Glemte nøgenfotos på Gl. Hellerup G ymnasium?!

[P]

Så nogen mon indslaget på TV2 (Nyhederne eller Lorry) om de to piger,
der havde glemt en cd med billeder af dem selv i temmelig lidt tøj?

CD'en skulle være en overraskelse til deres kærester, men uheldigvis
glemte de skiven i en computer.

Billederne er nu lagt ud på en hjemmeside - nogen, der har et link?
Det sku' være Cybercity der hoster sitet.

[P]

Jimmy Marcus Larsen

Det er ikke mange dage siden jeg søgte på google efter "gl hellerup
gymnasium" og det første hit var de to nøgne piger. Desværre må siden være
fjernet for jeg kan ikke finde noget mere.

"[P]" <slemm...@yahoo.dk> wrote in message

Jan Pedersen

[P] wrote:

> Billederne er nu lagt ud på en hjemmeside - nogen, der har et link?
> Det sku' være Cybercity der hoster sitet.

Godt nok OT

men her
http://shambler.homepage.dk/

--
Det nemmere at få tilgivelse end tilladelse...
Blomst # 92159636

[P]

takker!

Abel

"Jan Pedersen" <c...@cuk.dk> wrote in message news:b1qivn$1bs$1...@sunsite.dk...

> Godt nok OT
>
> men her
> http://shambler.homepage.dk/

....pinligt for dem....!!! og faktisk lidt synd!

Peter Brodersen

On Wed, 5 Feb 2003 11:09:06 +0100, "Abel" <abel@xperiment[prik]dk>
wrote:

>....pinligt for dem....!!! og faktisk lidt synd!

Vel mest synd at TV 2 giver oplæg til at folk skal søge efter dem -
som Jimmy nævner, har det været let at finde, hvis man kendte til det.

Det er desværre et uansvarligt stunt, der ses oftere i medierne. En
formiddagsavis havde for et par måneder siden en artikel med at en
kendt person var "hængt ud for skattesvindel". Historien var ikke så
interessant (en nabo havde set sig sur på den kendte person, og lavet
lidt småchikane i den retning). Avisen havde dog helt ret i at den
kendte person blev hængt ud for skattesvindel - vel og mærke AF
avisen, ganske enkelt i forbindelse med at der blev brugt den
overskrift.

De fleste læste overskriften, færre kan huske artiklen. Resultatet er,
at folk kan huske, at "der var noget med ham den kendte og så
skattevæsenet" - noget, som ikke ville have været tilfældet ellers.

I Gl. Hellerup Gymnasium-sagen forholder det sig ikke meget
anderledes. De har en sag om at det er synd, at noget privat er blevet
offentliggjort. Derfor vil de godt bidrage til at offentliggørelsen og
udbredelsen.

--
- Peter Brodersen

Ally

>Vel mest synd at TV 2 giver oplæg til at folk skal søge efter dem -
>som Jimmy nævner, har det været let at finde, hvis man kendte til det.
[SNIP]

> [...]
>anderledes. De har en sag om at det er synd, at noget privat er blevet
>offentliggjort. Derfor vil de godt bidrage til at offentliggørelsen og

Enig. Hvis TV2 bare havde ladet historien ligge, så havde det været
bedre for pigerne. Så kunne de have klaret sagen for egen hånd... fået
Cybercity til at slette billederne, uden de vare blevet eksponeret til
hele Danmark.

Jeg har sgu ondt af de piger!

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quin...@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Morten Rønnelund

"Ally" <quin...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bedre for pigerne. Så kunne de have klaret sagen for egen hånd... fået
> Cybercity til at slette billederne, uden de vare blevet eksponeret til

Desværre overholder det jo ikke noget nyhedskriterium.

Samtidigt - hvis vi endeligt skal gøre nyhederne til noget meget pædagogisk:

Hvor mange *andre* piger er *nu* meget påpasselige med at havne i en
lignende situation, fordi denne sag har været omtalt?

Gad vide om omtalen ikke i virkeligheden har forbygget "styrt" for flere
andre - og "reddet" dem - end hvis nyheden havde været "undertryk" for at
"redde" de to, der nu har lidt "skade"?

--
Rønnelund
www.tv-afdelingen.dk

-S-

Ally wrote on, 05 feb 2003 11:34:58 GMT:

> Jeg har sgu ondt af de piger!

Er der slet ikke nogen der har tænkt på, at det hele kunne være en stor fed
hoax?

Jeg har lidt svært ved at se det realistiske i den historie...men jeg er
måske bare sortseer!

