fik ejendomsmægleren sælger overbevist om den for høje pris.
Men nu vil vi lige se det inden i også.

>Jeg ved hvad skade (men også hvilke reperationer) jeg kunne gøre
>med den, så den skal gemmes væk.

Hehehe, selverkendelse er en god ting :o)

An American's a person who isn't afraid to criticize the president but is
always polite to traffic cops.

Lene Guldmann

On Sun, 08 Feb 1998 13:50:07 GMT,
Eluder <elu...@post6.tele.dk> wrote:

>Det tvivler vi bestemt heller ikke på.

....og så kunne man altid tage en helikopeter over til ham den lille
flabede Rene, lande udenfor hans dør og aflægge han et visit, det ville han
nok blive meget forskrækket over hehehe :o)

You can go anywhere you want if you look serious and carry a clipboard.

Lene Guldmann

On Sun, 08 Feb 1998 13:50:11 GMT,
Eluder <elu...@post6.tele.dk> wrote:

>Ja du kan jo ikke undvære den vel? :-) Hvordan skal du ellers snakke
>med mig? :-)

Tjaaa, telefonen er da opfundet :oP

Jo, jeg _kan_ faktisk godt undvære computeren i længere tid. F.eks hvis jeg
har alt for meget om ørene og jeg er meget træt, så får den lov at stå.

Suburbia is where the developer bulldozes out the trees, then names
the streets after them.
-- Bill Vaughn

Lise-Lotte Gerding

On Sun, 08 Feb 1998 19:46:14 GMT, elu...@post6.tele.dk (Eluder) wrote:

[10 spørgsmål til professoren]

>Jamen jeg kan kun sige ja ja ja og ja til det hele. Uha nogen søde
>norske jenter der sidder på kontoret. Nu ikke fordi det interesser mig
>:-)

Det er dog utroligt, så påståelig du er for tiden! *g*

--
Lotte-mor
Keep on being yourself, it is not possible to fake forever,

Nis Jørgensen

Således skrev Poul Erik Lindaa:

>Jamen, så må jeg nok gemme min loddekolbe længere væk.

Tror du ikke Lene har sin egen loddekolbe med?
--
Nis Jørgensen, n...@ruc.dk, ICQ#6958998

Dette er ikke en signatur.

Poul Erik Lindaa

On 8 Feb 1998 19:25:17 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

> [...]
> dumme minder, så vi blev enige om at finde et hjem herovre vi begge kunne

Jeg er næsten rørt til tårer.

> [...]
> salgs forsøg fik ejendomsmægleren sælger overbevist om den for høje pris.

Jamen, så er det måske godt nok, det kan være hyggeligt at kigge,
og forestille sig hvordan man kan indrette det.
Held og lykke med det.

> Hehehe, selverkendelse er en god ting :o)

Jamen det er slet ikke så dårligt, alene det at man overvejer
hvad det er man skal inden man går i gang, giver be tydelig
større sikkerhed på et godt resultat.

Poul Erik Lindaa

On Sun, 08 Feb 1998 23:58:33 GMT, n...@ruc.dk (Nis Jørgensen)
wrote:

> Tror du ikke Lene har sin egen loddekolbe med?

Jamen, man kan jo ikke garentere sig mod alt, lidt spænding skal
der være. Det kunne da være jeg alligevel skal lade min egen
blive fremme. Sådan en lille 15 watt'er kræver nu en del træning
at bruge.

Poul Erik Lindaa

On Sun, 08 Feb 1998 21:05:48 GMT, ger...@post8.tele.dk
(Lise-Lotte Gerding) wrote:

> On Sun, 08 Feb 1998 19:46:14 GMT, elu...@post6.tele.dk (Eluder) wrote:
>
> [10 spørgsmål til professoren]

> Det er dog utroligt, så påståelig du er for tiden! *g*

Kig lige på hans smiley engang til, når der bliver svaret på hans
indlæg. Der kommer rynker i panden, så han er nok begyndt at
overveje om de nu ikke interesserer ham alligevel.

Lise-Lotte Gerding

On Mon, 09 Feb 1998 06:20:46 GMT, pe.l...@aof.dk (Poul Erik Lindaa)
wrote:

[søde norske jenter]

>Kig lige på hans smiley engang til, når der bliver svaret på hans
>indlæg. Der kommer rynker i panden, så han er nok begyndt at
>overveje om de nu ikke interesserer ham alligevel.

