Hvordan skal en kvinde se ud...

Mette Rahm

Fyre er tit ikke til at gøre sig kloge på....

Jeg mener... da jeg mødte Jesper for to år siden gik jeg stort set ikke i
andet end jeans og stramme korte t-shirts.... Det kunne han også godt lide,
men begyndte så at sige jeg skulle gå i mere "voksentøj"... så når jeg nu
engang imellem ligner et kvindeligt mappedyr kan man se han er så stolt så
stolt over at være sammen med mig, men så kommer den sådan nogle gange som
om han savner den måde jeg klædte mig på for 2 år siden.. Det gør jeg da
også stadigvæk, min stil er bare blevet noget mere afslappet, og folk må sgu
ta' mig som jeg er *smile* !!
Og lad mig lige sige.. nej jeg købte ikke habit fordi Jesper bad mig om det,
men af den grund at jeg jo skulle have noget pænt tøj at gå med nu hvor jeg
ikke går i lårkort mere...
Ja, det siger han jeg godt kan, men der er jeg uenig måske kan I svare
mig... jeg mener ikke det er pænt at gå i lårkort da jeg har fået to nye knæ
og altså har noglte ret lange (20-25 cm) ar på hvert knæ... Og de er gjort
en lille smule skæve... benene altså *lol* !!! Ikke noget man kan se i
bukser eller lang kjole.....
Nu til mine spørgsmål...
Hvilket tøj skal en pige have på for at hun tænder dig ???
Og burde jeg være ligeglad med mine ar.. (de er jo grunden til at jeg ikke
sidder i kørestol mere.. *s*) og så gå i lårkort for min kærestes skyld ??

Ja.... alle slags meninger er meget velkomne og jeg vil da også gerne vide
hvad piger syntes fyre skal gå i ??
Jeg er personligt helt vild med fyre der har stramme t-shirts på, og syntes
det er kedeligt at se dem i jakkesæt.. nok fordi Jesper går i jakkesæt til
daglig....

Knus og god jul

Mette

Home: www.come.to/robogirl

Trine Banke Brenneche

Mette Rahm skrev i meddelelsen ...

>Fyre er tit ikke til at gøre sig kloge på....

Næh, det har du ret i *lol*
<snip>

>Ja.... alle slags meninger er meget velkomne og jeg vil da også gerne vide
>hvad piger syntes fyre skal gå i ??

Jeg synes sådan set at det er ligemeget hvilken slags tøj fyre har på. Bare
ikke lædre, det stinker og er i øvrigt ikke særlig pænt. (synes jeg!). Og så
skal det selvfølgelig ikke være beskidt tøj :-)

/Trine

Mette Rahm

> [...]
>ikke lædre, det stinker og er i øvrigt ikke særlig pænt. (synes jeg!). Og

>skal det selvfølgelig ikke være beskidt tøj :-)

Jeg tror du mente læder, og pas på med den bemærkning når Tomas O hører på
det .. *smile* !! Hvilket minder mig om at jeg aldrig har fået set det
billede, TOMAS O..... !!! Hvad blev der af det ???? *smile*

Med forhåbningsfulde hilsner fra

/Mette

Mette Rahm

Peder Vendelbo Mikkelsen

Mette Rahm skrev i meddelelsen ...

>Fyre er tit ikke til at gøre sig kloge på....

Hov, jeg troede da vi var færdige med det emne.

>Hvilket tøj skal en pige have på for at hun
>tænder dig ???

Jeg kommer nok til at give Jesper ret i, at sådan
en kort nederdel og så med en skjorte til toppen
ikke er det værste.

Det ser godt ud med et par stramme cowboy-bukser
og t-shirt/ skjorte (vælg selv), de er bare så besvær-
lige at få af i en fart. ;-)

En sommerkjole i tynd stof, uden ærmer og så lige en
sol der går ned, en lille brise og så står hun bare der i
modlyset og ser brun ud. *dagdrømmer*

Er der nogen der har telefonnumer eller email-adresse
til en som kan gøre noget ved vejret ? Eller bare en som
kan skrue lidt op for varmen ?

>Og burde jeg være ligeglad med mine ar..

>(de er jo grunden til at jeg ikke sidder i køre-

>stol mere.. *s*) og så gå i lårkort for min
>kærestes skyld ??

Når jeg ser en kvinde med ar på solbrune ben, (nu tænker
jeg ikke på de ar en junkie har), tænker jeg "wow hende
kan man lege med, hun leger ikke kun med dukker". :-)

Du kunne jo smide et billede på din hjemmeside, hvor
du er iført habit, så er det jo lidt nemmere at vurdere.

Med venlig hilsen

Peder

PS.: Uha din hjemmeside loader langsomt og der er skript-
fejl.

Mette Rahm

Mette Rahm

Mette Rahm

Peder Vendelbo Mikkelsen

Mette Rahm skrev i meddelelsen ...

>Hvilket minder mig om at jeg aldrig har fået set det

>billede, TOMAS O..... !!! Hvad blev der af det ???? *smile*

Du må virkelig mene det, når du i løbet af 10 minutter
sender det samme indlæg 5 gange, sidder fingeren
fast på musen ?

Med venlig hilsen

Peder

mico

>Jeg synes sådan set at det er ligemeget hvilken slags tøj fyre har på. Bare
>ikke lædre, det stinker og er i øvrigt ikke særlig pænt. (synes jeg!). Og

>skal det selvfølgelig ikke være beskidt tøj :-)

Hov, hov, klap lige hesten...

Læderbukser er for det første aldeles fede at gå i, og de stinker sgu´ ikke.
Mon ikke det nærmere har været fyren indeni der lugtede....?

Med mellemlunken førjulehilsen...

Mic

Drengepowr NU!!

Mette Rahm

> [...]
ikke.
>Mon ikke det nærmere har været fyren indeni der lugtede....?

