At se sin kone med en anden

The man

Hej alle

Jeg vil gerne bytte erfaringer med andre mænd/par om emnet: "En ekstra
fyr/fyre i sengen".

Min kone og jeg har i lang tid fantaseret om emnet - og for en uge siden
gjorde vi det så! Vi fandt en sød fyr på vores egen alder (midt i 30'erne)
via Scor.

For at gøre en lang historie kort: Vi endte hjemme hos os hvor min kone og
han begyndte at kysse og nusse i sofaen. Det udartede til at hun slikkede
ham i sofaen inden vi endte i sengen.

Jeg nød hvert et øjeblik af det og var voldsomt pirret af at se hende give
sig hen til en anden. Det bedste var næsten, når det bare var de to - og jeg
så på. Hun var meget tændt, kyssede dybt og længe og så videre.

Vi skal mødes igen om få dage - og glæder os alle tre. Og min kone og jeg
fantaserer allerede om flere ting, bl.a. decideret gang-bang af hende, en
elsker til hende uden min deltagelse osv.

Har nogen af jer erfaringer, vi bør kende?

Mange hilsener
Nysgerrigt par

Maddog

For mig lyder det som om du imellem linierne er ked af det. Jeg vil da ikke
afvise tanke om andet end tosomhed men lige frem at min kone skulle få en
elsker, nej det kunne jeg ikke leve med. Jeg elsker hende og kunne ikke
engang tænke den tanke.

Er du ikke mand nok for hende ???? når hun vil have en anden????eller tænder
du virkelig på tanken??????.

niles
"The man" <js...@jjs.cc> skrev i en meddelelse

Lars P. Fischer

"Maddog" <n...@privat.dk> writes:

> For mig lyder det som om du imellem linierne er ked af det.

Tror du ikke bare, du overfører dine egne følelser på situationen?

> men lige frem at min kone skulle få en elsker, nej det kunne jeg
> ikke leve med.

Nå. Folk er forskellige.

> Jeg elsker hende og kunne ikke engang tænke den tanke.

Nå.

> Er du ikke mand nok for hende ???? når hun vil have en anden????

Gider du lige? At ha' andre seksuelle interesser end dig handler
altså ikke om "ikke at være mand nok" eller tilsvarende pladder. Det
er faktisk meningen, at vi alle sammen skal kunne være her.

/Lars
--
Those who do understand VMS are condemned to reinvent it, poorly.

FreYa

On Fri, 13 Oct 2000 23:03:18 +0200, "Maddog" <n...@privat.dk> wrote:

>For mig lyder det som om du imellem linierne er ked af det.

Nå?! Det ser jeg da ingen steder....

>elsker, nej det kunne jeg ikke leve med. Jeg elsker hende og kunne ikke
>engang tænke den tanke.

Fint for dig, men det har ikke noget at gøre med om du elsker hende
eller ej.

>Er du ikke mand nok for hende ???? når hun vil have en anden????eller tænder
>du virkelig på tanken??????.

Ja, det skriver han jo at han gør. At du ikke kan forstå det er
tydeligt og måske forståeligt, men, surprise: der findes masser af
mennesker med den slags lyster.
--
FreYa

Henning

"Maddog" <n...@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> afvise tanke om andet end tosomhed men lige frem at min kone skulle få en

> elsker, nej det kunne jeg ikke leve med. Jeg elsker hende og kunne ikke

Jeg synes ikke det lyder som om han er ked af det, at du ikke kunne
tænke dig at være sammen med en anden mand om at dække din
kones behov, er jo dit/ (jeres?) valg

> Er du ikke mand nok for hende ???? når hun vil have en anden????eller
tænder
> du virkelig på tanken??????.

Du virker nu lidt uerfaren, eller snarere uvidende om
menneskers seksuelle lyster og behov, det ku være man
skulle fortælle dig et par ting om menneskers seksualitet.

Vi er ikke af natur monogame, det er vi af kulturelle grunde,
fordi vi finder DET mest praktisk!

Jeg personligt tænder ikke på at se en anden mand have sex
med min kone, eller min ex for den sags skyld, så det er ikke
noget jeg ville være med til, hvis det var min koners ønske,
Men jeg ville være med til trekanter med mig og 2 piger,
eller, konebytning, som det kaldtes i slutningen af 60èrne
og begyndelsen af 70èrne, det er ikke noget min kone er
interesseret i, så vi vælger at leve i parforholds-monogami,
det har jeg det fint med, havde jeg ikke det, levede vi nok
ikke sammen på 22 år, og jeg er 100% monogam i mit nu-
værende forhold.

Hvad der er rigtigt for den enkelte, er ikke noget andre
skal sætte sig til doms over.

MVH
Henning

Ps. vil du (og andre) lige tænke over det med klippe
og citat teknikken?
Klip det væk der ikke svares direkte på og svar under
det der citeres :-)

Henning

"FreYa" <nos...@all.plz> skrev i en meddelelse

> Fint for dig, men det har ikke noget at gøre med om du elsker hende
> eller ej.

Vi må håbe de som ikke forstår det, på et eller andet tidspunkt
opdager det, så de undgår en masse fordoms_kvababbelse :-))

> Ja, det skriver han jo at han gør. At du ikke kan forstå det er
> tydeligt og måske forståeligt, men, surprise: der findes masser af
> mennesker med den slags lyster.

Har jeg fortalt om livet med min ex? ellers gør jeg det gerne *GGG*
> --
> FreYa

Henning, med mindernes Julelys_glimt i øjet :-))

Maddog

Dette er vel et forum hvor vi skriver hvad vi mener og tænker.
Hvad jeg skrev er hvad jeg tænkte, og the man har ikke svaret. Jeg vil
vældig gerne deltage i jeres debatter og synes de er fine.
Jeg føler også at min tone var god.
Niles

Trine Stubbe Teglbjaerg

On Sun, 15 Oct 2000 11:16:45 +0200, "Maddog" <n...@privat.dk> wrote:

>Dette er vel et forum hvor vi skriver hvad vi mener og tænker.

Ja :o)

>Hvad jeg skrev er hvad jeg tænkte, og the man har ikke svaret. Jeg vil
>vældig gerne deltage i jeres debatter og synes de er fine.
>Jeg føler også at min tone var god.

!! og ???? Er ikke så god tone på Usenet :o) Mest vist fordi
det er lidt irreterende at se på - og lidt i samme stil som at skrive
indlæg med store bogstaver (Det tangerer alt i alt at man råber :o)
Men du tror alså at det at invitere en anden mand med i sengen
har noget at gøre med at man ikke er mand nok til at klare sin kone?
Jeg tror ikke helt det hænger sådan sammen. Jeg tror (Jeg ved :o) at
det hænger mere sammen med en udbygning af vores sexliv. Han kan
sagtens klare mig alene og jeg har det fedt når vi er sammen. Men jeg
har alså en fantasi om to mænd om mig og det er en af de fantasier jeg
godt kunne tænke mig at udleve.
Ikke fordi min kæreste ikke er mand nok - men fordi jeg kunne
tænke mig at prøve at blive hel opslugt af hænder og munde og kroppe.
Det er ikke meningen at det skal være noget vi gør fast en gang om
ugen - det vil være et krydderi på vores sexliv. At jeg så nok ikke
ville gøre som TheMan har gjort og finde en på nettet er en anden sag
- jeg foretrækker at kende den jeg i så fald ville skulle give mig hen
til. :o)
--
- Trine
sn...@nospam.dk

Hanne L

The man <js...@jjs.cc> skrev i en news:8s711k$is9$1...@news.inet.tele.dk...
> Hej alle
Hej nysgerrige par :-)

> Jeg vil gerne bytte erfaringer med andre mænd/par om emnet: "En ekstra
> fyr/fyre i sengen".

Det er et "emne" *S* min kæreste og jeg har snakket meget om gennem det
sidste år og er blevet mere og mere tændte på.

> Min kone og jeg har i lang tid fantaseret om emnet - og for en uge siden
> gjorde vi det så! Vi fandt en sød fyr på vores egen alder (midt i 30'erne)
> via Scor.

Vi har også haft annonce derinde og har mødt et par stykker, som vi
desværre ikke havde lyst til at være sammen med. Vi er enige om, at vi
begge skal kunne godkende vedkommende. Ingen af os ønsker en dårlig
oplevelse.

> For at gøre en lang historie kort: Vi endte hjemme hos os hvor min kone og
> han begyndte at kysse og nusse i sofaen. Det udartede til at hun slikkede
> ham i sofaen inden vi endte i sengen.

En af min og kærestens fantasier.

> [...]

> elsker til hende uden min deltagelse osv.

> Har nogen af jer erfaringer, vi bør kende?

Jeg vil, på baggrund af nogle af de andre svar til jer, godt starte med at
sige, at man godt kan elske hinanden og have lyst til, at flere deltager
i ens sexliv alligevel.
At det faktisk kan være GRUNDEN til, at man har lyst og ikke mindst tør.
At en grundlæggende dyb kærlighed og tillid er det bedste udgangspunkt
for at gøre det.
At det ikke har noget at gøre med, at du ikke er mand nok for hende.
Eller at du er ligeglad med, hvem der boller med hende.

Jeg og min kæreste elsker hinanden og har et seksualliv, der er bedre
end noget, nogen af os har oplevet tidligere.