--
-S-

Morten Rønnelund

"-S-" <-s-@hom.e> skrev i en meddelelse

Jeg kender bestemt flere **danske** piger, der ville være i stand til at
lave sådan et nummer. Opmærksomhed, "se mig, se mig", uden at kæresten kan
blive sur (det var jo en fejl). - Det er bestemt en mulighed.

--
Rønnelund
www.tv-afdelingen.dk

-V-

Morten Rønnelund wrote:
> [...]
> at lave sådan et nummer. Opmærksomhed, "se mig, se mig", uden at
> kæresten kan blive sur (det var jo en fejl). - Det er bestemt en

Er det et bestemt dansk fænomen - eller netop ikke?
Jeg forstår ikke helt din sondren mellem 'danske' og 'ikke-danske' piger -
forklarer du lige?

-V-

Morten Rønnelund

"-V-" <Diplo...@snotmail.com> skrev i en meddelelse

Forklaringen er nem nok: Det er kun blandt mine danske bekendtskaber, at jeg
anser det for en mulighed!

Desuden - hvis du fisker altså efter min personlige fordomme eller meninger,
så jeg kan hænge i slyngen - så opfatter jeg *danskere* generelt - og piger
især, sorry! - som mere tilbøjelige til ukritisk (og med ugennemtænkte
følger) at agere på deres opmærksomhedstrang.

T.A.T.U og deres lesbiske antydninger på scenen er provokerende i udlandet -
herhjemme er det fast basis foran dørmænd på diskoteker hver weekend.

Og før folk vælter sig frådende over mig:

Jeg har muligvis slet ikke nok oplevelser til at lave en troværdig
statistik - men med de oplevelser, jeg har, tegner sig netop det
præsenterede 'billede' ovenfor.

--
Rønnelund
www.tv-afdelingen.dk

Abel

...og nu er det heldigvis væk....

--
mvh.
Henrik Abel Larsen

Rønson

jeg kunne ikke have sagt det mere præcis..... det med at de danske piger og
deres opmærksomhedstrang.
jeg har selv haft en typisk **dansk** kæreste og det du skriver stemmer
fuldstændig overens med hendes opførelse.

mvh.
Rønson

"Morten Rønnelund" <mor...@fjern.tv-afdelingen.dk> skrev i en meddelelse

-V-

Morten Rønnelund wrote:

> [...]
> generelt - og piger især, sorry! - som mere tilbøjelige til ukritisk
> (og med ugennemtænkte følger) at agere på deres opmærksomhedstrang.

Nej, det var slet ikke det ærinde (=at hænge dig i slyngen), jeg var ude i.
Jeg undrede mig blot over den karakteristik af specifikt danske piger.

Point taken - jeg ved ikke om danske piger er specielt selvudstillende.
Har det noget at gøre med danskernes moralske frisind? Jaja, åbenlyst - men
hvor meget kan tilskrives vores liberale pornokultur, og hvor meget er andre
ting?

-V-

Per N

On Wed, 5 Feb 2003 09:45:47 +0100, "Jan Pedersen" <c...@cuk.dk> wrote:

>Godt nok OT
>
>men her
>http://shambler.homepage.dk/

Øv, allerede væk. ;o)

Lars

On Wed, 05 Feb 2003 14:42:15 +0100, Per N <nospam@invalid> wrote:

>Øv, allerede væk. ;o)

Bare spørg i den erotiske nyhedgruppe. Der har de været postet mange
gange.

Peter B. Juul

"[P]" <slemm...@yahoo.dk> writes:

> Så nogen mon indslaget på TV2 (Nyhederne eller Lorry) om de to piger,
> der havde glemt en cd med billeder af dem selv i temmelig lidt tøj?

Skræmmende. Og så på Bo Warmings gamle gymnasie.
--
Peter B. Juul, o.-.o "En stærkt medvirkende Aarsag til Sprogets Forfald har
The RockBear. ((^)) vi her i Landet i en national Særegenhed, som jeg ikke

Babba-Papa

Wed, 05 Feb 2003 15:16:02 +0100, skrev Lars <lar...@hotmail.com> noget
i retning af:

Yep i news:dk.binaer.erotik.nordisk blev de postet så sent som i dag
kl. 09.32.
--
Best regards

Thomas Jensen

Klitgaard

http://www.jmd.co.nz/dk/

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

Gomer

"Klitgaard" <mrsm...@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Per N" <nospam@invalid> skrev i en meddelelse

> http://www.jmd.co.nz/dk/

Takker - søde piger, længe leve den digitale tidsalder og adsl

/Gomer

Zenia & Janus

Jeg fråder ikke - men bliver alligevel lidt tankefuld...
Hurra, en glimrende stereotype! Jeg er pige - og dansk! Jeg kender
overraskende nok andre med samme karateristika. Og ingen af dem lider af
overdreven opmærksomhedstrang eller besidder overdrevne ekshibitionistiske
karaktertræk.

