Hår under armene?

Garion

kære "newsgroupies"!

Jeg er aldeles ny her, og blander mig nu for første gang - men sikkert
ikke sidste! *s*

Mit indlæg handler om noget der måske bare er en åndsvag detalje, men
som ikke desdo mindre er noget der har undret mig.

Det handler om HÅR UNDER ARMENE! Kvindernes altså! Hvorfor barberer
næsten alle kvinder sig under armene nu om dage?
Fordi de synes at det er pænere sådan, velsagtens? Eller at de føler sig
mere præsentable sådan? Men hvorfor dog??

Jeg ved godt at tidens modeblade er fyldt med kvindelige modeller der er
klinisk rensede for enhver synlig kropsbehåring, men har nogen egentlig
spurgt mændene om de synes at DET er sexet? Hmm?

Jeg har en lumsk mistanke om at de fleste mænd, som jeg, ikke er særligt
optagede af hvad "Vogue" eller "Alf Og Damerne" dikterer som idealet af
kvindelig skønhed, men derimod lever på en "urfascination" af
kvindekroppen som er adskilligt ældre end begrebet mode!?

Vi er altså nogen "neanderthalere" som simpelthen synes at det er både
smukt, sexet og naturligt at en pige har sin kønsbehåring under armene
intakt endnu! At hun er en voksen kvinde med hud OG hår!?
(Jo! Det ER faktisk kønsbehåring! Tænk bare over hvornår du fik det,
kvinde?
You see? *s*).

Indtil jeg har hørt newsgruppens MÆND om dette emne er det altså bare et
postulat, men jeg vover den påstand at de fleste mænd faktisk synes at
pigernes hår under er armene er sexet!? Ingen hår er en lille skuffelse!

Man behøver vist ikke at ha' den store ledvogtereksamen i Freud for at
gennemskue hvorfor det forholder sig sådan, vel gentlemen? *s*
Hvis pigerne er i tvivl om hvorfor, så tag evt. først et kig under den
ene armhule og derefter et kig ned i trusserne ca. 20 cm. syd for
navlen? Jamen, der ER jo en sammenhæng der, ikke sandt ? *S*

Kort sagt; pigers hår under armene er et supersexet signal som tilmed
ikke er mere frækt end at man sagtens kan vise det frem med stolthed!

PS : Hvis du har lige har slidt en Ladyshaver op under armene så vil du
ikke få noget ud af ovenstående sammenligning! Her er kun et at sige;
let it be!

PPS : Jeg er IKKE hår-fetichist! Jeg har haft dejlig sex med piger uden
hår nogen steder, men kvinders behåring er altså bare mere sexet!

Kærlig hilsen Garion
(31 M.)

---== http://www.newsfeeds.com - Largest Usenet Server In The World! ==---

---== http://www.newsfeeds.com - Largest Usenet Server In The World! ==---

Tomas O.

Garion skrev i meddelelsen <365DE4...@forum.dk>...
>kære "newsgroupies"!

>Det handler om HÅR UNDER ARMENE! Kvindernes altså! Hvorfor barberer
KLIP

Hmmmm ja jeg har sandelig aldrig haft noget imod kvinder med hår under
armene ej heller dem uden. Jeg tænder hverken af eller på det så jeg
lader kvinderne selv bestemme :-)

MVH
Tomas O.

Johnny Jensen

Hejsa,

>Hmmmm ja jeg har sandelig aldrig haft noget imod kvinder med hår under
>armene ej heller dem uden. Jeg tænder hverken af eller på det så jeg
>lader kvinderne selv bestemme :-)

Hmm... Jeg ved ikke helt.. Jeg har i og for sig ikke noget imod hår under
armene, men alligevel. Når man ser en pige på stranden om sommeren er det
altså klart flottest hvis hun er barberet under armene, og det er rigtig turn-
off hvis man kan se hendes nedre kønsbehåring titte ud. Hvis en pige har
barberet missen rigtig flot virker det også helt forkert hvis hun er behåret
under armene. Alt i alt må jeg nok sige at jeg foretrækker dem uden hår under
armene, ligesom jeg helt klart foretrækker en flot barberet mis (Er den ikke
det skal jeg nok gøre det!).. En ting mere.. I ærmeløse kjoler/bluser/m.v.
bryder jeg mig heller ikke særligt meget om det hvis man kan se hun ikke er
barberet under armene.