Men derfor har vi selvfølgelig alligevel begge to fantasier, der går
udover dette. Vi fortæller disse fantasier til hinanden, både i og udenfor
sengen.
Fantasierne alene har givet en ekstra dimension til vores sexliv i form af
de forestillinger, den andens fantasier har givet, og en øget ophidselse,
der jo kun fremmer lysten *S*. Samtidig har ophidselsen, kroppens
umiddelbare reaktion, været et meget godt pejlemærke for os til at mærke,
at lysten til at realisere det er reel.

Ud af fantasierne er lysten til at realisere disse så vokset frem hos os
begge.
Hans lyst til at se mig slikke en anden mand og blive taget af ham.
Hans lyst til, at jeg betjener ham, mens jeg bliver taget af den anden osv.

Og min lyst til at blive kælet for af en anden foran min kæreste.
Blive kælet for af to mænd på een gang.
Skulle tage ham i munden, mens kæresten ser på og ikke mindst at blive
bollet af dem begge to på een gang.

Vi har også snakket om, at een ekstra mand måske ikke er nok, måske
skal der to til *S*. Eller flere?

Ligesom vi osse har lyst til at prøve at have en pige med i seng. En pige,
som vi begge kunne kæle med og tage på hver vores måde.
Jeg kan ikke holde ud at tænke på, hvis min kæreste er sammen med en
anden kvinde alene, men sammen med mig ville det være meget
ophidsende at se ham tage hende, mens jeg kælede for hende.

Vi har mødt en mand, vi klingede godt sammen med. Han havde meget
lyst til at være sammen med os, men turde ikke pga min kærestes sygdom
(han har jo AIDS, som de fleste herinde ved). Det er forøvrigt ingen
hindring
for de fleste, vi har chattet/ snakket med. Og det fortæller vi dem, før der
bliver lavet mere alvorlige aftaler.
Denne mand gik med os hjem alligevel. Vi snakkede, drak kaffe, og min
kæreste begyndte at forføre mig. Han ved jo præcis, hvordan han får tændt
mig *S*. Og det endte med, at vi elskede med hinanden, mens den anden så
på, først i sofaen så inde i sengen.

Det var en meget grænseoverskridende oplevelse for os alle tre, men meget,
meget dejligt. (Vi har senere mailet med den anden om det.)
Og det har betydet, at lysten til at gøre det med en, der deltager på lige
fod,
kun er blevet større.

Så vi er ude at lede, både sammen og hver for sig. Nettet er ikke dårligt
til det,
da det kan være svært at møde nogen andre steder. Vi har jo lov til at
sortere.
Og der er mange, der gerne vil.

Jeg har da osse fået lov til at finde en at være alene sammen med, men det
har
jeg ikke så meget lyst til. I min alder har man jo prøvet det så mange gange
før.
Jeg vil opleve det sammen med min kæreste.

Vi har en anden fantasi, som vi har været meget tættere på at realisere.
Nemlig
fantasien om en mand, der er til os begge, fordi min kæreste er bifil. Men
den
vil jeg tage op i en anden tråd, da den har så mange andre aspekter i sig,
såsom
skyld og skam.

> Mange hilsener
> Nysgerrigt par

Kærlig hilsen
Hanne L

"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Maddog

"Hanne L" <maa...@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
Det som her skriver lyder spændende jeg tolker the mans indlæg som yderst
grænseoverskridene og jeg læste det som om at det var konen som var den
bærende kraft.
Tråden her har da fået mig til til tænke og det som du skriver kommer vel
tættest på hvad jeg kunne tænke mig. Vi har ikke diskuteret emnet i vores
hus men nu må vi se. Jeg kunne ikke leve med at min kone havde en elsker så
ville jeg gå i stykker.

Til Trine
Har du så også en eller flere elskere eller udlever du altid fantasierne med
din mand med (flere). Håber det er et OK spørgsmål.

Niles

FreYa

Hej Henning

> Har jeg fortalt om livet med min ex? ellers gør jeg det gerne *GGG*

Ak ja, den ex *G*, hende er der materiale nok i til mange føljeton'er...
--
FreYa

Trine Stubbe Teglbjaerg

On Sun, 15 Oct 2000 17:12:20 +0200, "Maddog" <n...@privat.dk> wrote:

Hej Maddog :)

>Har du så også en eller flere elskere eller udlever du altid fantasierne med
>din mand med (flere). Håber det er et OK spørgsmål.

Det er et glimrende spørgsmål :o) Jeg har engang for længe
siden prøvet med min daværende kæreste og en fælles bekendt. Det gik
ikke ret godt - det gik op i grineri og hvad ved jeg og blev ikke til
ret meget.
Ellers er det sådan at min forlovede og jeg har snakket om at
bringe en anden fyr med i sengen. Det skal være med min kæreste -
ellers er jeg slet ikke interesseret - og godt det samme for han ville
ikke tillade andet :o) Men det er stadig kun på et
diskussionsemnenvaeu - for vi er stadig ikke blevet klar over hvad det
vil gøre med os og vores forhold. Om det er en så god ide som det
umiddelbart lyder. Om han kan forlige sig med at dele mig med en anden
mand - og om han kan forlige sig med tanken om en anden nøgen mand i
en sexuel situation - han er ganske homofob skal jeg nemlig sige :o)
I øvrigt så skal vi jo osse være enige. Vi skal finde en der
er tiltrækkende nok til at jeg tænder på ham og samtidig skal min
forlovede jo kunne godkende ham. Som du nok kan høre så er der stadig
temmelig lang vej fra hvor vi er nu og til en udførelse af projektet.
Faktisk er det nemmere at bringe en pige ind i forholdet - men igen -
hun skal være tiltrækkende nok til os begge da vi jo så at sige skal
dele hende. I øvrigt så synes jeg jo nok at piger mangler noget - sårn
rent sexuelt ;o)

Maddog

Tak for svaret.

Vi har herhjemme aftalt at sludre om dette når tiden byder det (2 små
unger). Nok i weekenden hvor vi kan være længe oppe over en dunk eller to.

Henning

> Vi har herhjemme aftalt at sludre om dette når tiden byder det (2 små
> unger). Nok i weekenden hvor vi kan være længe oppe over en dunk eller to.

Det kan lade sig gøre selv med små børn,
ja større med for den sags skyld, det handler
om at planlægge, om barnepige etc. etc.
Min ex og jeg havde 3 børn da vi levede
det liv.

MVH
Henning,

Ps. Vær rar at klippe det væk, der ikke svares direkte på,
og svar under det der citeres :-))

Henning

"Trine Stubbe Teglbjaerg" <sn...@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Hej Trine :-))

> [...]
> hun skal være tiltrækkende nok til os begge da vi jo så at sige skal
> dele hende. I øvrigt så synes jeg jo nok at piger mangler noget - sårn

Jeg deler aldeles ikke din opfattelse af, at piger mangler noget,
sårn rent seksuelt *GGGGG*
Det gjore min bifile ex heller ikke :o))

For os, (min ex og jeg) var det kun, 2 piger og en mand (mig)
eller sammen med et heteroseksuelt par, hvor jeg godt nok,
af og til hjalp den anden mand, med at kærtegne og elske med
hans partner, men vi var aldrig 2 mænd om min ex, måske
fordi min ex for det meste var mere interesseret i den anden
pige end i hendes mand og nok udvalgt de par vi kom sammen
med efter sin interesse i på gældende pige (og hendes respons
på min exès signaler) Så hvad udvælgelgese angår, var det
min ex, der bestemte i sidste ende :-))

MVH
Hennig

Lars P. Fischer

"Maddog" <n...@privat.dk> writes:

> Dette er vel et forum hvor vi skriver hvad vi mener og tænker.

Det er et debatforum, ja. Som i al anden debat er det klogt at vise
respekt for andres liv og meninger, og at undlade at dømme andre. Når
du f.eks. skriver

"Er du ikke mand nok for hende ???? "

så mangler du den respekt. Det er et voldsomt udsagn, som de fleste
umiddelbart vil opfatte som nedladende. Det reagerer folk imod,

Seksualitet er et kompliceret emne, bl.a. fordi vi er så forskellige.
Når man oplever noget man ikke kan forstå, men gerne vil forstå, så er
det en gid ide at spørge til det, på en måde der ikke virker
fordømmende. Pas på med udsagn der lyder som "Det kan ikke være
rigtigt - du er da vist underlig". Denslags udsagn er der ikke ret
mange der bryder sig om.

/Lars
--
On the Internet, everybody will get their 15 megabytes of flame

Lars P. Fischer

"Maddog" <n...@privat.dk> writes:

> jeg læste det som om at det var konen som var den bærende kraft.

Og det er vel OK, hvis det er hendes fantasi eller ønske?

> Jeg kunne ikke leve med at min kone havde en elsker så ville jeg gå
> i stykker.

Fint nok. Så lad være med det. For mig har det ikke den store
interesse; jeg ville ikke ha' noget imod det, lissom jeg ikke har
noget imod at min kone har andre mænd end mig. At kigge på er bare
ikke noget jeg specielt tænder på.

