Bordelfrit Boligmiljø = EJ FOLKEKRAV

Bo Warming

Bordelfrit Boligmiljø = EJ FOLKEKRAV

Jyllandsposten og TV 31-01-2003 citerer nogle forargede naboer til
massageklinikker, som de viser foto af: Classens- og NrFarimags-gade,
og det hævdes at lugt af mad, parfume eller røgelse eller støjende gæster
er gene for naboer.

"Bordelfrit miljø" vil foreningen af forargede kalde sig og de vil
registrere til myndighedernes brug, hvormange der kommer og går, og de
chikanerer det lovlige erhverv med utroværdige skilte om aids- og
overvågnings-risiko.

Politikere og politi ytrer sympati for initiativet og for øget lovgivning.

Jeg er i seneste årtier kommet på over hundrede af de såkaldte bordeller i
min bydel . At der skulle være problem i lugt eller støj mere end vedr andre
naboer, er meget usandsynligt. At man mobber de stilfærdige, usikre mænd som
er de typiske kunder, finder jeg usympatisk og det skuffer, at politikere
bakker op om gammeldags snerperi, vedr et uvoldeligt og temmelig problemfrit
erhverv.

Politiet bør afvise at gøre brug af nabo-registreringer af antal kunder, da
disse oplysninger kan være overdrevne.

Hvis det var en stor svindelsag, at ikke alt momsregistreres, kunne
pollitiet sætte infrarød-måler på, og få tal for hvor mange, der gør ind og
ud af døren.

HER NOGLE CITATER OM DE LYKKESKABENDE GLÆDESPIGER, idet jeg slutter med et
citat fra luderkunden H C Andersen. Som illustrerer fejlkilde i at dømme
omsætning udfra trafik

" Mellem dem der sælger sig i prostitution, og dem der sælger sig i
ægteskabet, er der ikke anden forskel end prisen og konkraktens varighed.
Simone de Beauvoir

" I love prostitution in and for itself ...In the very notion of
prostitution there is such a complex convergence of lust and bitterness,
such a frenzy of muscle and sound of gold, such a void in human relations,
that the very sight of it makes one dizzy! And how much is learned there!
And one is so sad! And one dreams so well of love! Gustave Flaubert

" Jeg er sikker på, at ludere er nogen af dem, der gør mest gavn i
samfundet. Ann-Mari Max Hansen

" Mon der ikke i alle kvinder et eller andet sted rumsterer en drøm
om at prøve at blive begæret som luder. Det tror jeg faktisk. Susi

" The big difference between sex for money and sex for free, is that
sex for money usually costs a lot less. Brendan Francis

" The prostitutes sell their moral, not their bodies. The married
woman does the opposite. Nicolaus Cybinski

" Women who set a low value on themselves make life hard for all women.
Nellie McClung.

" At lade mænd få sex mod engangsbetaling er et foragteligt
skruebrækkeri og forrædderi imod matriakat og samfundsorden. Anonym KVINDE

" Prostitution lader sig ikke afskaffe; der gives endda grunde til
at ønske, at man ikke afskaffer den. Følgelig må man FORÆDLE den - jeg
håber, man forstår dette "følgelig" - prostitution er i hele verden noget
uskyldigt og naivt. Nietzsche

" De kvinder, der ikke er til salg, koster mest. Guy de
Maupassant1850-1893

" Der er kun få ærbare kvinder, som ikke er kede af deres métier.
Rochefoucauld

" Jeg tror på skrønen om, at kvinde er kvinde værst. Ellen
Widding

"Prisons are built with stones of law, brothels with bricks of religion.
William Blake

" Women themselves always still have in the background of all personal
vanity an impersonal contempt for "woman". Nietzsche

"Professed curtezans, if they be any good, it is because they are openly
bad.
Sir Thomas Overbury

" 9 May 1865: Flaubert told us, `Such was my vanity when Iwas young
that when I visited a brothel with my frinds I always took the ugliest girl
and insisted on screwing her in front of them all without taking my cigar
out of my mouth. It was no fun for me: I just did it for the spectators.´
Goncourt Brothers

" Kvinder giver mænd selv guldet i deres liv - men de ønsker det uvægerligt
tilbage i småpenge. Oscar Wilde

" Jeg kan nu engang lide mænd, som har penge, for de betaler lejen og
køber pelsene. Det er sikkerhed, og den varer længere end følelser.
Madonna

