Gratis satellit TV

Erik K.

Via PC World er jeg blevet opmærksom på et program, der hedder "gratis
satellit TV", hvor man ved at indbetale 249 kr. én gang for alle har gratis
adgang til alle de kanaler, som man ellers skal betale for via Digital TV og
Viasat. - Man lover ubegrænset adgang, også til alverndens radiokanaler.
Jeg synes det lyder for godt til at være sandt!
Er der nogen i gruppen, der har erfaringer her, inden man hopper på
limpinden?

Mvh
Erik

Henrik Sørensen

Hmmm.. Jeg tvivler på at det er et lovligt fortagende..

--
Vh. Henrik Sørensen

Eliasen

"Erik K." <erik.k...@mail.dk> wrote in message

Kan du finde et link til det?

--
Eliasen

Erik K.

"Eliasen" <kys...@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
Ja, det er her:
http://satellite.gtrade.org/?ovmtc=content&ovadid=4962565531

Mvh
Erik K.

Jakob Griffel

Uha det ser seriřst ud.... Ha!

--
Hilsen Jakob :-)

Eliasen

> [...]

Ja, det var jo det man frygtede. Ikke om jeg turde røre det med en ildtang.

--
Eliasen

Jesper Lund

Erik K. wrote:

Det ser godt nok "fantastisk" ud - betal 250 kr uden at vide hvad du
får...

Max

Hej Erik

> http://satellite.gtrade.org/?ovmtc=content&ovadid=4962565531

Man køber da ikke noget på en side hvor det ikke
engang fremgår hvem man handler med.

--
Mvh Max

Hans

Det er da Hansen fra Tommerup, ham med alle parabolerne i baghaven. :-)

Hans

Per Hansen

"Henrik Sørensen" <no...@no-mail.here> mentioned this

Det er jo heller ikke gratis når man skal betale et månedligt beløb
for at få adgang. Lydder mere som noget scam at PC World er hoppet på.

--
Per Hansen

Per Hansen

Per Hansen <onoman99****opoe...@yahoo.dk> mentioned this

Sorry: "Engangs beløb".

--
Per Hansen

Barry Kade

Prøv at se kanal listen.
Ikke andet en skodkanaler fra skodlande.
Der er ikke én eneste af de kanaler, jeg ville se.

På den måde er pakken jo ret dyr...

Søren Nielsen

Du kan da godt få et link til TVU Player: http://pages.tvunetworks.com/ -
men så skylder du mig lige 100,- ;) Anyway, du betaler for noget, som du kan
finde ganske gratis ved at lede lidt. Spild af penge, efter min mening.
Hvorvidt det er lovligt, skal jeg ikke kunne sige, men det er det sikkert
ikke.

Søren

Barney Gumble

Erik K. skrev:

Hvorfor ikke blot:

http://satellite.gtrade.org ?

Hvorfor er det nødvendigt med det der ekstra id til sidst i adressen?

BG

Kim Ludvigsen

Den 10-10-07 20.34 skrev Erik K. følgende:

> http://satellite.gtrade.org/?ovmtc=content&ovadid=4962565531

Har du også et link til PC Worlds omtale af fidusnummeret?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Message has been deleted

Åge Halldorsson

"Erik K." <erik.k...@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen i gruppen, der har erfaringer her, inden man hopper på
> limpinden?
>
> Mvh Erik

____

Ikke jeg, men det signalerer rent fup. Hvad er det for et firma man skal
betale pengene til og er firmaet registreret ?

Der er ingen firmanavn
Der er ingen adresse
Der er ingen telefonnummer

Siden kan tilhøre enhver fup-mager.

Husk altid at tjekke om det er et registreret firma du handler med
Og husk under alle omstæændigheder at lugte lunten når der ikke højt og
tydeligt står navn, adresse og fatnet-telefonnummer

Hilsen Åge

Bertel Lund Hansen

Jakob Griffel skrev:

> Uha det ser seriøst ud.... Ha!

Domain Name:GTRADE.ORG
Created On:18-Apr-2006 14:45:40 UTC
Last Updated On:05-Mar-2007 11:58:06 UTC
Expiration Date:18-Apr-2008 14:45:40 UTC
Sponsoring Registrar:Key-Systems GmbH (R51-LROR)
Status:OK
Registrant ID:P-23352514
Registrant Name:Kateryna Makarenko
Registrant Street1:Zhukova 16/40
Registrant Street2:
Registrant Street3:
Registrant City:Lugansk
Registrant State/Province:
Registrant Postal Code:91051
Registrant Country:UA
Registrant Phone:+380.416811
Registrant Phone Ext.:
Registrant FAX:
Registrant FAX Ext.:
Registrant Email:es...@yandex.ru

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/

Alex Linaa

"Max" <Max_...@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Man køber da ikke noget på en side hvor det ikke
> engang fremgår hvem man handler med.

Playeren ligner noget fra Sling: http://slingmedia.com/

Enhver kan sætte en slingbox på nettet, og streame en masse kanaler, men det
bliver det ikke lovligt af.

/Alex

Erik K.

"Kim Ludvigsen" <use...@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

Ja, det er her. - Men der står ikke noget om i nyhedsbrevet, at PC World har
testet eller anmeldt muligheden.

http://www.pcworld.dk/art/8915?a=newsletter&i=404

Mvh
Erik

Henrik 'Drix' Jensen

Åge Halldorsson skrev i en meddelelse ...

> [...]
> Og husk under alle omstæændigheder at lugte lunten når der ikke højt og
> tydeligt står navn, adresse og fatnet-telefonnummer

Du kan jo godt, Aage. Fortsæt den gode stil.

-- Drix
...| Drixieland.dk |...