/Lars
--
Writing about music is like dancing about architecture. -- Frank Zappa

Lars P. Fischer

Trine Stubbe Teglbjaerg <sn...@nospam.dk> writes:

> Det skal være med min kæreste - ellers er jeg slet ikke interesseret
> - og godt det samme for han ville ikke tillade andet :o)

Det er nu sjovt, som vi er forskellige. For os er det omvendt. Det
er dejligt og spændende og berigende at have andre partnere, men at
være sammen om det, der har ikke så meget interesse. Måske er det
fordi, det at ha' andre partnere for os er meget mere end sex; for os
handler det lige så meget om kærlighed.

> [...]
> ikke blevet klar over hvad det vil gøre med os og vores forhold. Om
> det er en så god ide som det umiddelbart lyder. Om han kan forlige

Det er noget man skal snakke godt igennem. Prøv at snakke nogen
scenarier: hvad ville vi gøre hvis ...? Det gør det nemmere at
forestille sig, hvordan man ville ha' det med forskellige situationer,
og det gør det derfor nemmere at tackle situationerne følelsesmæssigt,
når de opstår.

> og om han kan forlige sig med tanken om en anden nøgen mand i en
> sexuel situation - han er ganske homofob skal jeg nemlig sige :o)

Ja, det kan *osse* være et problem. Hvis den ene af mændene har det
sådan, kan det nemt gøre det anstrengende for kvinden; hun skal hele
tiden være opmærksom på, at hun giver mændene opmærksomhed, så de ikke
konfronteres med deres egen angst.

/Lars
--
Sex without love is an empty experience, but, as empty
experiences go, it's one of the best. -- Woody Allen

Hanne L

Trine Stubbe Teglbjaerg <sn...@nospam.dk> skrev i en

> On Sun, 15 Oct 2000 17:12:20 +0200, "Maddog" <n...@privat.dk> wrote:

> Hej Maddog :)

Hej Trine

> [...]
> siden prøvet med min daværende kæreste og en fælles bekendt. Det gik
> ikke ret godt - det gik op i grineri og hvad ved jeg og blev ikke til

Det er ellers ret godt at kunne grine sammen i sengen. Og kunne
være en god begyndelse på noget meget fint. Humor er ikke af
vejen i den sammenhæng. Den løser op for fumleriet :-)

> [...]

> bringe en anden fyr med i sengen. Det skal være med min kæreste -

> ellers er jeg slet ikke interesseret - og godt det samme for han ville

Det er forhåbentlig snarere sådan, at fordi han ikke bryder sig om det,
har du lyst til at lade være for jeres forholds skyld?
Du skal vel ikke rette dig efter forbud?

> Men det er stadig kun på et
> diskussionsemnenvaeu - for vi er stadig ikke blevet klar over hvad det
> vil gøre med os og vores forhold. Om det er en så god ide som det
> umiddelbart lyder.

Og DET skal man være helt sikker på, ellers styrer det lige mod en
katastrofe! Hvor den ene eller begge to bliver meget kede af det.

> Om han kan forlige sig med at dele mig med en anden

> mand - og om han kan forlige sig med tanken om en anden nøgen mand i

> en sexuel situation - han er ganske homofob skal jeg nemlig sige :o)

Fy for søren, tænk hvis han kom til at røre ved ham :-)
Men det skal I da tænke over.

> [...]
> forlovede jo kunne godkende ham. Som du nok kan høre så er der stadig
> temmelig lang vej fra hvor vi er nu og til en udførelse af projektet.

Og det skal du slet ikke være ked af! Det er bedre, at det tager
lang tid at komme så langt, end at det bliver en dårlig oplevelse,
I alligevel ikke har været helt enige om.

> [...]
> hun skal være tiltrækkende nok til os begge da vi jo så at sige skal
> dele hende. I øvrigt så synes jeg jo nok at piger mangler noget - sårn

De har så til gengæld noget andet, mænd ikke har :-)

Hanne L

Maddog <n...@privat.dk> skrev i en news:8schds$sc0$1...@news.inet.tele.dk...

> "Hanne L" <maa...@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hej Niles

> Det som her skriver lyder spændende jeg tolker the mans indlæg som yderst

> grænseoverskridene og jeg læste det som om at det var konen som var den
> bærende kraft.

Men den går ikke uden manden :-) Hvis det skal være sammen.

> Tråden her har da fået mig til til tænke og det som du skriver kommer vel
> tættest på hvad jeg kunne tænke mig. Vi har ikke diskuteret emnet i vores
> hus men nu må vi se.

Hvad for noget af det? Jeg synes, jeg skitserer temmelig mange
fantasier, vi gerne vil realisere, så jeg ved ikke, hvad du præcis
tænker på.

Tidspunktet skal være det rigtige, men du kan da stikke en føler
ud hos din kone for at høre, om hun har lyst til noget af det samme
som du.

> Jeg kunne ikke leve med at min kone havde en elsker så
> ville jeg gå i stykker.

Jeg kunne heller ikke leve med, at min mand havde en elskerinde.
Jeg er alt for jaloux på kvinder :-) Mændene er det i orden med :-)

Maddog

"Lars P. Fischer" <fis...@suk.dk> skrev i en meddelelse

> Det er et debatforum, ja. Som i al anden debat er det klogt at vise
> respekt for andres liv og meninger, og at undlade at dømme andre. Når
> du f.eks. skriver
>
> "Er du ikke mand nok for hende ???? "

Når man kaster med sten kan man blive ramt.

Jeg har stor respekt for alle holdninger og sexuelle orienteringer. Jeg
kunne måske også have skrevet mit indlæg og gå uden om det jeg tænkte, da
jeg læste det men nej, det kom og kommer også i fremtiden lige som jeg
fortolker det.
Jeg vil bestræbe mig på ikke at støde nogen, det er jo ikke meningen.

Håber hermed at dette svar er ok.

> [...]
> fordømmende. Pas på med udsagn der lyder som "Det kan ikke være
> rigtigt - du er da vist underlig". Denslags udsagn er der ikke ret

Jeg har forstået hvad du mener, og håber folk læser hele tråden og ser at
jeg ikke har skrevet sådan.

Trine Stubbe Teglbjaerg

On Mon, 16 Oct 2000 19:57:23 +1000, "Henning" <h...@get2net.dk> wrote:

>Jeg deler aldeles ikke din opfattelse af, at piger mangler noget,
>sårn rent seksuelt *GGGGG*

Det gør de fleste mænd vel ikke? ;o)

>Det gjore min bifile ex heller ikke :o))

En ting er at deles om en pige - men jeg er ret sikker på at
jeg ikke er til ren pigesex - alså mig og en anden pige alene.

> [...]
>med efter sin interesse i på gældende pige (og hendes respons
>på min exès signaler) Så hvad udvælgelgese angår, var det

Se jeg er lidt til begge dele :o) Kunne i hvert fald sagtens
tænke mig at prøve og har da osse smagt lidt på begge dele uden at
være kommet hele vejen. Men Mig og en anden pige - helt alene uden min
kæreste....? Niks - der kommer til at mangle noget ..... :o)

Trine Stubbe Teglbjaerg

On 17 Oct 2000 01:32:08 +0200, "Lars P. Fischer" <fis...@suk.dk>
wrote:

> [...]
>være sammen om det, der har ikke så meget interesse. Måske er det
>fordi, det at ha' andre partnere for os er meget mere end sex; for os

*G* For os er det noget rent sexuelt - det handler om *MIN*
nydelse - og om *HANS* nydelse. Det handler om at opleve noget andet -
sammen. Det handler selvfølgelig om at vi giver hinanden den oplevelse
- og mellem os to er det selcfølgelig så en kærlighedshandling :o)

> [...]
>forestille sig, hvordan man ville ha' det med forskellige situationer,
>og det gør det derfor nemmere at tackle situationerne følelsesmæssigt,

Når det gælder om at have en mand med i sengen så ligger
blokeringen mest hos ham. Han skal virkelig vænne sig til tanken om at
han og en anden mand er nøgne i en sexuel situation - uagtet at de
ikke skal være sexuelle sammen ud over sammen med mig ;o)
I øvrigt ville jeg ikke kunne klare tanken om ham med en anden
mand - så så vidt er vi alså enige :o)

> [...]
>sådan, kan det nemt gøre det anstrengende for kvinden; hun skal hele
>tiden være opmærksom på, at hun giver mændene opmærksomhed, så de ikke

Jeg ville nu mene at de skulle koncentrere sig om kvinden -
det ville for mig være mest nærliggende at koncentere mig om den
fælles referanceramme :o)

Trine Stubbe Teglbjaerg

On Tue, 17 Oct 2000 02:21:14 +0200, "Hanne L" <maa...@worldonline.dk>
wrote:

>Det er ellers ret godt at kunne grine sammen i sengen. Og kunne
>være en god begyndelse på noget meget fint. Humor er ikke af
>vejen i den sammenhæng. Den løser op for fumleriet :-)

I det her tilfælde var det lidt for meget af det gode :o) Det
var virkelig kikset - det var heller ikke befordrende for hyggen at
væggene var tynde som papir og naboen var hundenysgerrig ;o)

>Det er forhåbentlig snarere sådan, at fordi han ikke bryder sig om det,
>har du lyst til at lade være for jeres forholds skyld?
>Du skal vel ikke rette dig efter forbud?