"Jeg har nu på hele denne rejse været hidset på at besøge fruentimmer Hvor
træt jeg var, besluttede jeg dog at se denne slags; gik op i et hus; der kom
en dame, som solgte menneskekød, fire fruentimmer trådte op for mig. Den
yngste var, sagde de, atten år. Jeg bad hende blive; hun var så god som i
bar særk; jeg havde så ondt af hende. Jeg betalte madammen 5 frank, gav
hende, da hun bad mig derom, men gjorde ikke noget; så kun på det stakkkels
barn, der aldeles blottede sig og syntes forundret over, at jeg kun så på
hende. H.C. Andersen

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Niels Ulrik Reinwald

"Bo Warming" <XUMPEY...@spammotel.com> wrote in message

> Bordelfrit Boligmiljø = EJ FOLKEKRAV
[..]

Hej,

Det lange og det korte, mener jeg, er, at politikere, embedsmænd og
besøgende til disse i embedsførelse bruger lystigt af disse
massageklinikker - nok de bedre etablisementer.

Trues massageklinikker og ludere på deres erhverv fra politiet/politikere så
skal mundkurven nok blive taget af. Det er den magt luderne har - godt for
dem.

Offentlige institutioner heriblandt hvor der er handikappede og evnesvage
bruger lystigt af ludere. Altså det offentlige. Alle har ret til sex, ikke
sandt!

Bordeller er godt og lovligt omend også brugt fligtigt ulovligt af det
offentlige betalt af skatteyderne.

Bo Warming

"Niels Ulrik Reinwald" <n...@softorange.com> wrote in message

Det ville være sundest hvis det offentlige kun hjalp når højst nødvendigt og
overlod til svage selv at afgøre hvordan deres penge skal bruges, fx til
besøg af en massagepige.

Men når nu vi har valgt at bruge så mange penge til bl.a. handicappede, at
de fratages initiativ og selvstændighed, så er det IKKE DET MEST
SPILDAGTIGE at institutionsledere arrangerer besøg af en glædespige (og
måske han skaffer sig lidt frynsegode selv på det offentliges regning, at
massageklinik A giver ham lidt gratis for at foretrække A for B).

Jeg tror ikke escort eller andre piger har stor magt mht at afpresse
politikere, hvis de har foto der beviser at også de magtfulde kan lide at
blive domineret eller blot få alm købesex. Det er vist kun i USA vælgerne
interesserer sig for sådant.

Per Rønne

Niels Ulrik Reinwald <n...@softorange.com> wrote:

> Bordeller er godt og lovligt omend også brugt fligtigt ulovligt af det
> offentlige betalt af skatteyderne.

Men muligvis burde man henvise dem til særlige områder ?

Industrikvarteret?
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Boerge Rahbech Jensen

d. 01/02/03 7:42 skrev Per Rønne på p...@ronne.invalid i artiklen
1fpoy5v.xazlcxfkgvrqN%p...@ronne.invalid:

> Men muligvis burde man henvise dem til særlige områder ?
>
> Industrikvarteret?

Det virker som en god idé, da det er sjældent, liberale erhverv er placeret
i beboelsesejendomme. Det kræver selvfølgelig, bordellerne bliver accepteret
som netop et liberalt serviceerhverv.

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

Boerge Rahbech Jensen

d. 31/01/03 23:40 skrev Niels Ulrik Reinwald på n...@softorange.com i
artiklen 3e3afb51$0$11055$edfa...@dread12.news.tele.dk:

> Trues massageklinikker og ludere på deres erhverv fra politiet/politikere så
> skal mundkurven nok blive taget af. Det er den magt luderne har - godt for
> dem.

Spørgsmålet er, om noget tilsvarende ikke gælder for f.eks. advokater og
revisorer. Så vidt jeg ved, er prostitution et helt lovligt erhverv, mens
alfonseri er ulovligt. Problemet er bare, at det ikke er accepteret i den
såkaldt brede befolkning.

Per Rønne

Boerge Rahbech Jensen <brah...@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
> 1fpoy5v.xazlcxfkgvrqN%p...@ronne.invalid:

> Det virker som en god idé, da det er sjældent, liberale erhverv er placeret

Arbejder speciallæger i almen medicin med egen praksis ikke et liberalt
erhverv? De tre læger af den type jeg hidtil har haft har alle haft
praksis i en blok med lejligheder ...
--
Per Erik Rønne

P.N.

