Skjulte lyster :o)

Solveig

Hejsa :o)

Der er en ting der til stadighed undre mig. Hvordan kan det være at
nogle mennesker ikke er ærlige overfor deres lyster/ønsker?

Der er rigtig mange mænd der tænder på tykke piger med bløde runde
former. Hvis man går på chatten med et nick der antyder man er en stor
pige, rødmer ens skærm øjeblikkelig af alle de beskeder der kommer fra
mænd der leder efter sådan en kvinde.

Men det viser sig hurtigt at langt de fleste kun er ude efter en
elskerinde og har i forvejen en slank gazelle derhjemme i størrelse
36. Spørger man dem hvorfor de ikke er gift med en tyk pige når nu det
er deres højeste ønske, så får man kun undvigende svar.

Skyldes det at mænd ikke vil indrømme de er til store piger, og er
bange for hvad andre vil sige hvis de vælger en af slagsen? Eller hvad
kan grunden være til at så mange mænd drømmer om en pige med deller,
og alligevel vælger en slank pige?

For en tid siden faldt der et spørgsmål på det kursus jeg går på:
"Hvordan kan det være at nogle slanke mænd tiltrækkes af overvægtige
kvinder". Det undrede hun sig over, men det var der et par piger der
blev grundigt fortørnet over og mente vedkommende havde en masse
fordomme over for tykke mennesker. Er det situationer som den, der gør
at visse mænd ikke vil være ved deres inderste ønsker og lyster?

Mvh
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Gecko

Solveig <sun...@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:frk28tcrnc6nlonbk...@4ax.com...
> Hejsa :o)

Hej.

> [...]
> former. Hvis man går på chatten med et nick der antyder man er en stor
> pige, rødmer ens skærm øjeblikkelig af alle de beskeder der kommer fra

Hmm , med fare for at blive overdænget med skældsord er her måske et bud.
Det er min erfaring at " overvægtige" piger er mere seksuelt aktive, når man
først er kommet i seng med pigen, hvor imod de " slanke" oftere har en
tendens til at " se er jeg ikke dejlig " og derefter syntes at det må være
nok.

Der er jo også den anden mulighed at nogle mænd mener at det er nemmere at
nedlægge en kraftig pige end en " model " , og kan så sige til sig selv ,
jeg er jo ikke så køn længere , men hva fanden , hun kan sku heller ikke
brokke sig !.
Måske ikke så flatterende som det første svar , men sandt i nogle tilfælde.

> [...]
> 36. Spørger man dem hvorfor de ikke er gift med en tyk pige når nu det
> er deres højeste ønske, så får man kun undvigende svar.

Ja men dette gælder også omvendt, har man en kraftig pige der hjemme er det
ofte det modsatte man kan ønske sig at have sex med, det har nok noget med "
naboens græs er altid grønnere " at gøre.

> [...]

> fordomme over for tykke mennesker. Er det situationer som den, der gør
> at visse mænd ikke vil være ved deres inderste ønsker og lyster?

Det tror jeg nu ikke.

Mvh.
Gecko.

Puk

"Solveig" <sun...@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej Solveig ;o)

> Der er en ting der til stadighed undre mig. Hvordan kan det være at
> nogle mennesker ikke er ærlige overfor deres lyster/ønsker?

Uha der må være utallige årsager. Måske endda lige så mange, som der er
mennesker, der ikke er ærlige overfor deres lyster. Skal man vide er
det nok bedst at gå til hestens mund og se, om man kan få den i tale.
Men gætte det kan vi jo godt prøve på *S*.

> [...]
> bange for hvad andre vil sige hvis de vælger en af slagsen? Eller hvad
> kan grunden være til at så mange mænd drømmer om en pige med deller,

Måske er det fordi, det er en tabubelagt lyst. Langt mere end lysten
til at være sammen med en af det modsatte køn, dyrke S/m eller som
Nicolai at være blefeticist (jeg lærer aldrig at stave til det *G*).

Som jeg opfatter det (advarsel, generaliseringer i farvandet), så er vi
lige så stille på vej derhen, hvor det er acceptabelt at være
overvægtig/fed/buttet/rund men _KUN_, hvis man ikke reelt har lyst til
at være det og gør noget for at blive slank. For nylig var der en debat
om det på Dating, hvor nogle piger skrev, at de fik nogle ret grimme
breve fra drenge/mænd, som gik på, at deres vægt. Altså nedsættende
bemærkninger om dem med udgangspunkt i deres overvægt. Breve som også
indeholdt diverse forslag til, hvad pigerne kunne gøre ved vægten. Selv
har jeg i min profil på Dating opgivet min vægt til 150 Kg og har også
selv modtaget breve med forslag til diverse slankekure. Det mest
interessante ved den debat var dog i mine øjne, at rigtig mange skrev,
at det var for dårligt med den slags breve, at det var uvedkommende OG
(det interessante i mine øjne) at en høj vægt jo ikke betød, at personen
ikke gjorde noget ved det.
Selv de piger som startede debatten skrev om sig selv noget i stil med:
"Selvom jeg er for tyk betyder det jo ikke, at jeg ikke prøver at tabe
mig".

Det er dette som giver mig en idé om, at vi egentlig accepterer at folk
er overvægtige, men altså kun hvis de ikke ønsker at være det.

Ser vi så på mænd som har lyst til en stor pige, så ligger noget af
forklaringen måske her. For hvis han vælger en pige som er stor, så gør
han det jo fordi, han faktisk helst vil have hende sådan. Han ønsker
altså stor/overvægtig/fed. Og det går dårligt i tråd med, hvad der er
almindeligt accepteret. Endvidere er det ikke engang en lyst som han
kan have i privaten så at sige, som så mange andre lyster. Som S/m'er
kan man jo sagtens dyrke sin lyst i privaten uden at omgivelserne
nødvendigvis er klar over det. Det kan man også med en fetisch og til
dels også med lysten til en partner af samme køn (hvis man altså ikke
kysser og nusser offentligt). Så selvom det selvfølgelig ikke
nødvendigvis er gennemført accepteret med disse lyster, så kan man godt
have dem, dyrke dem og have dem FOR SIG SELV.......altså ikke skulle
konfronteres med tabuet.
Men hvad så med manden som gerne vil have den tykke pige? Hun er jo for
at sige det lidt plat ret nem at få øje på, når han har et forhold til
hende. Ikke som elskerinde i det skjulte som du nævner. Men som
officiel kæreste, kone eller samboende kæreste, der er hun rigtig
synlig.

Hmmm jeg håber ikke det er alt for rodet. Men jeg tror altså det *kan*
have noget med et tabu at gøre. Vi kan simpelthen ikke acceptere at man
godt kan være glad for at være fed/stor ej heller at man kan ønske sig
en partner som er det. De to går vel lidt hånd i hånd.

> [...]
> fordomme over for tykke mennesker. Er det situationer som den, der gør
> at visse mænd ikke vil være ved deres inderste ønsker og lyster?

Jeg ved det ikke. Måske behøver det ikke engang være så udtalt. Måske
kan det bare være noget med at føle, at man vil blive bedt om at
forklare, eller at omverdenen vil stille sig uforstående. Jeg tror det
er ret menneskeligt, at ønske at man bliver forstået, fordi det skaber
en følelse af tilhørsforhold.

Men spørgsmålet kender jeg. I mine teenageår tumlede jeg meget med
tanken om, hvorfor min far i sin tid gerne ville have min mor. Han som
var gymnasiets (det var der de fandt sammen) flotteste fyr og kunne
nedlægge piger på stribe. Han som var modelagtig flot efter dens tid
normer. Hun som var klassens tykke pige og altid havde været det. Hun
som tit var bænkevarmer til festerne, fordi hun netop var stor (ja
egentlig fed, hun måtte i hvert fald have specialsyet tøj i flere år
etc).

Og da han var hende utro i et års tid inden de blev skilt og han endte
med at flytte sammen med den anden dame (som han giftede sig med et par
år senere, og som jeg tæller blandt mine bedste venner), så var damen
ikke en model. Hun var 12½ år yngre end han og selvom hun ikke var så
stor som min mor, så var hun rund og trind. Store dejlige bløde hofter,
en bred bagdel og de lækreste runde lår jeg nogen sinde har set i et par
shorts.
Senere er de blevet skilt og min mor og far bor nu igen sammen.

Jeg undrede mig gjorde jeg. I rigtig mange år. Indtil det gik op for
mig, at min far bare godt kan lide det sådan. En dag da jeg beklagede
mig over mig selv og kaldte mig selv fed, kiggede han nemlig på mig med
al mulig overraskelse malet i ansigtet og udbrød, "Gu er du da ej, du er
bare ikke en Twiggy model". *G*. Og det er jeg dælme heller ikke. Men
jeg er altså heller ikke str. 38/40 jeg er størrelse 42/44 alt efter
hvilken ende vi snakker om *G* og hvilken model (bukser/top) der er tale
om.

Men det var altså først da farmand udtalte sig som han gjorde, at det
gik op for mig, at der rent faktisk findes mænd, som bare godt kan lide
det stort, større eller størst.

Knus
Puk ;o)

Solveig

On Wed, 7 Feb 2001 16:06:06 +0100, "Gecko" <ge...@natteliv.dk> wrote:

>Hej.

Hej Gecko :o)

> [...]
>først er kommet i seng med pigen, hvor imod de " slanke" oftere har en
>tendens til at " se er jeg ikke dejlig " og derefter syntes at det må være

Så kan man begynde at undre sig over hvorfor slanke piger er mere
bevidste om deres dejligheder under seksualakten end tykke piger?
Eller er det fordi tykke pige rgenerelt har det rigtig godt med at
være præcis som de er og kan give sig hen uden at spekulere på om
håret sidder eller om make-uppen løber?

> [...]
>brokke sig !.
>Måske ikke så flatterende som det første svar , men sandt i nogle tilfælde.

Men en mand går vel ikke i seng med en pige der ikke tænder ham? Eller
er en mand i stand til at abstrahere fra sin partners udseende?

>Ja men dette gælder også omvendt, har man en kraftig pige der hjemme er det
>ofte det modsatte man kan ønske sig at have sex med, det har nok noget med "
>naboens græs er altid grønnere " at gøre.

Kan man så udlede af det at mænd gennemgående er nogen utro størrelser
som bare vil ha' så meget fisse de kan finde? Eller vil mænd bare
gerne ha' det hele og både blæse og have mel i munden? For det er ikke
enkeltstående tilfælde jeg her snakker om. Det er faktisk rigtig
mange.

>Det tror jeg nu ikke.

Så det er altså ikke fordi mænd er bange for hvad omgivelserne mon vil
tænke efter din mening/erfaring?

Mvh
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Wed, 7 Feb 2001 17:16:12 +0100, "Puk" <pow...@worldonline.dk>
wrote:

>Hej Solveig ;o)

Hej Puk :o)

> [...]
>det nok bedst at gå til hestens mund og se, om man kan få den i tale.
>Men gætte det kan vi jo godt prøve på *S*.

Jeg ser frem til rigtig mange kvalificerede gæt ;o)

>Måske er det fordi, det er en tabubelagt lyst. Langt mere end lysten
>til at være sammen med en af det modsatte køn, dyrke S/m eller som
>Nicolai at være blefeticist (jeg lærer aldrig at stave til det *G*).

Så kan man spørge sig selv hvorfor visse tabuer er mere "legale" end
andre. Jeg har lagt mærke til at det er absolut ikke velset at komme
med bemærkninger om tykke mennesker. Men der er ingen der løfter et
øjenbryn over blondinevitser f.eks. Det er en "fordom" der trives i
bedste velgående uden der er ret mange der synes der er noget galt i
det.

Kan det være at det måske til dels er de tykke menneskers egen fejl, i
og med det i lange tider har været noget man bør skamme sig over i
følge reklamer og alle mulige andre input?

Hvis nu de tykke piger møvede sig frem i lækkert tøj og med rejst
pande i stedet for at skjule sig langs husmuren i Bilkas stortrøje og
joggingbukser. Så kunne det jo være at flere fik øjnene op for at man
faktisk godt kan se lækker ud selvom man har et par ekstra deller.

Det er jo lidt det samme med den fladbrystede pige der måske mere
eller mindre har mistet selværdet, fordi hun synes hun er for tynd og
for flad. Det er bare i den anden grøft.

Er det i virkeligheden ikke igen selvtilliden, selvværdet og
udstrålingen der gør om man er smuk og dejlig. Uanset størrelse

<SNIP noget om at ville tabe sig>

Jeg tror du har fat i noget der. Det er lidt mere acceptabelt at være
overvægtig hvis man er på kur. Men efter min mening bør den kur ofte
være af en anden slags end en slankekur. Det bør måske hellere være en
kur i at lære at acceptere sig selv som man er.

> [...]
>forklaringen måske her. For hvis han vælger en pige som er stor, så gør
>han det jo fordi, han faktisk helst vil have hende sådan. Han ønsker

Netop!

> [...]
>nødvendigvis er gennemført accepteret med disse lyster, så kan man godt
>have dem, dyrke dem og have dem FOR SIG SELV.......altså ikke skulle

Men hvis samtlige de mænd der inderst inde ønsker sig en pige med sul
på kroppen, virkelig gik ud åbent med det, så ville det pludselig være
almindelig accepteret at være tyk. Og måske ville det ligefrem blive
et modefænomen ;o)

> [...]
>hende. Ikke som elskerinde i det skjulte som du nævner. Men som
>officiel kæreste, kone eller samboende kæreste, der er hun rigtig

Ja hvad med ham som gerne vil have en tyk kæreste? Skal han være af en
særlig støbning der er ligeglad med folks fordomme? Måske er hans
venner ligefrem misundelige på sådan en mand fordi han tør vælge det
han allerhelst vil ha'

> [...]
>godt kan være glad for at være fed/stor ej heller at man kan ønske sig
>en partner som er det. De to går vel lidt hånd i hånd.

Jeg tror du har ret i det har noget at gøre med et tabu eller en
fordom som ikke er acceptabel i vores samfund.

> [...]
>forklare, eller at omverdenen vil stille sig uforstående. Jeg tror det
>er ret menneskeligt, at ønske at man bliver forstået, fordi det skaber

I den situation jeg beskrev, var stemningen temmelig ophedet i
starten. Men det viste sig faktisk at hende der udtalte sin forundring
ikke havde fordomme som sådan mod tykke mennesker. Hun undrede sig
bare.

Det var i en psykologi lektion det kom frem, og psykologen formåede at
styre diskussionen så den istedet for at blive en skyttegravskrig,
endte med at blive en konstruktiv diskussion.

Resultatet blev at de der følte sig ramt af den bemærkning, måtte
gribe lidt i egen barm og finde ud af *hvorfor* den havde ramt.
Psykologen fik på en meget fin måde frem, at det er ikke ordene eller
den der siger dem, der såre. Det er den måde vi selv opfatter dem på.
Og der er vi selv herre over tingene. Det er os selv der har magt til
at ændre på måden vi opfatter på.

Hvis nogen fortæller mig at jeg er dum, røre det mig ikke det mindste
fordi jeg ved med mig selv at det ikke passer. Men hvis en for nogle
år siden havde sagt til mig at jeg var grim og fed, ville jeg være
blevet dybt ulykkelig. *Fordi* jeg selv opfattede mig sådan. I dag
røre det mig ikke, fordi jeg inderst inde elsker at være mig præcis
som jeg er.

<SNIP en historie om Puks flotte far>

>Men det var altså først da farmand udtalte sig som han gjorde, at det
>gik op for mig, at der rent faktisk findes mænd, som bare godt kan lide
>det stort, større eller størst.

Det gør der lige nemlig. Og der er rigtig mange af dem. Men de store
piger som har et lavt selvværd pga deres størrelse, skal passe godt på
de ikke render ind i et dumt svin, der ikke værdsætter dem som
mennesker, men som blot betragter dem som et stykke legetøj. Det er så
pokkers vigtigt at være glad for sig selv og være klar over sit eget
værd. Det er nemlig lige *det* der giver det der glimt i øjet :o)

*knus*
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Fru Henning

> [...]

> fordomme over for tykke mennesker. Er det situationer som den, der gør
> at visse mænd ikke vil være ved deres inderste ønsker og lyster?

Jeg har altid tragtet efter de kvinder der havde runde, bløde
kurver og fasong, hvorfor kan jeg ikke give et bud på, er 2
veninder sammen, den ene slank, den anden buttet blød og
dejlig, så er det den runde jeg interessere mig for, jeg forbinder
runde, bløde former med det mest feminine, i og med kvinder
har mere fedt i kroppen end mænd, er det jo nok fra naturens
side bestemt, at de er de mest attraktive i mænds opfattelse
af en "rigtig kvinde"
Omvendt må kvinder så instinktivt foretrække slanke, muskuløse
mænd, da de jo har mindre fedt-depoter end kvinder, samt 30%
mere muskel-masse :-))

Men et er jo natur, noget andet er kultur og miljø *G*

MVH
Henning

Peder Vendelbo Mikkelsen

"Solveig" skrev

Hej Solveig

> Så kan man begynde at undre sig over hvorfor slanke piger er
> mere bevidste om deres dejligheder under seksualakten end
> tykke piger?

Jeg synes, at det er forkert at sige generelt om alle kvinder
(eller mænd for den sags skyld), for der findes naturligvis også
tykke kvinder som fokuserer meget på deres udseende, selv under
seksualakten og naturligvis også slanke kvinder der glemmer alt
andet end det som foregår i situationen.

Fra et par slanke smukke kvinder ved jeg, at det er vældigt
vigtigt for dem, at være slanke og smukke. Hvorfor det er vig-
tigt for dem, har jeg ikke nogen anelse om, de har svaret und-
vigende når jeg har spurgt.

Jeg kan forestille mig, at hvis man har dette behov, så kan man
komme ud for at det kan være svært at slippe tanken om at man
skal se smuk ud hele tiden. Det kan godt virke, som om de hele
tiden bruger meget opmærksomhed på at vurdere sig selv og deres
udseende.

På den ene eller anden måde, er det nok en form for selvkontrol
ting.

> Eller er det fordi tykke pige rgenerelt har det rigtig godt

> med at være præcis som de er og kan give sig hen uden at spe-

> kulere på om håret sidder eller om make-uppen løber?

De tykke kvinder jeg har været sammen med, har været forskel-
lige, men har dog i overvejende grad været mere "til stede" i
seksualakten. Jeg ved ikke om jeg har ret, men jeg tror at det
har noget at gøre med, at de tykke kvinder (jeg har været sammen
med) har accepteret sig selv mere, som de er.

Men, jeg kan også tage fejl, for nogle af kvinderne, har ikke
haft lyst til at tage med til stranden ret ofte, men ville hel-
lere tage sol i haven uden for mange tilskuere (det kan selv-
følgelig også være på grund af generthed).