Jeg tror på monogami :o) Men i det hele taget - jeg elsker ham
og det er den store grund til at jeg kun er interesseret i en trekant
der indeholder ham som den ene part. Jeg ville ikke være interesseret
i en trekant med 2 fremmede - det er for usikkert. Sex handler for mig
ret meget om tryghed. Ikke forstået sådan at det skal være hjemme
under dynen med gardinerne trukket for og lyset slukket :) Men jeg
skal føle mig tryg sammen med det menneske jeg dyrker sex med. Derfor
er det vigtigt for mig at min kæreste er med i det - det vil give mig
den tryghed der skal til for at det vil kunne fungere for min part. Og
det er osse vigtigt at give min partner den oplevelse at
(Forhåbentligt - det er i hvert fald "målet") give mig en oplevelse
for livet.

>Og DET skal man være helt sikker på, ellers styrer det lige mod en
>katastrofe! Hvor den ene eller begge to bliver meget kede af det.

Netop :o) Vi har prøvet os frem med en pige - og opdagede
vigtigheden af at give hinanden opmærksomhed - selv om hun jo var "ny
og spændende" :o)

>Fy for søren, tænk hvis han kom til at røre ved ham :-)
>Men det skal I da tænke over.

Fy for søren. Jeg er på det punkt lige så homofob - jeg har
ikke noget mod homosexuelle - vi har alle ret til at elske den vi vil
og til at være her. Men jeg er så sart at jeg sætter grænsen med min
kæreste. Jeg indrømmer blankt at jeg ikke kan "konkurrere med en mand"
og derfor er jeg ikke interesseret i at se min kæreste sammen med
anden mand. I en trekant er det alså mig der bliver omdrejningspunktet
- og heldigvis ville hverken han eller jeg ønske det anderledes :o)

>Og det skal du slet ikke være ked af! Det er bedre, at det tager
>lang tid at komme så langt, end at det bliver en dårlig oplevelse,
>I alligevel ikke har været helt enige om.

Det største problem er vist faktisk at finde en vi kan blive
enige om :o) Resten har vi sådan indbyrdes pænt fat på :o)

>De har så til gengæld noget andet, mænd ikke har :-)

Så er det et spørgsmål om man helst vil ha det som kvinder har
- eller det som mænd har ;o)

Henning

> [...]
> være kommet hele vejen. Men Mig og en anden pige - helt alene uden min
> kæreste....? Niks - der kommer til at mangle noget ..... :o)

Jeg forstår dig der hen, at ideen og fantasien om 3 i sengen, er "bedre"
end virkeligheden? :-)

At du ikke føler et stærkt behov for alt det seksuelle 2 piger kan
opleve sammen gennem intim kropskontakt, kys og kærtegn, der
fører til ekstatiske orgasmer etc., etc.

Jeg har af og til snakket med "rent" lesbiske piger om deres
seksualitet, som du er inde på, så kan også lesbiske piger føle,
at der mangler altså en varm levende udvækst, der kan fylde
"tomrummet" ud mellem deres ben ( jeg har ofte oplevet, at
piger efter lang tids petting, får orgasme, lige i det øjeblik,
hvor jeg føre mit lem ind, denne udspilende fornemmelse
pigen mærker når det sker, siger i de tilfælde bare BANG!)

MVH
Henning

Henning

> [...]
> sammen. Det handler selvfølgelig om at vi giver hinanden den oplevelse
> - og mellem os to er det selcfølgelig så en kærlighedshandling :o)

Jeps det er godt beskrevet hvad det handler om, en udvidelse
af de seksuelle oplevelser et par kan have sammen :-))

> [...]
> ikke skal være sexuelle sammen ud over sammen med mig ;o)
> I øvrigt ville jeg ikke kunne klare tanken om ham med en anden

Hvis jeg skulle have delt min ex med en anden mand, ville jeg
nej ikke blive jaloux, men føle mig mere eller mindre uden for,
for jeg kan altså ikke bruge en anden mand til noget i seksuelle
sammenhænge, hvis det aligevel skullet været praktiseret den
gang, så skulle det være som pornofilmenes gang-bang,
hvor pigen jo er den der sørger for at begge mænd, får hvad
de har behov for, hvilket ligger langt uden for hvad du?/ de
fleste kvinder forestiller sig, når de tænker på to elskere
samtidig :-))
Der er jo kvinder, der fantasere om bare at blive "taget" af
2 mænd, lige på og hårdt, men det er ikke det du "drømmer" om

> Jeg ville nu mene at de skulle koncentrere sig om kvinden -
> det ville for mig være mest nærliggende at koncentere mig om den
> fælles referanceramme :o)

Tager jeg alligevel fejl? :-)) Kan du koncentrere dig om at
give begge mænd, det de har brug for? I 90% af tilfældene,
tror jeg at mænd forestiller sig 1F-2M som fremstillet i
pornofilmenes gang-bang cener, og det er vist ikke lige det
der tegner sig for dit indre øje, når du tænker på at være
sammen med 2 mænd? :-))

MVH
Henning

Trine Stubbe Teglbjaerg

On Thu, 19 Oct 2000 11:10:59 +0200, "Henning" <h...@get2net.dk> wrote:

>Jeg forstår dig der hen, at ideen og fantasien om 3 i sengen, er "bedre"
>end virkeligheden? :-)

Det er forkert :o) Fantasien er god - men jeg ville virkelig
godt opleve to mænd i sengen.

>At du ikke føler et stærkt behov for alt det seksuelle 2 piger kan
>opleve sammen gennem intim kropskontakt, kys og kærtegn, der
>fører til ekstatiske orgasmer etc., etc.

Læs lige hvad jeg skriver :o) Jeg gider ikke mig og en anden
pige - kun os to! Min kæreste skal ikke bare være til stede - han skal
være med. Ren pigesex er ikke min stil - heller ikke rent visuelt :o)
Men det er frækt at deles om et lem med en anden pige ;o)

> [...]
>hvor jeg føre mit lem ind, denne udspilende fornemmelse
>pigen mærker når det sker, siger i de tilfælde bare BANG!)

Forskellen er bare at jeg ikke er lesbisk - faktisk ikke
engang bisexuel men nærmere nysgerrig. Når jeg siger bisexuel så taler
jeg om at man bliver forelsket i begge køn og er parat til at bo
sammen med dem og stifte familie osv. Og Bicurious er så når man godt
kan dyrke sex med begge køn - i min terminologi alså :o)

Trine Stubbe Teglbjaerg

On Thu, 19 Oct 2000 11:36:09 +0200, "Henning" <h...@get2net.dk> wrote:

> [...]
>Der er jo kvinder, der fantasere om bare at blive "taget" af
>2 mænd, lige på og hårdt, men det er ikke det du "drømmer" om

Jeg tænker på min kæreste * 2 så at sige. Det vil sige - at
jeg skal nusses og kysses og kæles for inden vi går over til det med
sex - som forresten gerne må være lige-på-og-hårdt :o)

> [...]
>pornofilmenes gang-bang cener, og det er vist ikke lige det
>der tegner sig for dit indre øje, når du tænker på at være

Det er slet ikke mig der skal give en hel masse! De skal give
mig - og så skal jeg så når det passer sig ind give lidt igen. Vi
snakker slet ikke om gangbang ala pornofilm ;o) Og hvis vedkommende
der eventuelt bliver bragt ind i det ser gangbang scener for sig og
ikke forstår at det ikke er det jeg i hvert fald er ude efter - så må
vedkommende pænt pakke sammen og ta hjem :o)

Henning

> Jeg tænker på min kæreste * 2 så at sige. Det vil sige - at
> jeg skal nusses og kysses og kæles for inden vi går over til det med
> sex - som forresten gerne må være lige-på-og-hårdt :o)

Det lyder som du har fod på hvad du vil, og din kæreste er med på
det der skal ske og hvordan *s*

> ikke forstår at det ikke er det jeg i hvert fald er ude efter - så må
> vedkommende pænt pakke sammen og ta hjem :o)

Sådan Trine *GGG*

MVH
Henning

Trine Stubbe Teglbjaerg

On Fri, 20 Oct 2000 16:01:48 +0200, "Henning" <h...@get2net.dk> wrote:

>Det lyder som du har fod på hvad du vil, og din kæreste er med på
>det der skal ske og hvordan *s*

Alså se det er jo ikke den svære part det med at vide hvad jeg
vil ha ;o) Det svære er jo at vide hvad *HAN* vil ha - ham min kæreste
:o) Men i øvrigt så vil jeg ikke påstå at min kæreste er 100% med
endnu - men han kan godt li tanken fordi han gerne vil se mig omgivet
af hænder og munde og pikke og se hvad jeg vil gøre ved det :o)

>Sådan Trine *GGG*

Jeg er så vidt muligt færdig med at lade mig presse til alt
muligt! :o)

Chokmah

On Fri, 13 Oct 2000 14:59:54 +0200, "The man" <js...@jjs.cc> wrote:

>Hej alle
Øhh hæj

> [...]

>gjorde vi det så! Vi fandt en sød fyr på vores egen alder (midt i 30'erne)

jamen er det ikke en noget uafklaret måde at ha det på ?

>For at gøre en lang historie kort: Vi endte hjemme hos os hvor min kone og
>han begyndte at kysse og nusse i sofaen. Det udartede til at hun slikkede
>ham i sofaen inden vi endte i sengen.

det lyder jo som drejebogen til en porno film ...