CUL8R
Johnny

Thomas Goltermann

> [...]

>Fordi de synes at det er pænere sådan, velsagtens? Eller at de føler sig
>mere præsentable sådan? Men hvorfor dog??

Det er pga lugt / duft at kvinder fjer krops behåring. De gamle ægypter
gjorde det også.

Når man sveder lugter man ik !! nej det er ikke sveden der lugter det er de
bakterier der sidder i kropsbehåringen der lever af vores sved og døde
hudceller producerer afaldstoffer som lugter. Så fjerner man kropsbehåringen
går der meget længere før man får en ram eller dejlig (alt efter behag)
svedlugt.

>Jeg ved godt at tidens modeblade er fyldt med kvindelige modeller der er
>klinisk rensede for enhver synlig kropsbehåring, men har nogen egentlig
>spurgt mændene om de synes at DET er sexet? Hmm?

Jeg bryder mig ikke om hår under armene hos kvinder men det er bare min
holdning. jeg tror det stammer fra min tid som svømmer (alle pigerne
barberede sig under armene) og jeg har derfor opfattet det som det normale /
pæne.

> [...]
>kvindelig skønhed, men derimod lever på en "urfascination" af
>kvindekroppen som er adskilligt ældre end begrebet mode!?

Hvem ved måske er jeg den eneste tilbage der kan lide at de barberer sig
under armene ;-)

mvh Thomas G

Søren Nielsen

gar...@forum.dk,usenet1 skriver:

>Kort sagt; pigers hår under armene er et supersexet signal som tilmed
>ikke er mere frækt end at man sagtens kan vise det frem med stolthed!

Helt ærligt !!!

Jeg må tilstå at jeg har totalt turn-off hvis en kvinde har bare den
mindste antydning af hår under armene, det er simpelthen den største
katrastrofe der kan være hos en kvinde - hår under armene, føj.

Jeg tror bestem ikke Garion har ret i at de fleste mænd tænder på
kvinder med hår under armene - jeg kender ingen af mine venner der
tænder på behårede kvinder ( og det er ikke fordi de ikke vil være ved
det) - nups Garion, hvis en kvinde vil noget så må håret af !!!!!

SN

Peder Vendelbo Mikkelsen

Garion skrev i meddelelsen <365DE4...@forum.dk>...
>kære "newsgroupies"!

Kære Garion

>Det handler om HÅR UNDER ARMENE

Jeg er ligeglad, hvis hun vil barbere dem af,
så lad hende.

Med venlig hilsen

Peder

Rene Eske Jensen

Garion wrote:

> [...]
>
> PPS : Jeg er IKKE hår-fetichist! Jeg har haft dejlig sex med piger uden
> hår nogen steder, men kvinders behåring er altså bare mere sexet!

Jeg kan bedst lide en pige der har baberet sig på benene, under armene,
og i bikinilinien. Sådan tror jeg også de fleste har det, inlusiv
pigerne.

Der er blevet postuleret på denne newsgroup, at grunden til at mange
mænd godt kan lide glatbarberede kvinder skyldes at mændene er pædofile,
dette tror jeg ikke holder. Jeg tror det skyldes at pigerne på en måde
bliver mere kvindelige af det (mand=kraftig kropsbehehåring, kvinde=svag
kropsbehåring).

Der har før været link, i nogle postings på denne gruppe, til billeder
af piger med meget kraftig hårvækst, bl.a også på benene, og det synes
jeg er voldsomt frastødende, da jeg synes det er et ultimativt turnoff
at en kvinde har mandeben (læs: Lidt gør ikke noget).