> Men en mand går vel ikke i seng med en pige der ikke tænder
> ham?

Næ, for hvis man ikke er tændt, har kalorius jo svært ved at
stritte. Det har min i alt fald. Det har dog ikke altid været
sådan, da jeg var 15 strittede den bare nogen nævnte ordet kvin-
de (ok ok, overdrivelse fremmer forståelsen).

> Eller er en mand i stand til at abstrahere fra sin partners
> udseende?

Det kommer nok helt an på, hvad den pågældende mand tænder på.
Nogle tænder ikke, med mindre kvinden har et bestemt udseende
eller nogle bestemte egenskaber. Jeg er f.eks. ret vild med
fantasifulde kvinder og det må gerne lyse ud af dem at de er
det, det gør heller ikke spor hvis de har store bryster.

Ja, en mand er i stand til at abstrahere fra sin partners ud-
seende.

Af og til morer jeg mig med, at forsøge at beskrive de mennesker
jeg holder af (som en tankeleg), beskrivelsen skal være så god
at en eventuel tegner skulle kunne tegne et vellignende billede
af personen. Det lykkedes mig meget sjældent, heller ikke selv
om jeg skriver notater undervejs.

> Kan man så udlede af det at mænd gennemgående er nogen utro
> størrelser som bare vil ha' så meget fisse de kan finde?

Det tvivler jeg stærkt på. Der skal nok findes nogle mænd som
har det sådan, men der går nok ikke ret mange af dem på dusinet.

> Eller vil mænd bare gerne ha' det hele og både blæse og have
> mel i munden?

Næ, ikke alle mænd.

> For det er ikke enkeltstående tilfælde jeg her snakker om. Det
> er faktisk rigtig mange.

Du må have været uheldig, eller også har jeg været ret heldig i
ikke at have stødt ind i ret mange mænd af den karakter.

> Så det er altså ikke fordi mænd er bange for hvad omgivelserne
> mon vil tænke efter din mening/erfaring?

Omgivelserne skal ikke blande sig i mit valg af partner, med
mindre jeg er ved at kvaje mig ganske alvorligt og ikke kan se
at jeg er på vej ud af et skråplan (blive lokket med i en reli-
giøs kult eller noget lignende ubehageligt).

Med venlig hilsen

Peder

Fru Henning

"Solveig" <sun...@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej sun :-)

> Men en mand går vel ikke i seng med en pige der ikke tænder ham? Eller
> er en mand i stand til at abstrahere fra sin partners udseende?

Jo en mand kan i fantasien abstrahere fra hvad som helst :-)

Så sætningen "hvor der er hul, er der glæde" er ikke helt
ved siden af *G*

Så kvinder der er generte over deres "lille topmave" etc.
behøver ikke at spekulere over deres udseende, for manden
er hun nøjagtig så dejlig, som han aktuelt ønsker hun er *G*

Selv den "skønneste" kvindekrop, bliver rutine og dagligdag,
det er ikke udseendet, men samspillet med partneren, der
betyder noget i forholdet og selv der, tager mændenes fantasi
over, hvis han har nogle lyster og behov, kvinden ikke
kan være med til, så han fantasere om at der foregår noget
andet, end det der sker aktuelt, men sådan er det jo også
for kvinder

MVH
Henning

Peder Vendelbo Mikkelsen

"Solveig" skrev

Hej Solveig

> Men de store piger som har et lavt selvværd pga deres stør-

> relse, skal passe godt på de ikke render ind i et dumt svin,
> der ikke værdsætter dem som mennesker, men som blot betragter
> dem som et stykke legetøj.

Det skal alle mennesker da, uanset deres relative kropsstørrel-
se.

> Det er så pokkers vigtigt at være glad for sig selv og være
> klar over sit eget værd. Det er nemlig lige *det* der giver
> det der glimt i øjet :o)

Jep og det gælder for alle typer mennesker.

Med venlig hilsen

Peder

Leyna

On Wed, 07 Feb 2001 15:12:17 +0100, Solveig
<sun...@mail1.stofanet.dk> wrote:

<klip>

> [...]
>36. Spørger man dem hvorfor de ikke er gift med en tyk pige når nu det
>er deres højeste ønske, så får man kun undvigende svar.

Nu har jeg været i kontakt med en del mænd via Big Girls, og jeg er
ked af at skulle sige det, men de fleste er altså dybt fascineret af
kæmpebryster. Det gør ingenting at de hænger nede på knæene - bare de
er store!
Generelt tror jeg dog at det har noget at gøre med tryghed. Arketypen
på en mor er stor og tyk, blød og tryg. Og det er måske her problemet
kommer ind. Det gør nemlig ikke så meget at piger søger efter en
"bamsefar", for kvinder har jo behov for tryghed, men mænd skal jo
gerne kunne klare sig selv. (Ja, der er en vis sarkasme i ovenstående,
hvis nogle skulle være i tvivl). Mænds behov for tryghed bliver bare
ikke anerkendt, og derfor kunne jeg forestille mig, at så mange mænd
drømmer om de store kvinder i hemmelighed.

> [...]
>fordomme over for tykke mennesker. Er det situationer som den, der gør
>at visse mænd ikke vil være ved deres inderste ønsker og lyster?

Nu kan jeg ikke umiddelbart af ovenstående se hvem det er der har
undret sig over spørgsmålet og hvem det er der er blevet fortørnet.
Uanset hvem der er hvem, så finder jeg det egentlig også lidt
fordømmende. Hvorfor er der slanke piger der tiltrækkes af tykke mænd?
Og er det sådan at de tykke kun må være sammen med andre tykke?
Det er lige så omsonst som at spørge hvorfor nogle foretrækker
blondiner mens andre bedre kan lide brunetter - og lige så umuligt at
svare på.
--
Leyna
Big Girls - Dem der er lidt mere af end gennemsnittet.

Leyna

On Wed, 07 Feb 2001 20:04:38 +0100, Solveig
<sun...@mail1.stofanet.dk> wrote:

<klip>

> [...]
>og med det i lange tider har været noget man bør skamme sig over i
>følge reklamer og alle mulige andre input?

Jeg ved ikke hvis "skyld" det er, men du har ret i at det ikke er
velset at kommentere overvægt.
Jeg er godt selv klar over hvordan jeg ser ud og hvor stor jeg i
virkeligheden er. Da jeg så skulle giftes (sommeren 2000) skulle jeg
jo iføres en brudekjole. Det var ikke noget problem at få størrelsen.
De fleste steder fører de kjolerne op til str. 60. MEN,
ekspeditricerne blev fuldkommen perplekse når jeg selv kommenterede
min størrelse, og min store forbavselse over at have fået figur (det
anede jeg vitterligt ikke at jeg havde!), og det sted hvor jeg købvte
kjolen var de helt ude af sig selv for ikke at komme til at nævne mit
meget lille brystparti. Jeg kunne da ikke fylde kjolen ud med det jeg
har, og det var dem meget magtpåliggende at fortælle mig, at der skam
ikke var noget i vejen med _min_ barm. Det mener jeg heller ikke at
der er, men faktum er, at i min størrelse (52-54) der er man som regel
større end en b-skål!

> [...]
>joggingbukser. Så kunne det jo være at flere fik øjnene op for at man
>faktisk godt kan se lækker ud selvom man har et par ekstra deller.

Det kan også gøre det, hvis man tør ta' lidt gas på sig selv. Når vi
(min mand og jeg) tager ud og spiller, så ankommer vi gerne i
"arbejdstøjet". Det vil sige, det vi bruger når vi skal slæbe. Vi
ligner noget der er løgn, for at sige det mildt. Når vi så har fået
stillet op, så skifter vi til "scenetøjet", og det har fra tid til
anden fået nogle til at kigge en ekstra gang. Vi ser godt ud i det
dress - og vi VED det! *G*
At vi så desuden kalder os for "To Tykke" plejer at lette stemningen
yderligere. Som vi også altid forklarer, når vi præsenterer os, så
hedder vi naturligvis sådan fordi vi spiller fed musik! Det lægger
ligesom stemningen fra starten. :)
<klip>

> [...]
>være af en anden slags end en slankekur. Det bør måske hellere være en
>kur i at lære at acceptere sig selv som man er.

Amen! *S*

Leyna

On Wed, 7 Feb 2001 17:16:12 +0100, "Puk" <pow...@worldonline.dk>
wrote:

<klip>

>Det er dette som giver mig en idé om, at vi egentlig accepterer at folk
>er overvægtige, men altså kun hvis de ikke ønsker at være det.

Amen to that!
Jeg må dog indrømme at jeg ikke selv har modtaget nogle grimme
henvendelser i forbindelse med "Big Girls". Jo en enkelt som mente at
vi allesammen var ulækre, men jeg kunne ærlig talt ikke tage ham
alvorligt.
Jeg har så også fået en del private henvendelser, mest fra piger, som
synes det er flot at jeg tør gøre og sige noget, for det ville de
aldrig have turde, og så er de iøvrigt også i gang med at tabe sig.
*SUK* Jeg har dog mødt en enkelt pige (str 58) som var glad for at
være den hun var, og for at være ærlig, så så hun faktisk også
smaddergodt ud.
<klip>

> [...]
>hende. Ikke som elskerinde i det skjulte som du nævner. Men som
>officiel kæreste, kone eller samboende kæreste, der er hun rigtig

Hmmmm... Jaeh, den fede pige er der jo ingen der vil have... !
<klip>

>Men det var altså først da farmand udtalte sig som han gjorde, at det
>gik op for mig, at der rent faktisk findes mænd, som bare godt kan lide
>det stort, større eller størst.

Hurra for Farmand! :-)

Leyna

On Wed, 7 Feb 2001 21:31:25 +0100, "Fru Henning" <h...@get2net.dk>
wrote:

>MVH
>Henning

Dette er off topic, men det forvirrer altså at Henning pludselig er
blevet "frue"...

John Sahl

"Leyna" <le...@leyna.dk> wrote in message

> Dette er off topic, men det forvirrer altså at Henning pludselig er
> blevet "frue"...

Det er da bare en af Hennings fetischer *G*

--
John Sahl, Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Se sidste nyhed om Internord/Worldonline...

Puk

"Leyna" <le...@leyna.dk> skrev i en meddelelse

Hej Leyna ;o)

> [...]
> ikke anerkendt, og derfor kunne jeg forestille mig, at så mange mænd
> drømmer om de store kvinder i hemmelighed.

Hmm det havde jeg faktisk slet ikke tænkt på, men jeg kan da godt se en
vis logik i det.

> [...]
> Det er lige så omsonst som at spørge hvorfor nogle foretrækker
> blondiner mens andre bedre kan lide brunetter - og lige så umuligt at

Jeg er bestemt ikke sikker, men har dog en idé om, hvorfor folk undrer
sig. Jeg tror, det er fordi vi opfatter det således, at når par finder
sammen så er begge parter sådan ca. lige attraktive (altså fysisk
attraktive). En rigtig flot fyr skulle altså så være sammen med en
rigtig flot pige osv. Endvidere opfatter vi "fed" = "ikke attraktiv" og
"slank" = "attraktiv". Og så ryger kæden jo af i teorien om, at vi
finder sammen med en partner som er nogen lunde lige så fysisk
attraktiv, som vi selv, hvis fede og slanke lige pludselig danner par.

Jeg så en udsendelse for DR2 for lang tid siden, hvor netop dette var en
del af temaet. Der er åbenbart folk som ligefrem forsker i det. Disse
forskere havde en teori om, at vi rendt faktisk finder sammen i par hvor
parterne er nogenlunde lige fysisk attraktive. Men deres teori gik på
at attraktivitet var et spørgsmål om symmetri, selvom vi ikke er os
bevidste om det. De havde lavet forskellige undersøgelser, hvor de med
målebånd, havde målt en masse par. Simpelthen målt afstanden mellem
øjnene, omkreds om livet, omkreds om hovedet osv. osv. Målt hele
kroppen på disse mennesker på kryds og tværs. De var så kommet frem
til, at de som dannede par ikke havde de samme mål i omkreds osv men
derimod eksempelvis ca. det samme forhold mellem afstanden mellem øjnene
og afstanden mellem næse og mund.

De havde også lavet mål på modeller og stjerner, som vi opfatter som
idealer. Jeg husker at de fremhævede Marilyn Monroe og flere kvindelige
modeller fra idag. Her sagde de så, at selvom om Marilyn jo var større
en modellerne fra idag, så havde kvinderne det til fælles, at de havde
de samme forhold brystparti, hofter og liv. Jeg husker ikke de præcise
tal men altså noget med at hoftemålet var så og så mange dele større en
brystmålet.

De mente så at dette kunne give os en del af forklaringen på, hvorfor
eksempelvis en tyk kvinde kunne danne par med en tynd mand osv. For
kvinden og manden havde samme grad af symmetri og lå nogenlunde lige tæt
på det samme punkt i de her forhold i mål på krop og ansigt. Så selvom
de umiddelbart måske så ud som om at manden var mere attraktiv, så var
de i en måle-forstand faktisk lige attraktive (give or take a little).

Jeg synes tanken er ret sjov og interessant, og den har i hvert fald
hængt ved og rumsteret flere gange. Det kan bare godt ægre mig, at jeg
ikke husker så mange af detaljerne. Jeg er også ret sikker på, at det
bestemt ikke er den eneste forklaring, men måske det faktisk er en del
af forklaringen. Under alle omstændigheder så var det en helt ny idé
for mig, at forsøge at opgøre det i matematiske beregninger.

Hyg sig så vældigt
Puk ;o)

Puk

"Leyna" <le...@leyna.dk> skrev i en meddelelse

Hej Leyna ;o)

> [...]
> henvendelser i forbindelse med "Big Girls". Jo en enkelt som mente at
> vi allesammen var ulækre, men jeg kunne ærlig talt ikke tage ham

Nope. Det er bestemt heller ikke noget, som jeg kan tage alvorligt i
den forstand, at det er noget som vil gøre mig ked af det. Men jeg kan
godt synes det er skæg at se, hvad de kan finde på at skrive og så
klukke lidt af det.

> Jeg har så også fået en del private henvendelser, mest fra piger, som
> synes det er flot at jeg tør gøre og sige noget, for det ville de
> aldrig have turde, og så er de iøvrigt også i gang med at tabe sig.

Jeps det er det jeg mener.

> Hmmmm... Jaeh, den fede pige er der jo ingen der vil have... !

Nope men mon ikke det hænger sammen med netop den der indstilling om at
det er ok at være tyk, hvis bare man ikke har lyst til at være det.
Hvis det ikke er ok at være glad for at være tyk, så er det vel heller
ikke ok at være glad for at ens kæreste er det.

> Hurra for Farmand! :-)

Jeps han er faktisk en ret fin fyr *S*.

Puk

"Solveig" <sun...@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej Solveig ;o)

> [...]
> øjenbryn over blondinevitser f.eks. Det er en "fordom" der trives i
> bedste velgående uden der er ret mange der synes der er noget galt i

Lige præcis med blondinerne, så tror jeg det er lidt dualistisk. Nok er
der mange vitser om blondiner og hvor dumme de er, men hvis du kigger
dig omkring så vil du finde rigtig mange mænd som er rigtig glade for
blonde piger. Nok laver vi grin med blondinen, men hun bliver også
fremhævet som et ideal i andre sammenhænge.
Det er måske her problemet kommer ind med tykke folk. De bliver (så
vidt jeg ved) stort set aldrig fremhævet som et ideal. Jeg har i hvert
fald aldrig hørt gutterne sidde og sludre og en af dem sige, "Så kom
denne her fede pige hen til mig og det var bare vildt fedt for hun var
*så* lækker". Men jeg har hørt dem sige, "Og så kom hende den lækre
blondine sgu hen til mig".
Blondinen bliver altså både latterliggjort og hædret, mens de fede
aldrig rigtig bliver hædret og så er det måske heller ikke nær så
acceptabelt at latterliggøre dem i en vits?

> Kan det være at det måske til dels er de tykke menneskers egen fejl, i
> og med det i lange tider har været noget man bør skamme sig over i
> følge reklamer og alle mulige andre input?

Jeg tror egentlig ikke, at vi kan placere skyld nogen som helst steder
helt ensidigt. Jeg er ret overbevist om, at såvel tykke som tynde
mennesker er skyld i at problemet er opstået. Samfundsudvikling som
sådan er det måske også.

> [...]
> joggingbukser. Så kunne det jo være at flere fik øjnene op for at man
> faktisk godt kan se lækker ud selvom man har et par ekstra deller.

Jep men jeg tror ikke rigtig det er nok. Jeg kan sagtens se på
eksempelvis Delta Burke og tænke "damn hun er flot". Men hvis jeg så
ser Sarah Jessica Parker ved siden af synes jeg faktisk, at hun er
flottere. Begge to er vel en slags idealer. De er i hvert fald
kvindelige stjerner og er begge blevet fotograferet til diverse
billedserier i blade. Delta er alt lige fra buttet til fed mens Sarah
altid er slank/tynd (alt efter øjnene der ser).

En anden ting er, at jeg faktisk tit synes, at tykke mennesker (mig selv
incl) skal gøre lidt mere for at se godt ud. Sådan en pige som Sarah
eller min egen lille søster kan se knald godt ud i et par slidte jeans
og en t-shirt, men det kan jeg og Delta sgu ikke rigtig (efter min egen
mening altså). Jeg synes det er lettere at se sjusket ud, når man er
stor.

> Er det i virkeligheden ikke igen selvtilliden, selvværdet og
> udstrålingen der gør om man er smuk og dejlig. Uanset størrelse

Delvist jo. Men jeg er ikke enig i, at det er det hele. For mig er det
en kombination. Jeg synes godt, at man kan snakke om "flot" baseret på
udseende alene (både når det kommer til mennesker og til eksempelvis
møbler *G*). Men "smuk" derimod er en anden sag for mig. Smuk er en
kombinationsting. Smuk har for mig noget at gøre både med det jeg ser,
men også det som det sætter gang i inden i mig. Min sofa kan ikke være
smuk i mine øjne, men det kan en mand, en kvinde og en solnedgang. Både
fordi de på overfladen er flotte men bestemt også pga. det som de sætter
igang af følelser inden i mig.

> [...]
> være af en anden slags end en slankekur. Det bør måske hellere være en
> kur i at lære at acceptere sig selv som man er.

Jeg er ikke helt sikker på, om jeg forstår dig ret. Men for mig at se,
så er der altså gradsforskelle. Man behøver ikke at være fuldstændig
nede over sit udseende, for at have lyst til at tabe sig. Man kan
sagtens acceptere og elske sin krop og samtidig have lyst til at
"forbedre" den i sine egne øjne. Vi går jo heller ikke som givet ud fra
at en slank mand ikke accepterer sin krop og er glad for den, blot fordi
han begynder i et motionscenter og ønsker at opbygge lidt mere
muskelmasse. Derfor synes jeg også det er lidt omsonst at gå ud fra, at
blot fordi en person ønsker at tabe sig, så er de nødvendigvis lede ved
deres krop.