>Jeg nød hvert et øjeblik af det og var voldsomt pirret af at se hende give
>sig hen til en anden. Det bedste var næsten, når det bare var de to - og jeg
>så på. Hun var meget tændt, kyssede dybt og længe og så videre.

du godeste

>Vi skal mødes igen om få dage - og glæder os alle tre. Og min kone og jeg
>fantaserer allerede om flere ting, bl.a. decideret gang-bang af hende, en
>elsker til hende uden min deltagelse osv.

jamen dte er da yndigt

>Har nogen af jer erfaringer, vi bør kende?

ja jeg for mit vedkomene lånte en kærste ud for 12½ år siden sylfide
på 14 , strålene ide i mens jeg var fuld så hende efter eget valg
arldrig igen - de rbliver altid kastet en skygge efter den slags
MvH
Bo

Hanne L

> I det her tilfælde var det lidt for meget af det gode :o) Det

> var virkelig kikset - det var heller ikke befordrende for hyggen at
> væggene var tynde som papir og naboen var hundenysgerrig ;o)

Det kan ellers give et ekstra kick, når man ved, nogen kan høre en *S*

> [...]

> det er osse vigtigt at give min partner den oplevelse at
> (Forhåbentligt - det er i hvert fald "målet") give mig en oplevelse

Jeg kan godt forestille mig en trekant, hvor min kæreste kigger på,
og det kan han også. Men jeg foretrækker klart, at han er tilstede.
Fordi jeg godt kan have sex uden følelser, jeg gider bare ikke. Så
de følelser skal være repræsenteret ved min kærestes tilstedeværelse,
for jeg er ikke interesseret i andre mænd følelsesmæssigt, der er jeg
alt for glad for min kæreste. Men seksuelt er det en helt anden sag.
Der har jeg masser af lyst til at prøve alt muligt *S*

> Netop :o) Vi har prøvet os frem med en pige - og opdagede

> vigtigheden af at give hinanden opmærksomhed - selv om hun jo var "ny
> og spændende" :o)

Jeg har ikke prøvet, men forestiller mig, at det vil veksle hele tiden, hvor
opmæksomheden ligger. Det skal man bare være forberedt på.

> [...]

> anden mand. I en trekant er det alså mig der bliver omdrejningspunktet
> - og heldigvis ville hverken han eller jeg ønske det anderledes :o)

Men det behøver ikke være konkurrence. Sådan opfatter jeg det
slet ikke. Det er tre mennesker, der har fornøjelse og glæde af hinanden
uden at skulle bevise noget med, at de kan tage nogen fra nogen.
En mand kan jo aldrig konkurrere med mig, ligesom jeg aldrig kan give
min mand det, han får fra en mand. Men derfor bliver jeg da ikke bange
for at miste ham til en mand.

> Det største problem er vist faktisk at finde en vi kan blive

> enige om :o) Resten har vi sådan indbyrdes pænt fat på :o)

Ja, det er jo det *S*. Hvordan gør I?
Hos os er det nok mig, der er den mest sarte, lægger mest vægt
på, at der er megen sympati. Så det er ved at være sådan, at det
er mig, der først møder den anden mand, fordi det er en bifil mand,
vi vil have med i seng. Synes jeg, han er ok, snakker vi med ham
sammen.

> Så er det et spørgsmål om man helst vil ha det som kvinder har

> - eller det som mænd har ;o)

Eller begge dele på skift *S*

Hanne L

> [...]

> endnu - men han kan godt li tanken fordi han gerne vil se mig omgivet
> af hænder og munde og pikke og se hvad jeg vil gøre ved det :o)

Det lyder jo ligesom min kæreste *S*. Og jeg har ikke mindre lyst til
at befinde mig i en situation, hvor der er så mange tilbud, at jeg knapt
kan vælge *SF*

> Jeg er så vidt muligt færdig med at lade mig presse til alt
> muligt! :o)

Man skal aldrig lade sig presse til noget som helst! Det kommer der
intet godt ud af!

Trine Stubbe Teglbjaerg

On Sat, 21 Oct 2000 03:46:53 +0200, "Hanne L" <maa...@worldonline.dk>
wrote:

Hej Hanne :o)

(Jeg er en værre sjusker til at huske at sige hej! :o)

>Det lyder jo ligesom min kæreste *S*. Og jeg har ikke mindre lyst til
>at befinde mig i en situation, hvor der er så mange tilbud, at jeg knapt
>kan vælge *SF*

Nu har jeg sat en form for grænse med 2 fyre for jeg tror sgu
ærlig talt ikke at jeg kan overkomme mere end 2 mænd i sengen ;o)
Så blir jeg slidt op!

>Man skal aldrig lade sig presse til noget som helst! Det kommer der
>intet godt ud af!

Se det har jeg efterhånden lært :o)

Trine Stubbe Teglbjaerg

On Sat, 21 Oct 2000 03:44:56 +0200, "Hanne L" <maa...@worldonline.dk>
wrote:

>Det kan ellers give et ekstra kick, når man ved, nogen kan høre en *S*

Jeg kunne have haft mest lyst til at losse mine naboer noget
så eftertrykkeligt i r****. De husregler vi havde gjaldt mest for mig
fx. Og så var det evigt og altid et problem at *jeg* ikke var stille
nok - mens det ikke var et problem at min nabos nabo på den anden side
larmede på alle tider af døgnet stort set....Hun klagede fx. over at
min daværende kæreste *Vinke til Martin* og jeg dyrkede sex den ene
aften - for den var alså over 10 og hun skulle tidligt op....Ikke
noget med at spørge høfligt - hun var ved at sparke døren ind og råbte
om vi for fanden ikke ku få noget ro for hun skulle tidligt op! *Suk*

> [...]
>alt for glad for min kæreste. Men seksuelt er det en helt anden sag.
>Der har jeg masser af lyst til at prøve alt muligt *S*

De eneste følelser jeg vil have indblandet i sådan noget er
trygheden - og så kærligheden fra min kæreste. Jeg tror ikke at jeg
kan gå ud og ha sex med en anden og så komme hjem til min kæreste og
være sammen med ham stadig. Og jeg tror heller ikke at jeg ville kunne
acceptere sådan uden videre at han var ude og ha sex med en anden -
selv om det nok ville forekomme min nemmere :o)

>Jeg har ikke prøvet, men forestiller mig, at det vil veksle hele tiden, hvor
>opmæksomheden ligger. Det skal man bare være forberedt på.

Min kæreste havde desværre fået den opfattelse at jeg jo var
der hele tiden så hun kunne godt få en masse opmærksomhed. Han
opdagede at det var den forkerte vej rundt ;o)

>Men det behøver ikke være konkurrence. Sådan opfatter jeg det
>slet ikke. Det er tre mennesker, der har fornøjelse og glæde af hinanden
>uden at skulle bevise noget med, at de kan tage nogen fra nogen.

Det behøver ikke at være en konkurrence - men .... jeg kan
ikke konkurrere med en mand rent sexuelt. I øvrigt er jeg en
stramtandet kost - jeg vil ikke se min kæreste med en anden mand! Det
kan jeg ikke kapere i mit hovede.

>En mand kan jo aldrig konkurrere med mig, ligesom jeg aldrig kan give
>min mand det, han får fra en mand. Men derfor bliver jeg da ikke bange
>for at miste ham til en mand.

Jeg er ikke som sådan bange for at miste ham - men - jeg har
ikke lyst til at overveje hvad han har lavet med en anden mand. Godt
nok synes jeg det er helt okaj med mænd der er til mænd. Det skal de
have lov til - men jeg kan som sagt ikke kapere i mit hovede hvis min
kæreste skulle være homosexuel. (Hvad han næsten stensikkert ikke er
:o)

> [...]
>er mig, der først møder den anden mand, fordi det er en bifil mand,
>vi vil have med i seng. Synes jeg, han er ok, snakker vi med ham

Alså - i tidernes morgen var det faktisk en løs aftale lavet
over IRC....og så besluttede vi at nu skulle det alså være...basta.
Det gik som sagt ikke helvedes godt. Og sidst - med en pige - var det
noget vi kom til at snakke om - og så tog det ene det andet osv.....Se
sådan kan jeg godt li det sker :o)

>Eller begge dele på skift *S*

Nåeh ja :o)

Hanne L

> On Sat, 21 Oct 2000 03:46:53 +0200, "Hanne L" <maa...@worldonline.dk>
> wrote:

> Hej Hanne :o)
Hej Trine :-)

> (Jeg er en værre sjusker til at huske at sige hej! :o)

Jeg tror nok, det er Peder, der mener, man skal lade være,
fordi man jo kan se, hvem der skriver indlæggene, men jeg
synes nu, det er hyggeligt *S*

> Nu har jeg sat en form for grænse med 2 fyre for jeg tror sgu

> ærlig talt ikke at jeg kan overkomme mere end 2 mænd i sengen ;o)
> Så blir jeg slidt op!

Jeg har jo ikke prøvet det endnu, selvom vi nu er MEGET tæt på.
Slidt op? Det skal komme an på en prøve hos mig i hvert fald *SF*

> Se det har jeg efterhånden lært :o)

Og det er en meget god ting! *SSS*

Hanne L

> [...]

