Dyrk lige hende her :)))

Bo M Mogensen

en Kærste af en af mine gode venner og ikke nok med det han er træt af
hende og jeg må få hende - ta me lam dam dam ..... :)

http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/Love.html

Hun er sgu da et godt hug var ???
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

"Claus Albæk (Kbh.)"

Bo M Mogensen wrote:
> en Kærste af en af mine gode venner og ikke nok med det han er træt af
> hende og jeg må få hende - ta me lam dam dam ..... :)
>
> http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/Love.html
>
> Hun er sgu da et godt hug var ???

jo hold da fast.

tjek evt. selv lige siden.

--
Claus Albæk (kbh.)

Bo M Mogensen

On Mon, 03 Jul 2006 23:26:37 +0200, "Claus Albæk (Kbh.)"
<cla...@eugina.dk> wrote:

>jo hold da fast.

ja hun er en steg ikke :) ?

>tjek evt. selv lige siden.

Øhh ...ja og ?

Boerge Rahbech Jensen

"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

> en Kærste af en af mine gode venner og ikke nok med det han er træt af
> hende og jeg må få hende - ta me lam dam dam ..... :)
>
> http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/Love.html
>
> Hun er sgu da et godt hug var ???

Jeg havde noget svært ved at se billedet, men det lykkedes vist. Er det ikke
en mørk pige med langt sort hår?

Noget andet er, at et pænt udseende næppe er alt. Hvorfor blev din gode ven
træt af hende? Hvordan er hun som menneske? Har hun accepteret din vens
tilbud til dig? Er tilbuddet overhovedet seriøst?

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Bente Lyngsøe

> Øhh ...ja og ?

tjek lige din html kode. du mangler kildeangivelsen i dit billede-tag, så
der dukker altså ikke noget billede op!

til de nysgerrige regner jeg med at det er dette billede der er tale om:
http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/IMG_2124.jpg

mvh.
B.O.

Boerge Rahbech Jensen

"Bente Lyngsøe" <te...@test.dk> skrev i en meddelelse

> til de nysgerrige regner jeg med at det er dette billede der er tale om:
> http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/IMG_2124.jpg

Det regner jeg også med.

Jens Bruun

In news:44aa46de$0$14018$edfa...@dread15.news.tele.dk,
Bente Lyngsøe <te...@test.dk> wrote:

> til de nysgerrige regner jeg med at det er dette billede der er tale
> om: http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/IMG_2124.jpg

Et vanvittigt dårligt billede rent teknisk. Det er vildt underbelyst, så hun
ser helt sort ud.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Hr. Jensen

Den Tue, 4 Jul 2006 12:45:46 +0200 sendte "Bente Lyngsøe"
<te...@test.dk> følgende røgsignaler:

Det ser sgu sort ud.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

joke

"Boerge Rahbech Jensen" <brah...@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
Utroligt med den slavehandel

Jens Bruun

In news:44aa6314$0$20302$edfa...@dread16.news.tele.dk,
joke
<nospamdethaderjegfjernba...@hotfjernesogsaamail.com>
wrote:

> Utroligt med den slavehandel

Hvad er utroligt med den slavehandel?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Bo M Mogensen

On Tue, 4 Jul 2006 12:16:46 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Jeg havde noget svært ved at se billedet,

Hmm ...?? bruger du mac :) ?

>men det lykkedes vist. Er det ikke
>en mørk pige med langt sort hår?

Øhh jow

>Noget andet er, at et pænt udseende næppe er alt.

nej men det skader heller ikke

> Hvorfor blev din gode ven
>træt af hende?

han er ikke den monogame type

>Hvordan er hun som menneske?

Som panduro skrev hvad skal man med en sjæl når man har sådan
en røv :)

> Har hun accepteret din vens
>tilbud til dig? Er tilbuddet overhovedet seriøst?

Det er Afrika - man kan få hvad man vil

Bo M Mogensen

On Tue, 4 Jul 2006 12:45:46 +0200, "Bente Lyngsøe" <te...@test.dk>
wrote:

>tjek lige din html kode. du mangler kildeangivelsen i dit billede-tag, så
>der dukker altså ikke noget billede op!

Hmm det gør der da når jeg slår det op ?

>til de nysgerrige regner jeg med at det er dette billede der er tale om:
>http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/IMG_2124.jpg

ja det er det

Bo M Mogensen

sweet bird of supirse hun er mørk som natten ....

Bo M Mogensen

On Tue, 4 Jul 2006 14:45:24 +0200, "joke"
wrote:

>Utroligt med den slavehandel

pladder det er helt frivilligt fra begge parter

Bo M Mogensen

<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>Jeg havde noget svært ved at se billedet,

http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/Love.html

nu har jeg testet det med 10 andre bruger på min icq/messenger og de
havde da ingen problemer ?

Jens Bruun

In news:rf4la2tnh863pv111...@4ax.com,

Bo M Mogensen <sv...@i-gruppe.nz> wrote:

> nu har jeg testet det med 10 andre bruger på min icq/messenger og de
> havde da ingen problemer ?

Pis med dig. Tidligere i dag refererede billedlinket til et billede direkte
på din maskine (file://...), hvilket selvfølgelig giver fejl på alle andre
maskiner end din egen. Det har du nu lavet om. Erkend dog, du lammede dig,
og nu har rettet det.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

preben nielsen

"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

> http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/Love.html

> Hun er sgu da et godt hug var ???

Men det er du jo ikke, så hun er næppe interesseret...

--
/\ preben nielsen
\/\ pr...@post.tele.dk

Boerge Rahbech Jensen

> Hmm ...?? bruger du mac :) ?

Nej, PC.

> han er ikke den monogame type

Og det er hun?

> Som panduro skrev hvad skal man med en sjæl når man har sådan
> en røv :)

Panduro undlod åbenbart at gøre opmærksom på, at det i høj grad er
partnerens sjæl, man skal leve sammen med. Hvis man bare vil se på en god
røv, er der nok mange muligheder, der er noget mindre forpligtende end et
parforhold.

> Det er Afrika - man kan få hvad man vil

Bor din gode ven i Afrika, og er han indfødt? Ellers virker afrikanske
forhold temmelig ligegyldige i denne forbindelse.

Just George

Jens Bruun had these thoughts

Jeg undrede mig også over den henvisning.
Men nu efter at siden er blevet fikset kan man da godt se at hun er en
ret køn pige.

--
Just George.

Christian 'CeeJay' Jensen

Bo M Mogensen wrote:
> en Kærste af en af mine gode venner og ikke nok med det han er træt af
> hende og jeg må få hende - ta me lam dam dam ..... :)
>
> http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/Love.html
>
> Hun er sgu da et godt hug var ???

Pigen er smuk , bytteriet af kæreste på den måde er ikke.

Tony

"Bente Lyngsøe" <te...@test.dk> skrev i en meddelelse

Ikke på vilkår, om jeg ville svine min pik til, med en sådan fejlfarve,
sålænge der findes masser af dejlige lyse Danske piger. :o)

Tony

Boerge Rahbech Jensen

"Christian 'CeeJay' Jensen" <news...@ceejay.cjb.NOSPAMnet> skrev i en
meddelelse news:44aae938$0$84019$edfa...@dtext01.news.tele.dk...

> Pigen er smuk , bytteriet af kæreste på den måde er ikke.