> [...]

> besøgende til disse i embedsførelse bruger lystigt af disse
> massageklinikker - nok de bedre etablisementer.

Jeg ville ikke acceptere bordeller lige der hvor jeg bor, Jeg ville ikke
acceptere at min kæreste blev antastet af bordelkunder, der vil købe sex
osv. verdens ældste erhverv er forbudt ifølge Koranen og Bibelen. Jesus
afværgede en stening. Men strengere straffe er nok nødvendigt for at standse
det her. Da det er tale om uislamiske og ukristelige forhold.

Men OK vi lever i 2003 og hvis de skal lave det der, så skal det fandme være
uden for byerne hvor de ikke generer nogen.

P.N.

Per Rønne

P.N. <pip...@hotmail.com> wrote:

> verdens ældste erhverv er forbudt ifølge Koranen og Bibelen.

Dokumentation, når det drejer sig om Bibelen?

> Jesus afværgede en stening.

Af en utro kvinde.

> Men strengere straffe er nok nødvendigt for at standse det her. Da det er
> tale om uislamiske og ukristelige forhold.

»Uislamiske«!

Ja, koranskoledrengen Poul Nielsen fornægter sig ikke ...
--
Per Erik Rønne

Boerge Rahbech Jensen

d. 01/02/03 9:41 skrev P.N. på pip...@hotmail.com i artiklen
b1g0q5$127c7r$1...@ID-78557.news.dfncis.de:

> Men OK vi lever i 2003 og hvis de skal lave det der, så skal det fandme være
> uden for byerne hvor de ikke generer nogen.

Mener du, det er et tilstrækkeligt godt argument for at placere noget "langt
væk", at det kan genere nogen?

Det er jo ikke kun bordeller, der generer mange mennesker. Det samme gør
hjemløse, misbrugere, rockere, værtshuse, diskoteker og kirker.

Boerge Rahbech Jensen

d. 01/02/03 9:24 skrev Per Rønne på p...@ronne.invalid i artiklen
1fpp3ba.cqoi731322raqN%p...@ronne.invalid:

> Arbejder speciallæger i almen medicin med egen praksis ikke et liberalt
> erhverv? De tre læger af den type jeg hidtil har haft har alle haft
> praksis i en blok med lejligheder ...

OK. De fleste læger, jeg har set skilte, har haft deres klinikker i
butikscentre.

Boerge Rahbech Jensen

d. 01/02/03 10:11 skrev Per Rønne på p...@ronne.invalid i artiklen
1fpp55p.1cdcg6b2t9x2N%p...@ronne.invalid:

> »Uislamiske«!
>
> Ja, koranskoledrengen Poul Nielsen fornægter sig ikke ...

Det underlige er, at det er indfødte danskere og ikke muslimske indvandrere,
der beklager sig og kræver bordellerne lukket eller flyttet. Det kan man så
undre sig over, hvis argumentet er hensyn til Islam.

Per Rønne

Boerge Rahbech Jensen <brah...@post8.tele.dk> wrote:

Tjae, Tyrkiet har som bekendt samme system, som vi havde i Danmark
indtil 1900. Statskontrollerede bordeller med regelmæssig lægekontrol.
Påbudt luder-uniform, så pigerne ikke kunne tages for »ærværdige
fruentimmere«; drengeprostitutionen var officielt ukendt.
--
Per Erik Rønne

KH

"Boerge Rahbech Jensen" <brah...@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hvorfor skulle de blande sig i et samfund, de ikke er en del af. De lever i
deres verden, og vi lever i vores.
De blander sig først, når de kan få noget ud af det.
Så som halal-mad i daginstitutioner kan de få noget ud af, da deres yngel jo
passes der af vantro hunde.
Og så er et bordel jo en ekstra ressource for ørkerne, da det jo er der
danske kvinder hører til i deres verden.
Danske kvinder er jo ludere set med deres øjne.

Og selvfølgelig skal der da være plads til bordeller i byerne og ikke i et
industrikvarter.
Så vil begrebet "overarbejde" få en ny betydning.
Så tror jeg, at flere og flere hustruer vil hente deres mænd på
arbejdspladsen for at sikre sig, at de kom lige hjem fra arbejde.
Hvorfor skal et bordel opfattes som noget smudsigt, når det giver pænere tal
i voldtægtsstatistikken?
Der er jo heller ingen, som brokker sig over en videobutik, der udlejer
pornofilm...
Eller er der?