> [...]
> på kroppen, virkelig gik ud åbent med det, så ville det pludselig være
> almindelig accepteret at være tyk. Og måske ville det ligefrem blive

Jep, men problemet består nok i, at det jo aldrig er sådan at tingene
sker lige med det samme og for alle. Det er som oftest sådan, at der
lige så stille er nogen som åbner ballet og måske tager en del skrald
for at gøre det. Senere følger andre trop og langsomt udvikler det sig.
De fleste ting sker jo i evolution og ikke i revolution. *S*.
Jeg tror, der skal noget særligt til at være forgangsmand/kvinde for
noget som helst. Ikke nødvendigvis et særligt menneske (i forstanden et
bedre menneske). Men eksempelvis en særligt brændende lyst, trang eller
ønske. Måske er det naivt, men jeg tror egentlig ikke at Karen Blixen
gjorde som hun gjorde, med den tanke at hun skulle være forgangskvinde i
det her med at frigøre sig fra mænd. Jeg tror, hun gjorde de ting hun
gjorde, fordi hun brændte for det af helt personlige/egoistiske årsager.
Først senere kommer bliver det så et spørgsmål om at kæmpe for en sag.
Giver det nogen mening?

> [...]
> særlig støbning der er ligeglad med folks fordomme? Måske er hans
> venner ligefrem misundelige på sådan en mand fordi han tør vælge det

Nope som jeg er inde på ovenfor, så tror jeg egentlig ikke, at han skal
være af en særlig støbning. Naivt eller ej, så tror jeg at langt de
fleste af os er sådan indrettet, at hvis der er noget vi ønsker os
brændende nok, så forsøger vi at opnå det uanset, hvad andre så måtte
synes om det. Mit bud ville altså være, at sådan en mand simpelthen
blot skal være mere lidenskabeligt vild med tykke piger. Så meget at
han uanset fordomme altså ikke kan lade være med at forsøge at få det,
som han ønsker sig.

> [...]
> blevet dybt ulykkelig. *Fordi* jeg selv opfattede mig sådan. I dag
> røre det mig ikke, fordi jeg inderst inde elsker at være mig præcis

Det kan jeg kun være enig med dig i. Det er vel også det, som jeg føler
at jeg oplevede i debatten på Dating. Kvinderne følte sig ramt, fordi
de selv følte at det var grimt at være overvægtig, og endnu mere ramt
fordi de ikke følte, at de fik kredit for at prøve at blive slanke.

Knus
Puk ;o)

Solveig

On Wed, 07 Feb 2001 20:37:14 GMT, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<ped...@gmx.net> wrote:

>Hej Solveig

Hej Peder :o)

>Det skal alle mennesker da, uanset deres relative kropsstørrel-
>se.

Jamen absolut da!

>Jep og det gælder for alle typer mennesker.

Ingen tvivl om det :o)

Mvh
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Wed, 07 Feb 2001 20:26:53 GMT, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<ped...@gmx.net> wrote:

>Hej Solveig

Hej Peder :o)

> [...]
>seksualakten og naturligvis også slanke kvinder der glemmer alt
>andet end det som foregår i situationen.

Selvfølgelig er der ikke to kvinder der er ens uanset om de er tykke
eller tynde. Jeg tænkte bare om det måske var typisk at slanke kvinder
går lidt mere op i deres udseende og at tykke piger ikke gør i samme
grad.

> [...]
>vigtigt for dem, at være slanke og smukke. Hvorfor det er vig-
>tigt for dem, har jeg ikke nogen anelse om, de har svaret und-

Måske fordi det er sådan vi hele tiden får at vide vi skal se ud?

> [...]
>udseende.
>
>På den ene eller anden måde, er det nok en form for selvkontrol

Jeg har i hvert fald lidt svært ved at sætte mig ind i det. Mit hår er
kort fordi jeg ikke gider bruge tid på føntørre, lak og hvad ved jeg
for at få det til at sidde. Jeg bruger meget sjældent make-up af samme
grund. Og når jeg dyrker sex er det absolut ikke mit udseende jeg
tænker på. Det er da komplet umuligt at spekulere på sit udseende når
man er på vej op i den 7. himmel ;o)

> [...]
>lere tage sol i haven uden for mange tilskuere (det kan selv-
>følgelig også være på grund af generthed).

Måske føler de sig bedre tilpas på tomandshånd med den der kan
acceptere dem som de er i intime stunder. Og knap så godt tilpas ved
tanken om at en hel flok ukendte skal kigge på dem på stranden.
Fordomme?

> [...]
>det, det gør heller ikke spor hvis de har store bryster.
>
>Ja, en mand er i stand til at abstrahere fra sin partners ud-

Men vil det så sige at en mand godt kan tænde på en kvinde selvom han
egentlig ikke bryder sig om hendes udseende?

> [...]
>at en eventuel tegner skulle kunne tegne et vellignende billede
>af personen. Det lykkedes mig meget sjældent, heller ikke selv

Det tror jeg egentlig ikke der er ret mange der kan. Vi ser jo netop
ikke kun udseendet hos de mennesker vi holder af :o)

>Det tvivler jeg stærkt på. Der skal nok findes nogle mænd som
>har det sådan, men der går nok ikke ret mange af dem på dusinet.

Det er ellers ikke det indtryk man får her på nettet. Når man ser de
mange profiler på scor af gifter mænd der søger "uforpligtende sex",
så får man indtrykket af at tallet må være temmelig stort.

>Næ, ikke alle mænd.

Nej heldigvis ikke alle mænd :o)

>Du må have været uheldig, eller også har jeg været ret heldig i
>ikke at have stødt ind i ret mange mænd af den karakter.

Uheldig vil jeg ikke sige jeg har været. Jeg holder mig langt fra den
type mænd og de er lettet at gennemskue. Men jeg støder på dem hver
gang jeg chatter og hver gang jeg går ind på scor. Og så undre jeg mig
over hvor mange det egentlig er.

Der kan selvfølgelig være gengangere, men mon ikke det også har noget
at gøre med anonymiteten? Her kan man godt tillade sig at lukke op for
sin indre svinhund for ingen kan se hvem man virkelig er.

> [...]
>at jeg er på vej ud af et skråplan (blive lokket med i en reli-
>giøs kult eller noget lignende ubehageligt).

Sådan skal det lyde Peder! Hatten af for det :o)

*knus*
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Wed, 07 Feb 2001 21:49:38 +0100, Leyna <le...@leyna.dk> wrote:

> [...]
>ked af at skulle sige det, men de fleste er altså dybt fascineret af
>kæmpebryster. Det gør ingenting at de hænger nede på knæene - bare de

Det behøver du da ikke være ked af at sige :o)

> [...]
>ikke anerkendt, og derfor kunne jeg forestille mig, at så mange mænd
>drømmer om de store kvinder i hemmelighed.

Det kan der være noget om. Og det har måske også noget at gøre med at
en kraftig kvinde bedre er istand til at få nogle livskraftige unger.
Altså noget ubevidst yngel-noget?

> [...]
>Det er lige så omsonst som at spørge hvorfor nogle foretrækker
>blondiner mens andre bedre kan lide brunetter - og lige så umuligt at

Det var en ung slank kvinde der undrede sig. Hun undrede sig også over
det modsatte: Hvorfor en slank kvinde kan falde for en tyk mand. Det
havde hun nemlig selv gjort. De to der følte sig stødt over det var en
normalvægtig og en tyk kvinde.

Jeg synes egentlig ikke der er noget fordømmende i at undre sig. Der
var jo ikke tale om at hun syntes det var uhørt eller forkert. Det var
bare noget hun havde spekuleret over i forbindelse med sin egen
situation.

Men du har ret i at det ikke er noget der findes et entydigt svar på.
Jeg kan heller ikke forklare hvorfor jeg er til SM, men jeg kan da
godt undre mig over det alligevel :o)

Mvh
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

wrote:

>Hej sun :-)

Hej Henning :o)

>Jo en mand kan i fantasien abstrahere fra hvad som helst :-)
>
>Så sætningen "hvor der er hul, er der glæde" er ikke helt
>ved siden af *G*

Altså en mand tænker med pikken og slår hjernen fra når der er chance
for et knald? ;o)

>Så kvinder der er generte over deres "lille topmave" etc.
>behøver ikke at spekulere over deres udseende, for manden
>er hun nøjagtig så dejlig, som han aktuelt ønsker hun er *G*

Gør jeg bestemt heller ikke..selvom den ikke ligefrem er lille *G*

> [...]
>kan være med til, så han fantasere om at der foregår noget
>andet, end det der sker aktuelt, men sådan er det jo også

Selvfølgelig er det da samspillet der betyder mest i længden. Men i
starten af et forhold er det andre ting der også tæller. Og så er der
det der "uforpligtende sex" som så mange mænd åbenbart gerne vil ha'

Men findes der egentlig "uforpligtende forhold"? Forpligter et forhold
ikke på en eller anden måde? Det er jo ikke vaskemaskiner vi taler om,
men rigtig levende mennesker med følelser og behov.

Mvh
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Leyna

On Thu, 08 Feb 2001 11:50:04 +0100, Solveig
<sun...@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Det behøver du da ikke være ked af at sige :o)

Jow da. Jeg kan kun lige fylde en b-skål! ;-)
<klip>

>Det kan der være noget om. Og det har måske også noget at gøre med at
>en kraftig kvinde bedre er istand til at få nogle livskraftige unger.
>Altså noget ubevidst yngel-noget?

Muligvis, men jeg hælder mere til at det måske er noget med et
"moder-kompleks".
<klip>

> [...]
>var jo ikke tale om at hun syntes det var uhørt eller forkert. Det var
>bare noget hun havde spekuleret over i forbindelse med sin egen

Jamen jamen... Er det sådan at man kun kan forelske sig i
"glansbilledet"? Jeg har været sammen med mænd i meget varierende
størrelser, men noget havde de allesammen til fælles, nemlig det de
havde mellem ørene, og et glimt i øjet. Det er det der fanger min
interesse, og så kan de iøvrigt se ud lige som det skal være. Det er
det med at udseendet betyder det hele, der får filmen til at knække
for mig. En ting er at kigge (som vi har været inde på andetsteds),
men noget helt andet er hvad der virkelig slår fødderne væk under en.
Men det er sikkert bare mig der er underlig! ;-)

Solveig

On Wed, 07 Feb 2001 21:49:39 +0100, Leyna <le...@leyna.dk> wrote:

Hej Leyna :o)

<KLIP noget om at købe brudekjole>

Det er altså som om andre bliver pinligt berørt selvom de slet ikke er
overvægtige. Det er egentlig et interessant fænomen, for de kan jo i
bund og grund være lige glade hvis man selv kommer med disse
kommentare om sin egen vægt *G*

Jeg har virkelig svært ved at fatte hvorfor vægt og i særdeleshed
overvægt kan være så stort et tabu.

> [...]
>stillet op, så skifter vi til "scenetøjet", og det har fra tid til
>anden fået nogle til at kigge en ekstra gang. Vi ser godt ud i det

Jamen det giver jo også den der udstråling der siger at "Jeg er bare
god og kan li' mig selv". Og det er noget andre mærker.

> [...]
>yderligere. Som vi også altid forklarer, når vi præsenterer os, så
>hedder vi naturligvis sådan fordi vi spiller fed musik! Det lægger

Sådan *G*

Mvh
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Thu, 08 Feb 2001 12:55:29 +0100, Leyna <le...@leyna.dk> wrote:

Hej Leyna :o)

>Jow da. Jeg kan kun lige fylde en b-skål! ;-)

Det er jo ikke i dine bryster din selvtillid sidder. Så meget har jeg
da forstået ud fra det du skriver. Så du skal stadig ikke være ked af
det *G*

><klip>
>
>Muligvis, men jeg hælder mere til at det måske er noget med et
>"moder-kompleks".

Måske en kombination? Jeg har nemlig ikke det indtryk at de mænd jeg
har været forelsket i, har haft brug for en moderskikkelse.

> [...]
>men noget helt andet er hvad der virkelig slår fødderne væk under en.
>Men det er sikkert bare mig der er underlig! ;-)

Nej da. Jeg er enig med dig i at udseendet kommer i sidste række når
det gælder forelskelse. Sådan har jeg det selv. Men derfor kan jeg da
sagtens forstå at andre kan undre sig over det. Hun undrede sig i det
hele taget over hvad det er der gør at vi falder for dem vi nu engang
falder for. Hvorfor nogle piger falder for den der "barske børge-type"
gang på gang. Hvorfor nogle falder for den ene eller anden type
mennesker. Det kan jeg da bestemt også undre mig lidt over.

Men når jeg forelsker mig er det absolut ikke i udseendet men i
indholdet :o)

Mvh
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Sabina Hertzum

> Jow da. Jeg kan kun lige fylde en b-skål! ;-)

for noget tid siden kom vi frem til her i gruppen at et brysts størrelse
ikke kun var afhængig af skålstørrelsen men også at omkredsen.... ergo
svarer et bryst der passer en D 75 også skålen på en B 85........ eller
husker jeg forkert.. anyone??
selv bruger jeg enten 80C eller 75D.... afhængig af mærket*g*

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Leyna

On Thu, 08 Feb 2001 13:12:22 +0100, Solveig
<sun...@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]

>kommentare om sin egen vægt *G*
>
>Jeg har virkelig svært ved at fatte hvorfor vægt og i særdeleshed

Det kan jeg heller ikke, og faktisk syntes jeg at det var lidt sjovt,
men de stakler der ekspederede mig, de kunne slet ikke forholde sig
til min humor! At jeg så også valgte en kjole med et snit som ville
passe langt bedre til en str. 38 gjorde nok ikke sagen bedre.
Men det er tabu, og man må for alt i verden ikke nævne ordet overvægt.
Jeg forstår ikke hvorfor. Når man ankommer in person, så kan alle da
se at man er en stor pige, så hvor i alverden ligger problemet?

Leyna

On Thu, 8 Feb 2001 13:15:00 +0100, "Sabina Hertzum"
<sab...@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>husker jeg forkert.. anyone??
>selv bruger jeg enten 80C eller 75D.... afhængig af mærket*g*

Der er et eller andet dér. Jeg kan heller ikke huske hvordan det er,
men jeg mener nu ikke at forskellen er så stor som du nævner.
Selv bruger jeg 100b og det er faktisk temmelig svært at opdrive. Hvis
jeg havde brugt bare c, så ville det have været nemmere, og en d-skål
ville ikke være det store problem. *SUK*

Leyna

On Thu, 08 Feb 2001 13:21:57 +0100, Solveig
<sun...@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Det er jo ikke i dine bryster din selvtillid sidder. Så meget har jeg
>da forstået ud fra det du skriver. Så du skal stadig ikke være ked af
>det *G*

hehe... Det er jeg faktisk heller ikke. Det irrriterer mig bare når
jeg skal have tøj. *S*

>Måske en kombination? Jeg har nemlig ikke det indtryk at de mænd jeg
>har været forelsket i, har haft brug for en moderskikkelse.

Det var netop for at undgå misforståelser, at jeg satte det i "". Det
er måske ønsket om den tryghed der er forbundet med en mor.
Hengivenheden... hva' ved jeg? :-)

Kirstine

In article <c1658to1sqjbk3h5l...@4ax.com>, le...@leyna.dk
says...

> [...]
> jeg havde brugt bare c, så ville det have været nemmere, og en d-skål
> ville ikke være det store problem. *SUK*

Jeg fatter ikke, hvorfor det skal være sådan, at undertøj, som ikke skal
koste en formue, er umuligt at finde, hvis man ikke lige er en standard
størrelse. Selv bruger jeg 80DD eller E - alt efter mærke. Og den slags
størrelser hænger heller ikke på træerne. Jeg er endda en gang blevet
grinet ud af H6M, da jeg dristede mig til at spørge en ekspedient, om de
mon havde en fiks bh i min størrelse :-(

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Sabina Hertzum

> [...]
> jeg havde brugt bare c, så ville det have været nemmere, og en d-skål
> ville ikke være det store problem. *SUK*

hmm.... 100B ville nok svare til en 80F.. hvilket IMO er ret stort*G*
og her klager du over små bryster*S*
ej... spøg til side..... alt er jo relativt... og jeg kan godt se at du
måske føler dine bryster er små i forhold til din krops
propotioner...... men sådan rent BHstørrelses mæsstigt er de faktisk
ikke:o))

Gecko

Solveig <sun...@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1l438tsuoip0uej9a...@4ax.com...

Hej :-)

> [...]

> Eller er det fordi tykke pige rgenerelt har det rigtig godt med at

> være præcis som de er og kan give sig hen uden at spekulere på om

Jeg mener simpelt hen at slanke piger lever højere på deres udseende end
kraftige piger gør, de kraftige piger syntes jeg, slår sig mere løs under
selve akten og har mere en tendens til at udtrykke hvad de gerne vil have.

> Men en mand går vel ikke i seng med en pige der ikke tænder ham? Eller
> er en mand i stand til at abstrahere fra sin partners udseende?

Tænder er jo mange ting, hvis det kun er for sex tror jeg tit man slækker på
kravet på den andens udseende, dermed ikke sagt at man hopper på hvad som
helst.

> Kan man så udlede af det at mænd gennemgående er nogen utro størrelser
> som bare vil ha' så meget fisse de kan finde?

Nej så slemt tror jeg ikke det står til :-) ,

> Eller vil mænd bare
> gerne ha' det hele og både blæse og have mel i munden? For det er ikke

> enkeltstående tilfælde jeg her snakker om. Det er faktisk rigtig
> mange.

Det jeg mener er at fik mændene valget mellem at dyrke sex med en model
eller en kraftig pige , som et one nigth stand, tror jeg godt jeg ved hvad
valget ville falde på, på trods af at det ikke siger noget om pigens evner i
sengen, Nu er det jo ikke så ofte at der falder et sådant tilbud fra en
model, og da det kun er et one nigth stand er man nok lidt mindre kræsen.

> Så det er altså ikke fordi mænd er bange for hvad omgivelserne mon vil
> tænke efter din mening/erfaring?

Nej det mener jeg ikke det er , generelt set altså.

Mvh.
Gecko.

Leyna

On Thu, 8 Feb 2001 14:18:28 +0100, "Sabina Hertzum"
<sab...@worldonline.dk> wrote:

<klip>

> [...]
>måske føler dine bryster er små i forhold til din krops
>propotioner...... men sådan rent BHstørrelses mæsstigt er de faktisk

Det kan godt være at jeg er lidt tungnem, men jeg forstår faktisk ikke
hvad du mener. Jeg ville aldrig kunne fylde mere end max en c-skål, og
når lægerne ligefrem undersøger om der skulle være noget galt med
fordi brysterne er så små, så er det vel ikke fordi jeg har en
"normal" størrelse barm? Den må du altså lige forklare for mig.