Lad mig præsentere en anden stereotyp (som jeg personligt finder væsentlig
mere interessant) : hvor ER det dog typisk 'dansk' at svælge lystigt og
frydefuldt i andres fadæser. Jeg vil vædde med, at det er et par tanketomme,
halvbøvede gymnasiedrenge der har fundet cd'en - og jeg vil vædde med at de
ikke har overvejet konsekvenserne for pigerne. For hvad har det med dem og
deres stådreng at gøre? Typisk dansk og typisk drenge!
Helt ærligt Morten, har du overvejet at du måske går lidt for meget på
diskotek? Jeg mener, møder du nogensinde folk repræsenterende kvindekønnet
med en alder på over 18??
Bare en tanke... :o)
Zenia

Morten Rønnelund

> [...]
> overdreven opmærksomhedstrang eller besidder overdrevne ekshibitionistiske

Jeg snakker ikke om et flertal.

Jeg snakker om en større "tilbøjelighed" blandt danskere - og igen: blandt
piger.

Læs eventuelt, hvad jeg har skrevet, igen!

> [...]
> ikke har overvejet konsekvenserne for pigerne. For hvad har det med dem og
> deres stådreng at gøre? Typisk dansk og typisk drenge!

Rigtig - det er en anden mulighed.

Desværre udelukker eller fjerner den ikke muligheden for et bevidst
"nummer". -- Igen: Læs hele tråden. Jeg opfatter det som en "mulighed".

> Helt ærligt Morten, har du overvejet at du måske går lidt for meget på
> diskotek? Jeg mener, møder du nogensinde folk repræsenterende kvindekønnet
> med en alder på over 18??
> Bare en tanke... :o)

Smager nu mere af et regulært gæt end en tanke! Og gættet er skudt helt
forbi.

Som journalist møder jeg hver dag, ekstremt kompetente kvinder i alle aldre,
som jeg har meget stor respekt for. Fra en brovtende ærlig Trine Gregorius
til en knivskarp Cristina Lage - jeg klapper i mine hænder over hvilke
mennesker, de er.

Desuden er det ikke nødvendigt at gå på diskotek hele sit liv for at få
vished for at den omtalte situation foran dørmænd foregår... mange piger
fortæller stolt selv om det. Og flere års arbejde på diskotek tidligere
hjælper også på billedet og statistikken.

Du har nu opdaget, at kritikken ikke passer på dig. Jeg har præciseret, at
jeg ikke taler om et flertal. Den handler om en lidt større *tilbøjelighed*
hos os herhjemme - der gør det til en *mulighed*, at den glemte CD er et
"nummer".

Vær nu ærlig! Der er også piger, der står nøgne foran fars kolleger i Ekstra
Bladet for 500 kroner - hver dag! - De her typer, der gerne vil have
opmærksomheden - men måske pakker det lækkert ind i en anden forklaring - de
findes altså... også selvom du ikke føler, at du er en af dem.

Én her i tråden fortæller, at han tidligere kæreste levede op til min
beskrivelse.

De findes.

--
Rønnelund

Zenia & Janus

"Morten Rønnelund" <mor...@fjernes.tv-afdelingen.dk> skrev i en meddelelse

Ja de findes! Jeg følte mig i virkeligheden heller ikke specielt ramt eller
tog det særligt seriøst. Men jeg mente dog at der var en pointe i at begge
synsvinkler blev repræsenteret. Det må du jo som journalist kun kunne
bifalde!?
Jeg har læst hele tråden og jo muligheden er der: det er et nummer, det er
med vilje - det er...?
Morten, jeg ved godt hvad du mener og er heller ikke ude efter voldsomme
ordkløverier. Jeg blev bare lidt provokeret af enkelte af dine
formuleringer, som jeg ærligt talt ikke syntes var krystalklare i deres
budskab (og ja, jeg har læst det flere gange - også før jeg svarede).

Hør f.ek.s mig sige: Mit billede af virkeligheden er, at der findes ret
mange født efter 1980, der har et unaturligt behov for opmærksomhed. Jeg har
set flere i bussen og min nabo kender en personligt!
øhh???
Men okay, nu har vi vist slået det fast - der findes forskellige slags
piger. Det har været en lang dag og jeg er lidt træt men stolt over at have
været medvirkende til at sætte en fed streg under et væsentligt kapitel i
almen sociologi!
Jeg er bibliotekar og sætter meget pris på det skrevne ord og tager det
derfor meget alvorligt.
Kender du fætter Mead? Jeg citerer lige: "Et menneske ved først, hvad det
har sagt, når en anden har svaret - eller
hvad det har gjort, når en anden har reageret".