Med mindre pigen er med på idéen, mener jeg. :)

mor...@lortemail.dk

Bo Motherfucking Mogensen med de evindelige fuck-ups.
"Har du en Mac?!?!?11", lol.
Det er fanme det dummeste cop-out jeg har hørt i lang tid

mor...@lortemail.dk

Der er efter min mening flere huller i historien. Hvor sandsynligt er
det at Bo MM har venner, og så endda venner med kærester?
Og skulle nogen kvinde, mørk hud eller ej, ha lyst til at kneppe Bo MM?

Boerge Rahbech Jensen

<mor...@lortemail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor sandsynligt er
> det at Bo MM har venner, og så endda venner med kærester?

Det kender jeg ikke Bo godt nok til at vide noget om.

> Og skulle nogen kvinde, mørk hud eller ej, ha lyst til at kneppe Bo MM?

Hvis jeg skal tro på noget af det, Bo har skrevet i dette forum i tidens
løb, er der ganske mange.

I øvrigt meldte historien intet om, hvad pigen havde eller ikke havde lyst
til. Holdningen synes at være, at det er underordnet, når hun åbenbart
stammer fra Afrika. Min personlige holdning er, at dem, der har den holdning
til mennesker fra fattige lande, groft sagt burde forbydes udrejse fra den
vestlige verden.

riddle

On Mon, 03 Jul 2006 23:00:29 +0200, Bo M Mogensen <sv...@i-gruppe.nz>
wrote:

>en Kærste af en af mine gode venner og ikke nok med det han er træt af

>hende og jeg må få hende - ta me lam dam dam ..... :)
>
>http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/Love.html
>
>Hun er sgu da et godt hug var ???

Jeg syntes bare at når man bruger et Canon EOS 20D til at tage
billeder med, skal man være MEGET uheldig, eller måske ligefrem
ligeglad, for at tage et så tenisk dårligt billede.

Dennis.

Bo M Mogensen

On Wed, 05 Jul 2006 15:48:32 +0200, riddle
<riddle(remove)@tele2adsl.dk> wrote:

>Jeg syntes bare at når man bruger et Canon EOS 20D til at tage
>billeder med, skal man være MEGET uheldig, eller måske ligefrem
>ligeglad, for at tage et så tenisk dårligt billede.

skal jeg ikke kunne sige efter som jeg ikke har taget det ... men jeg
mener nu det opfylder sin mission på en alm pc med win xp med 1 mb
forbindelse har man et ret klart billed af damen ...

Bo M Mogensen

On Tue, 4 Jul 2006 19:10:43 +0200, "preben nielsen"
<pr...@post.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Men det er du jo ikke, så hun er næppe interesseret...

jo jo ...

Bo M Mogensen

ja gu har jeg rettet det ... men dem på min messenger / icq ku altså
se det ... indrømmet det fleste af dem har så også mange års erfaring
med edb og www

Bo M Mogensen

On Tue, 4 Jul 2006 19:58:09 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Nej, PC.

prøv lige igen ...

>Og det er hun?

en monogam neger ?

>Panduro undlod åbenbart at gøre opmærksom på, at det i høj grad er
>partnerens sjæl, man skal leve sammen med.

Børge nu ved jeg ikke hvor mange forhold du har været igenem og hvad
du bygger dine ref på - men jeg har haft nogen stykker og det har
fungeret fortrinligt i den tid de nu varede

> Hvis man bare vil se på en god
>røv, er der nok mange muligheder, der er noget mindre forpligtende end et
>parforhold.

Det kommer af sig selv ...

>Bor din gode ven i Afrika, og er han indfødt?

han er fra NW jylland men er pt webmaster i øst afrika

>Ellers virker afrikanske
>forhold temmelig ligegyldige i denne forbindelse.

ja det må man sige ... men man kan jo slæbe hønen med hjem.

Bo M Mogensen

On Wed, 05 Jul 2006 00:19:41 +0200, Christian 'CeeJay' Jensen
<news...@ceejay.cjb.NOSPAMnet> wrote:

>Pigen er smuk ,

bestemt

> bytteriet af kæreste på den måde er ikke.

Puhh hvis han er kørt død i hende så er det well fornuftigt nok han
rægger stafetten vider ....

Bo M Mogensen

On Wed, 5 Jul 2006 01:20:51 +0200, "Tony" <tonyca...@invalid.dk>
wrote:

>Ikke på vilkår, om jeg ville svine min pik til, med en sådan fejlfarve,
>sålænge der findes masser af dejlige lyse Danske piger. :o)

du ved ikke hvad du går glip af - neger kvinder har ikke pr defination
globens strammeste skeder - men de er helt klart de liderligste !!!

Bo M Mogensen

On Wed, 5 Jul 2006 07:57:41 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Christian 'CeeJay' Jensen" <news...@ceejay.cjb.NOSPAMnet> skrev i en
>meddelelse news:44aae938$0$84019$edfa...@dtext01.news.tele.dk...

>Med mindre pigen er med på idéen, mener jeg. :)

selv er hun det ... i Afrika kan du gå i byen en hvilken som helst
aften på ugen og finde 20 potentielle brude for livet...

Bo M Mogensen

On 5 Jul 2006 04:32:01 -0700, mor...@lortemail.dk wrote:

>Bo Motherfucking Mogensen

Det var ikke pænt skrevet

>med de evindelige fuck-ups.
>"Har du en Mac?!?!?11", lol.
>Det er fanme det dummeste cop-out jeg har hørt i lang tid

det skal du ikke sige de surfer fra tid til anden på de særetste
browser der ikke ubetinget understøtter div standarder

Bo M Mogensen

On Wed, 5 Jul 2006 14:17:47 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>til mennesker fra fattige lande, groft sagt burde forbydes udrejse fra den

Tjaaa hvorfor det ? det er jo ikke sådan det er tale om voldtægt eller
samkvem uden anden parts samtygge !

Boerge Rahbech Jensen

> en monogam neger ?

Hvad er der galt med det? Jeg ved ikke noget om negere...

> Børge nu ved jeg ikke hvor mange forhold du har været igenem

Jo, du gør.

> men jeg har haft nogen stykker og det har
> fungeret fortrinligt i den tid de nu varede

Og du mener ikke, partnernes personlighed betød noget? I modsat fald tror
jeg ikke, dine forhold har varet længere, end den rent seksuelle interesse.

> han er fra NW jylland men er pt webmaster i øst afrika

Og det er en pige, han bor sammen med i Afrika, du kan overtage?

> ja det må man sige ... men man kan jo slæbe hønen med hjem.

Hvis du ønsker at leve efter afrikansk standard, virker det mere relevant at
flytte derned - permanent.

Boerge Rahbech Jensen

> Tjaaa hvorfor det ? det er jo ikke sådan det er tale om voldtægt eller
> samkvem uden anden parts samtygge !

Nej, der er bare tale om, at afrikanske kvinder betragtes som ludere, som
vestlige mænd kan behandle, som de har lyst til.

En mulig årsag til, at der ikke er tale om voldtægt eller samkvem uden den
anden parts samtykke, kunne være, at de afrikanske kvinder vil gøre alt for
at glæde deres vestlige gæster. Det er ikke givet, hun har lyst til at
flytte til Danmark for at bo sammen med dig, fordi hun har lyst til at bo
sammen med din ven i Afrika.

sdsf

"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse news:fl2oa2d4m2abe8h9p...@4ax.com...