Puk

"Solveig" <sun...@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej Solveig ;o)

> [...]
> eller tynde. Jeg tænkte bare om det måske var typisk at slanke kvinder
> går lidt mere op i deres udseende og at tykke piger ikke gør i samme

Hmmm det tror jeg egentlig ikke, man kan sige. Men jeg tror, at måske
det er sådan for meget flotte mennesker (kvinder eller mænd for den sags
skyld). Min tanke går på, at hvis man altid får ros for sit udseende,
så vil man opfatte det som en god side ved sig selv og måske også dyrke
den lidt mere, fordi man jo gerne vil have ros (hvem vil ikke det?).
Jeg fik altid meget ros for at være rigtig dygtig i skolen og for at
læse så meget som jeg gør. Jeg tror da helt klart, at det er en af
grundende til, at jeg måske har lagt lidt flere kræfter i skolearbejdet
og er blevet ved med at læse meget.

> Måske fordi det er sådan vi hele tiden får at vide vi skal se ud?

Eller måske fordi de netop har fået megen ros for at være slanke og
flotte? Når nogen så spørger, "hvorfor er det så vigtigt for dig?", så
er det jo noget ret nyt og mærkeligt noget. De er jo vant til blot at
høre, "hvor er du altså flot slank", "hvor har du bare flot hår" osv i
den dur.

Jeg satte heller aldrig sat spørgsmålstegn ved, hvorfor jeg brugte så
meget tid på min skole og på bøger. Det gjorde jeg jo, fordi jeg havde
det godt med det. Og jeg havde det nok godt med det, fordi jeg var god
til det og fordi jeg fik en masse ros for det.

> [...]
> acceptere dem som de er i intime stunder. Og knap så godt tilpas ved
> tanken om at en hel flok ukendte skal kigge på dem på stranden.

Det er meget muligt, at de føler sig bedre tilpas på tomandshånd, hvor
de *ved* at de er accepteret krop og sjæl.
Jeg har da også til tider de tanker, at jeg da ikke kan dette eller
hint, fordi jeg jo er for stor. Men jeg har haft stor succes med
simpelthen at tænke mig lidt om. For i bund og grund er det jo en
voldsomt selvcentreret tanke, at alle og enhver på stranden vil være
mere optagede af, hvordan jeg ser ud end af at nyde solen med deres
venner/familie. Eller at folk til en fest vil bruge deres tid til
festen på at betragte mig og dømme mit udseende. Hvorfor skulle de dog
det? Det er så sjældent at solen skinner nok til en rigtig strandtur i
Danmark, og når jeg nu selv går til fest for at more mig, så er det vel
overvejende sandsynligt, at det gør de fleste andre mennesker også.
Jeg synes det virker fortrinligt lige at sætte det lidt i perspektiv.

> Men vil det så sige at en mand godt kan tænde på en kvinde selvom han
> egentlig ikke bryder sig om hendes udseende?

Nu kan jeg jo altså ikke udtale mig for mænd, så jeg nøjes lige med mig
selv.
Jeg kan godt være sexuelt sammen med en mand og tænde på ham, selvom han
ikke lever op til mine idealer. Jeg kan også sagtens gøre det selvom
han ikke lever op til *nogen* af mine idealer overhovedet. Men jeg kan
ikke gøre det, hvis hans udseende direkte frastøder mig.
Så for mig er det altså ikke enten/eller. Der er noget gradbøjning med
i billedet. Sådan kunne jeg forestille mig, at det er for de fleste.

> Det er ellers ikke det indtryk man får her på nettet. Når man ser de
> mange profiler på scor af gifter mænd der søger "uforpligtende sex",
> så får man indtrykket af at tallet må være temmelig stort.

Det vil jeg give dig helt ret i. Jeg har nu aldrig selv været på Scor
men udelukkende på Dating og der er tendensen måske ikke helt så
voldsom, som jeg har ladet mig fortælle, at den er på Scor.

> Der kan selvfølgelig være gengangere, men mon ikke det også har noget
> at gøre med anonymiteten? Her kan man godt tillade sig at lukke op for
> sin indre svinhund for ingen kan se hvem man virkelig er.

Jeps det tror jeg helt bestemt. Nogle gange ynder jeg at sammenligne
anonymiteten på nettet en smule med alkohol/stoffer på en bytur. Begge
dele kan betyde at folk gør og siger ting, som de måske ellers ikke
ville. Man kan så debattere, hvorvidt det er en god eller en dårlig
ting. Personligt mener jeg, at det afhænger meget af situationen.

Knus
Puk ;o)

Sabina Hertzum

> [...]
> fordi brysterne er så små, så er det vel ikke fordi jeg har en
> "normal" størrelse barm? Den må du altså lige forklare for mig.

prøv næste gang du skal ud og kigge på bh og find en bh der er aaalt for
lille i omkreds...... men skulle passe i skålen ( altså en B skål)
den vil efter al sansynelighed være ALT forlille til dig..... fordi når
omkredsen går op går skålstørrelsen ned..... det er svært at
forklare....

vi har en pige her.... hun har normalt en 80D
så tager hun lidt på og er nødt til at have en større omkreds men ikke
på brysterne...... dvs hun finder sig en 85D men den er aalt for stor i
skålen.... hun skal derfor ned og have en 85C..... kommer hun endnu
højere på i omkreds ( og hendes bruster altså ikke vokser med)

kan hun ende helt oppe i en 95 A...... hendes bryster er de samme....
men omkredsen sammen med brystets bredde ( tror jeg) afgør
størrelsen.....

men som jeg sagde kan det sagtens være at de propotionsmæssigt virker
små¨.... kan ske at du ikke tager på i fedtvæv på brystet som mange
andre kvinder gør... men andre steder på kroppen......
det er enomrt svært at forklare...

Mark Thomas Gazel

> [...]

> former. Hvis man går på chatten med et nick der antyder man er en stor
> pige, rødmer ens skærm øjeblikkelig af alle de beskeder der kommer fra

Leder mænd på chatten i det hele taget ikke bare efter en kvinde.

> [...]
> 36. Spørger man dem hvorfor de ikke er gift med en tyk pige når nu det
> er deres højeste ønske, så får man kun undvigende svar.

De vil have uforpligtende sex og et forhold samtidig.

> [...]
> bange for hvad andre vil sige hvis de vælger en af slagsen? Eller hvad
> kan grunden være til at så mange mænd drømmer om en pige med deller,

De der er til tykke piger vil nok gerne indrømme det. De der er til
"almindelige" piger vælger en almindelig pige, men siger nok ikke nej
til at være sammen med en tyk pige, hvis lejligheden byder sig. Nogen
vil dog nok betakke sig.

> [...]
> fordomme over for tykke mennesker. Er det situationer som den, der gør
> at visse mænd ikke vil være ved deres inderste ønsker og lyster?

Der er nok en del fordomme. En af dem kunne være at tykke kvinder er
"nemme" fordi de ikke er så attrået som tynde i vores samfund. Tager
du til Afrika er det omvendt. Jeg tror at mænd måske har sværere ved
at stå ved, at de har været sammen med en kraftig kvinde, hvis det
"bare" var for at få noget på den dumme. Hvis det var en flot slank
makrel ville de prale med det.

Jeg mener i øvrigt ikke ovenstående så unuanceret som det lyder.

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Brian

Hejsa Sun

> Der er en ting der til stadighed undre mig. Hvordan kan det være at
> nogle mennesker ikke er ærlige overfor deres lyster/ønsker?

Der er sgu vidst mange både mænd og kvinder der har det sådan ven. :-)

> [...]
> former. Hvis man går på chatten med et nick der antyder man er en stor
> pige, rødmer ens skærm øjeblikkelig af alle de beskeder der kommer fra

Jeg tror at du har fuldstændig ret i det! Faktisk vidste jeg ikke, at det
var sådan. Måske tror nogle af de sexhungrende mænd, at de "tykke" piger er
lette ofre, hvad ved jeg. Personligt foretrækker jeg selv ex med store piger
og gerne meget store piger. Dette skal sgu ikke være nogen hemmelighed. Jo
mere mås jo bedre! :-)

> [...]
> 36. Spørger man dem hvorfor de ikke er gift med en tyk pige når nu det
> er deres højeste ønske, så får man kun undvigende svar.

Ja det underbygger nok lidt min påstand om, at de tror de store tøser er
lerre at få fisse på end de små lækre. hmmm Dette kunne være en forklaring,
der er nok flere!

> [...]
> bange for hvad andre vil sige hvis de vælger en af slagsen? Eller hvad
> kan grunden være til at så mange mænd drømmer om en pige med deller,

Helt ærligt tror jeg, at store kvinder faktisk udstråler mere tryghed og
omsorg end en tynd pige uden former. Ikke kun kvinder har brug for det jo!
Det med at vælge er jo ikke altid tilfældet. Mange gange bli'r der jo også
valgt for en. Skæbnen osv. osv. Så jeg tror, at der ikke findes et
endegyldigt svar på dine spørgsmål.

> [...]
> fordomme over for tykke mennesker. Er det situationer som den, der gør
> at visse mænd ikke vil være ved deres inderste ønsker og lyster?

Nej det tror jeg såmæn ikke. Kvinderne er nok når alt kommer til alt kvinder
værst! Piger er jo meget hårde ved hinanden mht. udseende osv, så I er nok
for nedgørende overfor store piger selv og faktisk langt mere end fyrene.
Jeg har faktisk altid inderst inde vist, at vi fyre i mange mange tilfælde
er til store piger og det udfra, at de fleste store piger faktisk har en
kæreste uanset, hvad tv. osv siger om dette. Naturligvis fordi de er
dejlige af helvede til! :-)

Mvh. Brian

P.S. Jeg har selv haft fornøjelsen af sex med flere forskellige piger, både
meget store og super slanke og sexuelt er der fordele og ulemper ved begge
typper *ggg* Uddyber gerne, hvis der er et ønske om dette :-)

Vanillepigen

"Sabina Hertzum" <sab...@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hej Sabina

> [...]
> ikke kun var afhængig af skålstørrelsen men også at
omkredsen.... ergo
> svarer et bryst der passer en D 75 også skålen på en B

Det er jeg ikke *heelt* sikker på. Det gør en forskel.

Det er så vidt jeg ved rigtigt at skålen ikke har med brystets
størrelse ud i rummet, hvis du forstår hvad jeg mener. Men
omkredsen fra hvor brystet starter på siden af kroppen til hvor
det slutter i midten mellem brysterne. Og derfor kan du ikke
bare skifte skål. En G skål til en b-bryst vil være helt forkert,
da der vil være noget til overs af bh og omvendt der vil "flappe"
noget af brystet ud - hvis man fx har et g-bryst og insisterer på
kun at bruge C-skål.

At skifte omkreds af selve bhen har ikke noget at gøre med
skålen, men hvor godt bh'
sider på ryggen - den skal være stram i ryggen, da det er ryggen,
ikke skuldrene, der skal bære barmen. 10 cm gør meget - det fandt
jeg ud af da jeg gik fra 85 til 75 i omkreds og fra en d skål til
en g skål. Jeg kunne godt bruge den gamle, men barmen sidder
bedre nu og jeg har det bedre i ryggen.

Så det kjkan godt lade sig gøre, at et bryst der passer en D 75
også passer skålen på en B 85, men det er ikke det optimale
resultat.

> selv bruger jeg enten 80C eller 75D.... afhængig af mærket*g*

Jeg tror sagtens at mærket kan betyde noget. Men det er jo
alligevel vigtigt at finde den størrelse, der passer optimalt
indenfor det mærker man vælger at bruge.

Jeg bruger Primadonna og det er jeg rigtigt glad for, Kan
anbefales selv om det er dyrere end fx Triumph.

Tro mig jeg var igennem et totimers foredrag i Lingeri kælderen
for et par måneder siden, da jeg troede at jeg "bare lige"skulle
have en ny BH - men jeg blev klogere!!

Mine bryster sidder pissegodt - som min kæreste siger !!

med venlig hilsen Kristine.

Sabina Hertzum

"Brian" <nom...@nowhere.dk> wrote in message

hmmm... der er en masse snak her om store og små piger...... og de
bliver alle kategoriseret for vildt...

hvad så med os piger der ligger sådan lige imellem hvad der er stort og
hvad der er småt?
jeg mener os piger på ca en størrelse 40.... ikke 36 og ikke 45 men midt
i?? hvor hører vi hjemme?

Sabina Hertzum

"Vanillepigen" <kris...@gazel.dk> wrote in message
> Hej Sabina

hej søde:o))

> [...]
> da der vil være noget til overs af bh og omvendt der vil "flappe"
> noget af brystet ud - hvis man fx har et g-bryst og insisterer på

det er også noget i den stil jeg har prøvet at forklare... ikke optimalt
kan jeg se*G*

> [...]
> jeg ud af da jeg gik fra 85 til 75 i omkreds og fra en d skål til
> en g skål. Jeg kunne godt bruge den gamle, men barmen sidder

jeg prøvede at forklare det ved at snakke om en pige der blev større i
omkreds..... selv er jeg efterhånden gået ned i 75D.... og har ALTID
brugt enten 80C eller som da jeg var gravid 85 C

> Så det kjkan godt lade sig gøre, at et bryst der passer en D 75
> også passer skålen på en B 85, men det er ikke det optimale
> resultat.

nej den skal sku sidde ordentlig på ryggen...... det er vi enige om

> Jeg tror sagtens at mærket kan betyde noget. Men det er jo
> alligevel vigtigt at finde den størrelse, der passer optimalt
> indenfor det mærker man vælger at bruge.

det betyder enomrt meget synes jeg..... nogle mærker kan jeg slet ikke
bruge... de sidder simpelthen underligt....

> Tro mig jeg var igennem et totimers foredrag i Lingeri kælderen
> for et par måneder siden, da jeg troede at jeg "bare lige"skulle
> have en ny BH - men jeg blev klogere!!

*`LOL* det må jeg hellere se om jeg også kan få*G*

> Mine bryster sidder pissegodt - som min kæreste siger !!

great for you:o)))

Brian

Hejsa Sun

> Men findes der egentlig "uforpligtende forhold"? Forpligter et forhold
> ikke på en eller anden måde? Det er jo ikke vaskemaskiner vi taler om,
> men rigtig levende mennesker med følelser og behov.

Hmmm egentlig kommer støvsugere nærmere lol
Jo der findes da masser af uforpligtigende forhold synes jeg. Hvis man vil
opnå maksimalt udbyte af sit liv skal man vel i bund og grund ikke tage
hensyn til andre end sig selv med mindre, at det kan betale sig rent
stratetisk? *ggg*

Mvh. Brian

P.S. Det er lidt off topic, men har du osse problemer med stofa's news
server nogle gange?

Brian

Hejsa

> Men en mand går vel ikke i seng med en pige der ikke tænder ham? Eller
> er en mand i stand til at abstrahere fra sin partners udseende?

Ork ja *ggg* et hul er et hul lol :-) Barske realiteter :-)

Brian

/arcana

> [...]

> fordi brysterne er så små, så er det vel ikke fordi jeg har en
> "normal" størrelse barm? Den må du altså lige forklare for mig.

Der er mange mænd (bl.a. undertegnede) som godt kan tænde på små bryster.
Personligt "slukker" jeg på kunstige silikonebabser... hellere se naturlig
ud! ;-)

/arcana

Leyna

On Thu, 8 Feb 2001 15:26:32 +0100, "Sabina Hertzum"
<sab...@worldonline.dk> wrote:

<klip>

> [...]
>den vil efter al sansynelighed være ALT forlille til dig..... fordi når
>omkredsen går op går skålstørrelsen ned..... det er svært at

Okay, så forstod jeg det du skrev helt rigtigt, og det passer altså
ikke for mit vedkommende. kan sagtens bruge en b-skål i str 75... hvis
det ikke lige var for omkredsen. :-)

Leyna

On Thu, 8 Feb 2001 16:19:35 +0100, "/arcana" <noe...@nospam.dk>
wrote:

jeg er skam heller ikke utilfreds! ;-)

Brian

Heya Sabina! :-)

> [...]
> hvad der er småt?
> jeg mener os piger på ca en størrelse 40.... ikke 36 og ikke 45 men midt

Lol i min seng *ggg* Nej I er naturligvis også atraktive! Faktisk nok meget!
mere end 36erne eller 34erne

Brian

Gunnar Vestergaard

Solveig skrev:

> Men en mand går vel ikke i seng med en pige der ikke tænder ham? Eller
> er en mand i stand til at abstrahere fra sin partners udseende?

Det kan nogen mænd godt. Om det så bare var et hul i et træ, så ville
det gå. Og så vender de ryggen til hende og lægger sig til at sove
bagefter. Men ikke mig. Jeg har flere gange afvist et tilbud fordi der
ikke var nogen gnist mellem os. Det skal der li'som være. Hvis jeg
alligevel havde taget chancen ville jeg sikkert ikke kunne få den op at
stå. Og at ligge og holde om hinanden bagefter og kæle for hinanden er
noget jeg sætter pris på. Noget helt andet er at pga. min depression er
sexlysten nedsat.

> [...]

> gerne ha' det hele og både blæse og have mel i munden? For det er ikke
> enkeltstående tilfælde jeg her snakker om. Det er faktisk rigtig

Der er meget stor forskel på mænd. Nogen er meget hensynsfulde og giver
sig tid til det en kvinde godt kan lide. Det gælder bare om at finde
dem. Ikke fordi jeg er til mænd, jeg nævner det bare.

--
Gunnar Vestergaard
668 - Neighbour of the Beast

Puk

"Vanillepigen" <kris...@gazel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej Kristine og alle jer andre ;o)

> Tro mig jeg var igennem et totimers foredrag i Lingeri kælderen
> for et par måneder siden, da jeg troede at jeg "bare lige"skulle
> have en ny BH - men jeg blev klogere!!

Tænk lige som jeg læser det her er der en reklame for TVDanmark2 for
netop LingeriKælderen om netop det her med BH'er og råd og vejledning.
De påstår at de har alt fra A til J skåle så det må da være et sted,
hvor de fleste kan finde det de har behov for.

Faktisk lød reklamen ikke så anderledes end den følgende for et eller
andet bilreperationscenter *G*. Gratis råd og vejledning, vi finder lige
det rigtige til dig (og din bil/dine bryster) *G*. Der skulle være 4
lokationer i Kbh, for dem så har lyst til at prøve det *S*.