KH.

Bo Warming

"KH" <K...@mitdomain.com> wrote in message

I Politiken idag skrives vedr USA efter 11.9 , at
"sikkerhedsprincippet har vundet over ethvert rets- eller
retfærdighedsprincip".

Magtens arrogance vil få opsving med Golf-2, og selvom 80% af danskere er
modstandere af luderkundekriminalisering (i Sverige er 70% tilhænger af
straffe mod de grimme kunder!) så kan det vende - lissom man kan skabe
medynk med en pseudo-voldtaget ved at lade retssag ske for lukkede døre, så
det hele hængsler på fordommen om at "sådan er søde små skolepiger ikke".

Så jeg tror at både porno-fordomme kan få opsving, og Per Larsen politichef
hetz mod bordel-momssnyd kan få opsving - når Golf-2 bekræfter at MAGT ER
RET. Se hvor Fogh er slave af den store verdenspolitibetjent.
At Thor fik LILLE næse, kan også ses som VI BESTEMMER signal

Bush vil nok få højesteretsdommere ind, så abort igen forbydes i USA - som
vist i "Bowling for Columbine" så er USA styret af magt-forherligelse - fra
selvtægt til krig. Og hetz mod enlige mødre.
At abortforbud er umuligt at praktisere idag, fordi RF-486-hormonpillen vil
blive let at få via internettet så hver gravid kan udføre abort hjemme, vil
medierne ikke skrive om - hetz mod fri sex er the name of the game, og det
tiltaler lov-og-orden højreorienterede

I Norge har der længe været stor glæde hos puritanske kristelige politikere
ved, at ny-nordmænd med Sharlia-lov støtter op om porno-forbud.
SF og EL gir den som sexfri, p.t., men har stærke "munkemarxist-snerpede"
kræfter i deres kvindelige bagland, og de vil elske FORBUD MOD FRIHED DER
GIVER TRIVSEL, på "forkert", politisk ukorrekt måde.

"Selfishness is not living as one wishes to live, it is asking others to
live as one wishes to live". Oscar Wilde

Bo Warming

"Per Rønne" <p...@ronne.invalid> wrote in message

> Men muligvis burde man henvise dem til særlige områder ?
>
> Industrikvarteret?

Lad udbud og efterspørgsel afgøre hvor massagestederne ligger .

Alfonser ønsker at styre markedet, og politiet styrker dem i det, men bedst
vil være hvis enhver pige/kone der keder sig og vil have besøg af en venlig
generøs fyr, hun har talt med i telefon (evt set foto af via
internet-kommunikation) kan arrangere stævnemøde i sit hjem, incl når manden
ikke er hjemme.)

Lad hjem være mødestedet, de færreste kunder er voldelige. Politi-tilhold
bør let kunne gives, hvis en fyr er besværlig.
Det er resourcespild at en pige skal transportere sig til massage-"klinik"
og sidde og vente længe før der dukker en kunde op. Man er gladere i´sit
hjem. Og man kan have en veninde siddende som anstandsdame/vagthund i
baglokalet.

Make love, not war.

Bo Warming

"Boerge Rahbech Jensen" <brah...@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]

Gid der kunne laves en grundlov der fastslog. at selv når muhamedanerne
bliver 51% , skal de ikke kunne indføre forbud mod dansker-trivsel som ikke
truer nogen voldeligt, fx glædespigers service.

Bo Warming

"Boerge Rahbech Jensen" <brah...@post8.tele.dk> wrote in message

Bertel Haarder skrev i en af sine fine minimalstat bøger i 80erne at
"hvidkitlede bør komme til patienternes hjem".

Det bør være nemmere for læger at lade konsultation ske i deres hjem - hvis
ikke Sundhedsstyrelsen krævede så meget registrering, så man NÆSTEN skal
have lægesekretær ved hånden, ville meget gå bedre.

Hvis mere sundhedsarbejde privatiseredes, så der skete individuelle flexible
aftaler om hvor læge og patient mødes, efter email-pingpong, ville det være
et fremskridt.