Jeg tror da også at de færreste kvinder der synes at de er pæne med alt
for mange hår på benene.

Min smag er sådan:

Mange hår på benene: NEJ.
Hår under armene: Bedst uden
Hår i bikinilinien: Om sommeren, nej
bag bikinilinien: Ligemeget, men absolut en positiv overraskelse hvis de
en dag er væk

mvh. Rene

Trine Banke Brenneche

Rene Eske Jensen skrev i meddelelsen <365EBF7D...@kom.auc.dk>...
>Garion wrote:
<snip>

>Jeg kan bedst lide en pige der har baberet sig på benene, under armene,
>og i bikinilinien. Sådan tror jeg også de fleste har det, inlusiv
>pigerne.

Jeg tror man skal passe meget på med at generalisere!!!!! Fx. kunne jeg nok
aldrig finde på at barbere mig under armene og slet ikke benene (jeg synes
man kommer til at ligne en af kyllingerne i Føtex' kølediske *s*).
Jeg barberer mig længere nede, men det er mest af praktiske grunde :-)

> [...]
>dette tror jeg ikke holder. Jeg tror det skyldes at pigerne på en måde
>bliver mere kvindelige af det (mand=kraftig kropsbehehåring, kvinde=svag

Ved jeg ikke.... jeg tror heller ikke på den med pædofili, men jeg tror
alligevel, at det, der får folk til at tænde på barberinger er, at man
kommer ind til noget "uberørt" som normalt ville være gemt bag hårene. Jeg
mener altså det har noget at gøre med at man gerne vil "blotte" sig helt for
hinanden og ikke fordi man er pædofil. Desuden synes jeg ikke om meget
behårede mænd - lidt hår på brystet kan til nøds tolereres, men ikke for
meget på benene og IKKE på ryggen. Men under armene er jeg ligeglad :-) I
øvrigt vil jeg nu ikke se det som nødvendigvis turn-off med hår diverse
steder (hvis det ikke er så overdrevet som på de pics, der var henvisning
til), det vigtigste er da det, der gemmer sig _bag_ hårene! Så skidt med om
man kan se det eller ej.

Jeg vælger altså ikke mænd efter om de har hår under armene eller ej!

/Trine

Mette Rahm

Hår under armene, hår andre steder..

Jeg syntes det er direkte ulækkert at se en pige med hår under armene. Jeg
aner fx ikke om jeg har tendens til lidt eller meget, for lige da mine hår
begyndte at titte frem så var det igang med skraberen.
Det samme gælder hår på benene, forestil jer en eller anden vil sexet kvinde
i kort kjole, det vil sige hun er sexet (selvom jeg er pige kan jeg godt
sige at en anden pige er sexet...*s*) når man ser hende oppefra, men så
kommer man ned til benene og så ligner det simpelthen en uslået græsplæne..
nej føj...
Hårene forneden, ja det er jo altså kun om sommeren jeg lægger mærke til de
andre der, men også det finder jeg meget frastødende hvis hun har hår der
stikker ud under trusserne og endnu værre, går langt bed af benene....

Ja, det var altså lige min mening I kan jo nok regne ud at jeg går meget op
i at jeg er barberet DE RIGTIGTIGE STEDER **S** (efter min mening de rigtige
steder i hvertfald *grin*)

Knus fra søde mig

Mette

Rene Eske Jensen

Trine Banke Brenneche wrote:

> [...]
> man kommer til at ligne en af kyllingerne i Føtex' kølediske *s*).
> Jeg barberer mig længere nede, men det er mest af praktiske grunde :-)

Her er jeg tabt. Hvad er det du barbere som er længere nede end benene?
(mellem tæerne måske?). Hvilke praktiske grunde skulle det have?

> [...]
> meget på benene og IKKE på ryggen. Men under armene er jeg ligeglad :-) I

Det var heller ikke ment som om at, jo mere hår, jo mere mand, men bare
det at mænd har flere kropshår end kvinder, derfor tror jeg at kvinder
fjerner hårene for at blive mere kvindelig, ligesom mange kvinder vælger
at få langt hår på hovedet, fordi det gør dem mere kvindelige. (måske!)