> noget med at spørge høfligt - hun var ved at sparke døren ind og råbte
> om vi for fanden ikke ku få noget ro for hun skulle tidligt op! *Suk*

Ren og skær misundelse!

> [...]

> acceptere sådan uden videre at han var ude og ha sex med en anden -
> selv om det nok ville forekomme min nemmere :o)

Jeg kan sagtens følge dig. Efter at have været sammen med en
anden fyr i forgårs (beskrevet i en anden tråd) er min konklusion
jo også, at jeg helst vil være sammen med andre mænd sammen
med min kæreste. Selvom det var en meget dejlig oplevelse *S*

Jeg har jo ikke kunnet have tanken om, at han var sammen med en
anden kvinde, uden at jeg også deltog. Det skrev jeg herinde så sent
som igår. I dag, da jeg chattede med min kæreste, som jo er ude at
rejse, skete der imidlertid det, at han fortalte om 2 unge kvinder, han
havde snakket meget fint med nogle gange (jeg har hørt om dem før).
De var bla meget benovede over, hvor meget han og jeg chattede
med hinanden hver dag (de arbejder der, hvor han har chattet fra
og boet i 2 omgange), hvor megen kærlighed, han nærede for mig.

Vi chattede så om deres udseende, og jeg spurgte, om han ikke
havde haft lyst til at være sammen med en af dem? Det havde
han ikke tænkt nærmere over, sagde han, fordi det var udelukket.
Jeg begyndte at lege med tanken, og han begyndte at se sig lidt
varm på hende, han kunne se sidde ude i solen. Og sagde, jeg
var meget styg *S*. Jeg må indrømme, at jeg pludselig sad og
blev meget ophidset ved tanken om, at han var sammen med
hende. Og sagde, han godt måtte, hvis han fik lyst! Om han har
gjort det, ved jeg ikke endnu, men jeg glæder mig til at chatte
med ham senere og høre, om der er sket noget. Jeg er stadig
meget tændt.

Hvorfor denne pludselige omvæltning? Jeg tror, det er, fordi
hun fra i morgen, hvor han kommer hjem, er meget langt væk
i et andet land. Hun er ikke "farlig" for mig. For han fik ikke
carte blanche til at gøre det med hvem som helst fremover, og
det ved og accepterer han. Men hvem ved, nåske er der blevet
lukket op for noget hos mig pga den oplevelse, jeg havde
forleden, hvor jeg havde hammergod sex, men ikke havde
andre følelser for fyren end det. Fordi jeg har prøvet det for
første gang og kun har mærket, at det forstærker mine følelser
for og min kærlighed til min kæreste.

> Min kæreste havde desværre fået den opfattelse at jeg jo var

> der hele tiden så hun kunne godt få en masse opmærksomhed. Han
> opdagede at det var den forkerte vej rundt ;o)

Kunne du ikke bare have koncentreret dig om dem på skift?
Og nydt det? Du havde jo kæresten for dig selv bagefter .

> [...]

> ikke konkurrere med en mand rent sexuelt. I øvrigt er jeg en
> stramtandet kost - jeg vil ikke se min kæreste med en anden mand! Det

Og sådan har du lov til at have det, uden at du behøver opfatte
dig selv som stramtandet af den grund. Der ligger din grænse
for det bare *S*.

Selvfølgelig kan du ikke konkurrere med en mand, det kan jeg
heller ikke, men føler det heller ikke nødvendigt at konkurrere.

> [...]

> have lov til - men jeg kan som sagt ikke kapere i mit hovede hvis min
> kæreste skulle være homosexuel. (Hvad han næsten stensikkert ikke er

Min kæreste er heller ikke HOMO-seksuel. Jeg bliver sgu snart
nødt til at slå det fast med syvtommersøm! *GGGGGG*
Han er BI-seksuel, og det er altså noget andet. Og har kun
været positivt for os indtil nu.

> [...]

> Det gik som sagt ikke helvedes godt. Og sidst - med en pige - var det
> noget vi kom til at snakke om - og så tog det ene det andet osv.....Se

Okey, det er to måder at gøre det på.
Ham, jeg var sammen med i forgårs, havde jeg chattet med på Ofir
under fyr/fyr et par dage tidligere. Som regel kan jeg bedst lide,
at vi dernæst mailer og evt. udveksler billeder, før vi mødes, men
ham her gik det meget hurtigt med *S*.

Men vi leger også med tanken om en af de klubber, der findes.
Der ser man hinanden med det samme, snakker sammen og så
vil det vise sig, om der er en kontakt, der kan bruges til noget
spændende. Og det kan jo være, vi skal komme der flere gange
og møde den samme flere gange, før vi får lyst til at gå i seng
med ham(eller hende *S*).

> Nåeh ja :o)

Nemlig *SSS*

Deep Blue

"Trine Stubbe Teglbjaerg" <sn...@nospam.dk> wrote:
<SNIP>

> [...]
> acceptere sådan uden videre at han var ude og ha sex med en anden -
> selv om det nok ville forekomme min nemmere :o)

Der forstå jeg dig så udmærket Trine. Det er netop sådan, jeg føler også.
Tror dog slet ikke, jeg kunne acceptere, hvis min kæreste dyrkede sex med en
anden kvinde, og samtidig vide det...nej!! Så forstiller jeg mig bedre
accepten ville være tilstede, hvis det skete i en trekant.

> Min kæreste havde desværre fået den opfattelse at jeg jo var
> der hele tiden så hun kunne godt få en masse opmærksomhed. Han
> opdagede at det var den forkerte vej rundt ;o)

Det er netop denne ups-følelse jeg frygter. Så ville man vel uundgåelig
komme til at føle sig "overset" netop af kæresten.
<SNIP>
--
Tina

Deep Blue

> [...]
> jo også, at jeg helst vil være sammen med andre mænd sammen
> med min kæreste. Selvom det var en meget dejlig oplevelse *S*

Det er netop denne form for samhørighed, jeg taler om i forbindelse med en
trekant. Det er det specielle, der sker mellem mig og partneren i en given
situation. Derfor ville jeg ikke kunne være sammen med en anden uden min
kærestes tilstedeværelse, og jeg kunne slet ikke acceptere at han gjorde
det.

> [...]
> gjort det, ved jeg ikke endnu, men jeg glæder mig til at chatte
> med ham senere og høre, om der er sket noget. Jeg er stadig

Det ville have "slået mig ihjel" at vide. Jeg kan slet ikke blive ophidset
af tanken, da vi, som sagte, ikke har et sådan åbent forhold. Men hvis man
tænder på den slags, kan jeg godt forstå det lyder spændende *SS*.

<SNIP>

> [...]
> under fyr/fyr et par dage tidligere. Som regel kan jeg bedst lide,
> at vi dernæst mailer og evt. udveksler billeder, før vi mødes, men

Undskyld jeg spørger, men er dette noget I har praktiseret længe? Jeg er
ikke engang sikker på, jeg ville turde finde en ekstre pige på den måde,
selv om lysten efterhånden var blevet stor *S*.

> [...]
> spændende. Og det kan jo være, vi skal komme der flere gange
> og møde den samme flere gange, før vi får lyst til at gå i seng

Du har altså ikke være i en sådan klub før? Har faktisk også skænket det en
tanke, men ikke kommet længere. Ved ikke engang hvor der findes sådan nogle
klubber (uskyldige og uvidende lille mig *S*). Fredericia har nogle, tror
jeg (?). Er der nogle af jer, der ved det (festen skulle da holdes i
Fredericia ikke sandt?).

Men hvis du kommer så langt Hanne, må du endelig berette *SF*
--
Tina

Trine Stubbe Teglbjaerg

On Sat, 21 Oct 2000 17:41:06 +0200, "Hanne L" <maa...@worldonline.dk>
wrote:

Hej Hanne :o)

>Jeg har jo ikke prøvet det endnu, selvom vi nu er MEGET tæt på.
>Slidt op? Det skal komme an på en prøve hos mig i hvert fald *SF*

Nu ved jeg jo hvad jeg kan tage med min kæreste....jeg tror 2
fyre vil være mere end rigeligt ;o)

Trine Stubbe Teglbjaerg

On Sat, 21 Oct 2000 18:26:18 +0200, "Hanne L" <maa...@worldonline.dk>
wrote:

Hej Hanne :o)

> [...]
>jo også, at jeg helst vil være sammen med andre mænd sammen
>med min kæreste. Selvom det var en meget dejlig oplevelse *S*

En dejlig oplevelse at dele :o)

>De var bla meget benovede over, hvor meget han og jeg chattede
>med hinanden hver dag (de arbejder der, hvor han har chattet fra
>og boet i 2 omgange), hvor megen kærlighed, han nærede for mig.

Jeg tror det her er et clou til dine senere tanker :o)

> [...]
>gjort det, ved jeg ikke endnu, men jeg glæder mig til at chatte
>med ham senere og høre, om der er sket noget. Jeg er stadig

Sikke nåwed - jeg kan glimrende følge dig Though :o)

> [...]
>andre følelser for fyren end det. Fordi jeg har prøvet det for
>første gang og kun har mærket, at det forstærker mine følelser

Se her er jo endnu flere gode grunde til din "kovending" Det
er jo altid rart at der ikke er flere forpligtelser mellem ham og
hende når det er slut og heller ikke mellem dig og ham du har været
sammen med. :o)

>Kunne du ikke bare have koncentreret dig om dem på skift?
>Og nydt det? Du havde jo kæresten for dig selv bagefter .

