to ældre herre søger ung mand til homo sex & ble skift

Niels Riis Ebbesen

Steen Johansen & mig har snakket om det kunne være spænende at få et treide
hjul med i vores homo seksuelle samliv - idden er den at vi mest mangler en
til at skifte Steen Johansens ble når han har lavet bume lum i den - men
ellers forgår det som normalt med oral og analt samleje på skift - normalt
er jeg manden og Steen damen i forholdet så det ville være bedst hvis du
også var parat til at være en lille pige :o) svar i gruppen og lad os finde
ud af noget !
Måske Bo Warming også er frisk - han har jo mange års erfaring i omgang med
afføring på sylte tøjs glas ... bare så du ikke skal stå alene med Steens
ble.
--

Gert

On Tue, 1 Nov 2005 20:21:12 +0100, "Niels Riis Ebbesen"
<in...@nielsR-ebbesen.net> wrote:

> [...]
>afføring på sylte tøjs glas ... bare så du ikke skal stå alene med Steens

7 stavefejl og en total umulig tegnsætning i så simpel en tekst.

Måske tiden skulle bruges til andet end ovenstående barnagtigheder...

Kent

"Niels Riis Ebbesen" <in...@nielsR-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

Jeg fatter ikke, det ikke kan lade sig gøre at finde frem
til den person, der misbruger Niels Riis Ebbesens navn!!!!!!!!!!

Det er sgu for dårligt! Håber det er meldt til politiet!

Kent.

Ole Geisler -

On Tue, 1 Nov 2005 20:37:47 +0100, "Kent" <Suns...@NOSPAMpc.dk>
wrote:

>Jeg fatter ikke, det ikke kan lade sig gøre at finde frem
>til den person, der misbruger Niels Riis Ebbesens navn!!!!!!!!!!

Det er da banalt.Jeg ved udmærket hvem det er, ligesom mange andre.

>Det er sgu for dårligt!

Nåh. Tåbelighederne og stavefejlene er da ca. på niveau med den
rigtige trolls.

>Håber det er meldt til politiet!

For manglende evne til at kopiere en signatur uden ">" foran ?
kobberbane i et andet apparat, via et sølvbelagt 4 mm2 polafhængigt
højteknologisk kulfiberinfiltreret kabel til et astronomisk beløb.

Tro flytter ikke bjerge. Tro flytter kroner.

Niels Riis Ebbesen

Niels Riis Ebbesen wrote:

> [...]
> afføring på sylte tøjs glas ... bare så du ikke skal stå alene med Steens

[TROLL ADVARSEL]

Ovenstående indlæg er postet af en troll, der forsøger at udgive sig for
at være skrevet og postet af undertegnede.

Troll'en poster gennem www.teranews.com

Mine indlæg bliver postet gennem news:sunsite.dk og i deres header kan
man se min faste IP-adresse NNTP-Posting-Host: 213.237.26.82

FUT
Best Regards - Niels Riis Ebbesen - Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke
Telefon: 47 17 56 22 - Mobil: 40 33 69 40 - e-mail in...@niel-ebbesen.net
Køb fotos på www.photo-gallery.dk skandinaviens største online fotoarkiv
det indeholder mere end 30.000 professionelle S/H, duotone og farvefotos

Niels Riis Ebbesen

Kent wrote:

> Det er sgu for dårligt! Håber det er meldt til politiet!

Politiet tager ikke af den slags sager...

Jens Bruun

"Kent" <Suns...@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fatter ikke, det ikke kan lade sig gøre at finde frem
> til den person, der misbruger Niels Riis Ebbesens navn!!!!!!!!!!

Du har lige gjort NRE glad. Så er I åbenbart to, der ikke ved, hvem det er.

> Det er sgu for dårligt!

Det synes jeg også. Man skal være mere end almindelig dum for ikke at vide,
hvem der står bag, så ja; det er sgu' for dårligt. Du er således i en
eksklusiv gruppe af dompapper, der ikke ved, hvem der står bag. Gruppen
består - udover dig - pt. kun af NRE. Altså en ganske eksklusiv kreds.
Tillykke.