> jo jo ...
Ja der er ingen tvivl om at hun giver dig sædblærespænding.
Der store spørgsmål er så, om hun får ægstokspænding
når hun oplever dig.
Nedenstående billeder fra din hjemmeside giver jo et indtryk.
http://tinyurl.com/euq4v
http://tinyurl.com/g6o9z
http://tinyurl.com/zvu9h

Bo M Mogensen

On Wed, 5 Jul 2006 21:42:25 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Nej, der er bare tale om, at afrikanske kvinder betragtes som ludere, som
>vestlige mænd kan behandle, som de har lyst til.

hvad gir dig den ide ? har du været der ?

>En mulig årsag til, at der ikke er tale om voldtægt eller samkvem uden den
>anden parts samtykke, kunne være, at de afrikanske kvinder vil gøre alt for
>at glæde deres vestlige gæster.

mulighederne er mange og den enkeltes bevæg grunde må stå for egen
regning

> Det er ikke givet, hun har lyst til at
>flytte til Danmark for at bo sammen med dig,

vil du væde :) ?

Bo M Mogensen

On Wed, 5 Jul 2006 21:22:12 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Hvad er der galt med det? Jeg ved ikke noget om negere...

ok de er skal vi sige ret livlige ...

>Jo, du gør.

jamen du udtaler dig som ekspert på området - enhver ekspert viden må
strække sig u dover spekulation ind i erfaringens s-fære. hvis
meningen skal være valid.

>Og du mener ikke, partnernes personlighed betød noget?

altså jo bedre en kvinde ser ud jo færre krav stiller man til hendes
personlighed thats natur ...

> I modsat fald tror
>jeg ikke, dine forhold har varet længere, end den rent seksuelle interesse.

Tjaaeee ....det er en sandhed med modifikation - det er sandt når jeg
er i Afrika er der tale om en reglmæsig udskiftning - men ellers
holder de meget godt.

>Og det er en pige, han bor sammen med i Afrika, du kan overtage?

ja !

>Hvis du ønsker at leve efter afrikansk standard, virker det mere relevant at
>flytte derned - permanent.

jeg skal fanme ikke bo i afrika er du klar over de ikke har en
inertenet forbindelse der er hurtiger ind 2 mb - det kan man jo ikke
leve med

Bo M Mogensen

On Wed, 5 Jul 2006 21:43:20 +0200, "sdsf" <sd...@her.der.dk> wrote:

>Der store spørgsmål er så, om hun får ægstokspænding

Ohh mon ikke det går ... endvider har kvinder den fordel at de ikke
behøves at være liderlige for at genemføre et samlej ...

>når hun oplever dig.
>Nedenstående billeder fra din hjemmeside giver jo et indtryk.
>http://tinyurl.com/euq4v
>http://tinyurl.com/g6o9z
>http://tinyurl.com/zvu9h

Hmm de er jo primært af Øhh hunden ...

Jens Bruun

In news:44ac15f8$0$20275$edfa...@dread16.news.tele.dk,

> [...]

> hun har lyst til at flytte til Danmark for at bo sammen med dig,
> fordi hun har lyst til at bo sammen med din ven i Afrika.

Gaaaaab. Få dig et liv, Børge. Gå ud og knep nogle kulsorte negerludere. Det
vil givet udvide din horisont.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Tony

> du ved ikke hvad du går glip af - neger kvinder har ikke pr defination
> globens strammeste skeder - men de er helt klart de liderligste !!!

I mit univers findes der ingen slappe skeder.

Hvordan kan negerkvinder være liderlige, når de har fået fjernet clitoris ?

Tony

Tony

> bestemt

> Puhh hvis han er kørt død i hende så er det well fornuftigt nok han
> rægger stafetten vider ....

Hæhæ, det lyder meget rimeligt : o D

Tony

Boerge Rahbech Jensen

> hvad gir dig den ide ? har du været der ?

Det er altså den holdning, der gennemsyrer denne tråd, som jeg ser det.
Blandt andet har hun knap et navn.

> mulighederne er mange og den enkeltes bevæg grunde må stå for egen
> regning

Naturligvis.

> vil du væde :) ?

Nej. Foreløbig har jeg bare ikke set nogen indikationer af, at nogen har
spurgt om hendes ønsker.

Boerge Rahbech Jensen

> jamen du udtaler dig som ekspert på området - enhver ekspert viden må
> strække sig u dover spekulation ind i erfaringens s-fære. hvis
> meningen skal være valid.

Det skal du jo mene. Jeg har ikke lagt skjul på min mangelfulde baggrund.

> altså jo bedre en kvinde ser ud jo færre krav stiller man til hendes
> personlighed thats natur ...

Det er da nok rigtigt - så længe vi taler om uforpligtende samvær. Når vi
taler om parforhold - og da specielt med en partner importeret fra et fjernt
land - vil jeg da mene, det er temmelig væsentligt, om partnerens
personlighed passer så godt til ens egen personlighed, at man kan leve
sammen gennem længere tid.

> jeg skal fanme ikke bo i afrika

Så kunne du jo overveje at tilpasse dit kvindesyn til vestlig standard.

Boerge Rahbech Jensen

"Jens Bruun" <bruun...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gaaaaab. Få dig et liv, Børge.

Hvorfor?

> Gå ud og knep nogle kulsorte negerludere.

Hvorfor? Er kvinder med mørk hud ikke lige så meget værd som kvinder med lys
hud? Hvorfor skulle de dog udsættes for min personlighed, som jeg kun ønsker
at udsætte danske kvinder overfladisk for?

> Det vil givet udvide din horisont.

Sandsynligvis. Det vil nok også udvide din horisont at prøve at tænke med
andet end underlivet.

Hr. Jensen

Den Wed, 5 Jul 2006 21:43:20 +0200 sendte "sdsf" <sd...@her.der.dk>
følgende røgsignaler:

> [...]
>når hun oplever dig.
>Nedenstående billeder fra din hjemmeside giver jo et indtryk.

Og jeg som troede at _jeg_ havde rod i lejligheden. Damn...!
Men det er en imponerende rotte han har på skulderen, jeg anede ikke
at de kunne blive så store.

Ærligt talt så er jeg også bange for at den stakkels pige slår
rekorden på 400 m-distancen (også herrernes) når hun ser Bo. :-)

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Jens Bruun

In news:44ac996f$0$20232$edfa...@dread16.news.tele.dk,

> Hvorfor?

Jeg bliver dig svar skyldig. Vi er nede i det helt eksistentielle her. Er
der overhovedet en mening med livet? Bør vi have et liv? Hvornår er et liv
"godt nok"? Hvad er et godt liv? Hvad er et dårligt liv? Går vi, der ikke
har noget liv, glip af noget? Hvad *er* livet? Så mange spørgsmål, så få
svar...

> Hvorfor? Er kvinder med mørk hud ikke lige så meget værd som kvinder
> med lys hud?

Øh, hvem siger da noget andet? Taler vi ludere, er de sorte givet billigere
end de hvide, så på den led kan man måske godt sige, de mørkhudede ikke er
lige så meget værd som de lyshudede.

> Hvorfor skulle de dog udsættes for min personlighed, som
> jeg kun ønsker at udsætte danske kvinder overfladisk for?