Sexuelt jo - men jeg vil ikke rende omkring og kysse og kramme
på en veninde sådan i løbet af dagen ;o) Det er der jeg må sige fra -
det er der jeg ikke kan være med mere når det kommer til sådan noget
pige-pige halløj.

>Og sådan har du lov til at have det, uden at du behøver opfatte
>dig selv som stramtandet af den grund. Der ligger din grænse
>for det bare *S*.

*G* Jeg ville jo gerne være så frisindet - og er det osse -
når det lige gælder alle andre mænd end lige *MIN* mand alså ;o)

>Selvfølgelig kan du ikke konkurrere med en mand, det kan jeg
>heller ikke, men føler det heller ikke nødvendigt at konkurrere.

Jeg har opgivet på forhånd så at sige :o)

>Min kæreste er heller ikke HOMO-seksuel. Jeg bliver sgu snart
>nødt til at slå det fast med syvtommersøm! *GGGGGG*
>Han er BI-seksuel, og det er altså noget andet. Og har kun
>været positivt for os indtil nu.

Heller ikke det ville jeg kunne klare i mit hovede. Jeg kunne
udtrykke det meget klart - men det ville ikke være så pænt ;o)

>Okey, det er to måder at gøre det på.

Bestemt - og jeg ved hvilken en jeg foretrækker :o)

> [...]
>under fyr/fyr et par dage tidligere. Som regel kan jeg bedst lide,
>at vi dernæst mailer og evt. udveksler billeder, før vi mødes, men

Nogen svinger man jo bare med :o)

> [...]
>spændende. Og det kan jo være, vi skal komme der flere gange
>og møde den samme flere gange, før vi får lyst til at gå i seng

Her kunne jeg så ikke lige være med - jeg vil helst kende lidt
til den eventuelle 3. part sådan rent privat. Vi skal have mødtes uden
at det var på et sexuelt område :o)

Trine Stubbe Teglbjaerg

On Sat, 21 Oct 2000 20:06:25 +0200, "Deep Blue" <deep...@sun.mail>
wrote:

> [...]
>anden kvinde, og samtidig vide det...nej!! Så forstiller jeg mig bedre
>accepten ville være tilstede, hvis det skete i en trekant.

Selvfølgelig :o) Men osse her er et stort behov for at han
koncentrerer sig om mig :o)

>Det er netop denne ups-følelse jeg frygter. Så ville man vel uundgåelig
>komme til at føle sig "overset" netop af kæresten.

Netop - og det var ikke rart - men det er en ting vi har
snakket om og som vi ændrer hvis det kommer på tale igen :o)

Henning

"Deep Blue" <deep...@sun.mail> skrev i news:8ssod7$1nl$6...@news.inet.tele.dk

Hej Tina :-))

> [...]
> klubber (uskyldige og uvidende lille mig *S*). Fredericia har nogle, tror
> jeg (?). Er der nogle af jer, der ved det (festen skulle da holdes i

Jo d. 11/11, men det er ikke den slags fest *GGG*, Men jeg tager dig da
gerne
lidt på numsen, hvis du tigger mig om det *GGG*

MVH
Henning

Henning

"Trine Stubbe Teglbjaerg" <sn...@nospam.dk> skrev i

Hej Trine :-)

> Her kunne jeg så ikke lige være med - jeg vil helst kende lidt
> til den eventuelle 3. part sådan rent privat. Vi skal have mødtes uden
> at det var på et sexuelt område :o)

Ja det er jo det der oftest er forskellen på mænd og kvinder, mænd
behøver sjældent, at være bekendt med den han har sex med, for det
er kun sex, ikke et ven/kammerat/parforhold, på en måde gør det,
feks. trekant sex nemmere, manden involvere sig ikke på andre
planer end det rent seksuelle, hvis det var med en pige, han lærte
at kende på det mere personlige plan, kan behovet/ønsket om at
skifte den "gamle" ud, måske dukke op, faren for parforholdet
brydes er større, når man "kender ham/hende sådan lidt privat"

MVH
Henning

Sabina Hertzum

"Henning" <h...@get2net.dk> wrote in message

> [...]
da
> gerne
> lidt på numsen, hvis du tigger mig om det *GGG*

hmmmmm... det eneste jeg kender til i den retning er vores erotikcenter
i nærheden af hvor vi bor... og det eneste jeg konkret ved om det er at
de har en fælles biosal og private kabiner man kan leje sig ind i.... og
så et rimeligt pænt lokale hvor man kan kikke på diverse "legetøj" og
inde bagved et piercing og tatoo studio..

--
knus sabina

www.haardoktor.subnet.dk
www.shedevil.subnet.dk

straydog

On Fri, 13 Oct 2000 14:59:54 +0200, "The man" <js...@jjs.cc> wrote:

> Har nogen af jer erfaringer, vi bør kende?

Jeg har også mødt et par på scor.dk, og været sammen med dem... ikke homo.
Men det var som du beskriver også mest mig og hende, og ham der mest bare
kiggede på. Det der slog mig meget, var at det virkede som om hun tændte på
at have sex med mig, og ikke så meget at hendes kæreste var der. Han tændte
voldsomt på det, men det det virkede som om han tændte på var at det gjorde
ondt i hans hjerte og at han blev lidt ked af det. Jeg kan godt forstå det,
og har også nogengange taget mig selv i at tænde på at forestille mig at en
kæreste havde sex med en anden og nød det meget. Men det gør også ondt. Jeg
ved ikke om det er ret smart at gøre noget der tænder en fordi det gør ondt
i hjertet. Men hvis man stoler på hende, så er det vel fint nok. Det er bare
på en eller anden måde rart at føle så kraftigt.

Det der tændte mig helt af på at gentage det, var at hun bagefter spurgte
mig om vi ikke skulle ses igen, mens han ikke var der. Og jeg var ikke
sikker på om hun mente os to eller alle tre, og om han også mente det- I
stedet for at finde ud af det, så sagde jeg bare nej. Lidt ærgerligt for det
var meget, meget ophidsende, og rigtigt godt, men jeg fik en led følelse for
hende da hun lig'som gik uden om sin partner, for det var med fuldt overlæg
er jeg sikker på at hun gjorde det mens han ikke var der. Og jeg tror til
den dag i dag, at hun både gerne ville det ene og det andet. Det var ikke
det der var meningen, og jeg havde ikke mere lyst til at gøre noget med
hende mere derefter. Siden har jeg dog kort overvejet at ringe til hende,
men det er blevet ved en lille tanke. Og jeg ved at jeg ALDRIG vil gøre det.
Det er også næsten et år siden nu, men en god nok oplevelse undtagen lige
afslutningen.

mvh Straydog

Deep Blue

"Henning" <h...@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> nogle
>
> Jo d. 11/11, men det er ikke den slags fest *GGG*,

Øv...så kommer jeg squ' ikke........ *GGGGG*

> Men jeg tager dig da gerne
> lidt på numsen, hvis du tigger mig om det *GGG*

Jamen Henning da... kan du lide tiggende kvinder *SS*
--
Tina

Tomas O.

"Deep Blue" <deep...@sun.mail> skrev:
SNIP

Hje Tin@

> Øv...så kommer jeg squ' ikke........ *GGGGG*

Nådada *GF*

> Jamen Henning da... kan du lide tiggende kvinder *SS*

Jeg KAN! *SF*

MVH
Tomas O.

Deep Blue

"Tomas O." <t...@gmx.net> skrev i en meddelelse

> "Deep Blue" <deep...@sun.mail> skrev:
> SNIP

> Jeg KAN! *SF*

*LOL*...ja det har jeg så forstået, Tomas ;-{)
--
Tina

Henning

"Deep Blue" <deep...@sun.mail> skrev i news:8t1fda$2d1$3...@news.inet.tele.dk

Hej Tina :-))

> Øv...så kommer jeg squ' ikke........ *GGGGG*

> Jamen Henning da... kan du lide tiggende kvinder *SS*

I am the man !!
15 års ægteskab med en biseksuel, pige, der også exelerede i
eksibichionisme samt var masochist, går ikke sporløst hen over
hovedet (vælg selv hvilket *GGG* ) på en sart og følsom mand,

På plads! læg dig! Apport! Hent hundesnoren, vi skal ud og gå tur! *GGG*

MVH
Henning

Hanne L

Deep Blue <deep...@sun.mail> skrev i en
> [...]

> situation. Derfor ville jeg ikke kunne være sammen med en anden uden min
> kærestes tilstedeværelse, og jeg kunne slet ikke acceptere at han gjorde

Jeg vil også fremover foretrække, at min kæreste er der. Jeg vil
ikke sige, at det aldrig kan ske igen, at jeg går i seng med en
anden mand uden kæresten, det er bare ikke det, jeg har lyst til.

> Det ville have "slået mig ihjel" at vide. Jeg kan slet ikke blive ophidset

> af tanken, da vi, som sagte, ikke har et sådan åbent forhold. Men hvis man
> tænder på den slags, kan jeg godt forstå det lyder spændende *SS*.