Hmm ja Trine, lad os høre.. hvem var fyren indeni der lugtede ??? Personligt
syntes jeg læder har en dejlig lugt/duft !!! *smile* !!!
Men Trine, kom del ud af dine erfaringer med hensyn til lugtende læder
*smile* !!!!

/Mette

Mette Rahm

Trine Banke Brenneche

> [...]

>syntes jeg læder har en dejlig lugt/duft !!! *smile* !!!
>Men Trine, kom del ud af dine erfaringer med hensyn til lugtende læder

Hehe - lidt internt sladder... Jeg har bare siddet ved siden af Tomas Bjørn
engang i en time - føj!

Men jeg kan ikke lide lugten - jeg kan heller ikke lide lædermøbler (ikke
ret mange af dem i al fald)

/Trine

mico

>Hehe - lidt internt sladder... Jeg har bare siddet ved siden af Tomas Bjørn
>engang i en time - føj!

Og hvem pokker er så det????

Med undrende hilsen

Mic

På tærskelen til det tredie årtusinde er drengepowr den eneste realistiske
løsning på verdens konflikter!

Trine Banke Brenneche

Mette Rahm

Bjørn

>Og hvem pokker er så det????
>
>Med undrende hilsen
>
>Mic

Hehe.. det kunne du tænke dig at vide.. næ næ.. I skal skam ikke vide alt
!!! *lol*
Men nu ved I at Trine kender andre mennesker end mig, er det ikke en lille
trøst *grin* ??

Juleknus

Mette

Pjevs

mico skrev i meddelelsen <7491lh$470k$1...@news-inn.inet.tele.dk>...

Hej Mico.

>Hov, hov, klap lige hesten...

Jamen det kan "vi" da godt gøre.... Hvor har du gjort af den??

>Læderbukser er for det første aldeles fede at gå i, og de stinker sgu´
ikke.
>Mon ikke det nærmere har været fyren indeni der lugtede....?

Ja og så kan i ikke skjule jeres begejstring i dem.... **smiler*

>Med mellemlunken førjulehilsen...

Tak i lige måde

Knus og klask

Pia

Maiken Pedersen

Trine Banke Brenneche skrev i meddelelsen ...

> [...]
>ikke lædre, det stinker og er i øvrigt ikke særlig pænt. (synes jeg!). Og

>skal det selvfølgelig ikke være beskidt tøj :-)

Jeg vil delvis give Trine ret!
Hvis , med læder, er ment jakker er det ok med mig, men
læderbukser....Ufff', det synes jeg er klamt.

Jeg blev i sin tid udlært som frisør i Hamborg, og alfonserne sværmede rundt
om frisørskolen. De havde, næsten allesammen læderbukser på!

Jeg synes det virker lidt billigt og så har de færreste mænd numse til at
bære dem.

Derimod kan jeg vældig godt lide læder-combier til motorcyklister, det
virker ikke så "påtrængende"!

Undskyld Tomas O.! jeg tror ikke du er hverken billig eller klam, men
læderbukser sender mig altså nogle underlige signaler!

Kærlig hilsen
Maiken.

Martin Hansen

On Fri, 04 Dec 1998 15:09:27 GMT, "Mette Rahm" <m...@nork.auc.dk>
wrote:

>Fyre er tit ikke til at gøre sig kloge på....

nej!

>jeg mener ikke det er pænt at gå i lårkort da jeg har fået to nye knæ
>og altså har noglte ret lange (20-25 cm) ar på hvert knæ...

Med mindre der er tale om opsvulmede betændte sår der vædsker. kan jeg
ikke se noget problem. Jeg ved der er mange der er bange for at vise
deres ar men, de fleste ar er jo blot en rød stribe henover huden. Det
mener jeg bestemt ikke man behøver at skjule.

>Hvilket tøj skal en pige have på for at hun tænder dig ???

Jeg tænder dårligt på tøj, mere på ansigter, og kropssprog.

>Og burde jeg være ligeglad med mine ar..

Ligeglad er vel svært at være men tag dem ikke så tungt, det er de
færeste af os der ligner prcelæns dukker ;-)

> (de er jo grunden til at jeg ikke

>sidder i kørestol mere.. *s*)
Lyder godt, tillykke med det. :o))

>og så gå i lårkort for min kærestes skyld ??

Jada

--
MVH.
Martin

Peder Vendelbo Mikkelsen

Martin Hansen skrev i meddelelsen
<3668419f...@news.kollegie6400.dk>...

Hej Martin

>Jeg tænder dårligt på tøj, mere på ansigter, og kropssprog.

Overhovedet ikke, hvad så med en kort nederdel som kravler
op og afslører et stykke med bart og en hofteholder, når hun
læner sig ind over baren for at bestille ?

Eller når hun står i badekåben med vådt hår, på vej ud fra bade-
værelset og har "glemt" at binde en knude ?

Kan du overhovedet ikke påvirkes af ovenstående, så er du
godt nok standhaftig.

Med venlig hilsen

Peder

Niels U. Reinwald

Helst kun strømper der sidder fra låret og ned jeg ved ikke hvad de hdder
de strømper. Og så en lille kort lyserød sommerkjole hvor brystvorterne ses
svagt igennem. Gerne små svagt højhælede sko uden strømper.

Og også sadan en græst/romersk lille kjole der sidder tæt indtil brystet
forneden under brøsterne. Og så bare ben.

Ar, hmm. hvor sidder de. Personligt synes jeg ar kan være "pæne" og også
kysbare. Hvis en kvinde har et lille ar i ansigtet betyder det heller ikke
spor.
Og heller ikke hvis det sidder på kroppen. Hvis kvinden "smager" godt og hun
er kælen og gir' manden det han vil ha' og hun er god i sengen... så pyt med
arrene.

Men jeg foretrække dog en kvinde i INTET tøj overhovedet :-) Det er duften
der tænder mid og hendes safter i hendes skød.
-
Niels U. Reinwald

mico

>Jeg synes det virker lidt billigt og så har de færreste mænd numse til at
>bære dem.