> Håber det er meldt til politiet!

Lad os håbe, ordensmagten har bedre ting at spilde deres tid med.

--
-Jens B.

Brisling

Jens Bruun wrote:
> Du har lige gjort NRE glad. Så er I åbenbart to, der ikke ved, hvem det er.

Jeg ved heller ikke, hvem det er. Hvem er det?

Mvh,
Brisling

Niels Riis Ebbesen

Jens Bruun wrote:

> Lad os håbe, ordensmagten har bedre ting at spilde deres tid med.

Ja, jeg synes også det er meget bedre, at politiet holder øje med, at du
ikke kører for stærkt på vej til og fra arbejde...;-)

Simon Nielsen

> Lad os håbe, ordensmagten har bedre ting at spilde deres tid med.

Ja forhåbentligt. Men man kan altid sende en abuse klage til ydbyderen af
given ip-adresse.

Jeg vælger bare at overhøre den slags ting, selv om det da er lidt skægt at
se hvad tosserne nu finder på. Men den er ligesom ikke kommet længere end
Homoseksuelle og Voksenbabyer:-)

Mvh
Simon

Steen Johansen

"Niels Riis Ebbesen" <in...@nielsR-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

Bo Chocknar Mogensen Hvad er grunden til at du er blevet så optaget af al
den bæskubber snak!
er du konveteret til det anale pga Frejas afgang? Den ybberligste.
Så måske bliver det nye par dig og Wamling?
MkH Steen

Bo M Mogensen

On Wed, 2 Nov 2005 00:27:49 +0100, "Steen Johansen"
<steen...@galnet.dk> wrote:

>Bo Chocknar Mogensen Hvad er grunden til at du er blevet så optaget af al
>den bæskubber snak!

HVAD SNKKER DU om ?

>er du konveteret til det anale pga Frejas afgang? Den ybberligste.
>Så måske bliver det nye par dig og Wamling?

ja jeg finder det spænende og givende at debatere med hr warming det
er der well ikke noget galt i ?
>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Per Rønne

> [...]

> også var parat til at være en lille pige :o) svar i gruppen og lad os finde

Tydeligt et eksempel på at en person fantaserer om noget, han ikke ved
noget om. Bortset fra at indlægget er totalt irrelavant.

Jeg har sat sortlistning på tråden.
--
Per Erik Rønne

JB

Simon Nielsen wrote:

> Ja forhĺbentligt. Men man kan altid sende en abuse klage til
> ydbyderen af given ip-adresse.

Hvilken IP ???

Ejvind Kruse

JB wrote:

> Hvilken IP ???

Du er rigtigt skarp her til morgen, hvad ?
Sovet godt hos naboen ?

--
Ejvind

Ejvind Kruse

Hvorfor så skrive til den, er du lam i roen, eller sådan ?

--
Ejvind

Jan Bøgh

Jens Bruun wrote:

> Det synes jeg også. Man skal være mere end almindelig dum for ikke at
> vide, hvem der står bag, så ja; det er sgu' for dårligt.

Tjae - hvis det er den viden, der kvalificerer 'ikke dum', så kan jeg godt
leve med at jeg er dum og at du ikke er det!

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

JB

der var ikke plads fordi dig BW og thordreng var på besøg sagde han ?

Ejvind Kruse

Fy for satan, ligger du at roder med sådan en ?

--
Ejvind

JB

nej der var jo ikke plads da i var der, er du lidt fatsvag eller er du
stadig syg ??

Ejvind Kruse

Arhh jens, jeg er stadig syg og du har stadig ikke besøgt mig,
køn ven at have, hvad ?

--
Ejvind

JB

malkoen sagde du ikke var hjemme, vil hun/han have din krop helt for sig
selv ?

Ejvind Kruse

Jeg var lige til kontrol på ouh, så det skal nok passe,
jeg ikke var hjemme.

--
Ejvind

JB

var du inde og se din tissemand i glas og sprit ha ha ha

Ejvind Kruse

Der stod da jens b på glasset ?

--
Ejvind

JB

det var nu det lille glas jeg mente ejvind ?

peter.h...@gmail.com