Et eksempel:
Hvis du havde hår på brystkassen, ville du ikke fjerne dem, fordi du
synes det var en tand for mandigt?

> [...]
> man kan se det eller ej.
>
> Jeg vælger altså ikke mænd efter om de har hår under armene eller ej!

Nej men du vælger dem vel lidt efter hvor sorinerede (Det kan jeg da
ikke stave til, men håber betydning er klar) de er, og f.eks ser en mand
der er glatbarberet, eller trimmet mere renlig ud end medlemmerne af ZZ
top.

> /Trine

mvh. Rene

Trine Banke Brenneche

Rene Eske Jensen skrev i meddelelsen <365ED569...@kom.auc.dk>...

> [...]
<snip>

>Her er jeg tabt. Hvad er det du barbere som er længere nede end benene?
>(mellem tæerne måske?). Hvilke praktiske grunde skulle det have?

Sgu da ikke længere nede end benene *LOL* - godt formuleret af mig :-) Jeg
mente fissen, og det er vældig praktisk, da ens fyr så er mere villig til
visse ting :-)

<snip>

> [...]
>
>Et eksempel:
>Hvis du havde hår på brystkassen, ville du ikke fjerne dem, fordi du

Det er ikke til at vide :-) Måske ville jeg være stolt af dem??? :-) Jo, et
spøg, et andet til side... jeg ville nok barbere dem af - men det er jo også
et sted på kroppen, hvor kvinder _normalt_ aldrig får hår, så jeg synes ikke
helt man kan sammenligne.... Hår under armene er naturligt for begge køn.

<snip>

> [...]
>ikke stave til, men håber betydning er klar) de er, og f.eks ser en mand
>der er glatbarberet, eller trimmet mere renlig ud end medlemmerne af ZZ

Ja, der giver jeg dig ret :-) Og her må jeg indrømme....jeg glemte helt at
skæg nok er meget tæt på turn-off for mig... jeg kan godt lide at
nusse/nysse på bløde kinder :-) Men jeg synes da absolut ikke, at fordi en
mand har langt hår, hår på maven/brystet/ryggen eller whatever (bortset fra
skæg altså) nødvendigvis ser usoignerede ud?! De hår er der da netop for at
opfange sveden, så den ikke løber ned nogen steder? Hvis man så bare sørger
for at vaske sig de behårede steder, kan jeg ikke se noget problem? Men som
sagt synes jeg altså folk må selv om hvor de barberer sig.... nogen gange
kan selv SKÆG se relativt soigneret ud. (ydrk, jeg kommer til at tænke på
min matematiklærer i folkeskolen, der havde skæg og fnøs, når han blev sur
på os - det skete tit :-/ - det var IKKE lækkert, når han var forkølet!!!!)

/Trine

Trine Banke Brenneche

Mette Rahm skrev i meddelelsen ...

> [...]
>aner fx ikke om jeg har tendens til lidt eller meget, for lige da mine hår
>begyndte at titte frem så var det igang med skraberen.

*snøft* Min søde veninde synes jeg er ulækker! :-)))

> [...]
>kommer man ned til benene og så ligner det simpelthen en uslået græsplæne..

Det er heller ikke det, jeg taler om.... Det er da vel ikke SÅ mange piger,
der har SÅ behårede ben?? Hvis de bare har en lille smule hårvækst på benene
synes jeg det er ok.

> [...]
>andre der, men også det finder jeg meget frastødende hvis hun har hår der
>stikker ud under trusserne og endnu værre, går langt bed af benene....

Endnu engang - langt ned ad benene er da også sjældent for piger??
Er det så ok hvis fyre har hår der stikke ud under trusserne???