Meget muligt, MEN DET HAR JEG!!!! SGU´!!!!

Med halvknotten adventshilsen

Mic

Drengepowr - the best alternative to having sex.

Martin Hansen

On Fri, 4 Dec 1998 21:31:32 +0100, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<ped...@gmx.net> wrote:

>Overhovedet ikke, hvad så med en kort nederdel som kravler

<klip: osv.>
Jo men, det tænder ikke særlig godt, lige som vådt brænde ikke tænder
særlig godt, men det kan godt tændes.
Har prøvet det der med sexet undertøj til konen, men det havde ikke
den store effekt på mig. Der imod kan det tænde mig enormt at se hende
koncentrere sig om et eller andet, (det være sig kryds og tværs, TV
eller at skrælle kartofler:) så får hun sådan et sødt udtryk i
ansigtet. :-))
Nej jeg er ikke hellig jeg glor også på porno, men det tænder nok
mere vourristen i mig end så meget andet. Og jo jeg kan godt kigge
efter en sød pige på gaden.
Hvad hedder det der kommer efter primær og sekundær? Det må være
klacificeringen af betydningen af tøjet for mit vedkommende.
Men sådan er vi jo så forskellige.

Peder Vendelbo Mikkelsen

mico skrev i meddelelsen
<749jq7$49uk$1...@news-inn.inet.tele.dk>...

Så så, chin up laddie

Jeg har gået og tænkt på at købe et par læder-
bowser og nu kommer i jo lige ind på at man skal
have en helt "speciel" bagdel for at kunne gå med
dem.

Hvilken slags bagdel skal man have for at føre sig
frem i læder-bowser ?

>Drengepowr - the best alternative to having sex.

Fede slogans du har fundet på, de skal bruges i en
fremtidig markedsføringskampagne. Så husk lige at
gemme dem.

Med DrengePowr hilsen også til PowrBaby

Peder

Peder Vendelbo Mikkelsen

Martin Hansen skrev i meddelelsen
<36685283...@news.kollegie6400.dk>...

Hej Martin

Jamen jamen slet ikke, lad nu være.

Hvad så med en gennemsigtig body, bade-
dragt, t-shirt you name it ?

Du er da ikke nem at påvirke ?

Har du trænet længe ?

Med venlig hilsen

Peder

mico

>Hvilken slags bagdel skal man have for at føre sig
>frem i læder-bowser ?

Det der med at have en speciel bagdel for at kunne gå med læderbukser er
noget overrated BS. Hvis du kan finde et par der sidder behageligt på dig er
det godt nok. Selv har jeg en ret lille veltrænet bagdel, men det er sgu´
ikke det afgørende. Der er også nogle der tænder på en god solid dansk røv.
Bare den ikke viser "sparegrisen" frem....

Med julebajersk hilsen

Mic

Drengepowr - Et sundt alternativ til BH afbrænding, og garanteret CO2 frit.

Pjevs

mico skrev i meddelelsen <749jq7$49uk$1...@news-inn.inet.tele.dk>...

Hej Mico

>Meget muligt, MEN DET HAR JEG!!!! SGU´!!!!

Det er da en påstand der vil noget, det må du da bevise **smiler lumsk** Du
må jo lægge et foto ind i dk.binaer, så kan vi siger dig om du har ret.

>Med halvknotten adventshilsen

Bliv nu god igen

Knus og klask

Pia

Maiken Pedersen

Peder Vendelbo Mikkelsen skrev i meddelelsen
<749kjl$j5m$1...@news.net.uni-c.dk>...

Hvad er der i vejen for tiden?
Alle stammer;-)

Mvh
Maiken.

Tomas O.

Mette Rahm skrev i meddelelsen ...
>Fyre er tit ikke til at gøre sig kloge på....

Det sir du ikke *GG* Og hvad skal vi fyre så sige om jer det smukke køn?

>Nu til mine spørgsmål...

>Hvilket tøj skal en pige have på for at hun tænder dig ???

Tøjet er ike så faens afgørende for mig.
Lad mig give et par eksempler på hvad jeg mener:
Sidste gang jeg var i byen kom en pige hen ved siden af mig i baren. På
afstand bvar hun et hudg, en sild og det hele, meget flot fræk kjole på
med meget tynde stropper og temmelig dyb udskæring med smuky indhold.
Henede problem var at selv om hun så hamrende godt ud var hun meget
usikker, bed negle og rystede nærmest af nervøsitet indtil senere på
aftenen da hun havde fået rigeligt indenbords af de våde varer. Jeg mener
på afstand og indtil jeg så hendes kropssprog tændte hun pga sin flotte
frøææe påklædning, men tæt på NO WAY!

Senere samme aften stod en pige ved siden af mig og kigegde på
danseghulvet i ført almindelig hvid t-shirt og en temmelig tydelig BH
indenunder, slidte cowboybukser og almindelige sko. Da hun vendte sig om
fik jeg et smil, ikke et forsigtigt wet men et mega et. Hun var sådan
lidt fræk med sit meget direkte blik og vi faldt i snak i løbet af 1
minut. Og var sammen det emste af aftenen, dansede og havde det
ski'skægt. Vi udvekslede ike telefonnumre, så det blev ved en masse
flirten lidt småkyssewri og et par meget hede kys. HUN tændte mig af
h....til på trods af sin lidt almindelige påklædning, fordi hendes
kropssprog afslørede at her var en pige med ben i næsen, som ikke var
smuk, men var temmelig ligegald med det fordi hun havde så meget andet at
byde på. Jeg synets hun var total dejlig og fræk. Hun havde sikkert fyr
på siden der ikke rigitg skete mere og jeg pressede ikke på.

>Og burde jeg være ligeglad med mine ar.. (de er jo grunden til at jeg
ikke
>sidder i kørestol mere.. *s*) og så gå i lårkort for min kærestes skyld
??