De er ligeglade med din personlighed, Børge. Du betaler bare ved kasse 1, så
er den hjemme - personlighed eller ej.

> Sandsynligvis. Det vil nok også udvide din horisont at prøve at tænke
> med andet end underlivet.

*lol*

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Boerge Rahbech Jensen

> In news:44ac996f$0$20232$edfa...@dread16.news.tele.dk,

> Jeg bliver dig svar skyldig.

Hvorfor opfordrede du mig så til det?
Som jeg ser det, skyldes det sandsynligvis din egen begrænsede tolerance.

> Øh, hvem siger da noget andet?

Du nævnte specifikt en "kulsort negerluder".

> Taler vi ludere, er de sorte givet billigere end de hvide,

Nå, du kender markedet.

> De er ligeglade med din personlighed, Børge. Du betaler bare ved kasse 1,
> så er den hjemme - personlighed eller ej.

Det er altså prostituerede, der er tale om. Det var jeg ikke opmærksom på.
Den mulighed har jeg afvist gentagne gange, fordi jeg mener, ulemperne er
for store i forhold til de mulige fordele. Hvis formålet alene er opfyldelse
af et seksuelt behov, er min højre hånd nok noget billigere, ligesom jeg
ikke skal aftale tid med den. Spørgsmålet er så, hvad en escortepige skal
have for at gå i byen, i teateret, på museum eller til dans med mig, og
hvordan jeg vil have det med at vide, at pigerne kun vil være sammen med
mig, hvis jeg betaler dem for det.

Det forventer jeg selvfølgelig ikke, du kan forholde dig til, da du
tydeligvis ikke forstår følelser.

Michael Jørgensen

"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> wrote in message

> Puhh hvis han er kørt død i hende så er det well fornuftigt nok han
> rægger stafetten vider ....

Er hun et slags "fællesareal"?

-Michael.

Bo M Mogensen

On Wed, 5 Jul 2006 23:32:37 +0200, "Tony" <tonyca...@invalid.dk>
wrote:

>I mit univers findes der ingen slappe skeder.

Det kommer med alderen som kvinderne begynder at få børn til med
mindre de gør knibe øvelser ...

>Hvordan kan negerkvinder være liderlige, når de har fået fjernet clitoris ?

Øhh nu er det jo ikke alle afrikanske kvinder der for fjernet klit
faktisk kun de færeste - jeg mener det er de muhamedanske kvinder i
nogen lande ... isg mig toede du at alle kvinder i Afrika fik fjernet
klit - hvor har du den ide fra ?

Bo M Mogensen

On Wed, 5 Jul 2006 23:45:03 +0200, "Tony" <tonyca...@invalid.dk>
wrote:

>Hæhæ, det lyder meget rimeligt : o D

ja ja hvad har man venner til hvis det ikke er for at hjælpe
hinanden :)

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 06:34:07 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Det er altså den holdning, der gennemsyrer denne tråd, som jeg ser det.
>Blandt andet har hun knap et navn.

tror fan aner ikke hvad hun heder ...

>Nej. Foreløbig har jeg bare ikke set nogen indikationer af, at nogen har
>spurgt om hendes ønsker.

Erfaring Børge Erfaring Børge ...

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 06:44:11 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Det skal du jo mene. Jeg har ikke lagt skjul på min mangelfulde baggrund.

jo i den her tråd har du - du har skrevet nogen eksakte holdninger
uden at ointere evt nye læser om at du ikke aner hvad du taler om -
men kun gør dig spekulationer.

>Det er da nok rigtigt - så længe vi taler om uforpligtende samvær. Når vi
>taler om parforhold -

altså nu er det jo sådan i virklige med menskelige relationer der
bliver vi et_eller_andet over for hinanden om vi vil det eller ikke
når man bruger tid sammen - en partner bliver jo ikke bare til en kost
man kan tage frem og stille væk som det passer en

> [...]
>land - vil jeg da mene, det er temmelig væsentligt, om partnerens
>personlighed passer så godt til ens egen personlighed, at man kan leve

ja og hvad skulle være til hindre for det ?

>Så kunne du jo overveje at tilpasse dit kvindesyn til vestlig standard.

uagtet div moder og luner så har alle hvert derres kvinde/mande syn og
i den ånd har jeg mit ... der er ikke nogen standarder.

Frank Leegaard

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> [...]

> har den holdning til mennesker fra fattige lande, groft sagt burde
> forbydes udrejse fra den vestlige verden.

Nej da .. Vrøvl .. skal de da ikke ..

De skal forbydes indrejse igen, med mindre det er til et ophold af variende
længde i en af de af statens institutioner der hedder fængsel.

Derudover tvungen HIV test.

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 07:03:19 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvorfor?

ja det er da meget rart ...at have nogen at være noget sammen med ..

>Hvorfor? Er kvinder med mørk hud ikke lige så meget værd som kvinder med lys
>hud?

hvad gir dig den ide ...

> Hvorfor skulle de dog udsættes for min personlighed, som jeg kun ønsker
>at udsætte danske kvinder overfladisk for?

hvad med at lade kvinden afgøre det ?

>Sandsynligvis. Det vil nok også udvide din horisont at prøve at tænke med
>andet end underlivet.

Det er ikke bare det - det handler om ..... det er nu en gang
væsentligt at opleve noget her i livet

Bo M Mogensen

ja det kan man well godt sige i mellem venner ikke hvem som helst
fremmed må sgu gå u dog finde derres eget fisse ... men nu er det de
færeste der evner at rygge ned på de kanter hvor hun husere så
stafeten bliver naturligt rakt vider til mig

Jens Bruun

In news:44acd101$0$20253$edfa...@dread16.news.tele.dk,

> Hvorfor opfordrede du mig så til det?

Beats me. Igen et af livets mange spørgsmål, hvor svaret blafrer i vinden...

> Som jeg ser det, skyldes det sandsynligvis din egen begrænsede
> tolerance.

Muligt. Du har jo dine klare øjeblikke.

> Du nævnte specifikt en "kulsort negerluder".

Ja, og? Finder du, at udtrykket ringeagter sorte ludere i forhold til hvide
ludere?

> Nå, du kender markedet.

Jada. Det troede jeg også en enlig "wanker" som dig gjorde.

> Det er altså prostituerede, der er tale om. Det var jeg ikke
> opmærksom på.

Ja altså, det lå implecit i sætningen "Gå ud og knep nogle kulsorte
negerludere". Måske var det lidt for subtilt?

> Den mulighed har jeg afvist gentagne gange, fordi jeg
> mener, ulemperne er for store i forhold til de mulige fordele.

Ved du overhovedet, hvad du går glip af?

> Hvis
> formålet alene er opfyldelse af et seksuelt behov, er min højre hånd
> nok noget billigere, ligesom jeg ikke skal aftale tid med den.

Jamen formålet er da også lidt menneskelig interaktion, hvor din
personlighed ikke kommer i vejen.

> Spørgsmålet er så, hvad en escortepige skal have for at gå i byen, i
> teateret, på museum eller til dans med mig,

Undersøg det dog.

> og hvordan jeg vil have
> det med at vide, at pigerne kun vil være sammen med mig, hvis jeg
> betaler dem for det.

Big deal, Børge. Vi er alle ludere. Det er alene prisen, der er forskellig.