Hyg sig så vældigt
Puk ;o)

Henning

"Leyna" <le...@leyna.dk> skrev i en meddelelse

Hej Leyna :-))

> [...]
> men noget helt andet er hvad der virkelig slår fødderne væk under en.
> Men det er sikkert bare mig der er underlig! ;-)

Nej hvorfor skulle du være underlig? *G*
De fleste har det jo på den måde, at det er det personen er,
og ikke som den ser ud, der betyder noget i parforholdet,
det er ens for både mænd og kvinder. :-))

Jeg har da "halset efter" modelagtigt udsende kvinder i mine
unge dage, men er vær gang endt op med en kæreste, der
ikke lignede modeller, så for mig er de smukke kvinder nok
sex-subjekter og ønsket om sex har været det der fik mig
til at "halse", kun min X-kone var det der kunne kaldes smuk,
en af dem, mændene på en tur ned gennem Strøget, vendte sig
om efter, hun havde et udefinerbart blik, der for mænd tolkedes
som "jeg vil have pik" blik (og kors hvor hun nød al den
opmærksom hun fik) *GGGG*

Udseendet kan være et blikfang, men det er personligheden,
man (jeg) forelsker mig i og på grund af den, elsker netop
den kvinde.

MVH
Henning

Henning

"Kirstine" <min...@mail.dk> skrev i en meddelelse

> størrelser hænger heller ikke på træerne. Jeg er endda en gang blevet
> grinet ud af H6M, da jeg dristede mig til at spørge en ekspedient, om de
> mon havde en fiks bh i min størrelse :-(

Citat: "frænde er frænde værst" Frænde erstattes med kvinde :-((

MVH
Henning

Henning

> [...]
> måske føler dine bryster er små i forhold til din krops
> propotioner...... men sådan rent BHstørrelses mæsstigt er de faktisk

Jeg tror, at Leynas ene bryst, størrelsesmæssigt kan være
i en almindelig te-kop?

MVH
Henning

Kirstine

In article <1Szg6.26745$fa3.1...@news010.worldonline.dk>,
pow...@worldonline.dk says...

Hej Puk :-)

> [...]
> det rigtige til dig (og din bil/dine bryster) *G*. Der skulle være 4
> lokationer i Kbh, for dem så har lyst til at prøve det *S*.

Jeg har været i Lingerikælderen én gang - og det er ikke en oplevelse,
som jeg sætter pris på. Min grænse går klart ved, at ekspedienten
pludseligt befinder sig i prøverummet med målebånd, mens hun højlydt
kommenterer, hvordan jeg ser ud.... ;-)

Kirstine

In article <95ukbn$19qi$1...@news.cybercity.dk>, h...@get2net.dk says...

Hej Henning :-)

>SNIP om H&M ekspedienter

> Citat: "frænde er frænde værst" Frænde erstattes med kvinde :-((

ain't that the truth !!

Leyna

Så ska' den altså helst være tom! ;-)
Og hvor ska' jeg så gøre af det andet? Jeg _har_ altså to! ;-)

Chokmah

On Thu, 8 Feb 2001 09:39:43 +0100, "Puk" <pow...@worldonline.dk>
wrote:

>"Solveig" <sun...@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hi Sun & Puk :)
> [...]
>denne her fede pige hen til mig og det var bare vildt fedt for hun var
>*så* lækker". Men jeg har hørt dem sige, "Og så kom hende den lækre

ja nu ved jeg ikke om mine bekendte afviger fra normen :) jeg vil ikke
på nogen måde udelukke det - :)
anyhow i vores unge år - sad vi i vores ungdomelige idioti og gjorde
status over vores erobringer skaden langhoffen og undertegnet
langhoffen og jeg var ikke nåed til så meget da vi var 20 men det var
skaden han havde faktisk klaret 120 - well langhoff & jeg lå på ca
10-15 % af dte .
men konklusionen blev at skadne havde dem slevfølig i antal
jeg havde deflorationerne / etniske variteter og og LANGHOFFEN havde
dem i Kg og jeg tror sgu han var helt stolt af det :)
men jeg tror sgu ikke vi hverken den gang eller nu sad og tænkte der
kommer hende den fede - fede kvinder udemærker sig jo i relen ved
f.eks ofte ved at have nogen gigantisk gode bryster ( store ) og hvis
man er til det så er det jo det man ser !
jeg tror sgu ikke mænd er så dumme som vi kan lyde ... og hvis nogen
af os skulle være det jamen hvad skulle i så med dem : ) ?
jeg har nu arldirg i mit liv tænkt på kg på den kvinde jeg tændte på
øjne & hård ja - og frem for lat den karisma der korsponderede med min
smag - GU ligner freY da en en go vågen drøm - men jeg havde jo ikke
set hende før jeg faldt for hende hals over hovedet ( det var ikke
svært : -) men jeg ville ARLDIRG hæve et øjnbrun hvis hun tog 15-20 kg
på - jeg vil være bekymret hvis hun tabte dem - det er ikke skide
smart at være 166 cm også veje 39-40 kg
i mellem mennesker der er værd at beskæftige sig med - der er det sgu
ikke vigtigt -
MvH
Bo

Vanillepigen

"Kirstine" <min...@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Kirstine

> [...]
ekspedienten
> pludseligt befinder sig i prøverummet med målebånd, mens hun

Jeg har faktisk hørt den før med Lingerikælderen - at de nogle
gange er lidt ... grænseoverskridende - men da jeg var der
optrådte ekspedienten ganske sobert og jeg følte, at jeg fik en
rigtig god service.

Sagde du noget til hende eller hvad?

Kristine.

Kong Kurt

>Jeg tror, at Leynas ene bryst, størrelsesmæssigt kan være
>i en almindelig te-kop?

Hvis du ta'r et krus ka' de være der begge to. De er dog dejligst når
de er i frisk luft :-))
--
En rigtig kvinde ka' tåle at bli' taget på uden at knække over på midten.
Hilsen

Musik til festen : www.2tykke.dk

Puk

> [...]

> som jeg sætter pris på. Min grænse går klart ved, at ekspedienten
> pludseligt befinder sig i prøverummet med målebånd, mens hun højlydt

Ja jeg kan snildt forestille mig, at det er lidt grænseoverskridende.
Det er jo ikke så tit at fremmede mennesker bliver så nærgående omkring
ens krop (måske lige bortset fra lægen).
Egentlig tror jeg også, at jeg ville finde det besynderligt, hvis jeg
ikke var forberedt på det. På det anden side, så ville det da være
dejligt med BH'er som havde den helt rigtige pasform, så jeg kan da godt
forestille mig, at jeg ville gøre det alligevel, men nu er jeg jo også
blevet forberedt, så det ikke kommer som en overraskelse. *S*

Gunnar Vestergaard

> [...]
> hvad der er småt?
> jeg mener os piger på ca en størrelse 40.... ikke 36 og ikke 45 men midt
Dem tænder jeg på :-o Tilpas runde former ser vildt sexet ud. De
modeller der kan ses i reklamer og andre steder siger mig ikke noget.
Det er bare skind og ben.

Gunnar Vestergaard

> [...]
> hvad der er småt?
> jeg mener os piger på ca en størrelse 40.... ikke 36 og ikke 45 men midt
Dem tænder jeg på :-o Tilpas runde former ser vildt sexet ud. Det er
lige før jeg vil spørge om dit tlfnr. Nej, nu skal jeg nok nære mig.

Henning

> Så ska' den altså helst være tom! ;-)
> Og hvor ska' jeg så gøre af det andet? Jeg _har_ altså to! ;-)

Sørg for at der er ører på, så kan du bruge 2 stk. *G*
Selvfølgelig tomme, for de bliver jo "skænket helt op" :-))

Sukke og fløde? Madame! Evt. citron?
Nåh salt og teqilla *G*

MVH
Henning

Leyna

On Fri, 9 Feb 2001 19:31:58 +0100, "Henning" <h...@get2net.dk> wrote:

>"Leyna" <le...@leyna.dk> skrev i en meddelelse

>Sørg for at der er ører på, så kan du bruge 2 stk. *G*
>Selvfølgelig tomme, for de bliver jo "skænket helt op" :-))

Kun til kanten, tak! ;-)

>Sukke og fløde? Madame! Evt. citron?
>Nåh salt og teqilla *G*

Jeg tror jeg tager dem uden noget! Råt! ;-)

Henning

> Jeg tror jeg tager dem uden noget! Råt! ;-)

Spinde, spinde slikke sig om munden, men
en body teqilla er da heller ikke at kimse af?
Fruen her i huset finder da stort behag i sligt,
når jeg finder på det *GF*
(med eller uden teqilla) *G*

MVH
Henning

Leyna

Det er ikke noget jeg har prøvet, så jeg skal ikke kunne sige, om jeg
kan lide det. Umiddelbart appellerer det dog ikke til mig.
Det _skal_ være RÅT! ;-)

Lars P. Fischer

"Fru Henning" <h...@get2net.dk> writes:

> Så sætningen "hvor der er hul, er der glæde" er ikke helt
> ved siden af *G*

Jo, det syn's jeg faktisk den er.

> Så kvinder der er generte over deres "lille topmave" etc.
> behøver ikke at spekulere over deres udseende, for manden
> er hun nøjagtig så dejlig, som han aktuelt ønsker hun er *G*

Det skyldes vel blot, at udseendet kun er en lille del af det de
fleste forelsker sig i. Jeg falder da for hele mennesket, og i den
sammenhæng er den ene eller den anden detalje ved udseendet ikke så
vigtigt. Men det betyder jo ikke, a jeg går efter hvadsomhelst.

/Lars
--
No one can escape the transforming fire of machines. -- Kevin Kelly

Fru Henning

"Henning" <h...@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Yes , husk lige at skrive tequila på indkøbslisten .
(Smiler forventningsfuldt)
Kærligst
fruen i huset .

Christian 'CeeJay' Jensen

[Henning og Leyna snakker om Leyna's bryster]
Henning først :

Så Leyna :

> Jeg tror jeg tager dem uden noget! Råt! ;-)

1 stk Body teqilla .. uden teqilla .. Tak !
Shaken .. not stirred ;)

Mums *nap nap nippe smage slikke suge kysse puste kilde ae*

Henning

"Lars P. Fischer" <fis...@suk.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, det syn's jeg faktisk den er.

Ok for dit vedkommende :-)

> [...]
> sammenhæng er den ene eller den anden detalje ved udseendet ikke så
> vigtigt. Men det betyder jo ikke, a jeg går efter hvadsomhelst.

For mig er udseendet i og for sig ligegyldigt, det er "kemien"
det hanler om, hvis jeg er på udkig efter en mulig partner,
er det vel som hos de fleste, udseendet + den udstråling kvinden
har, der fanger min interesse, så er det om kemien passer,
gør den ikke det tænder jeg totalt af,

Har i for øvrigt lagt mærke til, at de mennesker, man ellers
betragter som "kedelige og/eller grimme" bliver bare så smukke,
når de er forelskede, eller bare jublende glade?

MVH
Henning

Henning

"Fru Henning" <h...@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Hej frue osv :-)

> Yes , husk lige at skrive tequila på indkøbslisten .
> (Smiler forventningsfuldt)

og gammel dansk i fryseren, smiler ikke mindre
forventningsfuldt tilbage, jeg medbringer "sugerør"
som du kan få lov at benytte dig af *GGGG*

KH
Henning

Chokmah alias rabias the dog

On Sat, 10 Feb 2001 07:58:14 +0100, "Henning" <h...@get2net.dk> wrote:

>"Lars P. Fischer" <fis...@suk.dk> skrev i en meddelelse

Go morgen Henning :)

> [...]
>er det vel som hos de fleste, udseendet + den udstråling kvinden
>har, der fanger min interesse, så er det om kemien passer,

jeg tror sgu det hænger lidt sammen - det er well egentligt strent
taget meget perosneligt hvem man synets er smuk ... hvis den udkårne
rammer en i hjertet så syntes man well også vedkomne er smuk.
man kan også vende den om og sige at en af de bedts betale modeler og
som sådan også en af de *smukketse* claudia schiffer - synest jeg
ligner en spand lort - hun har grimme øjne som de fleste nord tysker
de her blege udtrygsløse svine øjne også lige en folf ned over til at
fjerne den sidste tvil :(

>Har i for øvrigt lagt mærke til, at de mennesker, man ellers
>betragter som "kedelige og/eller grimme" bliver bare så smukke,
>når de er forelskede, eller bare jublende glade?

jow med fare for at lyde som en pladder urte thes drikkene fransk
films sene pladder humanist Sååå ... ja det er well en kemi der kommer
ind fra , måske forelskede mennesker udsignalere noget der apelre til
det samme i os selv ?
MvH
Bo

Henning

"Chokmah alias rabias the dog" <chokm...@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:agq98tob2upkn0cit...@4ax.com...

> On Sat, 10 Feb 2001 07:58:14 +0100, "Henning" <h...@get2net.dk> wrote:

Selv god morgen Bo :-)

> jeg tror sgu det hænger lidt sammen - det er well egentligt strent
> taget meget perosneligt hvem man synets er smuk ... hvis den udkårne
> rammer en i hjertet så syntes man well også vedkomne er smuk.

Det er da sådan jeg oplever det ofte, selv om jeg altså
er lidt kritisk, med hensyn til fruens påklædning, men "hun klæder
sig for sit eget velbefindende" *GGGG*
(hun bruger nu ikke den fakke, som jeg sagde hun lignede en
vraltende pingvin i, mere *GGG*)

> [...]
> films sene pladder humanist Sååå ... ja det er well en kemi der kommer
> ind fra , måske forelskede mennesker udsignalere noget der apelre til

Ja de får en helt speciel udstråling, der kan ses "flere kilometer væk" :-))

MVH
Henning

Fru Henning

> "Fru Henning" <h...@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej frue osv :-)
Hej Vir.

> og gammel dansk i fryseren, smiler ikke mindre
> forventningsfuldt tilbage, jeg medbringer "sugerør"
> som du kan få lov at benytte dig af *GGGG*

Glimrende *S*
Hvad skal vi kalde den drink ?
body gammel dansk eller?
hvad med gammel body dansk.?

Hvor vil du hælde det hen ?
Hvor lange sugerør kan man få*GF*

KH.
fruen

Fru Henning

"Henning" <h...@get2net.dk> skrev i en meddelelse
Hej Hennig og Bo *S*

> [...]

Mjah, da Hennings mor en gang spurgde mig på klingende fynsk
"Syyns du it, dee en kjøn dreeng, je haar .
Svarede jeg at det tænker jeg nu ikke så meget på ,
det er det indre der tæller . (Hun var tilfreds med svaret)

> Det er da sådan jeg oplever det ofte, selv om jeg altså
> er lidt kritisk, med hensyn til fruens påklædning, men "hun klæder
> sig for sit eget velbefindende" *GGGG*

Altså Henning jeg kan da ikke vise mig nogen steder i tøj efter
din smag , jeg ville fryse . den slags er kun til indendørs brug *GF*

> (hun bruger nu ikke den fakke, som jeg sagde hun lignede en
> vraltende pingvin i, mere *GGG*)

Nå Nå, Madsen ;-)
Skal jeg lige fortælle alle hvordan du ser ud når det ikke er nødvendigt
at købe tøj??
Det er ikke noget smukt syn*GGG*

Henning

> Nå Nå, Madsen ;-)
> Skal jeg lige fortælle alle hvordan du ser ud når det ikke er nødvendigt
> at købe tøj??

*GGGG* Det er let skødesløs elegangse, tøj med god
pasform, der smyger sig til knæ, røv og albuer, som nyt
tøj er, er flere år om at opnå og sko! Hvis det er sommer,
køber jeg sandaler, som jeg går i til de er sldt op, også
om vinteren *GGGG*
Min badekåbe er sku da sexet, kun 9 år gammel, du giver
mig vel en ny i år 2006?

Wauw i skulle have set mig i de tidlige 70 er, langt sort hår,
der faldt i bløde krøller ned over skulderen, Jesu-brædder
på fødderne, demin jakker og bukser ( den billigste slags,
jeg hadder at bruge penge på tøj, og bajere på værtshuse )
Nej jeg havde ikke en chillum? hængende om halsen, jeg
har kun været, og er stadivæk fofalden til sex som rus-middel :-))

MVH
Henning

Solveig

On Thu, 8 Feb 2001 09:39:43 +0100, "Puk" <pow...@worldonline.dk>
wrote:

Hej Puk :o)

Undskyld den sene svartid, men det er så omfattende et indlæg at jeg
lige måtte finde tiden først :o)

> [...]
>blonde piger. Nok laver vi grin med blondinen, men hun bliver også

>fremhævet som et ideal i andre sammenhænge.

Jamen hvis jeg skal tro på alle de mænd jeg har snakket med rundt
omkring, er der jo også masser af mænd der synes en stor pige er evig
dejlig.

> [...]

>aldrig rigtig bliver hædret og så er det måske heller ikke nær så
>acceptabelt at latterliggøre dem i en vits?

Men på den anden side er der helt sikkert alligevel nogen af gutterne
der netop sidder og brænder inde med at fortælle om den eller den
dejlige runde pige de har set. Men tør måske ikke fordi det ikke er
"legalt" at tænde på tykke piger sådan helt offentlig?

Det kan måske også være at lysten og beundringen for kvinder med sul
på kroppen, tager til som mændende bliver ældre og mere erfarne?

Selvom jeg nu aldrig har oplevet at det har været svært at finde en
fyr...

> [...]
>helt ensidigt. Jeg er ret overbevist om, at såvel tykke som tynde
>mennesker er skyld i at problemet er opstået. Samfundsudvikling som

Selvfølgelig kan vi ikke bare pege fingre og sige at skylden ligger et
sted. Men jeg tror faktisk en del af grunden til at tykke piger ikke
er mere "in" ligger hos os selv. Vi har ikke været gode nok til at
brokke os når vi ikke kunne finde smart tøj og sexet undertøj. Vi har
ikke været gode til at løfte hovedet og knejse med nakken og bare nyde
os selv som vi er.

> [...]
>billedserier i blade. Delta er alt lige fra buttet til fed mens Sarah
>altid er slank/tynd (alt efter øjnene der ser).

Netop som du siger "alt efter øjnene der ser". Hvis ikke vi selv
vil/tør vise hvor flotte og sexede tykke piger kan være, så længe vil
tingene ikke ændres. Jeg regner ikke med at alle og enhver synes en
tyk pige er noget af det dejligste. Selvfølgelig ikke. Smag og behag
er jo heldigvis mangfoldig *S* Men jeg regner bestemt med at der
bliver plads til os dejlige store piger på lige fod med alle de flotte
slanke piger. At vi kan gå ind og finde smart tøj og sexet undertøj
uden det store detektivarbejde. Heldigvis ser det ud til at
udviklingen netop går i den retning, og hurra for det.