Det har heller ikke tændt mig før. Jeg har tværtimod sagt, jeg ikke
kunne have det. Og tror stadig, jeg har det sådan. Det var bare
anderledes i dette ene tilfælde, hvor der forøvrigt ikke skete noget.

> [...]

> ikke engang sikker på, jeg ville turde finde en ekstre pige på den måde,
> selv om lysten efterhånden var blevet stor *S*.

Vi har jo sådan set ikke praktiseret noget endnu. Er på indledende
stadie, så at sige. Det er første gang på 2½ år jeg har været
sammen med en anden mand. Og kun for at finde en vi begge
kan være sammen med.

> [...]

> klubber (uskyldige og uvidende lille mig *S*). Fredericia har nogle, tror
> jeg (?). Er der nogle af jer, der ved det (festen skulle da holdes i

Vi har været nede i en klub og snakke med dem, der har den
og drukket en kop kaffe. Men vil ikke indlede bekendtskaber
af seksuel karakter sådan et sted, da vi kun vil være sammen
med nogen, der kender til min kærestes HIV-status. Og den
gider vi ikke have spredt i en klub. Hvis vi begynder at komme
i en klub bliver det for at dyrke sex med hinanden i andres
nærvær eller for at tage nogen med derned og være sammen
med, som vi har mødt på anden måde.

> Men hvis du kommer så langt Hanne, må du endelig berette *SF*

Hvis det bliver et passende emne til en tråd, vil jeg da ikke
udelukke det *SF*

Hanne L

Trine Stubbe Teglbjaerg <sn...@nospam.dk> skrev i en

> On Sat, 21 Oct 2000 18:26:18 +0200, "Hanne L" <maa...@worldonline.dk>
> wrote:

> Hej Hanne :o)
Hej Trine

> En dejlig oplevelse at dele :o)

Min kæreste var i Ungarn på det tidspunkt, så det var ret slemt at
fortælle om det i telefonen og på messenger, fordi vi begge blev
temmelig ophidsede af det, men ikke havde chancen for at nå
hinanden fysisk.

> Jeg tror det her er et clou til dine senere tanker :o)

Mener du, at fordi jeg ved, hvor højt han elsker mig, er jeg så sikker,
at jeg kunne give ham lov?

SNIP

> Sikke nåwed - jeg kan glimrende følge dig Though :o)

Okey :-) Desværre nåede han ikke tilbage til stedet, før han
skulle rejse hjem.

> [...]

> er jo altid rart at der ikke er flere forpligtelser mellem ham og
> hende når det er slut og heller ikke mellem dig og ham du har været

Mellem ham og hende er det rigtigt. Mellem ham, jeg var sammen
med, og os vil det vise sig, om der sker mere mellem os alle tre.

> Heller ikke det ville jeg kunne klare i mit hovede. Jeg kunne

> udtrykke det meget klart - men det ville ikke være så pænt ;o)

Så lad hellere være.

> Nogen svinger man jo bare med :o)

Ja, eller hvad det nu hedder *SF*

> Her kunne jeg så ikke lige være med - jeg vil helst kende lidt

> til den eventuelle 3. part sådan rent privat. Vi skal have mødtes uden
> at det var på et sexuelt område :o)

Det er så også blevet vores konklusion.

Hanne L

straydog <about_...@hotmail.com> skrev i en

> On Fri, 13 Oct 2000 14:59:54 +0200, "The man" <js...@jjs.cc> wrote:

Hej Straydog

> [...]

gjorde
> ondt i hans hjerte og at han blev lidt ked af det.

Hvad fik dig til at tro det?

> [...]

er
> det vel fint nok. Det er bare på en eller anden måde rart at føle så

Jeg ville nu foretrække, at det både ophidsede mig og gjorde mig godt.
Jeg gad ikke være med til noget, der gjorde ondt indeni mig.
Man kan godt have kraftige følelser alligevel.

> mvh Straydog

Trine Stubbe Teglbjaerg

On Fri, 3 Nov 2000 15:00:34 +0100, "Hanne L" <maa...@worldonline.dk>
wrote:

Hej Hanne :o)

>Mener du, at fordi jeg ved, hvor højt han elsker mig, er jeg så sikker,

>at jeg kunne give ham lov?

Ja :o) Jeg har bemærket at jeg lader min forlovede gøre mange
flere ting ved mig end nogen anden jeg har været sammen med - og jeg
ved at det er fordi han viser sin kærlighed ofte og fordi jeg virkelig
stoler på ham :o) (I den forbindelse - stoler på ham når han siger at
jeg er dejlig og at han elsker mig osv.)

>Mellem ham og hende er det rigtigt. Mellem ham, jeg var sammen
>med, og os vil det vise sig, om der sker mere mellem os alle tre.

Men så er det jo osse en delingsoplevelse. Det var ikke
meningen at hende din kæreste havde kig på (?) skulle være med i noget
mellem jer to vel?

>Så lad hellere være.

:o)

>Det er så også blevet vores konklusion.

Det så jeg lige i et glimt tidligere på dagen. :o)

Hanne L

> On Fri, 3 Nov 2000 15:00:34 +0100, "Hanne L" <maa...@worldonline.dk>
> wrote:

> Hej Hanne :o)
Hej Trine

> [...]
> stoler på ham :o) (I den forbindelse - stoler på ham når han siger at
> jeg er dejlig og at han elsker mig osv.)

Har du lyst til at fortælle, hvilke flere ting det er?
Jeg har det på samme måde med min kæreste. Har fået
udvidet mit seksuelle univers kraftigt i en alder af nu 49.
Og det selvom jeg ikke just har ligget på den lade side
tidligere i mit liv *S*.

> Men så er det jo osse en delingsoplevelse. Det var ikke
> meningen at hende din kæreste havde kig på (?) skulle være med i noget
> mellem jer to vel?

Nu bor hun i Ungarn, så mulighederne for det er temmelig
begrænsede, men ellers havde det da været en oplagt mulighed.

Trine Stubbe Teglbjaerg

On Fri, 3 Nov 2000 22:58:50 +0100, "Hanne L" <maa...@worldonline.dk>
wrote:

> [...]
>udvidet mit seksuelle univers kraftigt i en alder af nu 49.
>Og det selvom jeg ikke just har ligget på den lade side

Uhm - Der er jo ting som fx. partnerbytte, seriøse planer om
trekanter, andre partnere, analsex....
Men osse generelt - jeg har aldrig ladet et andet menneske
drille mig så meget, slippe af med at være så fræk og flabet (Jeg
elsker ham jo for det ;o)

>Nu bor hun i Ungarn, så mulighederne for det er temmelig
>begrænsede, men ellers havde det da været en oplagt mulighed.

Det er måske lidt langt at rejse for et knald ;o)

Hanne L

> [...]
> Men osse generelt - jeg har aldrig ladet et andet menneske
> drille mig så meget, slippe af med at være så fræk og flabet (Jeg

Nogle af de samme ting som hos os, kan jeg se *S*.
Jeg kan også godt følge dig i det sidste, du skriver. Ting, som
før irriterede mig hos andre kærester, er jeg blevet meget
mere tolerant overfor. Holder ligefrem af *S*.
Jeg er kommet frem til, at jeg hellere vil have en, somme tider
irriterende, rigtig mand end et blødt tøjdyr, der prøver at gætte
mine mindste ønsker eller leger den tavse dansker.

> Det er måske lidt langt at rejse for et knald ;o)

Det vil jeg synes *GGG*, men vi har planer om at rejse derned
sammen, så hvem ved?

Peder Vendelbo Mikkelsen

"Hanne L" skrev

Godnat Hanne

Det er jo sent nat! Om dagen siger man da også goddag, ikke?

> Trine Stubbe Teglbjaerg skrev

> Jeg tror nok, det er Peder, der mener, man skal lade være, fordi
> man jo kan se, hvem der skriver indlæggene,

Njah, jeg har godt nok sagt noget lignende i en anden gruppe, men
det var i forbindelse med at et program gjorde det automatisk.

Så kan man ligeså godt lade være.

På mig virker det som om, hvis man havde en automatisk maskine i
døren, som gav een et knus førend man gik på arbejde.

> men jeg synes nu, det er hyggeligt *S*

Helt enig.

Med forkølet hilsen

Peder, en hilsen behøver ikke at være en bevidstløs automatisk ting.

JcLind

Peder Vendelbo Mikkelsen <ped...@gmx.net> skrev

> Godnat Hanne
>
> Det er jo sent nat! Om dagen siger man da også goddag, ikke?

Næ, godnat er et afskedshilsen og det er uhøfligt at begynde med
at tage afsked. Vælg i stedet mellem godaften eller godmorgen alt
efter hvad passer bedst til tidspunktet.

Vh jakob

chokmah...@my-deja.com

In article <91dgdh$pg$1...@news.inet.tele.dk>,
hwa saa med B menneskerne ?
MvH
Bo

> Vh jakob

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

peter....@gmail.com

fredag den 13. oktober 2000 kl. 09.00.00 UTC+2 skrev The man:
> [...]
> elsker til hende uden min deltagelse osv.
>
> Har nogen af jer erfaringer, vi bør kende?

Jeg har prøvet det og fortryder ikke.