Jeg kan lige fortælle en lille historie... :-) Jeg arbejdede engang sammen
med en pige, der så ret godt ud og som var blondine over det hele...altså
hår på arme og ben var lyse og lange. Dette kunne man se MEGET tydeligt
eftersom hun altid tog sol og var meget brun. Og hun barberede godt nok
benene men ikke armene. Og hun sagde, at flere af de fyre hun havde været
sammen med havde sagt til hende, at de bla. var faldet for hende pga. hendes
pæne hår på armene...såååå..... Men ok, det så nu også ret anderledes ud med
lyst hår på brun hud...

Men det var bare det jeg ville sige, hej! :-)
/Trine

Trine Banke Brenneche

Jeg glemte en lille tilføjelse..:

jeg synes skæg er ulækkert, men skægstubbe og bakkenbarter.....sluuuuurp
(bare ærgerligt, at skægstubbe kradser sådan når man kysser) :-)

/Trine

Rene Eske Jensen

>Sgu da ikke længere nede end benene *LOL* - godt formuleret af mig :-) Jeg
>mente fissen, og det er vældig praktisk, da ens fyr så er mere villig til
>visse ting :-)

Hvad er det man kan få en fyr til uden hår på "fissen", men ikke med? (Jeg
tror ikke der er noget jeg ville gøre ved en "fisse" uden hår som jeg ikke
ville gøre ved en "fisse" med hår).

Ville du ikke barbere fissen hvis din kæreste ville gøre alt, når den stod i
fuld hårpragt?

mvh. Rene

René Hjorth

Fri, 27 Nov 1998 16:31:08 GMT skrev "Mette Rahm" <m...@nork.auc.dk>

Hej Mette

>Jeg syntes det er direkte ulækkert at se en pige med hår under armene.

Det må være mig der er noget galt med - for jeg kan simpelthen ikke forstå denne
holdning, som de fleste af jer har.

Jeg har altid følt at det naturlige er det bedste - hvis pikken krumme lidt,
hvis den er lidt for lille, hvis brysterne ikke er helt lige store eller måske
lidt mindre end normalt - så tager man det heeeelt roligt, og stiller sig til
tåls med at man ikke er som alle andre, men derimod et individ.

På samme måde har jeg det med (pigers) hår under armene - hvorfra har vi der
fuldstændigt forrygte billede af at piger ikke har hår under armene? Jamen, det
er sgu' da sådan mennesket er skabt?

Jeg kan sagtens se mange erotiske, frække, sexede grunde til at barbere sig
omkring kønsdelene: jeg har selv prøvet det, og er småfjollet med at give
oralsex når min kæreste har intimbarberet sig.

Men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det er "ulækket" når en pige har hår
under armene - det er da kun naturligt med hår under armene?

Undskyld, men jeg forstår det simpelthen ikke...

Mvh,
René

Mette Rahm

>*snøft* Min søde veninde synes jeg er ulækker! :-)))

Nej jeg syntes ikke du er ulækker trine, du render jo aldrig rundt i fx
trøjer hvor man kan se hårene vel ?? *smile* !!!
Vi har da også haft snakket om dette før..... Men ved du hvad..... prøv at
gøre det en dag.. så skal du se hvor vild din kæreste bliver... *s* !!! Det
hjalp i hverttfald på min anden veninde (hende der læser med i skabet
*grin*) da jeg sagde at hun skulle begynde at barbere sig, ja det kunne
kæresten godt lide...
Og det er da også rart for en selv. Jeg har det i hvertfald godt med mig
selv når jeg ved jeg også er pæn under min tykke vintertrøje !! :-)

>Det er heller ikke det, jeg taler om.... Det er da vel ikke SÅ mange piger,
>der har SÅ behårede ben?? Hvis de bare har en lille smule hårvækst på
benene
>synes jeg det er ok.

Jaaa, en smule.. nu kan jeg ikke huske dine ben, så det skal jeg ikke udtale
mig om... *lol* !!! Men hvis man fx har nylonstrømper på og hårene stikker
ud.. det er altså ikke lækkert....

>Endnu engang - langt ned ad benene er da også sjældent for piger??
>Er det så ok hvis fyre har hår der stikke ud under trusserne???

