kvinder og fantasier

stig

Min kone gennem 18 år påstår hårdnakket at hun
ikke har seksuelle fantasier.
Jeg tror ikke på det og vi har et fint sexliv. Men ifølge
alle undersøgelser er det ikke rigtigt.
Hun siger at det er i øjeblikket at det foregår og det har
jeg jo lidt svært ved at tro med min mandlige indgangsvinkel.
Men som sagt hun er med på det meste hvis hun bliver
overbevist nænsomt nok.
Er der nogle kvinder her der heller ikke "lider" af
fantasier.
Og som I nok kan høre tror jeg heller ikke på det selv,
men tror mere at det drejer sig om opdragelse og miljø.
Eller er jeg helt galt på den? Er det øjeblikket,nærheden
og tætheden det går ud på.
Hun tænder da både på film med 2 mænd og sørme også
da med en hund. Men tale om det nej tak. Helst bare lidt
action.
Nå jeg plager hende ikke, men det lyder bare ikke rigtigt.
Hendes forhold til sex er nærmest som at spise en mad når man er
sulten hvis I forstår.Måske er det hende der har et helt naturligt
forhold til sex.og mig der fjumser lidt rundt..
Hvordan tænker jeres koner/kærester eller jer piger.

Mvh.. Stig

Corax

"stig" <sp...@hotmail.com> wrote in message

[...]

> [...]
> forhold til sex.og mig der fjumser lidt rundt..
> Hvordan tænker jeres koner/kærester eller jer piger.

Det kommer meget an på hvad du mener med "fantasier". Nogen kan nyde nærmest
at afspille små film for deres indre øje. Hos andre er fantasierne ikke mere
udbyggede end en lille tanke a l a"Nøj, det er da ved at være noget tid
siden - måske vi skulle dyrke lidt sex i aften?" eller "Gad vide om X ville
føles godt?". Personligt tilhører jeg den sidste kategori.

- Corax

jens

"stig" <sp...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan tænker jeres koner/kærester eller jer piger.

ja det gad jeg også godt vide

Jens

Martin Johansen [6000]

jens skrev:

LOL ja det er sq umuligt at for opklaret. :o)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Christina

stig wrote:
> Min kone gennem 18 år påstår hårdnakket at hun
> ikke har seksuelle fantasier.
> Jeg tror ikke på det og vi har et fint sexliv. Men ifølge
> alle undersøgelser er det ikke rigtigt.

Man siger også at alle kvinder mindst en gang har faket orgasme...det er
heller ikke rigtigt ;) Alle undersøgelser kan ikke sige "alle" medmindre det
vitterlig er ALLE der svarer, og Alle der svarer ærligt....

Sabina Hertzum

stig wrote:
> Min kone gennem 18 år påstår hårdnakket at hun
> ikke har seksuelle fantasier.

det kommer jo an på hvad man betragter som seksuelle fantasier..... måske
fantaserer hun om romantiske forspil i stedet for selv sexagten, og betrager
ikke det som en seksuelt fantasi ;)

> Jeg tror ikke på det og vi har et fint sexliv. Men ifølge
> alle undersøgelser er det ikke rigtigt.

nu er der vist ingen undersøgelser derude der har spurgt hele menneskehedens
kvinder, så alle undersøgelser skal vist tages med et gran salt...

> Hun siger at det er i øjeblikket at det foregår og det har
> jeg jo lidt svært ved at tro med min mandlige indgangsvinkel.
> Men som sagt hun er med på det meste hvis hun bliver
> overbevist nænsomt nok.

hvorfor ikke bare nyde hende for det hun er? du lader jo ikke til at have
noget problem med hende ellers....

> Er der nogle kvinder her der heller ikke "lider" af
> fantasier.

jeg kan heldigvis ikke melde mig under fanerne*G*

> Og som I nok kan høre tror jeg heller ikke på det selv,
> men tror mere at det drejer sig om opdragelse og miljø.
> Eller er jeg helt galt på den? Er det øjeblikket,nærheden
> og tætheden det går ud på.

for nogen er det sikkert.....

> Hun tænder da både på film med 2 mænd og sørme også
> da med en hund. Men tale om det nej tak. Helst bare lidt
> action.

sådan er der jo nogle der har det....

> Nå jeg plager hende ikke, men det lyder bare ikke rigtigt.

og så vil du hellere stole på en flok fremmede i et internetforum, end at
stole på din kones ord?

> [...]
> forhold til sex.og mig der fjumser lidt rundt..
> Hvordan tænker jeres koner/kærester eller jer piger.

hvad betydning har det reelt i forhold til hvad din kone siger/tænker/gør?

--
Knus, Sabina

Christina

stig wrote:
> Min kone gennem 18 år påstår hårdnakket at hun
> ikke har seksuelle fantasier.
> Jeg tror ikke på det og vi har et fint sexliv. Men ifølge
> alle undersøgelser er det ikke rigtigt.

Det kan godt være rigtigt....

> Eller er jeg helt galt på den? Er det øjeblikket,nærheden
> og tætheden det går ud på.

Det kan det sagtens være...

> [...]
> sulten hvis I forstår.Måske er det hende der har et helt naturligt
> forhold til sex.og mig der fjumser lidt rundt..