Jeg føler mig da ulig meget bedre tilpas og har væsentlig større
selvtillid, og dermed større udstråling, når jeg er smart klædt på end
når jeg går i "konetøj". På det punkt ligner tykke piger enhver anden
pige.

> [...]
>og en t-shirt, men det kan jeg og Delta sgu ikke rigtig (efter min egen
>mening altså). Jeg synes det er lettere at se sjusket ud, når man er

Jeg ved ikke om det er lettere at se sjusket ud når man er stor. Det
er vel bare et spørgsmål om at lade være med at tage det tøj på man
ser herrens ud i. Jeg ved bare at jeg ser skrækkelig ud i et par jeans
så sådan nogen ejer jeg slet ikke.

> [...]
>smuk i mine øjne, men det kan en mand, en kvinde og en solnedgang. Både
>fordi de på overfladen er flotte men bestemt også pga. det som de sætter

Jeg kender en mand der hvis nogen skal beskrive ham, vil blive
betragtet som grim. Men snakker du med ham i bare 2 min så opdager du
at han faktisk er utrolig smuk. Hans udseende alene er vitterlig grim,
men hans indre er så smuk at det totalt overskygger det ydre. Det har
intet med hans påklædning at gøre, for det går han slet ikke op i. Det
er ikke hans frisure eller noget andet ydre. Det er simpelthen hans
udstråling der er så stærk og smuk at man kun ligger mærke til den.

Jeg har også mødt en anden mand som så bare så godt ud. Han var høj,
solbrændt, veltrænet, lækker så jeg næsten tabte vejret da jeg så ham.
Men efter et par minutter var han ikke nær så flot. Han havde ingen
udstråling så snart han åbnede munden, men kun et tynd fernis på
overfladen.

Jeg giver dig ret i at udseendet er det første man ligger mærke til
hos en man møder første gang. Men det kan tage blot få øjeblikke inden
man opdager at vedkommende er helt anderledes end man troede, baseret
på udseendet alene. Og i samme øjeblik opfatter man også vedkommendes
udseende på en anden måde. Jeg gør i hvert fald :o)

> [...]
>muskelmasse. Derfor synes jeg også det er lidt omsonst at gå ud fra, at
>blot fordi en person ønsker at tabe sig, så er de nødvendigvis lede ved

Nej da. Det var heller ikke det jeg mente. Jeg tænkte på de piger som
er så kede af deres krop at de vitterlig ikke har noget liv, men blot
lever efter devisen " Når jeg har tabt mig *så* bliver alt godt"

Hvis man derimod er glad for sig selv og bare har lyst til at gøre
noget ud af sig selv for sin egen skyld, så er det da bare alletiders.
Men man skal ikke gå på slankekur for at finde en mand. For at blive
accepteret af andre. For at tilfredsstille samfundets krav. For at
ligne modellerne i bladene.

Hvis det er grunden til at man går på kur og/eller i motionscenter, så
er det efter min mening en forkert grund. Jeg tvivler på det holder og
giver nogen større glæde så længe man ikke gør det *for sin egen
skyld*

> [...]
>for at gøre det. Senere følger andre trop og langsomt udvikler det sig.
>De fleste ting sker jo i evolution og ikke i revolution. *S*.

Og heldigvis ser det ud til at det så småt er ved at ændre sig stille
og roligt.

> [...]
>gjorde, fordi hun brændte for det af helt personlige/egoistiske årsager.
>Først senere kommer bliver det så et spørgsmål om at kæmpe for en sag.

Absolut. Jeg tager da heller ikke udfordrende tøj på for andre end min
egen skyld *G*

> [...]
>blot skal være mere lidenskabeligt vild med tykke piger. Så meget at
>han uanset fordomme altså ikke kan lade være med at forsøge at få det,

Og dem er der heldigvis mange af trods alt :o)

*knus*
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Thu, 08 Feb 2001 13:59:05 +0100, Leyna <le...@leyna.dk> wrote:

> [...]
>Jeg forstår ikke hvorfor. Når man ankommer in person, så kan alle da
>se at man er en stor pige, så hvor i alverden ligger problemet?

Nej netop. Og jeg tager hatten af for at du valgte efter dit hjerte og
ikke normerne. Skråt op med normer og andres mening. Det var din kjole
og din oplevelse. Og du ser faktisk fantastisk godt ud i den kjole :o)

Mvh
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Thu, 8 Feb 2001 15:14:15 +0100, "Puk" <pow...@worldonline.dk>
wrote:

>Hej Solveig ;o)

Hej Puk :o)

> [...]
>så vil man opfatte det som en god side ved sig selv og måske også dyrke
>den lidt mere, fordi man jo gerne vil have ros (hvem vil ikke det?).

Jamen jeg får faktisk også masser af ros for mit udseende synes jeg,
men jeg tænker ikke meget over det alligevel. Når jeg skal i byen
eller være sammen med min kæreste gør jeg lidt ekstra ud af mit
udseenden. Jeg kan godt li' at tage sexet undertøj på og smart tøj når
vi skal ud. Men når først vi ligger i sengen(eller hvor det nu foregår
;o) så er det da godt nok det sidste jeg tænker på.

> [...]
>læse så meget som jeg gør. Jeg tror da helt klart, at det er en af
>grundende til, at jeg måske har lagt lidt flere kræfter i skolearbejdet

Det er da muligt. Men kan det ikke også være at det bare er fordi du
kan li' det?

> [...]
>er det jo noget ret nyt og mærkeligt noget. De er jo vant til blot at
>høre, "hvor er du altså flot slank", "hvor har du bare flot hår" osv i

Jo det er da herligt at få ros for det man gør eller den man er, men
jeg tvivler da på det er drive nok i længden. Man gør da de ting man
gør fordi man selv har lyst eller hvad? jeg er god til at lave mad og
får da også ros for den, men jeg laver da kun noget særligt ud af den
når *jeg* har lyst og ikke for at få ros. Jeg nyder da når andre kan
li' min mad, men jeg kan da sagtens leve og endda nyde at lave mad
*uden* den ros.

De ting man vælger at gøre skulle da gerne være for ens egen skyld og
ikke for at opnå anerkendelse hos andre. Hvordan kan man ellers leve
sit eget liv? Så vil man jo hele tiden tænke over om det man gør er
godt nok. Om mit udseende nu er så godt som andre forventer. Så lever
man for andres godkendelse og ikke for sin egen tilfredsstillelse.

Er det ikke netop det der kan give et dårligt selvværd når andres
mening kommer til at betyde hvordan man ser ud eller hvordan man gør
tingene?

> [...]
>det godt med det. Og jeg havde det nok godt med det, fordi jeg var god
>til det og fordi jeg fik en masse ros for det.

Du gjorde det vel i bund og grund fordi du havde lyst og ikke blot
fordi du fik ros for det?

> [...]
>overvejende sandsynligt, at det gør de fleste andre mennesker også.
>Jeg synes det virker fortrinligt lige at sætte det lidt i perspektiv.

Yeps. Jeg tvivler meget på at alle andre har tid og lyst til at
spekulere over hvordan *jeg* ser ud på stranden. Jeg er ret sikker på
de har andre og bedre ting at tage sig til. Jeg er der for at nyde
vejret, vandet og solen.

> [...]
>Så for mig er det altså ikke enten/eller. Der er noget gradbøjning med
>i billedet. Sådan kunne jeg forestille mig, at det er for de fleste.

Jeg kan ikke være seksuelt sammen med en mand jeg ikke har ret dybe
følelser for. Jeg duer heller ikke til one-night stands. Men det er
til gengæld heller ikke udseendet der bestemmer hvem jeg har de
følelser for.

> [...]
>ville. Man kan så debattere, hvorvidt det er en god eller en dårlig
>ting. Personligt mener jeg, at det afhænger meget af situationen.

Jeg er enig. Det står jo mig frit for at ignorere de mænd jeg ikke
gider chatte med. Hvilket jeg gør i stor stil. Undtagen hvis jeg
bliver lidt for irriteret. Så går det gerne ud over den næste der
kommer i rødt *G*

*knus*
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Thu, 08 Feb 2001 14:05:10 +0100, Leyna <le...@leyna.dk> wrote:

Hej Leyna :o)

>hehe... Det er jeg faktisk heller ikke. Det irrriterer mig bare når
>jeg skal have tøj. *S*

Ja det er bare *så* irriterende når man ikke kan få det tøj man gerne
vil ha' fordi man falder lidt udenfor gennemsnittet *fnyys*

>Det var netop for at undgå misforståelser, at jeg satte det i "". Det
>er måske ønsket om den tryghed der er forbundet med en mor.
>Hengivenheden... hva' ved jeg? :-)

Ja jeg ved det ikke, det er derfor jeg spørger :o)
Men uanset er det da skønt at være sammen med en mand som tænder på én
og som ikke er bange for at vise det :o)

Mvh
sun, som får julelys i øjnene af at tænke på de sidste par nætter
*suuuuk*

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Thu, 08 Feb 2001 14:36:44 GMT, "Mark Thomas Gazel" <ma...@gazel.dk>
wrote:

>Hej Solveig

Hej Mark :o)

>Leder mænd på chatten i det hele taget ikke bare efter en kvinde.

Jo, undtagen de der leder efter en anden mand :o)

>De vil have uforpligtende sex og et forhold samtidig.

Så mænd vil altså gerne både blæse og have mel i munden? Jeg finder
det meget forkert at binde sig til een kvinde og så samtidig lede med
lys og lygte efter elskerinder. Med mindre de selvfølgelig er enige om
det.

Hvis en mand ikke kan nøjes med een kvinde, så ville det da være ulig
bedre at indrømmme det og tage konsekvensen og lade være med at binde
sig til en monogam kvinde...eller hvad?

> [...]
>"almindelige" piger vælger en almindelig pige, men siger nok ikke nej
>til at være sammen med en tyk pige, hvis lejligheden byder sig. Nogen

"Hvis lejlighed byder sig" Så det gælder bare om at få så meget fisse
som muligt?

*klipper lidt med saksen*
> Jeg tror at mænd måske har sværere ved
>at stå ved, at de har været sammen med en kraftig kvinde, hvis det
>"bare" var for at få noget på den dumme. Hvis det var en flot slank
>makrel ville de prale med det.

Jeg ville nødig "bare" være et hul for en eller anden mands behov.
Uanset om jeg var hende den tykke han ikke ville prale med, eller den
slanke han ville prale med.

>Jeg mener i øvrigt ikke ovenstående så unuanceret som det lyder.

Det er jeg glad for :o)

Mvh
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Thu, 8 Feb 2001 15:52:53 +0100, "Brian" <nom...@nowhere.dk> wrote:

>Hejsa Sun

Hej Brian :o)

>Der er sgu vidst mange både mænd og kvinder der har det sådan ven. :-)

Det har du helt sikkert ret i :o)

> [...]
>og gerne meget store piger. Dette skal sgu ikke være nogen hemmelighed. Jo

Ja nogen tror en tyk pige er et let offer. De bliver også typisk
fornærmede når de bliver pure afvist. Men jeg har sandelig også
oplevet mænd der ser på os med næsten ærefrygt og synes det er meget
svært at finde en tyk pige.

Men det er måske fordi vi ikke bare spreder benene så snart en mand
kigger på os ;o)

>Ja det underbygger nok lidt min påstand om, at de tror de store tøser er
>lerre at få fisse på end de små lækre. hmmm Dette kunne være en forklaring,
>der er nok flere!

Ja jeg tror nu de ret hurtig finder ud af at det ikke nødvendigvis er
lettere at få fat i de tykke piger.

>Helt ærligt tror jeg, at store kvinder faktisk udstråler mere tryghed og
>omsorg end en tynd pige uden former. Ikke kun kvinder har brug for det jo!

Nej det er sandt. Er det derfor du foretrækker tykke piger, eller hvad
er det der ved tykke piger der tænder dig?

>Det med at vælge er jo ikke altid tilfældet. Mange gange bli'r der jo også
>valgt for en. Skæbnen osv. osv. Så jeg tror, at der ikke findes et
>endegyldigt svar på dine spørgsmål.

Det gør der helt sikkert ikke, men jo flere svar jeg får jo klogere
bliver jeg jo :o)

> [...]
>for nedgørende overfor store piger selv og faktisk langt mere end fyrene.

Det tror jeg du har lidt ret i. Jeg har oplevet små fikse
ekspeditriser der måler een nedefra og op når man skal købe tøj. Men
heldigvis er det er fåtal, og jeg synes egentlig det er synd når
mennesker kan være så snæversynede.

> [...]
>er til store piger og det udfra, at de fleste store piger faktisk har en
>kæreste uanset, hvad tv. osv siger om dette. Naturligvis fordi de er

Lige mine ord!

Mvh
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Thu, 8 Feb 2001 16:02:38 +0100, "Brian" <nom...@nowhere.dk> wrote:

>Hejsa Sun

Hej Brian :o)

>Hmmm egentlig kommer støvsugere nærmere lol

Kommer det ikke lidt an på om hun er til oral? *G*

> [...]
>opnå maksimalt udbyte af sit liv skal man vel i bund og grund ikke tage
>hensyn til andre end sig selv med mindre, at det kan betale sig rent

Jeg tror ens liv vil blive uendelig fattigt hvis man lever efter det.
Mon ikke man bliver temmelig ensom i den sidste ende?

>P.S. Det er lidt off topic, men har du osse problemer med stofa's news
>server nogle gange?

Næh jeg har ikke oplvet problemer endnu da

Mvh
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Thu, 8 Feb 2001 14:45:52 +0100, "Gecko" <ge...@natteliv.dk> wrote:

>Hej :-)

Hej Gecko :o)

> [...]
>selve akten og har mere en tendens til at udtrykke hvad de gerne vil have.

Jeg sidder jo her og bliver helt stolt af at være en kraftig pige *G*

>Tænder er jo mange ting, hvis det kun er for sex tror jeg tit man slækker på
>kravet på den andens udseende, dermed ikke sagt at man hopper på hvad som
>helst.

Hmmm...det er muligt, men jeg har faktisk ikke mange erfaringer med
forhold der udelukkende er baseret på sex. Hvis jeg ikke har en
kæreste ordner jeg hellere selv paragrafferne end tager en elsker for
sex'ens skyld. Jeg synes personligt den type forhold er noget koldt
noget der ikke er tilfredsstillende for mig. Men måske er det fordi
jeg helst skal have den psykiske og følelsesmæssige tilfredsstillelse
først og fremmest. Den fysiske kommer i anden række...selvom den da
slet ikke er at kimse af ;o)

>Nej så slemt tror jeg ikke det står til :-) ,

Det håber jeg sandelig ikke :o)

> [...]
>sengen, Nu er det jo ikke så ofte at der falder et sådant tilbud fra en
>model, og da det kun er et one nigth stand er man nok lidt mindre kræsen.

Jeg er ret glad for jeg ikke dyrker one-night stands...

>Nej det mener jeg ikke det er , generelt set altså.

Det er det heller ikke for de mænd jeg har haft et forhold til, men
jeg kunne godt få det indtryk at det er det for en del.

Solveig

On Thu, 08 Feb 2001 22:45:31 +0100, Chokmah <chokm...@hotmail.com>
wrote:

>Hi Sun & Puk :)

Hejsa søde Bo :o)

>ja nu ved jeg ikke om mine bekendte afviger fra normen :) jeg vil ikke
>på nogen måde udelukke det - :)

Det ville ikke undre mig spor :o)

<KLIP noget om erobringer>

>jeg tror sgu ikke mænd er så dumme som vi kan lyde ... og hvis nogen
>af os skulle være det jamen hvad skulle i så med dem : ) ?

Kloge ord. Det står os selvfølgelig frit for at vælge idioterne fra og
vælge de kloge og dejlige :o)

> [...]
>svært : -) men jeg ville ARLDIRG hæve et øjnbrun hvis hun tog 15-20 kg
>på - jeg vil være bekymret hvis hun tabte dem - det er ikke skide

Og hvor I dog klær' hinanden. Jeres flirten her på DSS er noget af det
dejligste at overvære :o)

> i mellem mennesker der er værd at beskæftige sig med - der er det sgu
>ikke vigtigt -

Den lader vi stå et øjeblik :o)

*knus*
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Puk

"Solveig" <sun...@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej Solveig ;o)

> Jamen jeg får faktisk også masser af ros for mit udseende synes jeg,
> men jeg tænker ikke meget over det alligevel.

Det mener jeg faktisk også, at jeg gør, og alligevel tænker jeg heller
ikke synderligt over det, sådan til daglig.

> Det er da muligt. Men kan det ikke også være at det bare er fordi du
> kan li' det?

Selvfølgelig er det fordi, jeg kan lide det. Men hvorfor kan jeg så
lide det? Mon ikke det delvist kan være fordi mine forældre har lagt
vægt på det i min barndom ved netop at rose mig meget for det?
Jeg tror på, at utrolig mange af de ting, som vi enten har præferencer
for eller ikke kan lide grundlægges i barndommen, hvor vores forældre
har teten og vi følger trop, ligesom ællinger, der daffer efter andemor
*S*.

> Jo det er da herligt at få ros for det man gør eller den man er, men
> jeg tvivler da på det er drive nok i længden. Man gør da de ting man
> gør fordi man selv har lyst eller hvad?

Jo men hvor får man lysten fra? Jeg tror, at ros allerede i barndommen
kan fremme lysten til det ene eller det andet. Ubevist bliver det man
foretager sig forbundet med noget dejligt, fordi man får ros for det.
Rosen kan få en til at opfatte sig som god til det, hvilket kan give
mere blod på tanden til at fortsætte.
Vi kender vist alle til det her med at kaste sig ud i noget nyt, som er
svært. Får vi nogle forholdsvis hurtige succesoplevelser med det, så er
vi mere indstillet på at fortsætte. For et barn tror jeg sagtens at en
succesoplevelse kan være ros fra mor, far, en lærer eller blot andre
børn.

> [...]
> når *jeg* har lyst og ikke for at få ros. Jeg nyder da når andre kan
> li' min mad, men jeg kan da sagtens leve og endda nyde at lave mad

Jep det kan du. Men mon ikke din lyst til at lave mad var blevet
mindre, hvis du som barn, når du fik lov at være med i køkkenet hele
tiden fik at vide, at det du gjorde ikke var godt nok?
Jeg tror altså ikke, at det er "nu-og-her" rosen, som er udslagsgivende,
men derimod det som er grundlagt i vores barndom som påvirker os. Også
selvom jeg ikke mener, at det er noget vi er os bevidst om som sådan.
Når jeg sætter mig ned med en god bog, så er det jo ikke fordi jeg
tænker, at nu vil min mor og far rose mig. Men jeg er sikker på, at min
lyst til at læse bøger er blevet forstærket af min mors og fars ros og
opbakning, når jeg i barndommen gerne ville på biblioteket eller spurgte
om jeg måtte læse højt.