Min fyr barberer dem da nogle gange af.. det ser ret god ud når han har
trusser på, men når han så tager dem af og han er barberet så er det altså
ikke så sexet for fyren at have den der firkant *GGG*
Så nej, en fyr skal ikke barbere sig for neden, hår er også mandigt og
derfor ok hos mænd (sjovt nok *s*), men piger skal altså ikke være
maskuline, derfor skal hårene af !!!

> [...]
hendes
>pæne hår på armene...såååå..... Men ok, det så nu også ret anderledes ud

Jeg barberer altså heller ikke mine hår af på armene, og det tror jeg ikke
der er så mange der går.. jo hvis man har lange sorte hår måske, men det er
også de færeste der har det på armene !!

>Men det var bare det jeg ville sige, hej! :-)

Jamen ok.. og nu har jeg komenteret det..

Smutter nu skal hente manden ved toget !! :-)

/Mette

Trine Banke Brenneche

Rene Eske Jensen skrev i meddelelsen ...

>Ville du ikke barbere fissen hvis din kæreste ville gøre alt, når den stod
>fuld hårpragt?

nej

/Trine

Trine Banke Brenneche

> [...]
>hjalp i hverttfald på min anden veninde (hende der læser med i skabet
>*grin*) da jeg sagde at hun skulle begynde at barbere sig, ja det kunne

Hvis det var fordi kæresten ville have det, ville jeg måske nok gøre
det...men det er ligemeget for ham, såååå..

>Og det er da også rart for en selv. Jeg har det i hvertfald godt med mig
>selv når jeg ved jeg også er pæn under min tykke vintertrøje !! :-)

Jeg synes sådan set også jeg er pæn under min tykke vintertrøje! Hvem skal
bestemme hvad der er pæ-ænt og ikke pæ-ænt? *lol*

<snip>

>Men hvis man fx har nylonstrømper på og hårene stikker
>ud.. det er altså ikke lækkert....

Nej, det er jeg helt med på - og det problem har man heller ikke, hvis man
kun har få hår på benene.

>Min fyr barberer dem da nogle gange af.. det ser ret god ud når han har
>trusser på, men når han så tager dem af og han er barberet så er det altså
>ikke så sexet for fyren at have den der firkant *GGG*

Han kunne jo også barbere firkanten af... Jeg synes i hvert fald det er
sexet og ikke spor "umandigt"

>Så nej, en fyr skal ikke barbere sig for neden, hår er også mandigt og
>derfor ok hos mænd (sjovt nok *s*), men piger skal altså ikke være
>maskuline, derfor skal hårene af !!!

Jeg kan altså bare ikke forstå at hår er mandigt??? Men anyway er der vel
ingen, der siger, at jeg skal gøre mig mere feminin ved at barbere hårene
af? Hvis jeg ikke er feminin nok må det da skyldes min opførsel?

> [...]
>der er så mange der går.. jo hvis man har lange sorte hår måske, men det er
>også de færeste der har det på armene !!

Hun havde RET LANGE, lyse hår - det så faktisk RET morsomt ud, når hun fik
gåsehud *lol*

>Smutter nu skal hente manden ved toget !! :-)

Hils!

/Trine

Trine Banke Brenneche

René Hjorth skrev i meddelelsen <365f043d...@192.168.0.7>...

>Fri, 27 Nov 1998 16:31:08 GMT skrev "Mette Rahm" <m...@nork.auc.dk>
>Undskyld, men jeg forstår det simpelthen ikke...

Heller ikke jeg! Jeg er fuldstændig enig med dig! Ligesom jeg heller ikke
forstår kunstige bryster...ja ok, nu blander jeg lige nogle emner sammen....
Men jeg så et program om plastikoperationer for et stykke tid siden, og der
var noget meget interessant... Nemlig at de fleste amerikanske (USA)
kvinder, der fik lavet plastikoperationer fik lavet brysterne større, mens
de fleste brasilianske kvinder fik lavet dem mindre! Det må jo lede en til
den konklusion, at det kommer an på mode? Og i "vores" (den "vestlige") del
af verden _skal_ alting bare være stort, større, størst!?