Ja jeg syntes du skal være total ligeglad med de ar og derimod sige til
folk der bemærker dem, det du lige har skrevet om den kørestol. Vis dem
frem for det er del af dig iog dine msertefulde erfaringer. Jeg synes at
man skal lade ar være ar. Der er en serie i flimmeren for tiden på
TV-danmark som hedder Beck. Hendes ene arm er et stort ar efter brandsår
men for hulen da hvor hun kan være fræk og lækker alligvel. Jeg tænder
sgu lidt på hende. Selvom hun er på min egen alder *GG* Såp tag du roligt
de lårkorte på for dine ben er jo en del af dig lige så vel som dine ar.
Tag evt et bilelde af dein operation med i byen og hvis der ernogend er
bemærker dine ar på en 'uheldig ' måde synes jeg du skal vise dem de
billeder, så skal de nok holde kæft :-)

> [...]
syntes
>det er kedeligt at se dem i jakkesæt.. nok fordi Jesper går i jakkesæt

Selvom jeg er fyr vil jeg da liiige bemærke i forbifarten: at jeg synes
jakkesæt er okay, det kommer an på hvordan fyren bær klunset. Nogen fyre
ligner jo nørder lige meget hvad faen du girt dem på, pga deres
kropssprog, og nogen fyre ser bare pissgodt ud om de så har stribet py
på. Det er personenes holdning til sig selv og sine omgivelser der skaber
personen, og førstehåndsindtrykket mere end det er påklædningen, selvom
den kan 'stive' en af.

Pyha det var et kanonlangt indlæg :-)
Drengepowr hilsen
Tomas O.

Tomas O.

> [...]

Og så
>skal det selvfølgelig ikke være beskidt tøj :-)

Mine læderbukser stinker ikke!
Tomas O.

Tomas O.

> [...]

>det .. *smile* !! Hvilket minder mig om at jeg aldrig har fået set det

>billede, TOMAS O..... !!! Hvad blev der af det ???? *smile*

Kommer snart, ligeså snart min fotograf (proff) er klar bliver der lavet
billeder :-)
MKH
Tomas O.
PS jeg har altså ikk glemt det!

Tomas O.

mico skrev i meddelelsen <7492v7$4ons$1...@news-inn.inet.tele.dk>...

>På tærskelen til det tredie årtusinde er drengepowr den eneste
realistiske
>løsning på verdens konflikter!

NEMLIG!!

Tomas O.

mico

>Det er da en påstand der vil noget, det må du da bevise **smiler lumsk** Du
>må jo lægge et foto ind i dk.binaer, så kan vi siger dig om du har ret.

Nu vil du sikkert kalde mig snerpet, men jeg nægter sgu´ at placere et
billede af min røv på nettet, så hele verden kan beskue den, så hvis du vil
se min mås i et par læderbukser, må det altså blive "live" *smiler om muligt
endnu mere lumsk*

Med lettere opløftet Decemberstemning

Mic

Drengepowr - èn for alle og alle for èn.

Tomas O.

Maiken Pedersen skrev i meddelelsen ...

>Hvis , med læder, er ment jakker er det ok med mig, men
>læderbukser....Ufff', det synes jeg er klamt.

KLIP>Jeg synes det virker lidt billigt og så har de færreste mænd numse
til at
> [...]

>Undskyld Tomas O.! jeg tror ikke du er hverken billig eller klam, men
>læderbukser sender mig altså nogle underlige signaler!

Jeg tager det ikke ilde op Maiken dont worry:-)
Alfons?? en stilling jeg endnu ike har overvejet, gad vide om det falder
i tråd med Drengepowr? *GGGG*

Nå spøg til siden, jeg er ret glad for mine læderbukser og de signalerer
ikke alfons, kanske de signalerer lidt Sm agtigt og det er jo fint med
mig :-))))

Med smækkende Læderhilsen
Tomas O.

Tomas O.

>Meget muligt, MEN DET HAR JEG!!!! SGU´!!!!

Også jeg altså, det får jeg at vide tit og ofte når jeg er i byen ;-)
Med Drengepowr hilsen
Tomas O.

Peder Vendelbo Mikkelsen

mico skrev i meddelelsen
<749l00$4f4k$1...@news-inn.inet.tele.dk>...

>Der er også nogle der tænder på en god solid dansk røv.
>Bare den ikke viser "sparegrisen" frem....

Jeg tror jeg har fostået meningen.

>Med julebajersk hilsen

De smager godt i år.

Med DrengeJulePowr hilsen

Peder

>Drengepowr - Et sundt alternativ til BH afbrænding, og garanteret CO2
frit.

Dette slogan, slog mig næsten ihjel, pas på med at LOL'e samtidig med at
du
hoster.

Peder Vendelbo Mikkelsen

Maiken Pedersen skrev i meddelelsen
<4PY92.447$Mf6....@news.get2net.dk>...

Hej Maiken

>Hvad er der i vejen for tiden?

Newsmasterne er vel til julefrokost.

>Alle stammer;-)

Se ovenfor, sjovt nok så går det åbenbart
værst, ud over folk som bruger sunsite (Aalborg
universitet's newsserver).

Med canclende hilsener

Peder

mico

>frit.
>

>Dette slogan, slog mig næsten ihjel, pas på med at LOL'e samtidig med at
>du
>hoster.

Hmmmm. Tanken om at blive tiltalt for uagtsomt manddrab via internet
skræmmer mig sgu´ lidt...

Og ja, julebryggen er god i år. For god. Alt for god....

Mic

Drengepowr - no. 1 på feministernes "most wanted" liste.

mico

>Også jeg altså, det får jeg at vide tit og ofte når jeg er i byen ;-)
>Med Drengepowr hilsen
>Tomas O.

Tomas, vi bliver altså nødt til at gå en tur i byen sammen en dag.....

(Vildt off-topic, jeg ved det allerede)

Mic

Drengepowr - for små drengesjæle fanget i en voksen krop.