Tidsbestilling var fremskridt, men stadig misbruger visse læger magtens
arrogance og lader folk vente i ventesale.

Bo Warming

"P.N." <pip...@hotmail.com> wrote in message

> "Niels Ulrik Reinwald" <n...@softorange.com> wrote in message

> Jeg ville ikke acceptere bordeller lige der hvor jeg bor, Jeg ville ikke
> acceptere at min kæreste blev antastet af bordelkunder, der vil købe sex

EJER du din kæreste? Hvad har du imod ytringsfrihed??
Luderkunder er især usikre mænd og skulle nogen spørge "kan jeg købe sex med
dig" så kan alle piger signalere effektivt verbalt "no chance"
Det går ikke skår af nogen pige, ved at skulle sige nej, hvis det sjældne
skulle ske at manden tager initiativ på gaden.

> osv. verdens ældste erhverv er forbudt ifølge Koranen og Bibelen.

Gl. Testamente hetzer mod "bolersker". Mange samfund og kulturer giver
grimme ludere lav status og smukke ludere (escortpiger, tempelprostituerede,
hætærer, filmskuespillerinder, hofdamer) en høj status

> Jesus
> afværgede en stening. Men strengere straffe er nok nødvendigt for at
standse
> det her. Da det er tale om uislamiske og ukristelige forhold.

Jesus - mere end Paulus - hetzede smukt og humanistisk imod Moselovens
tåbelige forbud. Guds rige er i dig. Vær din egen samvittighed. Drop
gerningsretfærdighed. Farisæerne er rene udvendigt men ikke indvendigt osv.

> Men OK vi lever i 2003 og hvis de skal lave det der, så skal det fandme
være
> uden for byerne hvor de ikke generer nogen.

Du kan selv flytte udenfor byerne. Hvis dit øje forarger dig, så riv det ud.
Se blælken hos dig selv, ej splinten hos naboen.

P.N.

> Dokumentation, når det drejer sig om Bibelen?

Skolelæreren P.E.R. har ikke hørt om "De ti bud".
Gad vide hvad han fortæller de stakkels små.

> Af en utro kvinde.

> »Uislamiske«!
>
> Ja, koranskoledrengen Poul Nielsen fornægter sig ikke ...
> --
> Per Erik Rønne

Jeg skammer mig ikke over lærdom, Jeg har foreks osse studeret Hinduisme i
Indien i 80érne.

P.N.

Boerge Rahbech Jensen

d. 01/02/03 14:59 skrev Bo Warming på XUMPEY...@spammotel.com i artiklen
5hQ_9.383$061.275@FE09:

> Gid der kunne laves en grundlov der fastslog. at selv når muhamedanerne
> bliver 51% , skal de ikke kunne indføre forbud mod dansker-trivsel som ikke
> truer nogen voldeligt, fx glædespigers service.

Du fatter åbenbart ikke min pointe! Det er altså danskere, der stiller krav
og ønsker forbud på indvandrernes vegne - ikke indvandrerne. Hvordan vil du
lovgive mod det?

Boerge Rahbech Jensen

d. 01/02/03 15:35 skrev P.N. på pip...@hotmail.com i artiklen
b1glha$1327mb$1...@ID-78557.news.dfncis.de:

> Skolelæreren P.E.R. har ikke hørt om "De ti bud".

Er det budene mod hor og begær, du tænker på? Det er vel ikke givet, de
prostituerede begår ægteskabsbrud, som jo kræver, der er et ægteskab at
bryde.

Boerge Rahbech Jensen

d. 01/02/03 15:03 skrev Bo Warming på XUMPEY...@spammotel.com i artiklen
7lQ_9.402$061.308@FE09:

> Det bør være nemmere for læger at lade konsultation ske i deres hjem - hvis
> ikke Sundhedsstyrelsen krævede så meget registrering, så man NÆSTEN skal
> have lægesekretær ved hånden, ville meget gå bedre.

Det er vist ikke så meget registreringen, der er problemet, som samfundets
stigende effektivitetskrav og det faktum, at hjemmebesøg koster amterne mere
end konsultationer i klinikken.