Du ser da osse alt Poul Erik - og - måske der er noget om snakken *s*

--
Lotte-mor
ICQ: 1274046

Andreas L. Olesen

Den 8 Feb 1998 18:37:03 GMT fandt pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene

Guldmann) tid til at skrive følgende:

>On Sun, 08 Feb 1998 11:09:22 GMT,

> Andreas L. Olesen <al96...@image.dk> wrote:

[2 bammerbjørnebamser]

>Jamen du skrev bare, at du ville vove pælsen :o)

Nåeh, på den måde. Jeg troede ellers lige at du var ved at kalde mig
en bjørn -det er jeg vist ikke men jeg har da sommetider en på*s*

[i bund med pedalen]

>Heller ikke hvis der er rødt? Hehehe

Det kommer an på hvor langt bagefter du er -hvis ikke jeg kan se dig i
bakspejlet så holder jeg naturligvis tilbage -ellers ikke:-)

--
Andreas L. Olesen -Ranum
al96...@image.dk
UIN: 2315054(authorization needed)

Lene Guldmann

On Sun, 08 Feb 1998 19:27:54 GMT,
Asbjørn Christensen <cute...@image.dk> wrote:

>Det vil jeg så holde øje med. hvis jeg skulle komme den vej :-)

Hmmm, det nytter nok ikke noget, for de gør vist jævnligt rent :o)

Where do you go to get anorexia?
-- Shelley Winters

Lene Guldmann

On Mon, 09 Feb 1998 06:20:42 GMT,

Poul Erik Lindaa <pe.l...@aof.dk> wrote:

>Jeg er næsten rørt til tårer.

JAmen, her, et lille lommetørklæde at snyde næsen i ;o)

>Jamen, så er det måske godt nok, det kan være hyggeligt at kigge,
>og forestille sig hvordan man kan indrette det.
>Held og lykke med det.

Mange tak.

>Jamen det er slet ikke så dårligt, alene det at man overvejer
>hvad det er man skal inden man går i gang, giver be tydelig
>større sikkerhed på et godt resultat.

Det kender jeg faktisk godt det der.

Give a small boy a hammer and he will find that everything he encounters
needs pounding.

Lene Guldmann

On Sun, 08 Feb 1998 19:46:14 GMT,
Eluder <elu...@post6.tele.dk> wrote:

>Jamen jeg kan kun sige ja ja ja og ja til det hele. Uha nogen søde
>norske jenter der sidder på kontoret. Nu ikke fordi det interesser mig

Det er bare noget du siger, for ikke at de danske piger skal blive kede af
det :o)

>Og bare rolig jeg vil selvfølgelig stadig skrive selvom jeg skulle
>komme til at side lidt fast :-P

Hehehe, er jeg ikke i tvivl om.

There will be big changes for you but you will be happy.

Lene Guldmann

On Mon, 09 Feb 1998 06:20:44 GMT,

> [...]

>der være. Det kunne da være jeg alligevel skal lade min egen
>blive fremme. Sådan en lille 15 watt'er kræver nu en del træning

Well, til det jeg skal heritisere dem med, behøver jeg slet ingen træning
:o)

flannister, n.:
The plastic yoke that holds a six-pack of beer together.
-- "Sniglets", Rich Hall & Friends

Eluder

On Sun, 08 Feb 1998 16:12:54 GMT, cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) wrote:

[snip]

>Nåååååh, så har du det jo ikke helt slemt :-)

Nej jeg skal da ikke klage. Selvfølgelig er der tider hvor det ikke er
så spændende at være på arbejde. Men i bund og grund, har jeg det
godt.

Og der er jo ikke det en pilsner ikke kan klare :-)

Hilsen René

Poul Erik Lindaa

On 9 Feb 1998 15:53:13 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.com (Lene
Guldmann) wrote:

> JAmen, her, et lille lommetørklæde at snyde næsen i ;o)

Åh tak, altid rart med lidt omsorg, vil du have det tilbage nu,
eller skal jeg få det vasket først?

> Mange tak.

Åh, det var så lidt.

> Det kender jeg faktisk godt det der.

Mon ikke de fleste kender det, i stedet for blot at kaste sig ud
i noget?

Poul Erik Lindaa

On 9 Feb 1998 15:59:45 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.com (Lene
Guldmann) wrote:

> Well, til det jeg skal heritisere dem med, behøver jeg slet ingen træning
> :o)

Jamen, kan du bruge den, kan du også ordne det du vil, uden at
ødelægge det.