Martin Hansen

On Fri, 4 Dec 1998 22:36:45 +0100, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<ped...@gmx.net> wrote:

>Du er da ikke nem at påvirke ?

Jo men ikke med tøj

>Har du trænet længe ?

tja

Peder Vendelbo Mikkelsen

Tomas O. skrev i meddelelsen ...

Hej Tomas O.

>Kommer snart, ligeså snart min fotograf (proff)
>er klar bliver der lavet billeder :-)

Jeg har vistnok glemt at sige det, men jeg har tænkt
mig at tage digitalkamera med, så ?

>PS jeg har altså ikk glemt det!

Det får du ikke lov til, efter den grimme fod.

Med drilske DrengePowr hilsener

Peder

Pjevs

mico skrev i meddelelsen <749med$1pk2$1...@news-inn.inet.tele.dk>...

Hej Mico.

> [...]
>billede af min røv på nettet, så hele verden kan beskue den, så hvis du vil
>se min mås i et par læderbukser, må det altså blive "live" *smiler om

Tja pas nu på hvad du siger, for den der intet våge, intet vinder.... så
vælg du bare tid og sted **smiler** jeg er god til at tage et farverig
referat til NG'en **blink**

>Med lettere opløftet Decemberstemning

Det var godt at se at humøret steg.

>Drengepowr - èn for alle og alle for èn.

Nej det siger jeg dig, behøver du at have de andre med ??

Knus og julegrangrene klask

Pia

Maiken Pedersen

>Meget muligt, MEN DET HAR JEG!!!! SGU´!!!!
>
>Med halvknotten adventshilsen
>
>Mic

>Drengepowr - the best alternative to having sex.

Ja, ja da, din selvtillid er der da ihvert'fald ikke noget i vejen med ;-)
så godt ord igen ik!?:-)

Kærlig hilsen
Maiken.

Maiken Pedersen

Tomas O. skrev i meddelelsen ...

> [...]

>Nå spøg til siden, jeg er ret glad for mine læderbukser og de signalerer
>ikke alfons, kanske de signalerer lidt Sm agtigt og det er jo fint med

Jeg elsker selvtillid og ligegyldighed med hvad andre mener!:-)
Bare man har det godt med sig selv!

>Med smækkende Læderhilsen
>Tomas O.

Du får et lille klask fra mig også;-)
Kærlig hilsen Maiken (bare for at pirre;-) )

Tomas O.

mico skrev i meddelelsen <749msq$5n9i$1...@news-inn.inet.tele.dk>...

>Tomas, vi bliver altså nødt til at gå en tur i byen sammen en dag.....

Den er jeg med på :-)))

>(Vildt off-topic, jeg ved det allerede)

Og?? det er snart jul ikk? *GG*

>Mic
>
>Drengepowr - for små drengesjæle fanget i en voksen krop.

LOL

Peder Vendelbo Mikkelsen

Maiken Pedersen skrev i meddelelsen ...

Hej Maiken

>Ja, ja da, din selvtillid er der da ihvert'fald ikke
>noget i vejen med ;-) så godt ord igen ik!?:-)

Hvorfor egentlig det ? Er det ikke rart med en mand,
der ved hvad han har at byde på, og som tør gøre det ?

Med kærlige hilsener og venlig tanker

Peder

Peder Vendelbo Mikkelsen

Martin Hansen skrev i meddelelsen
<36685283...@news.kollegie6400.dk>...

Hej Martin

>Hvad hedder det der kommer efter primær og se-
>kundær?

Jeg tror nok det hedder tertiær (stavning ?)

Med julefrokost hilsen

Peder

Peder Vendelbo Mikkelsen

Tomas O. skrev i meddelelsen
<8YY92.459$Mf6....@news.get2net.dk>...

Hej Tomas O. Jeg har lige et par spøgsmål.

>frøææe påklædning

Find lige din sdaweplave frem.

Hvad betyder ovenstående ?

>Tag evt et bilelde af dein operation med i byen
>og hvis der ernogend er bemærker dine ar på
>en 'uheldig ' måde synes jeg du skal vise dem de
>billeder, så skal de nok holde kæft :-)

Helt sikkert, jeg har en gang formået at besvime,
fordi jeg så på min hånd efter at jeg havde savet
lidt i den, ved et uheld.

>jeg synes jakkesæt er okay, det kommer an på
>hvordan fyren bær klunset.

Jeg synes selv at jeg faktisk ser ret godt ud, når
jeg er iført jakkesæt og slips. Det er der flere end
min mor som siger.

I andet tøj, ligner jeg en tumbet nørd med et dår-
ligt udviklet socialt interface.

Når jeg har et jakkesæt på, ranker jeg automagisk
ryggen, fordi jeg ved det ser godt ud.

>Pyha det var et kanonlangt indlæg :-)

Det var det da ikke, amatør ;-)

Med de venligste Drengepowr hilsener

Peder

Maiken Pedersen

<74bk1d$shc$1...@news.net.uni-c.dk>...

.

>Hvorfor egentlig det ? Er det ikke rart med en mand,
>der ved hvad han har at byde på, og som tør gøre det ?
>
>Med kærlige hilsener og venlig tanker
>
>Peder

:-)Ikke nok med, at i mænd ikke kan signal-aflæse, i kan heller ikke læse
imellem linierne*GGG*, så jeg vil lige skære det ud i "Hankøn'sk":-)))):
"Jeg er viiild med hans selvtillid!!!:-) og så vil jeg , iøvrigt gerne se
hans numse øh' altså med læderbukserne på;-)"

Med julelysende øjne hilser jeg dig
/Maiken

Maiken Pedersen

L.... program og en hel masse grimme bandeord,. Jeg prøver igen!:-((((

mico

og så vil jeg , iøvrigt gerne se
>hans numse øh' altså med læderbukserne på;-)"

Jeg takker for den skjulte begejstring, rødmer, og bukker dybt.
Desværre må jeg henvise til mit svar til Pjevs vedrørende min bagdel....

