Tv-blad - Ny KIG og LYT

Åge Halldorsson

Så fik Danmark endnu et tv-blad

Så er der BlidderBladet,
Se og Hør,
7 Tv-dage,
Kig Ind,
Her og Nu

OG som noget helt nyt

BTs "Bt Tv-Guide"

Den er da ikke ligefrem noget at råbe "HURRAHHH" for.

Hwa?

Jeg foretrækker "7 Tv-Dage" fordi jeg ikke ønsker at foretage en kæmpe
udskrivning for at få at vide om Daisy er skvattet ned af en trappe eller om
hatten er fløjet af hende, eller om Jokke blev til grin i fredags, eller om
Frede kan tale rent.

Og al så noget

7 klejner for "7 Tv-Dage". Det er ikke så galt.

BT tager hele 10 klejner for sit nye tv-blad.

Så detttt.....

Hvilket tv-blad synes i sparker mest bagdel?

Hilsen Åge

Åge Halldorsson

meddelelsen news:4da5bab1$0$56790$edfa...@dtext02.news.tele.dk...

> Så fik Danmark endnu et tv-blad

Værsågod: http://www.bt.dk/tv-guide/ugens-tv-guide-6.-april-15.april

Hilsen Åge

Tove Krieger

In news:4da5bab1$0$56790$edfa...@dtext02.news.tele.dk,
Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> typed:

> 7 klejner for "7 Tv-Dage". Det er ikke så galt.
>
> BT tager hele 10 klejner for sit nye tv-blad.
>
> Så detttt.....
>
> Hvilket tv-blad synes i sparker mest bagdel?
>
> Hilsen Åge

Jeg holder ugebladet "Ude og Hjemme". De har en rimelig god tv-oversigt. Jeg
holdt før "Her og Nu", men man kunne aldrig regne med deres tider i
programmerne. De var som vinden blæste til, og al den kendis-sladder er ikke
lige mig.

Den allerbedste programoversigt (synes jeg) er på ON-TV på min computer.
Rigtig praktisk og overskuelig, og tiderne passer som regel som de skal.

--
Venlig hilsen Tove :-)
Beware of people who dislike cats

Åge Halldorsson

"Tove Krieger" <min...@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg holdt før "Her og Nu", men man kunne aldrig regne med deres tider i
> programmerne. De var som vinden blæste til, og al den kendis-sladder er

Det skal så lige siges at BTs nye ugeblad ikke fortæller noget som helst om
at dronningen falder ned at trappen og hatten blæser af.

Det er KUN tv-stof og intet andet.

Hilsen Åge

Allan Krautwald

meddelelse news:4da5c035$0$56789$edfa...@dtext02.news.tele.dk...

> Det skal så lige siges at BTs nye ugeblad ikke fortæller noget som helst
> om at dronningen falder ned at trappen og hatten blæser af.
>
> Det er KUN tv-stof og intet andet.
>
> Hilsen Åge

Ja men det bliver lige så dyrt som de dyre ugeblade, fordi man er tvunget
til at købe lorteavisen også.

Åge Halldorsson

"Allan Krautwald" <al...@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Ja men det bliver lige så dyrt som de dyre ugeblade, fordi man er tvunget
> til at købe lorteavisen også.

...............Hvilket det så tilsyneladende ikke bliver alligevel. Prøv
liiiige at tage bladet ned fra hylden og gå hen til kassen og sig at du vil
købe det.
Ekspedienten scanner det ind og du blivet afkrævet kun 10 kr.

Nu er det i hvert fald sket for mig i to forskellige butikker. De taget
overhovedet ikke efter det. De sælger det bare alene.

Jeg ved ikke om det er generelt - eller om de bare ikke har tid til det
kontrolleren af, om man nu har købt det ene, eller andet, for at købe det
tredje. Jeg tror bare ikke de gider det. De sælger det sgu nok bare. Det
kunderne køber, det skal bare igennem og så kan man ikke sån sidde og tænke
ved al det administrations-hurlumhejværk.

Prøv det! - det er da forsøget værd.

Hilsen Åge

Alex Linaa

"Allan Krautwald" <al...@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Ja men det bliver lige så dyrt som de dyre ugeblade, fordi man er tvunget
> til at købe lorteavisen også.

Hvad skal man med det skrammel, når man har alle de opdaterede TV-guides man
kan ønske sig på nettet?

http://www.tvguide.dk/
http://ontv.dk/

Der er kun fordele: Altid opdaterede, flere programbeskrivelser end bladene,
og altid lige ved hånden.

/Alex

Kurd

meddelelse news:4da5bab1$0$56790$edfa...@dtext02.news.tele.dk...

Kender du ordet kiggelytter:

Kiggelytter, en. (ogs. Kikkelytter). (jf. Fjernseer S, V.Kigger S (slutn.),
og Seer S)

person der ser fjernsyn. Antallet af Kikkelyttere vokser stadig (i Amerika).
BerlTid.30/11 1950.Aft.4.sp.6. Kikkelytterne er pludselig blevet dobbelt saa
mange. Fjernsynets nye teknik vækker begejstring. Pol.10/10 1952.5.sp.3.
Statsradiofonien benævnte (i går) for første gang televisionens publikum ved
dets rette navn - kikkelyttere - og brugte ikke det grimme, germansk
klingende fjernseere. Pol.12/1 1956.3.sp.3.

Message has been deleted

Lars

On 14 Apr 2011 00:16:08 GMT, Jesper Lund <use...@jesperlund.com>
wrote:

>EPG på DVB.

LOL

--
Lars

Åge Halldorsson

meddelelsen news:4da5bab1$0$56790$edfa...@dtext02.news.tele.dk...

> Så fik Danmark endnu et tv-blad
>
> Så er der BlidderBladet,
> Se og Hør,
> 7 Tv-dage,
> Kig Ind,
> Her og Nu
>
> OG som noget helt nyt
>
> BTs "Bt Tv-Guide"

Jamen HOV DA! - Nu er Ekstra Bladet med på vognen.

Inde i avisen ligger magasinet TV Flash (32 siders tv-guide). Man skal altså
købe avisen for at få tv-bladet. Meeennnnnnn..... avisen koster kun 14 kr.
Så altså et tv-ugeblad for 14 klejner og så kan man bare bruge avisen som
toiletpapir eller hvad man har lyst til.

Men deres tv-ugeblad er nu heller ikke ligefrem noget at juble over, men jeg
vil trods alt give nogle plus-point for deres kanal-opstilling. Den er mere
overskuelig end BTs

Eller hwa?

hilsen Åge

Åge Halldorsson