> Det forventer jeg selvfølgelig ikke, du kan forholde dig til, da du
> tydeligvis ikke forstår følelser.

Tydeligvis ikke. Kold Skid[tm] er mit mellemnavn. Faktisk er jeg - af en
usenetskribent - blevet betegnet som selve den inkarnerede ondskab, så nu
ved du hvilket ufølsomt væsen, du er oppe mod.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Boerge Rahbech Jensen

> Erfaring Børge Erfaring Børge ...

Hvilke erfaringer? Har du snakket med afrikanske kvinder om deres tanker og
følelser?

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 13:38:09 +0200, "Jens Bruun"
<bruun...@hotmail.com> wrote:

>Muligt. Du har jo dine klare øjeblikke.

Nahh det er nu en af Børges undvigelses manøver for at undgå at opleve
livet på tæt hold

1.) han mener selv han er grim som arve synden selv

2.) han har en rædselsfuld personlighed - som alle andre pr defination
må lide under v close contakta

3.) Købe sex er uværdigt

ud fra den formular undgår Børge at opleve noget - hvor en mindre
kritisk perosnage nok vil sige til punkt 1 + 2 at det må være op til
den enkelte kvinde at afgøre.

om 3 skyldes sparsomlighed skal jeg ikke kunne sige ... men det burde
da være en hver mand der er fyldt 40 eller nærmer sig at opleve sex
med en kvinde ... Luderen er ligeglad med 1+2+3 så længe hun bliver
betalt.

Boerge Rahbech Jensen

> jo i den her tråd har du

Du mener altså, jeg skal indlede enhver tråd, hvor jeg giver min mening til
kende med at skrive, at jeg aldrig har levet i et parforhold?

> - du har skrevet nogen eksakte holdninger

Så vidt jeg ved, er det ikke alene tilladt, men et væsentligt formål med et
forum som dette.

> altså nu er det jo sådan i virklige med menskelige relationer der
> bliver vi et_eller_andet over for hinanden om vi vil det eller ikke
> når man bruger tid sammen

Tja, men i de fleste tilfælde bliver vi formodentlig blot bekendte eller
venner.

> - en partner bliver jo ikke bare til en kost
> man kan tage frem og stille væk som det passer en

For mig ligner det netop en væsentlig grund til at sætte sig ind i den
mulige partners personlighed, interesser etc. på forhånd. Dermed mener jeg,
du reelt ser den omtalte pige som en "kost", der bare skal pynte hjemme hos
dig, når din ven nu ikke vil have hende gående længere.

I øvrigt forstår jeg heller ikke, hvad du vil med din vens afrikanske
veninde, når du tidligere i tråden påstod, du har været i flere parforhold,
og syntes, de gik godt. Dine hidtidige forhold gik åbenbart ikke godt nok
til, at du kunne fastholde nogen af dem.

> ja og hvad skulle være til hindre for det ?

Simpelthen at hun og du ikke passer sammen. Som jeg læser denne tråd, har du
end ikke overvejet den mulighed.

> uagtet div moder og luner så har alle hvert derres kvinde/mande syn og
> i den ånd har jeg mit ... der er ikke nogen standarder.

Jo, der er en vestlig standard, der handler om ligeberettigelse på tværs af
køn og race.

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 13:31:23 +0200, "Frank Leegaard"
<fr...@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Nej da .. Vrøvl .. skal de da ikke ..

nej hvorfor skulle de da det - at rejse er at leve var den en der en
gang sagde

>De skal forbydes indrejse igen, med mindre det er til et ophold af variende
>længde i en af de af statens institutioner der hedder fængsel.

Æhhmm nu er det jo sådan med fængsler at de fordre der foreligger en
forbrydelse - jeg ved ikke om du har en § der er blevet overtrådt i
samenhænget ...

>Derudover tvungen HIV test.

ja nu er du på kolisions kurs med den eksisterende lovgivning.

jeg kan selvf godt det er svært hvis man sider i en plov fure i skjern
hæmmet af degenrereing ved en slægt der er grundlagt på fætter kusine
sex og indhenter sin almene viden fra et lokal blad så kan verden
virke stor & farlige og frem for alt uoverskuelig

Jens Bruun

In news:44ad01b6$0$20313$edfa...@dread16.news.tele.dk,

Boerge Rahbech Jensen <brah...@post8.tele.dk> wrote:

> Du mener altså, jeg skal indlede enhver tråd, hvor jeg giver min
> mening til kende med at skrive, at jeg aldrig har levet i et
> parforhold?

Det gjorde du da altid før i tiden. Hvorfor ikke blive ved med det?

> [...]
> åbenbart ikke godt nok til, at du kunne fastholde nogen af dem.

> Simpelthen at hun og du ikke passer sammen. Som jeg læser denne tråd,

Passer sammen? Fnis. BMM har penge (eller rettere er begavet med en familie,
der har). Selvfølgelig passer BMM og pigebarnet som hånd i handske.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Boerge Rahbech Jensen

> ja det er da meget rart ...at have nogen at være noget sammen med ..

I min verden afhænger det noget af, hvad man har sammen med andre. Jeg
mener, det er lidt ligegyldigt, hvis det, man har sammen med andre,
indebærer, at man drikker sig så fulde, at man alligevel ikke kan huske
bagefter, hvad man oplevede, eller man mest bliver konfronteret med dine
svage sider. Hvis jeg skal dumme mig, foretrækker jeg at gøre det alene, så
det ikke går ud over andre, og jeg ikke kommer til at høre for det i årevis.

> hvad med at lade kvinden afgøre det ?

Hvordan? Hvilken kvinde?

> Det er ikke bare det - det handler om ..... det er nu en gang
> væsentligt at opleve noget her i livet

I min verden er det også væsentligt at have sig selv med i sine oplevelser.
Desuden må oplevelserne meget gerne være gode og forbundet med gode minder.

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 14:03:56 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Hvilke erfaringer?

faktiske begivenheder i det virklige liv

> Har du snakket med afrikanske kvinder om deres tanker og
>følelser?

nej hvorfor fan skulle jeg det ?

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 14:28:14 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Du mener altså, jeg skal indlede enhver tråd, hvor jeg giver min mening til
>kende med at skrive, at jeg aldrig har levet i et parforhold?

ja det er nu en gang det mest valide stand punkt at man ved hvad man
taler om før man udtaler sig - det står selvf en hvert frit for at
spekulere sig til div forhold - men har de ikke levet det så er og
bliver det spekulation uden reelt indhold.

>Så vidt jeg ved, er det ikke alene tilladt, men et væsentligt formål med et
>forum som dette.

Hmm nu er det jo ikke ren lyrik - man bør klart vedkende sig at man
ikke aner hvad man taler om - men derfor har et standpunkt hvis det
forholder sig sådan ...

>Tja, men i de fleste tilfælde bliver vi formodentlig blot bekendte eller
>venner.

Ikke i Afrika ...

>For mig ligner det netop en væsentlig grund til at sætte sig ind i den
>mulige partners personlighed, interesser etc. på forhånd.

jamen det gør du jo ikke ...

> Dermed mener jeg,
>du reelt ser den omtalte pige som en "kost", der bare skal pynte hjemme hos
>dig, når din ven nu ikke vil have hende gående længere.

sludder hun kommer da som en helt pakke som alle mulige andre
mennesker - en pakke med håb drømme og ambitioner ...