Men det jeg egentlig ville hen til var om det med at barbere sig mon dog
ikke også "bare er mode"?

/Trine

Martin Andersen

>Er det så ok hvis fyre har hår der stikke ud under trusserne???

Det kan faktisk være en ulempe som fyr at have for meget hår.
F.eks hvis en lynlås kommer til at sidde fast...

pelle

On Fri, 27 Nov 1998 17:23:29 GMT, "Trine Banke Brenneche"
<t...@obel.auc.dk> wrote:

>Sgu da ikke længere nede end benene *LOL* - godt formuleret af mig :-) Jeg
>mente fissen, og det er vældig praktisk, da ens fyr så er mere villig til
>visse ting :-)

Godt du ikke er min kæreste - jeg ville nødigt forestille mig mig
selv "mere villig".

kærlige hilsner

pelle

--
pel...@waveland.org
ICQ UIN:21663872

Trine Banke Brenneche

Martin Andersen skrev i meddelelsen <365f3...@d2o106.telia.com>...

>Det kan faktisk være en ulempe som fyr at have for meget hår.
>F.eks hvis en lynlås kommer til at sidde fast...

Så må det da være fordi du har lynlås i trusserne? Eller måske går uden
trusser?? Eller sidder lynlåsen ude i siden så den kan få fat i de hår der
stikker ud ved trussekanten???

Ich frage nur...

/Trine

Mette Eklund Andersen

Trine Banke Brenneche wrote:

> Hvis det var fordi kæresten ville have det, ville jeg måske nok gøre
> det...men det er ligemeget for ham, såååå..

Jamen hejsa Trine og Mette...ja jeg kan nok regne ud, at det er mig i
skriver om *s*
Jo jeg troede da også min kæreste var ligeglad...det var i hvert fald,
hvad han havde sagt. Men da Mette så en dag fik mig til at barbere mig
under armene, blev min kæreste helt vildt. Jeg synes også selv, at det
føles rarere:-)
Men jeg vil dertil sige, at jeg ikke synes, at det er vildt ulækkert med
hår under armene, -det kommer and på hvor meget der er*s*

Ja...så fik jeg endelig sagt noget

Mvh

En skabslæser *g*

Mette Rahm

Jamen velkommen til Mette, ja nu har jeg også i lang tid fortalt om en
veninde der er skabslæser og så kom du endelig frem........ WAY TO GO !!!
:-)

Velkommen, håber vi kommer til at høre meget til dig herinde !!

Knus

Mette

Claus Rittig Christensen

Trine Banke Brenneche <t...@obel.auc.dk> wrote in article
<uqB72.21$Vi....@sunsite.auc.dk>...

> Jeg glemte en lille tilføjelse..:
>
> jeg synes skæg er ulækkert, men skægstubbe og bakkenbarter.....sluuuuurp
> (bare ærgerligt, at skægstubbe kradser sådan når man kysser) :-)

Og slikker...
(suk)

Claus Rittig
(Jeg tror jeg blev født med skægstubbe...)

Tomas O.

> [...]
Jeg
>aner fx ikke om jeg har tendens til lidt eller meget, for lige da mine

Hmm jeg har det ligesom René jeg forstår ike denne uvilje mod naturlig
behåring. Okay jeg synes det er fint at barbere bikinilinjen og under
armene man at det skulle være ulækkert ikke at barbere sig finder jeg en
smule aparte*S*

Jeg studser godt nok også mig selv mellem benene ellers bliver hårene sgu
så satans lange.

MVH
Tomas O.

Frans

Hår under armene gør ikke så meget, hvis bare der ikke er tale om en jungel.
Det er absolut mest tiltrækkende med en flot bikinilinie og ikke alt for meget
hår.
MEN det absolut mest frastødende er kvinder/piger med "overskæg". De færreste
piger er desværre opmærksomme på dette, for der er flere end man skulle tro.
Mvh. Frans