Lene Guldmann

On Mon, 09 Feb 1998 20:49:56 GMT,
Asbjørn Christensen <cute...@image.dk> wrote:

>Hmmm, bare de ville indføre det i S-togene :-)

Jamen jeg kan da lige kontrolere det nu hvor jeg tager afsted :o)

Kan du have en go' ferie, nåååh nej, hehehe, men så en go' lille uge uden
mine små irriterende indlæg :o)

Ja, det gælder da selvfølgelig også alle de andre her inde...

Vi seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees ;o)

Experience varies directly with equipment ruined.

Mette Asmild

> Det er bare noget du siger, for ikke at de danske piger skal blive kede af
> det :o)

Og vi er dig meget taknemmelige .....
$:o)

Eluder

On Sun, 08 Feb 1998 20:10:29 GMT, cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) wrote:

[søde jenter]

>Ka' det nu oss' passe ? :-)

Næææh :-)

Hilsen René

Eluder

Gerding) wrote:

>On Sun, 08 Feb 1998 19:46:14 GMT, elu...@post6.tele.dk (Eluder) wrote:
>
>[10 spørgsmål til professoren]

>Det er dog utroligt, så påståelig du er for tiden! *g*

Påståelig???? Hvad mener du?

Hilsen René

Eluder

On 9 Feb 1998 15:57:52 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.com (Lene
Guldmann) wrote:

[snip]

>Det er bare noget du siger, for ikke at de danske piger skal blive kede af
>det :o)

Det er nemlig rigtigt. Jeg er nemlig sådan en gentlemand :-)

Hilsen René

Eluder

On 8 Feb 1998 19:27:53 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

[snip]

>....og så kunne man altid tage en helikopeter over til ham den lille
>flabede Rene, lande udenfor hans dør og aflægge han et visit, det ville han
>nok blive meget forskrækket over hehehe :o)

Hehe nu bor jeg jo lige lidt uden for selve kbh. Så der er langt herop
Lene.

Hilsen René

Eluder

On 8 Feb 1998 19:30:07 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.dk (Lene
Guldmann) wrote:

[snip]

>Jo, jeg _kan_ faktisk godt undvære computeren i længere tid. F.eks hvis jeg

>har alt for meget om ørene og jeg er meget træt, så får den lov at stå.

Det er også i orden. Bare det ikke er for længe.

Hilsen René

Eluder

On Mon, 09 Feb 1998 06:20:46 GMT, pe.l...@aof.dk (Poul Erik Lindaa)
wrote:

[snip]

>Kig lige på hans smiley engang til, når der bliver svaret på hans
>indlæg. Der kommer rynker i panden, så han er nok begyndt at
>overveje om de nu ikke interesserer ham alligevel.

Hov Poul nu skal du ikke være fræk :-)

Hilsen René

Lise-Lotte Gerding

On Tue, 10 Feb 1998 19:05:36 GMT, elu...@post6.tele.dk (Eluder) wrote:

[René interesseret eller ej]

>Påståelig???? Hvad mener du?
Vil du virkelig påstå, at du ikke interesserer dig for "nogle søde
norske jenter". Næææ Renè, den må du længere ud på landet med *g*

--
Lotte-mor
ICQ: 1274046

Poul Erik Lindaa

On Tue, 10 Feb 1998 19:05:37 GMT, elu...@post6.tele.dk (Eluder)
wrote:

> Hov Poul nu skal du ikke være fræk :-)

Hvarbehar?

Fræk?

Jeg er slet ikke fræk, men fattede en mening med dit indlæg.

Eluder

On 10 Feb 1998 09:29:54 GMT, pi...@SPAMFILTERcybergal.com (Lene
Guldmann) wrote:

[snip]

>Vi seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees ;o)

Forhåbentligt ikke forløbig :-)

Hilsen René

Eluder

On Tue, 10 Feb 1998 14:21:09 +0100, Mette Asmild <m...@kvl.dk> wrote:

[snip]

>Og vi er dig meget taknemmelige .....
>$:o)

Jamen sådan er jeg. Der er ikke noget i vejen med de danske piger.
Ikke lige sådan umiddelbart :-)

Hilsen René

Eluder

On Tue, 10 Feb 1998 06:00:28 GMT, cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) wrote:

[snip]