>I øvrigt forstår jeg heller ikke, hvad du vil med din vens afrikanske
>veninde, når du tidligere i tråden påstod, du har været i flere parforhold,
>og syntes, de gik godt.

hun ser bedre ud ind de fleste om det er kontakt linsernene ved jeg
ikke men der er noget særligt over bkå eller grønne øjne sammen med
mørk hud - pullede en Israelser i 89 der var ½ nordafrikaner og ½
romæner hold kæft hun så godt ud ...

> Dine hidtidige forhold gik åbenbart ikke godt nok
>til, at du kunne fastholde nogen af dem.

Thats life for dem der tør det - man tager en chanse så må det bære
eller briste.

>Simpelthen at hun og du ikke passer sammen.

jeg passer sammen med en hver kvinde der ser så godt ud

> Som jeg læser denne tråd, har du
>end ikke overvejet den mulighed.

jeg kender mig selv stiller meget små krav til mine kærster ...
1.) nix pille v min pc ellers server
2.) o snak når jeg ser tv
3.) total kontrol over tarm gasser
4.) væk mig aldrig når jeg sover

kan man klare det så er hun inde i varmen.
og det kan de fleste altså ...

>Jo, der er en vestlig standard, der handler om ligeberettigelse på tværs af
>køn og race.

jamen guds fred med det ..

Boerge Rahbech Jensen

> Nahh det er nu en af Børges undvigelses manøver for at undgå at opleve
> livet på tæt hold

Det ved du jo intet om.

> 1.) han mener selv han er grim som arve synden selv

Jeg har ikke udtalt mig om mit udseende.

> 2.) han har en rædselsfuld personlighed - som alle andre pr defination
> må lide under v close contakta

Korrekt. Den antagelse bygger jeg på udsagn fra adskillige mennesker i
tidens løb.

> 3.) Købe sex er uværdigt

Det har jeg heller ikke skrevet noget om. Købesex er sikkert udmærket, hvis
man kun vil have opfyldt et rent fysisk behov for sex. Personligt kan jeg
bare ikke lide tanken om nærhed med en kvinde, hvor jeg ikke kan tillade mig
at blive følelsesmæssigt involveret, og som kun er sammen med mig, fordi jeg
betaler hende for det.

Jens Bruun

In news:44ad099c$0$20284$edfa...@dread16.news.tele.dk,

> [...]

> hvor jeg ikke kan tillade mig at blive følelsesmæssigt involveret, og
> som kun er sammen med mig, fordi jeg betaler hende for det.

Der findes sgu' da ikke andre måder at være sammen med kvinder på. Gud, hvor
er du dog naiv, Børge.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Boerge Rahbech Jensen

> Det gjorde du da altid før i tiden. Hvorfor ikke blive ved med det?

Fordi andre medlemmer klart og utvetydigt gav udtryk for, at de var trætte
af det.

> Passer sammen? Fnis. BMM har penge (eller rettere er begavet med en
> familie, der har). Selvfølgelig passer BMM og pigebarnet som hånd i
> handske.

Det er da ikke givet, de passer sammen, fordi Bo's familie har penge. Hvad
sker der, hvis pigen flytter ind hos Bo, og finder ud af, han er
førtidspensionist?

Boerge Rahbech Jensen

> faktiske begivenheder i det virklige liv

Fortæller intet.

> nej hvorfor fan skulle jeg det ?

Du har altså ingen erfaringer med afrikanske kvinders tanker og følelser...
Hvad er det så præcis, du har erfaringer med?

Jens Bruun

In news:44ad0b41$0$20329$edfa...@dread16.news.tele.dk,

Boerge Rahbech Jensen <brah...@post8.tele.dk> wrote:

> Det er da ikke givet, de passer sammen, fordi Bo's familie har penge.

Selvfølgelig er det det.

> Hvad sker der, hvis pigen flytter ind hos Bo, og finder ud af, han er
> førtidspensionist?

Ingenting, sålænge BMM er i stand til at "holde" hende på passende måde.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Boerge Rahbech Jensen

> Ikke i Afrika ...

Hvad bliver man så i Afrika?

> jamen det gør du jo ikke ...

Det gør du sandelig heller ikke. Det er jo præcis, hvad du hidtil har afvist
at gøre.

> sludder hun kommer da som en helt pakke som alle mulige andre
> mennesker - en pakke med håb drømme og ambitioner ...

Som du har tilkendegivet, at du ikke interesserer dig ret meget for
indholdet af.

> hun ser bedre ud ind de fleste

Hvad har det lige med sagen at gøre?

> Thats life for dem der tør det - man tager en chanse så må det bære
> eller briste.

Min holdning er modsat, at man må prøve at lære af sine fejl.

> jeg passer sammen med en hver kvinde der ser så godt ud

Det er der vist ganske mange kvinder, der gør, efter min mening.

> 1.) nix pille v min pc ellers server
> 2.) o snak når jeg ser tv
> 3.) total kontrol over tarm gasser
> 4.) væk mig aldrig når jeg sover

For mig ligner det fire gode grunde til at have guldfisk i stedet for en
kæreste.

Boerge Rahbech Jensen

> Der findes sgu' da ikke andre måder at være sammen med kvinder på.

I så fald ligner det en god grund til at undgå at være sammen med kvinder.

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 15:01:56 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Det ved du jo intet om.

ok hvad gør du så af tiltage for at :
1.) opnå en seksuel relation
2.) få en kærste ?

+ du i selv sammen tråd har beskrevet din perosnage som værende så
aparte at den ikke ville gavne andre ..

>Jeg har ikke udtalt mig om mit udseende.

Nå ok ...

>Korrekt. Den antagelse bygger jeg på udsagn fra adskillige mennesker i
>tidens løb.

Det ku jo tænkes du omgårs de forkerte mennesker - jeg fandt da en
kvinde til dig for et par år siden - hende ville du endsig ikke møde !

> [...]
>at blive følelsesmæssigt involveret, og som kun er sammen med mig, fordi jeg

du kan da ladig dig indvoldvere alt det du vil - det er den
prostitueret da enten ligeglad med eller smigret over.

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 14:38:12 +0200, "Jens Bruun"
<bruun...@hotmail.com> wrote:

> Selvfølgelig passer BMM og pigebarnet som hånd i handske.

ja for fan !!!

Boerge Rahbech Jensen

> Ingenting, sålænge BMM er i stand til at "holde" hende på passende måde.

Det er han jo nok ikke på en førtidspension. Mit spørgsmål er dermed, hvad
der sker, når han ikke er i stand til at "holde" hende på en passende måde.

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 14:42:00 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>I min verden afhænger det noget af, hvad man har sammen med andre.

ok hvad har du så sammen med andre ?

> [...]
>indebærer, at man drikker sig så fulde, at man alligevel ikke kan huske
>bagefter, hvad man oplevede, eller man mest bliver konfronteret med dine

Æhmm nu findes der jo talrige menskelige relationer der ikke lige går
af helved til .....du har da gået til noget dans det gik da meget godt

> Hvis jeg skal dumme mig, foretrækker jeg at gøre det alene,

og hvem siger du skal dumme dig ? og hvad hvis du gør ? det gør vi da
alle i ny & næ

> så
>det ikke går ud over andre, og jeg ikke kommer til at høre for det i årevis.

hvis det er nogen der lader dig høre for det i årevis så klip
forbindelsen.