Bo Warming

"Per Rønne" <p...@ronne.invalid> wrote in message

Alle lande har altid haft PROSTITUTIONS-TYPER, der er meget forskellilge.
Læs Merete Bøge Petersen "Den reglementerede prostitution i København
1874-1906" Kbhv 2000.
Her nævnes "holdte kvinder" og bordeller - og bar-piger og andre typer - men
intet om uniformering.
Udlandet havde sådant, og vi havde en dress code, der gjorde det naturligt
at glædespigerne viste deres lovlige (politi-kontrollerede), men ringeagtede
erhverv.
Ofte kom de fra bedrestillede klasser og ofte sparede de penge op og blev
gift.
Men matriarkatet skulle mobbe mænd med lyst til sidespring og søgte at
indgyde - dengang som nu - at indgyde både piger og kunder
mindreværdsfølelse, fx ses på Byhistorisk Museum en propagandapjece "En
trækkerskes liv i forskellige tidaldre, og man ser den legende uskyldige
pige der er kommet ind med firetoget og nyder de gode penge, den
professionelle velklædte, og en grim gammel luder som kun de grimmeste
vagabonder gider drikke med, og teksten lyder:

"Moral; vogt dig unge pige for det første skridt
Thi enden ligner aldrig begyndelsen".

Skrækpropaganda har altid eksisteret.
De har nok kedet sig mindre end hustruer og arbejdersker.
Seriel monogami idag kan have lighed med fortidens holdte kvinder der glider
videre til andre mænd, og nogle evner at have mange bolde i luften samtidig
og længe.
Sjældent dog med ærlighed, men det er jo heller ikke det mænd går i byen for
at købe.

Jesper "Jokeren" Dahl fra "Den gale pose" synger "Jeg lugter som et helt
bordel, hvis du syns det er for meget, siger jeg KNEP DIG SELV" på "Spændt
op til lir"
Nogle letlevende piger bruger kvalmende blomster- og syntetisk parfume - men
rap er ofte uden indsigt og skal bare lyde smart

De store tyske byer har ofte haft egentlige bordel-bygninger hvor man gik
fra rum til rum og så og snakkede lidt med de forskellige piger i deres
elskovsrede. Fransk klassisk stil er en restaurantagtig reception hvor man
drikker lidt med de ledige piger og vælger en at gå afsides med.
Et sådant beskriver Nietzsches ven Deussen vedr. Køln 1865, hvor Nietzsche
pga fejl har forvildet sig ind, og forvirres af de letpåklædte piger, og ser
et klaver og spiller på det. Men det er fortalt efter Nietzsches død da man
søgte at tømre en myte sammen om kønssygdom(syfilis), og det var altså det
nærmeste man kunne komme et vidneudsagn..

Bo Warming

"Boerge Rahbech Jensen" <brah...@post8.tele.dk> wrote in message

Vi forlanger ikke ændret levevis, kun at de accepterer at Sharia lov vil
altid have nul betydning her.

Ingen bør blande sig i sex-normer - lad dem omskære sig op til navlen. Men
de må finde sig i at vi går nøgne, og de kan tage eget bruseforhæng eller
skyklapper med i skolebad og svømmehalbad, hvis de er sarte og hverken vil
se eller ses.

Boerge Rahbech Jensen

d. 02/02/03 16:52 skrev Bo Warming på XUMPEY...@spammotel.com i artiklen
x1b%9.7$Af2.6@FE10:

> Vi forlanger ikke ændret levevis, kun at de accepterer at Sharia lov vil
> altid have nul betydning her.

Du forstår åbenbart stadig ikke min pointe.

Det er min opfattelse, at langt de fleste indvandrere fra muslimske lande
hellere end gerne ville slippe for Sharia - hvis de fik lov til det. Det gør
de bare ikke, så længe så mange indflydelsesrige danskere går ud fra, at
alle indvandrere fra muslimske lande er rettroende muslimer, men de fleste
bare er for ydmyge til at stille krav, hvorfor vi er nødt til at stille krav
for dem.

Sharia fik først indflydelse, da vi danskere nærmest tvang indvandrerne til
at deltage i de demokratiske beslutningsprocesser i især forældreråd og
dermed fremsætte forslag og krav. Det er naturligvis vanskeligt at gøre, før
man er godt integreret i det danske samfund og kender den danske kultur, og
det åbnede en stor, bred dør for fundamentalistiske muslimske imamer og
mullah'er, som meget gerne ville yde konsulentbistand med udarbejdelse af
ønsker og krav til den vestlige verdens demokratier for indvandrerne.