Erotiske billeder

Mette B. Rahm

Hej..

Nu snakker folk om porno billeder og det er IKKE det jeg søger, men er der
mon ikke et sted i Nordjylland hvor man kan få taget profesionelle erotiske
billeder af sig selv... De sminker en osv..... Og hvad koster det ??

Det kunne da være en ideel julegave til kæresten... *smile*

Venligst

Mette

Mette B. Rahm

Mette B. Rahm

Mette B. Rahm

Mette B. Rahm

Tomas O.

Mette B. Rahm skrev i meddelelsen ...
Ja mon ikke.. jeggad da godt være den kæreste der får sådan en julegave *S*

Nå men du kan kigge ind på denne side og maile ham fotografen her, da kan
være han ved hvor der er nogen fotografer i Nordjylland.

http://www.urup.dk

MVH
Tomas O.

Tommy Bruus-Jensen

Jamen Mette, hvad gik der galt for dig? Tror du vi er _så_ fatsvage at vi
skal have det så mange gange for at forstå det?

Mht. til fotografering: Jeg kender en fotograf der tidligere har lavet en
masse side 9 for "se og hør" og miss solskin. Jeg ved ikke om han også
sminker osv. men hvis du er intereseret kan jeg da formidle en kontakt. (jeg
kunne evt. selv overvære at det gik pænt for sig *SSSSS*)

Vh Tommy

Peder Vendelbo Mikkelsen

Mette B. Rahm skrev i meddelelsen <4lp%1.99$ag....@sunsite.auc.dk>...
>Hej..

Du mener det vist meget alvorligt, når
du sender beskeden så mange gange.
(Undskyld, jeg kunne ikke lade være).

Jeg så for et stykke tid siden i gruppen
dk.opslag.personlige følgende artikel :

"From: "siggaard" <sigg...@post3.tele.dk>
Newsgroups: dk.opslag.personlige
Subject: Piger til foto i 50'er undertøjslook
Date: 14 Oct 1998 23:40:24 GMT

Hej. Er der nogen piger, der vil medvirke i foto-
optagelser, som henter sin stil fra 50'erne.
Gerne i denne tids undertøj. Altså ikke decideret
nøgenfotos. Hvis du kender Betty Page, så er det
noget i den retning jeg gerne vil dyrke. Altså en
sød blanding af fetichisme-bondage-spanking.

Betragter ikke mig selv som pornograf, men
derimod som erotisk fotograf. Jeg har ry for at
være en nænsom og udtryksfuld fotograf.

Billeder af Betty kan hentes mange steder på
nettet. Eksempler på mine fotografier kan bestilles."

Jeg kender ikke spor til ham, andet end dette.
Prøv at kontakte ham, det kan jo være han kan
hjælpe.

Med venlig hilsen

Peder

Thomas Lo

Hej Mette.

Prøv at kigge ind forbi denne fotograf www.Lorentsen.dk Jeg syndes at han
laver nogle meget flotte billeder.
Prøv evt. at klikke på linket Fotomodel på forsiden.
Han lavede nogle meget flotte billedere af min pige sidste jul i gave til
mig.

Mange hilsner
Thomas Lo.

Peder Vendelbo Mikkelsen

Thomas Lo skrev i meddelelsen
<36402...@d2o104.telia.com>...

>Prøv evt. at klikke på linket Foto-
>model på forsiden.

Der slap du fint fra reklame, tillykke.
Hvor lang tid har du ventet på mulig-
heden ?

Hvis jeg fik sådan et par billeder i
julegave, ville jeg falde på knæ og
fri på stedet.

Med julehilsen

Peder

Svend Erik

> [...]
>billeder af sig selv... De sminker en osv..... Og hvad koster det ??
>
>Det kunne da være en ideel julegave til kæresten... *smile*

Jeg kan godt selv tage dem (ærligt ikke pis, jeg tager en del billeder) men
hvis du vil have en prof. Kan du kigge ind til ham her.

Kristian Bast
Østergade 7
Hjørring
ba...@modelscompany.dk

Hans side er på vej her http://www.modelscompany.dk

Han har taget meget Se & Hør, Side 9, Konkurrencer osv. Jeg ved faktisk ikke
hvad han tager for det, men jeg ved han er flink at arbejde med. Du skal dog
selv smike dig, han har et lille smikebord, men den på kvaliteten af de
billeder du får i stedet.

Jeg er selv så småt ved at gå igang med model af den art du snakker om og
skal lave en serie af en som også skal være julegave :) Jeg vil gøre det
gratis for at få øvelsen, men det er som sagt ikke det jeg lever af. Jeg har
dog adgang til atellier. Det er som sagt op til dig.

Mvh

TomBugs