Søger bi par til hed sex. Gerne dyre sex ...

Ejvind Kruse

Bente wrote:
> Jeg søger bi par til hed sex. Det vil være dejligt hvis i har en han
> hund jeg også kan sutte.

Så må Henrik K. Hansen og Christian Bech lige være sagen,
de har en hanhund der hedder Bamse.

--
Ejvind
A hår æ nåw-haw.

Jens

Ejvind Kruse wrote:

> Så må Henrik K. Hansen og Christian Bech lige være sagen,
> de har en hanhund der hedder Bamse.

nu tror jeg ikke kylling har meget pik hun kan sutte på

--
Jens

Gud gav ganske vist menneskerne forstanden, men glemte Henrik Kylling &
Allan(2300)

Peter Juhl

Per O. Madsen wrote:

> Jeg har skrevet en e-mail til den opgivne adresse med tilbud om
> hjælp, hvis der er tale om chikane !

Kære Per,

Ih tak for hjælpen - det var vel nok en slem omgang, jeg der var udsat
for, du er vel nok en rigtig mand og jeg synes godt om rigtige mænd, vil
du ikke have mit telefonnummer, for du ser ud til at vide rigtig meget
om alt det dér med computere, så jeg tror du er vildt lækker!

Jeg tænder helt vildt på mænd, som gider beskytte kvinder som jeg,
håber du vil skrive tilbage til mig, for du er simpelthen min helt og
jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig - tag min mødom og mine
penge!

Hilsen %user%

Peter Juhl

Per O. Madsen wrote:

> At du ikke har en viden, som gør at du kan finde ind bag de
> oplysninger som ligger i den oprindelige mail, betyder ikke at vi
> ikke er mange som har betydelig større viden om Internet en du
> åbenbart besidder

Ja, det er flot at du har lært at bruge den browser til andet end
dating.dk - scorede du så fordi du var så klog?

/Peter

Per O. Madsen

"Peter Juhl" <spam...@postkasse.com> skrev i en meddelelse

Ak nej ... ikke en til !!!

Hvis man er klog bare fordi man har brugt en smule tid på at sætte sig ind i
det værktøj man bruger, før man bruger værktøjet til at belemre andre med
sine mere eller mindre åndrige kommentarer, så er jeg klog.
Du ved f.eks. ikke at man ikke bruger en nyhedsklient (Outlook Express eller
lign.) til dating eller andre html sider. Hvis du kan bruge et nyhedprogram
til at surfe på html sider (almindelige hjemmesider), så er du da den
klogeste af os to ;-). Men du skal nok alligevel ikke regne med at det
rækker til at score noget mere interessant end en ged :-)
Hvis du kun er vandt til at hjælpe folk for at få noget for det, så ligner
du desværre hovedparten af borgerne i dette land. Vi er faktisk nogle som
godt kan hjælpe uden at få noget for det. Hvis du aldrig har prøvet det, så
kan jeg varmt anbefale at du bare een gang prøver det. Det giver en god
fornemmelse indeni.

Mit råd er det samme som til din kollega i ånden. Lad være med at udstille
Jeres uvidenhed i et forgæves forsøg på at latterliggøre andre.

Per O.

Absolut Jens

når du nu ikke får noget for det ?

snupper du så en stille spiller ?

Peter Juhl

Per O. Madsen wrote:

> [...]
> (almindelige hjemmesider), så er du da den klogeste af os to ;-).
> Men du skal nok alligevel ikke regne med at det rækker til at score

Outlook Express kan skam udemærket vise HTML sider - nogle mener endda
at den er alt for god til det, men for nu at hjælpe dig lidt med din
misfortolkning - hvad hedder programmet du brugte til at se Ripe's
hjemmeside og hvad kalder man denne type programmer?

> [...]
> aldrig har prøvet det, så kan jeg varmt anbefale at du bare een gang
> prøver det. Det giver en god fornemmelse indeni.

Ja, jeg har måske været blind alt imens en ny superhelt har set dagens
lys - det er jo intet mindre end fantastisk at du springer ud netop nu,
hvor verden er af lave, har du valgt et navn, et logo og en kappe - har
du en grotte hvor din superhurtige Toyota står parkeret eller flyver du
bare rundt lige som supermand, har du mødt ærkeskurken og skal verden
holde vejret i frygt for de slag der vil være mellem jer to?

Per-O-Man Vs. Brantexor

Det er smukt!

> Mit råd er det samme som til din kollega i ånden. Lad være med at
> udstille Jeres uvidenhed i et forgæves forsøg på at latterliggøre
> andre.

En klog mand har en gang sagt nej tak til 8 bit karakterer i UseNet
headers, var det ikke noget for dig - nu hvor du har sat dig ind i "dit
værktøj"?

/Peter

Per O. Madsen

"Peter Juhl" <spam...@postkasse.com> skrev i en meddelelse

Lyder til at du har fattet pointen. Tak for det.

Per O.

Ejvind Kruse

Peter Juhl wrote:

> En klog mand har en gang sagt nej tak til 8 bit karakterer i UseNet
> headers,

Nej nej, klog mand sagde: Pis ikke imod vinden.

Absolut Jens

Ejvind Kruse wrote:

> Nej nej, klog mand sagde: Pis ikke imod vinden.

tror du han har prøvet det først.

Ejvind Kruse

Absolut Jens wrote:

> tror du han har prøvet det først.

Den kloge lærer af andres fejl, den dumme af sine egne.

Absolut Jens

Ejvind Kruse wrote:

> Den kloge lærer af andres fejl, den dumme af sine egne.

er det så derfor thordrengen og kyllingen blev opdaget i skoven.

Ejvind Kruse

Absolut Jens wrote:

> er det så derfor thordrengen og kyllingen blev opdaget i skoven.

Det kunne det sagtens være.

Absolut Jens

Ejvind Kruse wrote:

> Det kunne det sagtens være.

så må de jo tage op i de svenske skove hvis thordrengen ellers kan se de
skove.

Ejvind Kruse

Absolut Jens wrote:

> så må de jo tage op i de svenske skove hvis thordrengen ellers kan se
> de skove.

Du ved af erfaring, det er et godt sted ?

Absolut Jens

Ejvind Kruse wrote:

> Du ved af erfaring, det er et godt sted ?

nej men der gik rygter om hvor han kunne have taget dig med hen. ;-)

Ejvind Kruse

Absolut Jens wrote:

> nej men der gik rygter om hvor han kunne have taget dig med hen. ;-)

Nej, for så skulle vi forbi ClaUs med fluesmækkeren,
og det tør thordrengen ikke, efter dengang hvor ClaUs
voldtog ham i en kælderskakt.

Absolut Jens

hvor klamt.

men thordrengen kunne vel lide det tror du ikke.

Ejvind Kruse

Absolut Jens wrote:

> hvor klamt.
>
> men thordrengen kunne vel lide det tror du ikke.

Det gav thordrengen ikke udtryk for dengang.

Absolut Jens

har du ikke hørt fra ham siden ?