Mvh

Mic

Mette Rahm

Snip snap en heeel masse *s*

> [...]
>på. Det er personenes holdning til sig selv og sine omgivelser der skaber
>personen, og førstehåndsindtrykket mere end det er påklædningen, selvom

Ja.... min kæreste ser nu også dejlig ud i alt !!! Men derfor er det
kedeligt at se ham i jakkesæt altid *GGG* !!!! Det bedste er at jeg er ved
at få ham til at gå i boxershorts.. det er virkelig kært !!! :-) ... Han
tager dem dog aldrig på når han ikke lige er ude på noget *hehe* for så er
det hel jå så løst...hihi... det syntes jeg nu er ret frækt !!!!

Nå... videre videre til de andre indlæg I har jo skrevet 97 mens jeg har
holdt weekend !! *grin*

Juleknus

Mette

Jan.Kristensen

Jaaa, du skal da ikke gå i jakkesæt, men pænt dame tøj, det skal da siges at
det afhænger af din type.
Det er sexet med stramme bukser og det der, men du må huske på at vi mænd
også ændre os,
det kan måske skyldes at din Fyr er blevet "vild " med dig på en anden måde,
end han har været tidliger
og måske er blevet en lille smule jaloux, og det er farligt for jeres
forehold.
Mit råd er, ikke at gøre som du vil, og ikke som han vil, men en blanding,
for så ændre du dig ikke, og
han kan se at du gør noget for ham.
Jeg har selv prøvet noget lig. det som din fyr, og det er ikke let, for jeg
sidder nu alene, søvn løs med tåre
på min kind.

Håber det kan hjælpe

> [...]

>det er kedeligt at se dem i jakkesæt.. nok fordi Jesper går i jakkesæt til

pelle

On Fri, 04 Dec 1998 15:32:03 GMT, "Trine Banke Brenneche"
<t...@obel.auc.dk> wrote:

>Jeg synes sådan set at det er ligemeget hvilken slags tøj fyre har på. Bare
>ikke lædre, det stinker og er i øvrigt ikke særlig pænt. (synes jeg!). Og så
>skal det selvfølgelig ikke være beskidt tøj :-)

Jeg blev faktisk forbløffet over hvor meget jeg tændte på min
kæreste i læderbukser ... og så bare sidde ved hendes fødder,
gnide mig op af hendes lår og blive kløet bag ørerne ... VUF!

kærlige hilsner

pelle

--
pel...@waveland.org
ICQ UIN:21663872

Mette Rahm

Jan.Kristensen skrev i meddelelsen <74fkru$1nt8$1...@news-inn.inet.tele.dk>...

> [...]
måde,
>end han har været tidliger
>og måske er blevet en lille smule jaloux, og det er farligt for jeres

Nej nej... Jaloux de ligger slet ikke til ham, så der er ingenting der der
er farligt !!!
Jeg tror godt han kan lide når andre kigger efter mig, for han ved jo at jeg
ikke render nogle steder, og så vil han jo også gerne sig e til omverdenen..
"se hvad jeg har "
*smile*

/Mette

Arne Glenstrup

Mette Rahm skrev:

>Hvilket tøj skal en pige have på for at hun tænder dig ???

Hvorfor vil du mon vide det? For du er vel ikke ude på at score mig..?

Jeg er overbevist om at "hvordan synes mænd piger skal klæde sig?"
er lige så let at svare på som "hvilken slags sex synes mænd (eller
kvinder) bedst om?" Nemlig umuligt. Som det også fremgår af svarene på
dit brev er der alle meninger lige fra "det er ligegyldigt" til "lak &
læder med pisk" (well, det sidste er nok ikke postet, men der er
garanteret nogen der har tænkt det).

Jeg synes dit spørgsmål her giver anledning til en god pointe: Hvis du
vil tænde DIN kæreste, så LYT til HAM (det har du allerede gjort, ser
jeg -- fint). Jeg synes det er utrolig vigtigt at lytte til hvad
kæresten synes, for når man så går ud og klæder sig efter hans/hendes
ønsker, læderbukser eller ej, viser man jo at man godt kan lide
ham/hende og gerne vil flirte lidt og tænde op under ham/hende.

Men med mindre I er til dominans/underkastelse synes jeg at du også
skal vise din egen smag, dvs. ikke ALTID gå i jakkesæt bare fordi han
har "bedt om det." På den måde kan du både vise respekt for hans
ønsker og vise hvem du er -- det er jo dig og ikke tøjet han elsker!

-------------------------

Min _personlige_ smag for hvordan en pige (jeg foretrækker nu
"kvinde"...) skal tage sig ud for at tænde mig afhænger bestemt ikke
kun af påklædningen: et frækt/udfordrende smil, en elegant/sexet gang,
et friskt sind, udstråling af selvstændighed (men ikke isolation), en
flot make-up, et smukt opsat hår og meget andet er med til at tænde mig.

Jeg synes kvinder med deres tøjstil skal udstråle elegance (ikke
porcelænsdukkethed!), og derfor er jeg bestemt ikke til
unisex-frisure, unisex-posebukser og store klodsede sko. Plateau-sko
der i andre artikler i denne nyhedsgruppe er blevet meget udskældt KAN
i enkelte tilfælde godt være elegante, men som regel er de
bare...klodsede. Derimod er sko (eller støvler) med smukke, æstetiske,
runde, "kvindelige" former flotte til kvinder (men sjældent til
mænd...). Så synes jeg at tøjet ikke skal hænge for løst -- det er
smukt at kunne se nogle former gennem tøjet. Det behøver ikke være
badedragt så alt kan ses, en lang kjole med høj slids (uhm!) kan være
yderst tiltrækkende, ligesom et par velsiddende jeans (eller skindbukser!)
og en højhalset striktrøje kan bæres sexet. Mulighederne er mange; et
godt kig til ben i nylonstrømper under en lårkort er også et hit på
mig, og en blondekant kan vist kun gøre det bedre. Og så er det altid
godt hvis tøjet er syet i stoffer af god kvalitet, f.eks. silke.