Ivan V. Klattrup

Erik K. skrev:

>Ja, det er her. - Men der står ikke noget om i nyhedsbrevet, at PC World
>har testet eller anmeldt muligheden.

hvor står der noget om satellite.gtrade.org i den artikel ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Kim Ludvigsen

Den 11-10-07 09.47 skrev Ivan V. Klattrup følgende:

> hvor står der noget om satellite.gtrade.org i den artikel ?

Jeg undrede mig også, indtil jeg prøvede at holde musemarkøren over
tekstreklamerne (de grønne ord i artiklens tekst). Hvis du på
nedenstående side holder markøren over ordet "programmer", åbnes en
linkreklame til gtrade.

Der er altså ikke tale om at PC World har omtalt eller anbefalet
programmet - men det er den slags, man måske burde gøre PC World
opmærksom på, så de kunne genoverveje seriøsiteten i at benytte
tekstreklamer.

http://www.pcworld.dk/art/8915?page=6

Erik K.

"Ivan V. Klattrup" <ivan.k...@gmail.com> skrev i meddelelsen

Der er et link i artiklen til gratis TV. - Endnu er det svært at sige, om
net-tv vil slå an, men fakta er, at der kommer flere og flere tv-tilbud på
nettet.

Mvh
Erik

Christian B. Andresen

On 11 Okt., 10:05, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
> programmet - men det er den slags, man måske burde gøre PC World
> opmærksom på, så de kunne genoverveje seriøsiteten i at benytte

Der røg PC World lige endnu længere ned af troværdighedsstigen

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Ivan V. Klattrup

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
>tekstreklamerne (de grønne ord i artiklens tekst). Hvis du på nedenstående
>side holder markøren over ordet "programmer", åbnes en linkreklame til

nå på den måde, de er adblocked hos mig :-)

Message has been deleted

Kim Ludvigsen

Den 11-10-07 11.42 skrev Lars Christensen følgende:

> Heh... jeg ser kun de "grønne" ord når jeg bruger Internet Explorer.
> Firefox viser det bare som normal sort tekst. :o)
> Endnu en god grund til at bruge FF.

Du må så bruge en adblocker, ligesom Ivan. Jeg ser fint de grønne ord i
min Firefox.

Jeg er egentlig lidt nysgerrig, hvor meget du/I får blokeret. Prøv at gå
ind på New York Times' hjemmeside (http://nytimes.com), åbn en tilfældig
artikel, og dobbeltklik på et tilfældigt ord (som ikke er et link).
Avisen tilbyder en ordforklaring på alle ord i artikler via et
dobbeltklik (åbnes i et nyt vindue), bliver ordforklaringerne blokeret
hos dig/jer?

Når jeg er nysgerrig, er det fordi, det et en ret så stærk funktion, og
det vil da være synd, hvis den bliver blokeret.

Ivan V. Klattrup

Kim Ludvigsen skrev:

>bliver ordforklaringerne blokeret hos dig/jer?

ikke hos mig.

Ivan V. Klattrup

Ivan V. Klattrup skrev:

>ikke hos mig.

glemte at tilføje, at jeg ikke bruger de filtre som kan hentes gennem
udvidelsen, men selv definerer hvad der skal væk.

Message has been deleted

Barney Gumble

Henrik 'Drix' Jensen skrev:

> Du kan jo godt, Aage. Fortsæt den gode stil.

Ja, referater af hvad der allerede er skrevet er da bestemt bedre end
det sædvanlige propaganda fra Fur... :)

BG

Hansen

"Erik K." <erik.k...@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Erik K.

Uha der er altid arlarmklokker der ringer hos mig hvis en side har så mange
stavefejl. ;-)

Kim Ludvigsen

Den 11-10-07 15.10 skrev Lars Christensen følgende:

> Det virker fint med at klikke på et ord på siden.
> Så adblocker kan åbenbart godt se "forskel" :)

Rart at høre, at Adblock er smart nok til ikke at stoppe praktiske
funktioner, og at det kun er reklamerne, der blokeres.

Johan Holst Nielsen

Lars Christensen wrote:

> Hvis det er ligesom det de sælger på Ebay, så køber du en liste med
> alverdens gratis nettv :o)

Jah - ligner blot TVU efter de screenshots der er...

http://www.tvunetworks.com/

Værsko - 250 kr sparet

Mvh
Johan

ejgil...@gmail.com

Åge Halldorsson

<ejgil...@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Er der nogen i gruppen, der har erfaringer her, inden man hopper på
> limpinden?
>
> Mvh
> Erik

Nej, for jeg tror ikke der er nogen her i gruppen, der i deres vildeste
fantasi, kunne finde på at hoppe på den limpind. Den er for tydelig.
Jeg tror ikke engang små børn på 10 år ville hoppe på den limpind.

Hilsen Åge

Åge Halldorsson

Vidal

Hvis man søger på google kan man finde en masse tvstationer
og hvis man ovenikøbet investerer i en proxyserver, kan man
få alle amerikanske serier, stort set, osv ...

Ivar

ejgil...@gmail.com skrev:

> [...]

Ja, det var for 5 �r siden.

Ivan V. Klattrup

ejgil...@gmail.com skrev:

>posting-host=90.185.12.65; posting-account=OuwD9woAAACB9bFU4ipcpgObE5yi5s6p

fucking googlegroupers

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Åge Halldorsson

"Vidal" <vi...@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis man søger på google kan man finde en masse tvstationer

Og hvis man lader være har man stadig en aller Hulans masse tv-stationer,
som man ikke kan nå at se, hvis man også skal lave mad og støvsuge - og
skovle sne

Hilsen Åge