> [...]
> godt nok. Om mit udseende nu er så godt som andre forventer. Så lever
> man for andres godkendelse og ikke for sin egen tilfredsstillelse.

Jeg er enig med dig. Men som barn tror jeg egentlig, at man gør ret
mange ting for andres skyld. Primært mors og fars skyld *S*. Og ikke i
en negativ mening. Jeg tror bare at alle børn har et behov for at føle
sig accepteret, elsket og værdsat af mor og far især.

Derfor tror jeg også, at de ting som mor og far lader til at lægge vægt
på ofte bliver de ting, som de ubevidst viderfører til deres børn. Hvis
man vokser op i mange år i en familie, hvor der lægges meget vægt på
udseende (ikke nødvendigvis bevidst) ja så tror jeg også, det er meget
sandsynligt, at man selv kommer til at lægge meget vægt på det.

> Er det ikke netop det der kan give et dårligt selvværd når andres
> mening kommer til at betyde hvordan man ser ud eller hvordan man gør
> tingene?

Det er jeg ikke nødvendigvis enig i. Jeg tror at mennesker er flokdyr
såvel som individer. Jeg tror, at vi har behov for at føle os som en
del af et fællesskab. Dette fællesskab finder vi på forskellige måder.
Det ses vel tydeligst blandt unge, hvor grupper kan dannes omkring
fælles musiksmag, tøjsmag, sprogbrug osv. Det farlige er selvfølgelig,
at overlade hele dømmekraften til gruppen og ikke have en balance med
den individuelle dømmekraft. Men jeg tror også, at vi til tider har en
tendens til at dømme andre alt for hurtigt og udpege dem som "nogen der
bare følger strømmen" i en given gruppe. Det er måske naivt, men jeg
tror egentlig, at de fleste af os opsøger grupper af mennesker, som vi i
forvejen har noget til fælles med. Altså en gruppe af mennesker, hvis
individer ligner os selv på nogle punkter. Så kan det måske udefra se
ud som om, vi tilretter os gruppen. Men det behøver jo ikke at være
tilfældet. Det kan jo godt være, at vi faktisk blot har fundet en
håndfuld individer, som ligner os selv på mange punkter.

Det er sgu lidt svært at forklare.

> Du gjorde det vel i bund og grund fordi du havde lyst og ikke blot
> fordi du fik ros for det?

Jep, men jeg tror, at en af grundene til, at jeg har fået lyst har haft
noget at gøre med den accept/ros jeg har fået for det.
Jeg blev jo mobbet en del i skolen og fandt altså ikke så meget ros fra
mine jævnaldrene. Det fortsatte i en lang årrække og jeg er ret
overbevist om, at en af grundene til at jeg blev så glad for bøgerne og
skolearbejdet har haft noget at gøre med, at det blev jeg ikke drillet
med men fik derimod ros for. Bøger og skolearbejde blev ubevidst
forbundet med noget positivt, mens leg og snak med de andre i skolen
blev forbundet med noget negativt. Jeg er sikker på, at den slags
påvirker lysten.

> [...]
> spekulere over hvordan *jeg* ser ud på stranden. Jeg er ret sikker på
> de har andre og bedre ting at tage sig til. Jeg er der for at nyde

Afgjort, og det kan være en hel fin ting lige at gentage for sig selv,
hvis man står der og kigger kritisk på sig selv i sin bikini og tænker
"arj det kan jeg altså ikke". Tanken kommer vel fordi man sammenligner
sig med andre i bikini og næppe dem som tager sig ud som os selv.
Man kan jo vende den om og tænke lidt over, hvem man egentlig selv
vender sig om på stranden efter og kigger nærmere på.........er det de
flotteste eller de grimmeste? *G*. Hvis det er de flotteste, og man
selv føler sig som en af de grimme, så kan man måske regne med ikke selv
at blive betragtet så indgående.
Jeg ved godt, at det er simplistisk, men det kan nu være udemærket som
et spark i røven til sig selv *G*.

> [...]
> følelser for. Jeg duer heller ikke til one-night stands. Men det er
> til gengæld heller ikke udseendet der bestemmer hvem jeg har de

Det er heller ikke udseende som bestemmer, hvem jeg har følelser for.
Men det er delvist udseende som bestemmer, hvem jeg tænder på rent
sexuelt.
Jeg kan godt dyrke sex med en mand, som jeg ikke har dybe følelser for,
men gør det dog ret sjældent, da det ofte ikke er så forbandet godt, at
det gør noget *G*.

> [...]
> gider chatte med. Hvilket jeg gør i stor stil. Undtagen hvis jeg
> bliver lidt for irriteret. Så går det gerne ud over den næste der

Jeps også her *G*. Af og til ignorerer jeg og andre gange ryger der
lige et par bidende bemærkninger afsted. Det kommer helt an på mit
humør *S*.

Knus
Puk ;o)

Puk

"Solveig" <sun...@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa Solveig ;o)

> Undskyld den sene svartid, men det er så omfattende et indlæg at jeg
> lige måtte finde tiden først :o)

Uha ja det kan knibe med tiden af og til *S*. Men jeg venter gerne på
dine interessante synspunkter :o)

> Jamen hvis jeg skal tro på alle de mænd jeg har snakket med rundt
> omkring, er der jo også masser af mænd der synes en stor pige er evig
> dejlig.

Jeps men hun bliver ligesom ikke "hædret" i det offentlige rum vel? Jeg
tænker her på både vandrehistorier, kollektive "fordomme" om hvor sexede
blondiner er (alle blondiner er langbenede, højst 170 høje hvoraf 130 cm
er ben naturligvis, de har store runde bryster, flotte taljer og lange
negle *G*.......er det ikke en blondine? ;o) samt også medier. I mange
film, tegneserier og reklamer er blondinen jo "prinsessen". Det synes
jeg ikke man ser så meget til omkring de tykke piger.

> [...]
> dejlige runde pige de har set. Men tør måske ikke fordi det ikke er
> "legalt" at tænde på tykke piger sådan helt offentlig?

Det skulle bestemt ikke undre mig. Men hvis "rosen" ikke bliver udtalt,
så er det måske derfor at vitsen/latterliggørelsen også bliver mindre
legal?

> [...]
> på kroppen, tager til som mændende bliver ældre og mere erfarne?
> Selvom jeg nu aldrig har oplevet at det har været svært at finde en

Det ved jeg nu ikke. Men måske fokus for, hvad vi ønsker os af en
partner skifter lige så stille og roligt. Da jeg var teenager var jeg
da vild med Bon Jovi og Axl Rose. Sådan nogle mænd måtte vi bare have
flere af. Jeg anede intet om dem som personer og dyrker da heller ikke
længere idoler på den måde, netop fordi jeg har udviklet mig og vægter
nogle andre ting højere. Det er også overvejende sandsynligt at jeg til
stadighed vil udvikle mig med hensyn til præferencer. Måske det er det
samme som sker for mange drenge/mænd? De starter måske også med
idealerne og får så personificeret deres smag mere og mere med tiden
*S*.

> [...]
> brokke os når vi ikke kunne finde smart tøj og sexet undertøj. Vi har
> ikke været gode til at løfte hovedet og knejse med nakken og bare nyde

Det kan vi da kun være enige i. Men det er måske lidt en ond cirkel.
For hvis det er skamfuldt at være tyk, så er det vel ikke så let at
løfte røsten og brokke sig over, at der ikke er nok tøj etc. Igen tror
jeg, det handler om at brænde for det. Og personligt har jeg aldrig
brændt nok for mit tøj til at gå i krig med at få noget mere tøj i de
rigtige størrelser på banen.

> Netop som du siger "alt efter øjnene der ser". Hvis ikke vi selv
> vil/tør vise hvor flotte og sexede tykke piger kan være, så længe vil
> tingene ikke ændres.

Helt sikkert. Vi snakkede jo også om det du og jeg, kan du huske det?
Vi snakkede jo om at stille op til erotiske billeder i Tidens Kvinder
for at få nogle mere nuancerede billeder i sådan nogle blade, der
fokuserer på erotik, sex og lyst. Det var vist mig som ikke kunne
overvinde min blufærdighed *G*.

> [...]
> uden det store detektivarbejde. Heldigvis ser det ud til at
> udviklingen netop går i den retning, og hurra for det.

Det tror jeg bestemt også, at den gør. Som jeg også har skrevet i
gruppen før, så kan vi jo se det, hvis vi kigger mod USA (som vi jo tit
gør, når vi kigger efter trends og det som er på vej hertil). Her er
der da en plussize bevægelse, så hvorfor skulle den ikke komme til
Danmark lige så stille og roligt.

> [...]
> er vel bare et spørgsmål om at lade være med at tage det tøj på man
> ser herrens ud i. Jeg ved bare at jeg ser skrækkelig ud i et par jeans

Jep. Men det handler også lidt om hvad der er praktisk og nemt ikke?
Jeg kan da godt blive misundelig på mine små søstre som bare kan hoppe i
et tilfældigt par bukser og en t-shirt og se knaldgodt ud med et minimum
af ressourcer.
Der skal flere ressourcer til for mig, fordi et hvilket som helst par
bukser og en t-shirt altså ikke kan gøre det. Det kommer hurtigere til
at se sjusket ud. Men det er jo selvfølgelig en personlig smagssag.

> [...]
> på udseendet alene. Og i samme øjeblik opfatter man også vedkommendes
> udseende på en anden måde. Jeg gør i hvert fald :o)

Der er jeg ikke helt enig. Min exkæreste fandt jeg jo i et tog. Det
var intet andet end sexappeal, udstrålig, kemi som førte os sammen, for
vi sagde vitterlig ikke et ord til hinanden. Hen af vejen fandt jeg jo
så ud af mere om, hvad han var som person. Det var ikke så imponerende
endda og vi endte forholdet efter nogle måneder. Men den dag i dag, når
jeg ser billeder af ham, ja så er han altså stadig bare en forbandet
lækker gut at se på. Det var bare ikke nok til et forhold *S*.

> Nej da. Det var heller ikke det jeg mente. Jeg tænkte på de piger som
> er så kede af deres krop at de vitterlig ikke har noget liv, men blot
> lever efter devisen " Når jeg har tabt mig *så* bliver alt godt"

Jamen sådan nogen kender jeg altså slet ikke. Er vi sikker på, at de
findes? Jeg kender massere som snakker om sådan nogle piger, men ikke
nogen som personligt kender nogen. Sådan oplever jeg det iøvrigt tit
med ekstremer som hives frem. Derfor får det mig også til at tænke på,
om de vitterlig findes eller om det er urbanlegends måske udsprunget af
andre menneskers syn på en given person. Mennesker som ikke har kendt
personen men har dømt på afstand, at dette måtte være en person af den
og den type.
Det er altså ikke for at gøre mig morsom, at jeg spørger.

> [...]
> er det efter min mening en forkert grund. Jeg tvivler på det holder og
> giver nogen større glæde så længe man ikke gør det *for sin egen

Tjo det kan du jo nok have ret i. Men vi kan jo nok også blive enige
om, at "for ens egen skyld" er et vidt begreb.

> Absolut. Jeg tager da heller ikke udfordrende tøj på for andre end min
> egen skyld *G*

Nope. Det er måske også derfor (nu jeg tænker over det), at vi aldrig
endte i Tidens Kvinder. Det ville nemlig for mit vedkommende ikke have
haft noget som helst at gøre med et personligt ønske om at blive
fotograferet nøgen og komme i et landsdækkende blad at gøre. Det ville
udelukkende have været for sagens skyld så at sige, og så er
motivationen nok ikke så stor endda. *S*

Knus
Puk ;o)

Chokmah alias rabias the dog

On Sat, 10 Feb 2001 09:08:09 +0100, "Henning" <h...@get2net.dk> wrote:

jow tak & Go meget tidlig morgen Henning :)

> [...]
>sig for sit eget velbefindende" *GGGG*
>(hun bruger nu ikke den fakke, som jeg sagde hun lignede en

ja ok - det er jeg sgu ikke sikker på at jeg turde sige - til freYa at
hun ligned en VRALTENE PINGVIN Uhhh :((( ............ :)
Hmm men nej bekædning er jeg sgu kold over for - men derimod en kvinde
MED HAT det er sgu et af jordens mest fremkomenlige antiklimaxer :(

>Ja de får en helt speciel udstråling, der kan ses "flere kilometer væk" :-))

ja jeg husker da Ami til sidste Fest hun lignede jo et lys DER IKKE KU
SLUKKES eller for den sags skydl burdes - efter Pædagoen havde smelted
hard core teckno *tævens* venyl hjert :)
MvH
Bo

Chokmah alias rabias the dog

On Sat, 10 Feb 2001 19:59:14 +0100, Solveig
<sun...@mail1.stofanet.dk> wrote:
Hi Sun :)))

>Hejsa søde Bo :o)

>Det ville ikke undre mig spor :o)
nej jo mere jeg tænker over det - kan jeg faktisk side og blive helt
rystet - ikke mindst i : VI PISSER hvor det passer os perioden :(
en go tid for sandaler :)

><KLIP noget om erobringer>

>Kloge ord. Det står os selvfølgelig frit for at vælge idioterne fra og
>vælge de kloge og dejlige :o)
ja det skulle man som udgangs punkt mene - de fleste mænd som kvinder
skal jo nok lige omkring en del fejltagelser & ideotter for forseklle
springer i øjenne , men jow da :)

>Og hvor I dog klær' hinanden. Jeres flirten her på DSS er noget af det
>dejligste at overvære :o)
Ohh det falder sgu nemt du :) 2know her is 2 love her :)

>Den lader vi stå et øjeblik :o)
las os da rejse et monument :)

>*knus*
>sun
Ditto
Bo :)

Leyna

On Sat, 10 Feb 2001 22:45:30 +0100, "Puk" <pow...@worldonline.dk>
wrote:

> [...]

>og den type.
>Det er altså ikke for at gøre mig morsom, at jeg spørger.

Jeg kender sådan nogle. Jeg har selv været en af dem. Alt hvad der
ikke lykkedes for mig skyldtes at jeg var fed og grim, og hvis bare
jeg kunne tabe mig og opnå "ideal-vægten", så ville alle mine
problemer forsvinde. Jo jo, de findes skam!

Tomas O.

"Solveig" <sun...@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:frk28tcrnc6nlonbk...@4ax.com...
hej sun :-)))

> Der er en ting der til stadighed undre mig. Hvordan kan det
> være at nogle mennesker ikke er ærlige overfor deres
> lyster/ønsker?

Uhh.. dem er der mange af og det gælder ikke kun om de tiltrækkes
af tykker piger eller ej. Der er utroligt mange som undertrykker
deres lyster hvis de ikke følger mainstrem. Folk vil jo gerne
virke normale.

> [...]
> man er en stor pige, rødmer ens skærm øjeblikkelig af alle de
> beskeder der kommer fra mænd der leder efter sådan en kvinde.

Ja dte er også hvad jeg hører :-) jeg synes et eller andet sted
at det er positivt at der trods alt er et sted folk tør bekende
deres lyster. De skal bare lære at gøre det i virkeligheden (TM)
også.

Der er det ofte sværere af flere grunde.

> [...]
> størrelse 36. Spørger man dem hvorfor de ikke er gift med en
> tyk pige når nu det er deres højeste ønske, så får man kun

LOL ja det kan jeg levende forestille mig. Den er sgu svær at
forsvare.

> Skyldes det at mænd ikke vil indrømme de er til store piger, og
> er bange for hvad andre vil sige hvis de vælger en af slagsen?

Sikkert, for folk er sgu onde ved hinanden...

Måske er det også en form for forfængelighed hos mænd?

Jeg mener, de fremviser hende gazellen derhjemme for ligesom at
fortæle verden, 'se hvad jeg kan, jeg har scoret denne slanke
smukke kvinde'.

> Eller hvad kan grunden være til at så mange mænd drømmer om en
> pige med deller, og alligevel vælger en slank pige?

Forfængelighed....

> [...]
> et par piger der blev grundigt fortørnet over og mente
> vedkommende havde en masse fordomme over for tykke mennesker.

Måske tiltrækkes mænd af de fyldige pige fordi de virker
moderlige, solide, og ofte viser sig at være skidesøde, måske er
det fordi når man er slank/tynd er det rart når ens hofteben ikke
bliver slået gule og blå på et andet skelet.

Jeg har selv en svaghed for buttede piger, alser ikek decideret
tykke, selvom der dog har været en eler to, der var alt andet end
slanke ;-)

Som en gammel taxakollega en gang sagde til mig: 'du er så tynd
så når pigerne går i seng med dig, må det være som at falde over
en cykel'.

> Er det situationer som den, der gør at visse mænd ikke vil være
> ved deres inderste ønsker og lyster?

Når det gælder mere eller mindre alt indenfor sex, så ja.

Hilsen
Tomas O.

Puk

"Leyna" <le...@leyna.dk> skrev i en meddelelse

Hej Leyna ;o)

> [...]
> jeg kunne tabe mig og opnå "ideal-vægten", så ville alle mine
> problemer forsvinde. Jo jo, de findes skam!

Jamen tak for det, så ved jeg da det. Jeg har bare aldrig selv mødt
nogen, som jeg ville betegne sådan.

Hyg sig så vældigt
Puk ;o)

Lars P. Fischer

"Henning" <h...@get2net.dk> writes:

> Har i for øvrigt lagt mærke til, at de mennesker, man ellers
> betragter som "kedelige og/eller grimme" bliver bare så smukke,
> når de er forelskede, eller bare jublende glade?

Godt humør og glæde er afgjort med til at gøre en person mere
attraktiv. Det smitter, og det er som om glæde gør personens indre
meget mere synligt.

/Lars
--
Look out honey 'cause it's news and technology
ain't got time to make no apology

Mark Thomas Gazel

"Solveig" <sun...@mail1.stofanet.dk> skrev:

Hej

> Jo, undtagen de der leder efter en anden mand :o)

He, he.

> [...]
> det meget forkert at binde sig til een kvinde og så samtidig lede med
> lys og lygte efter elskerinder. Med mindre de selvfølgelig er enige om

Det er heller ikke min kop te, men jeg tror, at det sker oftere end
man skulle tro.

> Hvis en mand ikke kan nøjes med een kvinde, så ville det da være ulig
> bedre at indrømmme det og tage konsekvensen og lade være med at binde
> sig til en monogam kvinde...eller hvad?

Jo.

> "Hvis lejlighed byder sig" Så det gælder bare om at få så meget fisse
> som muligt?

Sådan er der nogen, der har det.

> *klipper lidt med saksen*
>
> Jeg ville nødig "bare" være et hul for en eller anden mands behov.
> Uanset om jeg var hende den tykke han ikke ville prale med, eller den
> slanke han ville prale med.

Det kan jeg godt forstå.