Noget jeg bestemt IKKE tænder på er

-- kedelige farver (brunt i gråt i hudfarve i armygrønt i...) eller
babyagtige farver (spicegirl-lyserød i blegblå i lysegrøn i...)
-- "Jeg er selvstændig, så jeg klæ'r mig slasket"-looket (også af
nogle kendt som "Nørrebro-smart") hvor alt er uproportioneret
-- hudfarvede stømpebukser (dét deler jeg sikkert med en del andre...)

Men alt det er jo bare _min_ _personlige_ smag. Andre har en anden.

-------------------------

Noget der tit har undret mig er hvor "konservative" mange kvinder
er. Jeg har tit hørt kvinder sige "jeg har ikke krop til dét tøj"
eller "jeg vil være 'billig' i dét tøj". Der er selvfølgelig ekstreme
tøjstile der kræver specielle kroppe, men ofte har jeg hørt det sagt
om temmelig uekstremt tøj. Jeg tror ofte det bare er et spørgsmål om
at turde prøve noget nyt og erfare at rammerne for hvad man kan klæde
sig i er vide, og at diverse beundreres tøjsmag er så forskellig at
der såmænd nok både er nogen der synes det ser godt ud og nogen der
synes mindre godt om det. Og hvorvidt man er "billig" synes jeg
bestemt ikke afhænger af tøjet, men udelukkende af hvordan man opfører
sig. Jeg har været til fest hvor en meget tækkeligt klædt kvinde
forsøgte at gøre alt, ja nærmest på grænsen til det ydmygende, for at
komme i kontakt med mig, hvilket fik hende til at virke "billig." Jeg
har også været til fest hvor en kvinde var enormt udfordrende klædt
men udstrålede en selvsikkerhed der gjorde at hun bestemt ikke virkede
"billig."

-------------------------

>Og burde jeg være ligeglad med mine ar.. (de er jo grunden til at jeg ikke
>sidder i kørestol mere.. *s*) og så gå i lårkort for min kærestes skyld ??

Som du ser fra de andre svar på dit brev er standardreplikken:
selvfølgelig skal du være ligeglad! Men det er vel mest relevant om
sommeren -- til nytårsfesten ville jeg nok foreslå dig at tage et par
nylonstrømper på under den lårkorte. :-)

Forøvrigt ser du godt ud på dit hjemmeside-billede.

-------------------------

>Jeg er personligt helt vild med fyre der har stramme t-shirts på, og syntes
>det er kedeligt at se dem i jakkesæt.. nok fordi Jesper går i jakkesæt til
>daglig....

Tja, og jeg har hørt nogen synes de (vi!) ser bedst ud i løse
T-shirts, og nogen synes jakkesæt er lækkert -- så her er der også
lige så mange forskellige meninger...

God fornøjelse med garderoben, og God Jul!

-- Arne
Arne John Glenstrup pa...@diku.dk
Institute of Computer Science, http://www.diku.dk/~panic/
University of Copenhagen, Denmark (+45) 35 32 13 51

Trine Banke Brenneche

Arne Glenstrup skrev i meddelelsen <74oioe$i...@embla.diku.dk>...
>Mette Rahm skrev:

<snip>

>Min _personlige_ smag for hvordan en pige (jeg foretrækker nu
>"kvinde"...)

Jeg tror mange piger/kvinder foretrækker "pige", da det for det første lyder
som om man er ung og for det andet lyder "kvinde" i hvert fald i mine ører -
som "Kvinde" med stort K i stil med rødstrømpe.....og det er altså lige for
meget af det gode :-) I hvert fald "pige" til mig :-)

<snip>

> [...]
>sig i er vide, og at diverse beundreres tøjsmag er så forskellig at
>der såmænd nok både er nogen der synes det ser godt ud og nogen der

Tøjstile signalerer jo en hel del om personen der bærer tøjet..... Så hvis
en kvinde siger "jeg har ikke krop til det tøj" er det måske fordi hun ikke
synes hendes krop (/hele person) har den udstråling, der passer sammen med
det tøj. Men ja, det er et spørgsmål om hvorvidt man tør/vil prøve noget
nyt. Ny tøjstil => verden vil opfatte dig anderledes.... Og så er det jo
bare, om man er interesseret i det.... Men der skal ikke så meget til....ny
frisure....nye briller......

/Trine

Christer Oestergaard

For nu at træde godt i "såret" (eller hvad nu), så vil jeg mene, at tøjet
(inkl. sko, men det er en helt anden historie) betyder utroligt meget for
mig. Faktisk så meget, at jeg til tider fortrækker hende med lidt tøj på,
frem for total nøgenhed... i hvert fald det meste af vejen...

well...
Christer

Martin Hansen skrev i meddelelsen

<36686150...@news.kollegie6400.dk>...

Arne Glenstrup

Trine skrev:

> [...]
>som "Kvinde" med stort K i stil med rødstrømpe.....og det er altså lige for
>meget af det gode :-) I hvert fald "pige" til mig :-)

Vores opfattelse af sprog varierer jo (heldigvis), og _jeg_ opfatter
som regel "pige" som et under-16 hunkønsvæsen med hestebog under armen
og to fletninger i håret. De er ofte meget søde at snakke med som
mennesker, men er for mig ikke "potentielle partnere"; der foretrækker
jeg en mere erfaren person med voksen selvværd, selvsikkerhed og
selvstændighed -- en 'kvinde.' Hvis hun f.eks. kan li' mig ved jeg at
det ikke er fordi hun ser op til en ældre, men fordi hun rent faktisk
synes om mig.

Ordet 'kvinde' med stort eller lille K forbinder jeg ikke _specielt_
til rødstrømpebevægelsen, og kvinder kan godt være unge og smukke uden
at hedde 'piger.' I min sprogbrug.