Det kan være.....at have sex og god sex uden fantasier, må vel være nok så
sundt :)

PerX ...

In article <ckj0t7$17pm$2...@news.cybercity.dk>, sab...@mandezonen.dk
says...

> og så vil du hellere stole på en flok fremmede i et internetforum, end at
> stole på din kones ord?

Fremmede har ingen grund til at lyve. Det virker som når der er følelser
på spil så har folk ofte grund til at lyve.

Sabina Hertzum

hvad grund er der til at lyve om hvorvidt man har seksuelle fantasier??
det handler jo tydeligvis mere om det ene faktum, end om HVAD fantasierne
indeholder....

--
Knus, Sabina

Per, Odense

Sabina Hertzum, <sab...@mandezonen.dk>
skrev i ckqpai$2i83$2...@news.cybercity.dk, bl.a. (forkortet):

> [...]

Det synes hun måske?

> HVAD fantasierne indeholder....

Det vil vel helt naturligt være næste spørgsmål.

--
MVH Per

Samsara

"stig" <sp...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan tænker jeres koner/kærester eller jer piger.
>
> Mvh.. Stig

Seksueller fantasier ? Ja, da.

Jeg har heldigvis været ret god til at fortælle mine partnere om
mine små fantasier og de fleste er da også afprøvet ;o)

Men jeg ligger altså ikke og fantaserer om alt muligt, når jeg
dyrker sex - så er det nuet der tæller.

Venligst
Samsara

PerX ...

In article <ckqpai$2i83$2...@news.cybercity.dk>, sab...@mandezonen.dk
says...

> hvad grund er der til at lyve om hvorvidt man har seksuelle fantasier??

Det kan kun personen selv svare på.

stig

Hej alle
Tak for jeres svar.
Mit indlæg skulle nu ikke udlægges som mere end
det er.
Altså min kone hun er sgu 110% go nok.
Men det undrer mig at to forskellige mennesker kan
tænde så forskelligt og alligevel have et godt sexliv.
Jeg tænder meget på fantasier og min kone har ingen.
Og så er det jo at jeg ikke har fantasi :-) til at forestille mig
at andre har det anderledes end jeg.
Men så bruger vi heldigvis mine fantasier, der er jo lidt at
tage af.
Og Sabina, jeg syntes da ikke der er noget forkert i at diskutere
sexualitet med jer. Hvem skulle jeg ellers gøre det med?
Min kone har jo ikke brug for den slags og jeg syntes at det er spændende.
Hun føler sig da på ingen måde røvrendt, men gider bare ikke
bruge energi på den slags spørgsmål.
Når man er liderlig boller man og når man er træt sover man.
Jeg respekterer hende fuldt ud for hendes holdninger og misunder
hende lidt.
Hun har fred og jeg kan køre rundt i flere dage med fantasier i hovedet.
Meeen, jeg kan da også sige at mine fantasier har har været med til at
udvikle
vores sexliv gennem de sidste mange år. Havde det ikke været for dem havde
vi
nok stået betydeligt mere stille.
Men jeg undrer mig stadig over forskellen på mand og kvinde. Eller måske
mere på
forskellen mellem mennesker.
Alle mænd er jo heller ikke nogle liderlige grisebasser, selv om det er
tæt på ;-)

Hilsen fra stig

Sabina Hertzum

stig wrote:

> [...]
> spændende. Hun føler sig da på ingen måde røvrendt, men gider bare
> ikke bruge energi på den slags spørgsmål.

Nu var det slet ikke sådan ment.... men mere som et tankestrejf....
min tanke var egentlig, "her sidder en mand og siger reelt han ikke tror
hans kone over en dørtærskel fordi han ikke har fantasi til at forestille
sig at andre mennesker ikke fungerer på samme måde som ham".... og så undrer
det mig at du tilsyneladende ikke bare kunne tage din kones ord for gode
varer, men måtte have bekræftelse fra en flok fremmede der gemmer sig bag en
skærm et eller andet ubestemmeligt sted i verden ;)

at du har lyst til at snakke om det var sådan set ikke mit issue, det var
mere det at det virkede som om at du ikke kunne/ville acceptere din kones
ord for at det forholdt sig som hun sagde, og derfor ville have andre til at
bekræfte enten dig eller hende i hvad der var mest sandt.... det var såmænd
bare det der undrede mig.....
for min skyld er du mere end velkommen til at debattere seksualitet
herinde*G* jeg har selv gjort det i adskillige år efterhånden.....

--
Knus, Sabina

DB

> [...]

> forhold til sex.og mig der fjumser lidt rundt..
> Hvordan tænker jeres koner/kærester eller jer piger.

Kan selvsagt kun fortælle hvordan jeg selv har det med fantasier, om det er
generelt for kvinder ved jeg ikke... Men mine fantasier er handlingsforløb
som ofte udspiller sig i mit hovede, ind imellem bliver de skevet ned og
sendt til min kæreste (når jeg har en), ikke fordi alle nødvendigvis skal
udleves, men mere fordi det tænder mig at vide han læser det *G* Så jo jeg
har fantasier, men hvor meget er forskelligt fra tid til anden, i perioder
kan det f.eks. bare være tanken om en isoleret handling og det kan man vel
nærmest ikke kalde en fantasi??

Knus
DB