>Hvordan? Hvilken kvinde?

hende du finder hvis du vil - du kan jo bare tage med til Afrika der
er masser

>I min verden er det også væsentligt at have sig selv med i sine oplevelser.

ja men hvad er det for nogen oplevelser du har dine meninger fra når
det kommer til sex & kærsteri ?

>Desuden må oplevelserne meget gerne være gode og forbundet med gode minder.

jamen det er da altid fortrineligt - men nu skal man jo ku kravle før
man kan gå og jeg kan ikke se hvorfor du skulle være forskånet for de
fald det gir som rammer praktisk talt alle.

Boerge Rahbech Jensen

> ok hvad gør du så af tiltage for at :
> 1.) opnå en seksuel relation
> 2.) få en kærste ?

Det kommer ikke dig ved.

> Det ku jo tænkes du omgårs de forkerte mennesker - jeg fandt da en
> kvinde til dig for et par år siden - hende ville du endsig ikke møde !

Fordi du ikke kunne eller ville fortælle mig om hendes personlighed, og ikke
mindst hvad hun interesserede sig for. Dermed kunne jeg ikke planlægge
noget, som kunne glæde hende.

> du kan da ladig dig indvoldvere alt det du vil

Ikke uden følelsesmæssige omkostninger.

> - det er den
> prostitueret da enten ligeglad med eller smigret over.

Det er jeg ikke. Ulykkelig kærlighed er ikke min livret.

Boerge Rahbech Jensen

> ok hvad har du så sammen med andre ?

Lige nu: Intet...

> du har da gået til noget dans det gik da meget godt

Nej, det endte faktisk også med at gå ad Helvede til. Senest måtte jeg
opgive efter én lektion, fordi den pige, jeg dansede med første gang, ikke
kom igen.

> hvis det er nogen der lader dig høre for det i årevis så klip
> forbindelsen.

Det er jo det, jeg gør.

> hende du finder hvis du vil - du kan jo bare tage med til Afrika der
> er masser

Bare og bare...

> ja men hvad er det for nogen oplevelser du har dine meninger fra når
> det kommer til sex & kærsteri ?

Gruppeterapi gennem flere år, hvor problemer med parforhold var et
almindeligt tema.

> (....) jeg kan ikke se hvorfor du skulle være forskånet for de

> fald det gir som rammer praktisk talt alle.

Og jeg kan ikke se formålet med at begå de samme fejl (falde de samme
steder) den ene gang efter den anden.

Bo M Mogensen

Det er slet og ret Børges psykiske selvforsvar der sætter en umulig
situation op så han undgår at komme i den !

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 15:08:57 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>Det er da ikke givet, de passer sammen, fordi Bo's familie har penge. Hvad
>sker der, hvis pigen flytter ind hos Bo, og finder ud af, han er
>førtidspensionist?

jeg har over 2000$ om måneden efter skat med div + det løse - det er
mere ind ca 200 gange ind de fleste afrikaner har til sig selv ..

jeg har fast egendom for over 2 millioner i friværdi land sted +
lejlighed i centralt i byen -

førtids pensionist eller ej så går det sgu meget fint ..

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 15:24:05 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Fortæller intet.

men ikke det afholder dig ikke fra at have en mening om noget som du
ikke har nogen forudsætninger for at vide noget om ?

>Du har altså ingen erfaringer med afrikanske kvinders tanker og følelser...

Masser er kommet der off an on siden 1987

>Hvad er det så præcis, du har erfaringer med?

$ og $ og $$$ .... og hvad har du så erfaringer med ?

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 15:28:09 +0200, "Jens Bruun"
<bruun...@hotmail.com> wrote:

>Selvfølgelig er det det.

ja gu er jeg overklasse unge - men jeg synes nu ikke det kaster det
store af sig og dog huset har jeg fået det meste af - af min mor og
skulle det brænde helt på ja så er der hjælp at hente.

>Ingenting, sålænge BMM er i stand til at "holde" hende på passende måde.

og det er han

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 15:40:23 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Hvad bliver man så i Afrika?

en lykkelig mand der for alle de kvinder han ku tænke sig - hvis man
kan leve med de ringe tv satelit og internet forhold.

>Det gør du sandelig heller ikke. Det er jo præcis, hvad du hidtil har afvist
>at gøre.

hvad har jeg afvist ?

>Som du har tilkendegivet, at du ikke interesserer dig ret meget for
>indholdet af.

og hvad så ?

>Hvad har det lige med sagen at gøre?

at det gør det mere atraktivt at starte en relation ...uanste om vi
vil indrømme det eller ej - så ser vi nu en gang mere på smukke
mennesker ind grimme - det er selvf en definations og smags sag

men i det givne eksempel er jeg tilfreds

>Min holdning er modsat, at man må prøve at lære af sine fejl.

hvordan skullle du begå fejl når du ikke gør noget ?

>Det er der vist ganske mange kvinder, der gør, efter min mening.

Nå ja men så meget nemmer for dig

>For mig ligner det fire gode grunde til at have guldfisk i stedet for en
>kæreste.

og hvad ved du om at have en kærste ?

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 15:43:05 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>I så fald ligner det en god grund til at undgå at være sammen med kvinder.

pladder børge du er jo ikke bøsse så vidt jeg ved - en hver voksen
mand fra Jylland vil gerne ha fisse

Boerge Rahbech Jensen

> jeg har over 2000$ om måneden efter skat med div + det løse - det er
> mere ind ca 200 gange ind de fleste afrikaner har til sig selv ..

Det interessante i denne forbindelse er ikke, hvad en afrikaner bosiddende i
Afrika har til sig selv. Det interessante er, hvad en afrikansk kvinde, der
flytter til Danmark i forventning om økonomisk velstand, vil nøjes med. I
Danmark er ca. 11.700 kr. om måneden ikke særlig meget.

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 15:45:29 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Det er han jo nok ikke på en førtidspension. Mit spørgsmål er dermed, hvad
>der sker, når han ikke er i stand til at "holde" hende på en passende måde.

Æhh Børge hvad kender du til den Afrikanske levestandard og bolig
forhold vs hvad jeg kan bytte med ?

som sagt har jeg som tingene er lige så meget som et par komunalt
ansatte til sammen og angiveligt mere fri værdi og fast egendom og
skulle der komme børn ind i billedet så smækker familline erfarings
mæsigt op for kasse 1.

kan jeg se på min søster.

Boerge Rahbech Jensen

> men ikke det afholder dig ikke fra at have en mening om noget som du
> ikke har nogen forudsætninger for at vide noget om ?

Naturligvis ikke.

> $ og $ og $$$ .... og hvad har du så erfaringer med ?

Jeg har erfaringer med tanker og følelser.

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 16:13:39 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Det kommer ikke dig ved.

Det kommer da debaten ved hvis du gør dig til ekspert på sex & samlivs
situationer .... så skulle du gerne ha et kendskab til disse og ikke
bare nogen forestillinger.

>Fordi du ikke kunne eller ville fortælle mig om hendes personlighed

Det ku du da selv finde ud af ...