>Næ, på de rigtige tidspunkter er det en godt ting :-)

Hvornår er der et forkert tidspunkt? :-)

Hilsen René

Lise-Lotte Gerding

On Wed, 11 Feb 1998 19:19:22 GMT, cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) wrote:

[rigtige og forkerte tidspunkter]

>Til afholdsforeningens årsmøde ? ;-)
*BG* hold nu op for pokker, med sådanne udtalelser. Det ender bare
med, at jeg *BGGGG*.........skål Asbjørn *bg*

--
Lotte-mor
ICQ: 1274046

Eluder

On Tue, 10 Feb 1998 20:39:22 GMT, ger...@post8.tele.dk (Lise-Lotte
Gerding) wrote:

> [...]
>Vil du virkelig påstå, at du ikke interesserer dig for "nogle søde
>norske jenter". Næææ Renè, den må du længere ud på landet med *g*

Hehe nu er jeg jo i den dejlige situation, at du ikke kender mig :-)
Så jeg kan faktisk bilde dig det værste ind :-)

Hilsen René

Lise-Lotte Gerding

On Fri, 13 Feb 1998 05:20:13 GMT, elu...@post6.tele.dk (Eluder) wrote:

[..]

>Hehe nu er jeg jo i den dejlige situation, at du ikke kender mig :-)
>Så jeg kan faktisk bilde dig det værste ind :-)

I lige måde *g*

Mette Asmild

Asbjørn Christensen wrote:

> Til afholdsforeningens årsmøde ? ;-)

Det har jeg faktisk næsten prøvet ! En firmajulefrokost 'afholdt' i en
afholdsforenings lokaler. Skål for dem.
$:o)

Eluder

On Wed, 11 Feb 1998 19:19:22 GMT, cute...@image.dk (Asbjørn
Christensen) wrote:

[snip]

>Til afholdsforeningens årsmøde ? ;-)

Se det var et godt bud. Ikke lige fordi jeg bryder mig om det. Men et
bud, det var det :-)

Hilsen René

Eluder

On Fri, 13 Feb 1998 09:38:40 GMT, ger...@post8.tele.dk (Lise-Lotte
Gerding) wrote:

>On Fri, 13 Feb 1998 05:20:13 GMT, elu...@post6.tele.dk (Eluder) wrote:
>
>[..]

>I lige måde *g*

Hehe se det er rigtigt nok :-)

Hilsen René

Lene Guldmann

On Tue, 10 Feb 1998 01:16:35 GMT,

>Åh tak, altid rart med lidt omsorg, vil du have det tilbage nu,
>eller skal jeg få det vasket først?

Lad mig lige mærke det.... puuuuuuha, det er godt nokker tungt, jeg tror
godt du må tømme og vaske det først :o)

Og HVAD bilder I jer ind at poste så mange indlæg, her ligger næsten 2000
ulæste her i mit lille overanstrængte newsprogram. Kan man ikke engang tager
på en bette ferie uden, at I skal over rumple een med hundredvise indlæg. Fy
fy, skam jer. :o)

Og ja, Jylland står skam stadig som før jeg tog der til.

The Anglo-Saxon conscience does not prevent the Anglo-Saxon from
sinning, it merely prevents him from enjoying his sin.
--Salvador De Madariaga

Lene Guldmann

On Tue, 10 Feb 1998 19:05:38 GMT,
Eluder <elu...@post6.tele.dk> wrote:

>Det er nemlig rigtigt. Jeg er nemlig sådan en gentlemand :-)

HOV............... *Tager Asbjørn i nakken og slæber ham med hen til Rene*
Kunne du så ikke lige lære Asbjørn det der med at være en Gentleman ;o)

One big pile is better than two little piles.
-- Arlo Guthrie

Lene Guldmann

On Tue, 10 Feb 1998 01:16:37 GMT,

Poul Erik Lindaa <pe.l...@aof.dk> wrote:

>Jamen, kan du bruge den, kan du også ordne det du vil, uden at
>ødelægge det.

Kære lille Poul. Hvis jeg var dig og kendte mig, ville jeg aldrig lade mig
få en lodekolbe og være alene med din computer i så meget som et brøkdel af
et sekunt. Men nu kender du ikke mig med en lodekolbe :o)

Remember that whatever misfortune may be your lot, it could only be
worse in Cleveland.
-- National Lampoon, "Deteriorata"

It is loading more messages.