> Det er jeg glad for :o)

Tak.

Hilsen

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lars P. Fischer

Solveig <sun...@mail1.stofanet.dk> writes:

> Så mænd vil altså gerne både blæse og have mel i munden?

Mange vil, tror jeg. Lissom mange kvinder.

> Hvis en mand ikke kan nøjes med een kvinde, så ville det da være ulig
> bedre at indrømmme det og tage konsekvensen og lade være med at binde
> sig til en monogam kvinde...eller hvad?

Ja, bestemt. Det er der (desværre) bare ikke ret mange der kan finde
ud af eller tør. Vores sociale normer er ret tydelige på det punkt -
monogami er det eneste rigtige. Derfor er det for mange svært at
forestille sig eller tro på, at andet er muligt, og prøver man noget
andet mødes man ofte med fordømmelse.

Men på den anden side tror jeg, at mange af dem der har noget udenoms
i realiteten ikke har lyst til et ikke-monogamt forhold. Denslags
sker (osse) af mange andre grunde - tankeløshed, utilfredshed med det
nuværende forhold, hævn, etc.

Bente B. Petersen

Fru Henning wrote:

> Yes , husk lige at skrive tequila på indkøbslisten .
> (Smiler forventningsfuldt)

Forhåbentlig ikke til listen til den 3. - Jeg har jo fortalt hvad der
sker når jeg drikker tequila *G*

Knus
Bente
*som nok heller vil have body-vodka hvis det SKAL være - festen gik jo
vildt nok for sig sidste gang uden tequila*
--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Bente B. Petersen

Puk wrote:

Hej Puk og I andre'

> [...]
> De påstår at de har alt fra A til J skåle så det må da være et sted,
> hvor de fleste kan finde det de har behov for.

Jeg vil gerne anbefale Lingerikælderen. - Man skal bare være opmærksom
på at det ikke er alle ekspedienter som lige bekymrer sig om hvor meget
tøj man har på inden de "lukker op" ind til prøverummet *G* - sidst
måtte jeg springe til siden for ikke at krænke blufærdigheden på de
mennesker som gik forbi ude på fortovet.
Men - efter min erfaring ved de hvad de taler om - og da jeg ikke kan
købe en bh som sidder for under 4-500 kr betyder det noget at blive
vejledt rigtigt.

Knus
Bente

Solveig

wrote:

>Hejsa Solveig ;o)

Hej Puk :o)

>Uha ja det kan knibe med tiden af og til *S*. Men jeg venter gerne på
>dine interessante synspunkter :o)

Ih altså tak. Det er også nødvendigt med en god portion tålmodighed
når jeg ligger med halsbetændelse :o(

> [...]
>film, tegneserier og reklamer er blondinen jo "prinsessen". Det synes
>jeg ikke man ser så meget til omkring de tykke piger.

Nej men det er vel igen det med at de der vitterlig synes om tykke
piger, ikke snakker alt for højt om det? Og hvis der ikke bliver råbt
højt, vil reklameindustrien jo heller ikke tage det op.

Det er jo også derfor det stadig er så pokkers svært at få det smarte
sexede undertøj og tøj. Fordi vi ikke råber højt nok. Når det går op
for tøjindustrien at der vitterlig er et behov for andet end
storblomstrede teltkjoler og hvide 'frue BH'er', så kommer alt det
smarte tøj for alvor frem på hylderne.

Man skal være om sig når der endelig er et godt tilbud om smart tøj i
store størrelser. Det bliver simpelthen revet væk. Så jo...det kommer.
Og det er også rart at se modellerne for selv samme tøj også er nogle
flotte buttede piger :o)

>Det skulle bestemt ikke undre mig. Men hvis "rosen" ikke bliver udtalt,
>så er det måske derfor at vitsen/latterliggørelsen også bliver mindre
>legal?

Det tror jeg du har helt ret i. Det er lidt som at turde udtale sig
positivt om SM når man er sammen med sine arbejdskammerater. Når først
der er taget hul på bylden, er folk egentlig ret positive. Man tror
det bare ikke før man åbner munden.

> [...]
>samme som sker for mange drenge/mænd? De starter måske også med
>idealerne og får så personificeret deres smag mere og mere med tiden

Det samme her. Og derfor kunne man måske forledes til at tro at mænd
om ikke ændre smag, så i hvert fald er mere villig til at stå ved den
med alderen :o)

> [...]
>jeg, det handler om at brænde for det. Og personligt har jeg aldrig
>brændt nok for mit tøj til at gå i krig med at få noget mere tøj i de

Da har jeg efterhånden fået det sådan at jeg ikke vil finde mig i det
mere. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at en så stor del af
befolkningen skal være skamfulde over hvordan de ser ud, bare fordi
samfundet, modeindustrien m.m. dikterer det. Jeg ser ud som jeg nu
engang gør og jeg er glad for mig. Men jeg vil søren sparke mig også
have ret til at se ordentlig ud i tøjet.

> [...]
>gør, når vi kigger efter trends og det som er på vej hertil). Her er
>der da en plussize bevægelse, så hvorfor skulle den ikke komme til

Det er gør den helt sikkert og gud ske lov for det :o)

> [...]
>Jeg kan da godt blive misundelig på mine små søstre som bare kan hoppe i
>et tilfældigt par bukser og en t-shirt og se knaldgodt ud med et minimum

Det er igen det med at der er forskel på øjnene der ser. Jeg ved at
min kæreste vil synes jeg er smuk selvom jeg var klædt i sæk og aske.
Og har jeg det selv godt med det jeg har på, så er jeg egentlig
flintrende ligeglad med hvad alle andre synes :o)

>Der skal flere ressourcer til for mig, fordi et hvilket som helst par
>bukser og en t-shirt altså ikke kan gøre det. Det kommer hurtigere til
>at se sjusket ud. Men det er jo selvfølgelig en personlig smagssag.

Det er netop en smagssag :o)

> [...]
>jeg ser billeder af ham, ja så er han altså stadig bare en forbandet
>lækker gut at se på. Det var bare ikke nok til et forhold *S*.

Der er vi så bare forskellige. Udseendet blegner hurtigt i mine øjne
hvis ikke der er noget indeni.

>Jamen sådan nogen kender jeg altså slet ikke. Er vi sikker på, at de
>findes?

Åh ja...de findes. Jeg kender flere og har selv været en af slagsen.
Måske ikke helt så slem, men alligevel med en snert af ikke at føle
mig god nok på grund af min størrelse.

> [...]
>og den type.
>Det er altså ikke for at gøre mig morsom, at jeg spørger.

Der findes rigtig mange der har det sådan. Jeg kender/kendte i
hvertfald de første 20-25 stykker der døjer med lavt selvværd p.g.a
vægten.

>Tjo det kan du jo nok have ret i. Men vi kan jo nok også blive enige
>om, at "for ens egen skyld" er et vidt begreb.

Det synes jeg egentlig ikke det er. Hvis man gør det fordi man tror
alle ens problemer forsvinder sammen med de overflødige kilo, så er
man galt afmacheret. Men gør man det fordi man synes det er sjovt og
fordi man kan li' det, så er det da alletiders.

> [...]
>udelukkende have været for sagens skyld så at sige, og så er
>motivationen nok ikke så stor endda. *S*

Det tror jeg du har helt ret i. Det er igen det med at gøre tingene
for ens egen skyld eller for andres :o)

*knus*
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Wed, 7 Feb 2001 21:14:38 +0100, "Fru Henning" <h...@get2net.dk>
wrote:

>Hej Solveig :-))

Hej Henning...eller skal jeg kalde dig Fru Henning? ;o)

> [...]
>har mere fedt i kroppen end mænd, er det jo nok fra naturens
>side bestemt, at de er de mest attraktive i mænds opfattelse

Ja jeg synes helt klart også at en blød buttet kvinde er langt
smukkere end en slank ditto.

>Omvendt må kvinder så instinktivt foretrække slanke, muskuløse
>mænd, da de jo har mindre fedt-depoter end kvinder, samt 30%
>mere muskel-masse :-))

Se det var da en interessant betragtning. De mænd jeg har været sammen
med har nu ikke været specielt muskuløse ;o)

>Men et er jo natur, noget andet er kultur og miljø *G*

Åh ja...det er sandt. Selvom natur og instinkter nok har mere at
skulle have sagt end vi moderne mennesker egentlig regner med :o)

Mvh
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Sun, 11 Feb 2001 06:36:13 +0100, Chokmah alias rabias the dog
<chokm...@hotmail.com> wrote:

>Hi Sun :)))

Hejsa igen søde Bo :o)

>ja det skulle man som udgangs punkt mene - de fleste mænd som kvinder
>skal jo nok lige omkring en del fejltagelser & ideotter for forseklle
>springer i øjenne , men jow da :)

Det har du da helt ret i. Det kaldes vist for erfaring og er en herlig
ting man samler op hen af vejen ;o)

>las os da rejse et monument :)

Aj er det ikke at gøre lidt for meget ud af det? *g*

*kram*
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Thu, 08 Feb 2001 12:55:29 +0100, Leyna <le...@leyna.dk> wrote:

>Jamen jamen... Er det sådan at man kun kan forelske sig i
>"glansbilledet"?

Ih nej da

> [...]
>men noget helt andet er hvad der virkelig slår fødderne væk under en.
>Men det er sikkert bare mig der er underlig! ;-)

Nej for mig er det absolut ikke udseendet jeg falder for hos en mand.
Men jeg kan da godt undre mig alligevel hvorfor nogen vælger den ene
frem for den anden. Ikke bare med hensyn til udseendet men da også
væremåde eller type.

Hvorfor nogle mænd falder for helt unge piger. Eller hvorfor nogle
kvinder falder for helt unge mænd. Eller hvorfor nogen falder for sin
diamentrale modsætning.

Mvh
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Sun, 11 Feb 2001 17:15:00 GMT, "Mark Thomas Gazel" <ma...@gazel.dk>
wrote:

>Hej

Selv hej :o)

>Det er heller ikke min kop te, men jeg tror, at det sker oftere end
>man skulle tro.

Det tror jeg det gør. Og det er også mit indtryk at de færreste vil
indrømme det. Men der er nok det med nettet der er så dejligt anonymt.
Her kan de få afløb for de inderste fantasier. Og spørgsmålet er så om
de fleste i virkeligheden vil løbe linen ud hvis det blev alvor...

>Tak.

Selv tak :o)

Mvh
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

Solveig

On Sat, 10 Feb 2001 22:19:56 +0100, "Puk" <pow...@worldonline.dk>
wrote:

>Hej Solveig ;o)

Hej Puk :o)

> [...]

>for eller ikke kan lide grundlægges i barndommen, hvor vores forældre
>har teten og vi følger trop, ligesom ællinger, der daffer efter andemor

Jeg tvivler på du kan li' det *fordi* du fik ros. Hvis det var
tilfældet ville jeg være mor til en ny rembrandt og en berømt
fodboldstjerne som var trompetistvirituos i sin fritid *G*

Mine nu voksne drenge fik masser af ros for det de kastede sig over,
men de blev ikke ved fordi det i virkeligheden ikke interesserede dem
dybt. Den ene kastede sig til sidst over computeren og det er han så
til gengæld branddygtig til. Ikke fordi han fik ros da han startede.
Jeg anede absolut intet om computere. Næh han gjorde det fordi han
kunne *li'* det.

Derimod det med at læse, blev de begge meget opfordret og opmuntret
til. Men det interesserede dem ikke en dyt. Det er de så ved at komme
efter nu hvor de er voksne. Måske ikke så meget af lyst som af
nødvendighed.

> [...]
>foretager sig forbundet med noget dejligt, fordi man får ros for det.
>Rosen kan få en til at opfatte sig som god til det, hvilket kan give

Jeg tror ikke rosen er det der får os til at fortsætte i længden. Men
vi får jo ros for det vi er dygtige til. Det vi er dygtige til er som
regel også det vi kan li' og som interessere os. Men jeg tvivler meget
på at det er rosen alene der får os til at blive dygtige.

Derimod er jeg sikker på at konstant kritik kan få os til at holde op
med at dyrke et eller andet vi ellers har lyst til. Med mindre vi
brænder for det med liv og sjæl. Så tror jeg nemlig ikke at noget kan
stoppe os.

Hvor lysten kommer fra er så et spørgsmål. En del af det tror jeg er
arv. Man ser ofte at kunstneriske evner går i arv. jeg kan se det i
min egen familie. Min mor elskede at tegne og var god til det. Ingen
af os søskende har været videre begavet på det område, men et af
hendes børnebørn har arvet hendes lyst og evner til at tegne.

Ligesom et andet har arvet hendes trang til perfektionisme. Og det er
ikke noget han har lært. Det er han født med. Han kunne ikke engang
tale da han startede med det. Han kunne sidde og pege og pludre og
hvis man ikke fattede hvad han mente, begyndte han at vræle. Indtil
min søster fandt ud af at det var låget på sodavandsflasken der ikke
var skruet på. Eller ledningen til telefonen der var snoet. Eller en
skabslåge der stod på klem.

Så jeg tror en del af vores talenter er nedarvet. Andre kan vi måske
få lyst til fordi en vi ser op til dyrker det.

En anden ting er så at man som forælder er(eller bør være) opmærksom
på, hvad ens barn er god til og har talent for, og så opmuntre til
lige præcis det. Det er en af opgaverne vi har som forælder .O)

> [...]
>vi mere indstillet på at fortsætte. For et barn tror jeg sagtens at en
>succesoplevelse kan være ros fra mor, far, en lærer eller blot andre

Det er det helt sikkert. Men det er ikke rosen der driver værket. Det
er lysten og talentet man har for det man kaster sig over. Og mange
gange går de to ting hånd i hånd. Det man har talent for, dyrker man
mere end det man ikke har talent for. Og når man har talent er man
dygtigere og får mere ros. Så jeg tror altså man skal se på det den
anden vej rundt. Selvom rosen selvfølgelig gør at man ikke som barn,
giver op lige med det samme.

>Jep det kan du. Men mon ikke din lyst til at lave mad var blevet
>mindre, hvis du som barn, når du fik lov at være med i køkkenet hele
>tiden fik at vide, at det du gjorde ikke var godt nok?

Jeg kan faktisk ikke huske jeg var særlig meget med til at lave mad da
jeg var barn. Jo jeg var med til at bage til jul, men ikke den daglige
madlavning. Min interesse for madlavning blev først vækket efter jeg
selv fik børn. Før den tid kunne jeg ikke engang lave sovs uden
klumper *g*

>Jeg tror altså ikke, at det er "nu-og-her" rosen, som er udslagsgivende,
>men derimod det som er grundlagt i vores barndom som påvirker os. Også
>selvom jeg ikke mener, at det er noget vi er os bevidst om som sådan.

Rosen i vores tidlige barndom betyder helt sikekrt meget. Men jeg tror
mere den betyder noget for vores selvværd og selvtillid end for vores
valg af interesser. Langt de fleste forældre står bag deres barn med
ros i læssevis når det vælger at interessere sig for et eller andet.
Men de fleste forældre kender det garanteret også når poden hurtig
mister interessen igen selvom forældrene har investeret i dyre domme i
udstyr *g*

> [...]
>lyst til at læse bøger er blevet forstærket af min mors og fars ros og
>opbakning, når jeg i barndommen gerne ville på biblioteket eller spurgte

Jeg er også en læsehest og troede egentlig også at mine drenge blev
det, fordi jeg altid læste for dem, gik på biblioteket med dem og i
det hele taget opmuntrede dem til at læse. Men det er først for nylig
at den mindste er begyndt at læse og det er ud fra sin interesse for
computere. Han sluger al den faglitteratur om programmeriing han kan
komme i nærheden af.

> [...]
>en negativ mening. Jeg tror bare at alle børn har et behov for at føle
>sig accepteret, elsket og værdsat af mor og far især.

Ja da. Det er da derfor jeg bliver overøst med tegninger, ler
askebægre og perlehalskæder fra min datter for tiden. Og selvfølgelig
regner det med ros hvergang. Men det gør hende ikke til den næste
Rembrandt eller en pottemager. Jeg tvivler meget på at det er noget af
det hun kaster sig over. Hun er begyndt at snakke om at gå til spejder
og det tror jeg hun vil nyde. Det var der ingen af mine drenge der
gad, men min datter tror jeg egner sig godt til det.

> [...]
>udseende (ikke nødvendigvis bevidst) ja så tror jeg også, det er meget
>sandsynligt, at man selv kommer til at lægge meget vægt på det.

Du har uden tvivl ret et langt stykke hen af vejen. Men jeg tror altså
det er langt mere komplekst end som så. Det er jo heller ikke alle
børn af glødende socialdemokrater der selv bliver socialdemokrater :o)

> [...]
>tilfældet. Det kan jo godt være, at vi faktisk blot har fundet en
>håndfuld individer, som ligner os selv på mange punkter.

Jeg er enig i at vi opsøger andre der ligner os på visse punkter og
som vi har noget til fælles med. Selvfølgelig gør vi det. Men det er
jo heller ikke det samme som at lade andre dikterer ens udseende og
væremåde. Man lader sig lettere manipulere med hvis man er af den type
der lever højt på andres ros og meninger om det man siger og gør.

> [...]
>forbundet med noget positivt, mens leg og snak med de andre i skolen
>blev forbundet med noget negativt. Jeg er sikker på, at den slags

Jeg var selv ret dygtig i skolen, og læste alt hvad jeg kom i nærheden
af, men jeg gjorde det ikke fordi jeg fik ros. Jeg gjorde det fordi
jeg ahvde lyst. Jeg blev sjældent rost hjemmefra for mit skolearbejde.
Af og til var der en lærer der roste mig og det kunne da godt få mig
til at lave et par ekstra regnestykker. Men det var ikke den ros der
gav mig selve lysten. Det tror jeg var mine evner og at jeg simpelthen
kunne li' det.

> [...]
>at blive betragtet så indgående.
>Jeg ved godt, at det er simplistisk, men det kan nu være udemærket som

Et ganske effektivt spark. Og det er jo sandt. Efterhånden tænker man
slet ikke over det, så tager man simpelthen bare afsted. Det gør jeg i
hvert fald :o)

> [...]
>Jeg kan godt dyrke sex med en mand, som jeg ikke har dybe følelser for,
>men gør det dog ret sjældent, da det ofte ikke er så forbandet godt, at

Jeg kan da også godt tænde seksuelt på en mand jeg ikke har dybe
følelser for, men jeg kan ikke dyrke sex med ham.

>Jeps også her *G*. Af og til ignorerer jeg og andre gange ryger der
>lige et par bidende bemærkninger afsted. Det kommer helt an på mit
>humør *S*.

Iskold høflighed er noget af det mest effektive *g*

*knus*
sun

http://www.sun-lady.subnet.dk

It is loading more messages.