>, og ikke
>mindst hvad hun interesserede sig for. Dermed kunne jeg ikke planlægge
>noget, som kunne glæde hende.

man kan ikke planlægge sitiationer med andre mennesker en hver
menskelig konstelasion er unik

>Ikke uden følelsesmæssige omkostninger.

og det ved du fordi du har prøvet og erfaret ?

>Det er jeg ikke. Ulykkelig kærlighed er ikke min livret.

hvem siger du bliver forelsket bare fordi du knepper en eller anden
kvinde ?

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 16:22:23 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <sv...@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Lige nu: Intet...

Nå hvad har du så haft ?

>Nej, det endte faktisk også med at gå ad Helvede til. Senest måtte jeg
>opgive efter én lektion, fordi den pige, jeg dansede med første gang, ikke
>kom igen.

Nå ja sådan kan det jo gå ...

>Det er jo det, jeg gør.

Øhh ja men man skulle jo gerne starte nogen nye - endvider så er det
da et svært uheld at side i hvis alle ens menskelige relationer ender
med at gå i ged

>Bare og bare...

ja man køber en fly bilet til sydafrika ( under 5000 ) tager en bus
til mozambiq - går på dico louso og bar gypsi og lykken er gjort på 20
minutter ...

>Gruppeterapi gennem flere år, hvor problemer med parforhold var et
>almindeligt tema.

altså andres oplevelser ....

>Og jeg kan ikke se formålet med at begå de samme fejl (falde de samme
>steder) den ene gang efter den anden.

Nahh men man starter jo med at prøve også ser man hvad der sker -
Afriak er en ting - det kan være en lang rejse for en mand fra
Jyllland - men på Scor kan man da Chatte skirve sammen med alle dem
man vil - og går du efter de lidt ældre overvægtige enlige møder - så
skal du altså ikke ruske længe i træet før der falder frugt ned.

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 16:41:10 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>Det interessante i denne forbindelse er ikke, hvad en afrikaner bosiddende i
>Afrika har til sig selv.

jow det er nu ret interessandt for det første så er sådan ting som
bad + lokum + rent vand ikke almindeligt så er der hospitaler og
skoler det er heller ikke en slevf.
også er der noget så simpelt som mad på bordet hver dag

alle disse ting er ikke noget man tænker over hvis man altid har haft
det - men det gør man nu en gang hvis man ikke har !

> Det interessante er, hvad en afrikansk kvinde, der
>flytter til Danmark i forventning om økonomisk velstand, vil nøjes med. I
>Danmark er ca. 11.700 kr. om måneden ikke særlig meget.

jamen jeg har sgu da mere - envider er der masser der klare sig for
mindre ikke fremragende men klare sig - su - kontant hjælp for folk på
under 26 osv.

Bo M Mogensen

On Thu, 6 Jul 2006 16:47:21 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brah...@post8.tele.dk> wrote:

>og hvad har du så erfaringer med ?
>
>Jeg har erfaringer med tanker og følelser.

Hmm ja men alle har jo tanker og føleser ... erfaringer er fra
faktiske begivenheder i samspil med andre mennesker ihvertilfælled når
det gælder sex og samliv

PerX ...

In article <t81ja2pr1tkpshc9q...@4ax.com>, svar@i-
gruppe.nz says...
> en Kærste af en af mine gode venner og ikke nok med det han er træt af
> hende og jeg må få hende - ta me lam dam dam ..... :)
>
> http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/Love.html

Og en på stoffer har skrevet teksten på siden *g*

Bo M Mogensen

ja det er faktisk angivligt rigtigt - det er velvet underground så mon
ikke :) ?

Tony

> Det kommer med alderen som kvinderne begynder at få børn til med
> mindre de gør knibe øvelser ...

For min skyld, kan de godt droppe deres knibeøvelser.

> [...]
> faktisk kun de færeste - jeg mener det er de muhamedanske kvinder i
> nogen lande ... isg mig toede du at alle kvinder i Afrika fik fjernet

Nej, selvfølgelig er det ikke alle, men som du selv skriver, de muhamedanske
kvinder, og dem er der altså en hel del af i Afrika.
Jeg så engang en udsendelse i TV, hvordan det foregik,...... fy for satan,
for nogle svin som kan finde på at skamfere en pige på denne måde,.......de
skulle selv ha' skåret nosserne af.

Tony

Martin Honoré

Tony <tonyca...@invalid.dk> wrote:
> Ikke p? vilk?r, om jeg ville svine min pik til, med en s?dan fejlfarve,
> s?l?nge der findes masser af dejlige lyse Danske piger. :o)

Personligt ville jeg ikke have noget imod at blive gift med en
neger-dame. Jeg har hørt, de sælges for køer(vand-bøfler, som de kaldes
dér), så måske det ville betale sig, at tage på en lille "carter-ferie"
til Ghana, eller et andet kristent land med billige priser, for at finde
sine koner dér.

Desuden bliver de oftests holdt som jomfruer via sammesyede kønslæber, så
der ville være garanti, selv uden lægetjek, for hendes mødoms ægtehed.

--
Copyright© Martin Honore, 2006, alle rettigheder forbeholdes
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Tony

"Martin Honoré" <spamtekst-m...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Desuden bliver de oftests holdt som jomfruer via sammesyede kønslæber, så
> der ville være garanti, selv uden lægetjek, for hendes mødoms ægtehed.

Jamen, hvis du er i besiddelse af nogle køer/vandbøfler, så er det bare med
at få pakket rygsækken, og komme afsted.
Hvis deres skamlæber har været sammensyet, gad så vide hvordan deres røvhul
der ud. : o D

Tony

Boerge Rahbech Jensen

> en lykkelig mand der for alle de kvinder han ku tænke sig - hvis man
> kan leve med de ringe tv satelit og internet forhold.

Det var altså ikke lige det, spørgsmålet handlede om, vel? Det handlede om
forholdet mellem mennesker.

> hvad har jeg afvist ?

Du har afvist at forholde dig til pigens følelser og personlighed.

> at det gør det mere atraktivt at starte en relation ...uanste om vi
> vil indrømme det eller ej - så ser vi nu en gang mere på smukke
> mennesker ind grimme - det er selvf en definations og smags sag

Ja, vi ser mere på smukke mennesker end på grimme mennesker. Det har bare
intet med relationer at gøre - i hvert fald ikke i min verden. En
forelskelse på afstand er da ingen relation mellem den forelskede og målet
for forelskelsen. Det er kun en fantasi hos den forelskelse. Det har jeg da
lært.

> hvordan skullle du begå fejl når du ikke gør noget ?

Det ved du jo intet om.

> og hvad ved du om at have en kærste ?

Hvad ved du om det? Du lever åbenbart ikke i et parforhold, selvom du
angiveligt har haft adskillige forhold. Det antyder, du har fejlet hver
eneste gang.

Boerge Rahbech Jensen

> [...]
> skoler det er heller ikke en slevf.
> også er der noget så simpelt som mad på bordet hver dag

Det er vel kun interessant, hvis du overvejer at flytte ned til hende i
Afrika.

> jamen jeg har sgu da mere -

Ja, du har nok en årsindtægt på mindst en million....

> envider er der masser der klare sig for
> mindre ikke fremragende men klare sig - su - kontant hjælp for folk på
> under 26 osv.

Hvor mange af dem kom til landet alene for at opnå materiel velstand?

It is loading more messages.