> [...]
>bare, om man er interesseret i det.... Men der skal ikke så meget til....ny

Det her du ret i Trine -- der blev jeg lidt klogere -- men så vil jeg
bare konkludere at for mange kvinder ser for konservativt på hvordan
de kan variere deres udstråling. Naturligvis skal man ikke partout se
ud som en Glamour-stjerne hvis man har en depri dag, da kan hullede
joggingbusker og sportssokker måske endda være en trøst (men, De
Herrer og Damer, gå da venligst ikke hen hvor andre kan se jer ;-),
men _jeg_ synes man godt kan prøve lidt spræl & nyt nu og da.

Men...er jeg egentlig alene om denne erfaring af konservatisme? Er der
nogen kvinder der har oplevet tøjstils-konservative mænd?

Et andet aspekt af dette emne er Moden. Jeg kan godt blive lidt
skuffet over hvor mange kvinder der egentlig går klædt efter den til
enhver tid aktuelle mode -- de kan jo umuligt allesammen have samme
udstråling? På en måde kan man sige at I stedet for at klæde sig _smukt_
-- hvilket vel er et rimeligt mål? -- klæder mange sig _moderne_, smukt
eller ej. Og det er en skam. Specielt når modefarven som nu er Kedelig-Grå.

Splyf,

Trine Banke Brenneche

Arne Glenstrup skrev i meddelelsen <75dd6s$p...@embla.diku.dk>...
>Trine skrev:
<snip>

> [...]
>Herrer og Damer, gå da venligst ikke hen hvor andre kan se jer ;-),
>men _jeg_ synes man godt kan prøve lidt spræl & nyt nu og da.

Ja vist, men oftest vil det nok ikke være _så_ nyt i forhold til hvad man
plejer.... Man kan jo gradvist ændre stil... Der er jo ydermere den ting ved
pludselig at skifte tøjstil til noget _helt_ anderledes, at folk (i al fald
de, der ved hvad man brugte af tøj før) vil kigge lidt efter en det første
stykke tid. Og i nogle situationer er det jo også lige hvad man ønsker...til
en fest ell. lign. fx., men i andre situationer har man lyst til at kunne gå
rundt uden div. kommentarer og blikke...

>Men...er jeg egentlig alene om denne erfaring af konservatisme? Er der
>nogen kvinder der har oplevet tøjstils-konservative mænd?

Ja... jeg synes ikke der er den store forskel på det punkt. Den største
forskel er nok, at kvinder (!) siger "min krop kan ikke bære det tøj", hvor
mænd siger direkte, at det ikke er deres _stil_. Faktisk er mænd de
allermest konservative, tror jeg.... de er så konservative, at det er meget
få tøjfabrikanter overhovedet kan tillade sig at lave nyt og spændende tøj
til mænd. Jeg opfatter det meget som at mænd næsten kun _har_ een stil at
vælge imellem (overdrevet)..... Og hvis der er nogle, der er begrænset i
deres farvevalg, synes jeg da også det er mændene...

> [...]
>eller ej. Og det er en skam. Specielt når modefarven som nu er Kedelig-Grå.

Hvorfor _skal_ man også klæde sig _smukt_? I disse rådne tider fulde af
politikere, der er kommet i uføre af den ene eller anden grund, nynazisme,
meningløs vold etc. etc. etc. har man vel ikke altid lyst til at klæde sig
_smukt_? Jeg mener, skal der være oprør mod alle disse ting, skal det også
kunne ses i påklædningen. (pyyyh, jeg orker ikke lige at analysere videre på
dette nu....)

Desuden synes jeg nu også at mange mænd klæder sig _moderne_ i stedet for
_smukt_. Det er jo fx ikke kun piger, der render rundt med plateau-såler! Og
de herrer er heller ikke det mest farvestrålende.....

Men signalerer kedelig-grå, sort og i det hele taget mørke farver ikke, at
verden _er_ lidt kedelig-grå og sort uden særlig meget at glæde sig over?

Jeg siger ikke, at jeg synes verden er trist på den måde....jeg mener bare,
at vi da langt fra er så lalleglade som det var tilfældet i 60'erne og
70'erne. Dengang gjorde de også oprør, men de gjorde det på en
"glad"/fredelig måde........

Dengang skulle man rende rundt uden BH og være naturlig og have sex med den
man var vild med lige NU, og man havde ikke langsigtede fremtidsplaner andet
end at stoppe alle krige og at vi alle skulle være glade...

Nu skal man være unaturlig og se ud som alle de andre, skjule sig selv bag
uniformen af kedelig-grå, og hvis man overhovedet tænker på at nogen skal
være glad, så er det ikke nødvendigt at det er andre end en selv. Og man kan
da godt have sex med den man er vild med lige NU, men man skal nu også tænke
lidt over hvordan fremtiden skal se ud og man skal passe på jorden for
ellers går det galt og alt det der......

Hmm.... jeg fik det da _lidt_ ind på sex igen til sidst.....:-)

/Trine

Claus Rittig Christensen

Jesus, Trine, vil du låne en Fontex?

Helt personligt synes jeg sort er smukt. Idag er jeg kedeligt påklædt - blå
bukser og lysegrå "identitets-sweatshirt" (med tryk der fortæller hvad jeg
går op i). Skal det være flot, klær jeg mig sort (gerne læder), og lidt
orange. Pudsigt nok startede det med at jeg havde en sort motorcykel, men
lidt orange på. Kanonflot. Så smittede det lidt af på tøjstilen. Så tog jeg
somme tider en motocross trøje på på arbejde (og DEN er spraglet - nærmest
blændende). Troede faktisk jeg var lidt original, indtil jeg så et afsnit
af "Fresh prince..." hvor Will Smith også gik rundt i motocross trøje.

Jeg synes også godt fyre kan klæde sig flot, men vi må jo klæde os grimt,
for at man virkelig kan få øje på os, når vi så skejer ud i skønhed... ;-)

Claus Rittig