Zenia

Morten Rønnelund

"Zenia & Janus" <zenia snabel-a tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tog det særligt seriøst. Men jeg mente dog at der var en pointe i at begge
> synsvinkler blev repræsenteret. Det må du jo som journalist kun kunne

Jo-da... Men nu er hvert indlæg her jo en nyhedsartikel, snarere en
meningstilkendegivelse.

Desuden synes jeg - apropos stereotyper - at hele denher sag, har haft det
indbyggede budskab, at det måtte være dumme drenge, der har spredt
billederne.

Hvis *du* havde postet det første indlæg, ville du så have præsenteret den
"anden side af sagen" og skrevet at de kunne være nogle ondskabsfulde
veninder...?! Ærligt?

Jeg mener, at mit budskab har været nuanceret. Jeg har gjort et stort nummer
ud af at anerkende, at jeg ikke er Gallup, men blot har mit *indtryk*.

> [...]
har
> set flere i bussen og min nabo kender en personligt!

Det er morsomt formuleret, tror jeg nok. Men jeg HAR allerede indrømmet
(**), at der kan stilles spørgsmålstegn ved at jeg har nok målinger til
statistikken. Det står i et af de FØRSTE indlæg.

Men for at supplere, har jeg haft en bred berøringsflade - i et godt stykke
tid - blandt andet på diskoteker, hvor frekvensen af opmærksomhedssøgende
mennesker (og det må du indrømme) er INDBYGGET højere.

I føromtalte job som journalist har jeg ufrivillig haft berøring med flere
typer, end jeg ville have, hvis ikke jobbet bestemte en del af det. (**)
Repeat (**)

> Jeg er bibliotekar og sætter meget pris på det skrevne ord og tager det
> derfor meget alvorligt.

Jeg istemmer holdningen.

> Kender du fætter Mead? Jeg citerer lige: "Et menneske ved først, hvad det
> har sagt, når en anden har svaret - eller
> hvad det har gjort, når en anden har reageret".

Nu kender du så fætter Rønnelund:

"Et menneske ved først, at dagens øjenskygge er vellagt, når andre har set
billederne!"

;O)

--
Rønnelund

Zenia & Janus

> "Zenia & Janus" <zenia snabel-a tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> eller
>
> Jo-da... Men nu er hvert indlæg her jo en nyhedsartikel, snarere en
> meningstilkendegivelse.

(jeg skal selv indsætte et ikke, ikke?)
arh, fætter Morten - den synes jeg du glider lidt for nemt af på. Det er dig
selv der bragte journalistdelen ind i diskussionen (læs måske eget indlæg
igen??)

> Desuden synes jeg - apropos stereotyper - at hele denher sag, har haft det
> indbyggede budskab, at det måtte være dumme drenge, der har spredt
> billederne.

Næh, jeg syntes ikke at budskabet er implicit. Jeg greb bare et eller andet
ud af luften. Men jo, jeg har bemærket at enkelte af indlæggene tager sit
væsentligste udgangspunkt i omkring HVOR man kan finde billederne - og altså
afslører interesse fra mandlig side. Jeg blev ikke voldsomt forbavset. Jeg
fremsagde mit synspunkt for at henlede opmærksomheden på hvorfor hele
diskussionen ikke gik på hvor forfærdeligt skammeligt og typisk det er at
unge danske drenge er fuldstændigt blottet for moral og empati.

> Hvis *du* havde postet det første indlæg, ville du så have præsenteret den
> "anden side af sagen" og skrevet at de kunne være nogle ondskabsfulde
> veninder...?! Ærligt?

Ærligt? Jo, det kunne lige så godt være ondskabsfulde veninder - de findes
nemlig også - eller måske... var det pedellen der gjorde det!!!!!!

> Jeg mener, at mit budskab har været nuanceret. Jeg har gjort et stort
nummer
> ud af at anerkende, at jeg ikke er Gallup, men blot har mit *indtryk*.

Ja, det ved jeg godt du mener er formidlet stort og larmende, men jeg synes
bare at nuancerne henligger i gråtoner - blot mit indtryk!

> [...]
> (**), at der kan stilles spørgsmålstegn ved at jeg har nok målinger til
> statistikken. Det står i et af de FØRSTE indlæg.

Forsøgte ikke at være morsom - prøvede at give et billede på hvordan dine
formuleringer lyder inde i mit hoved. Så du behøver ikke at komme med flere
indrømmelser. Iøvrigt har jeg overvejet eget udsagn og er faktisk lidt enig
på en ikke Gallup måde. Folk født efter 1980 ER væsentlig mere irriterende
opmærksomhedssøgende end generationerne før. Glem alt om nuancer - når jeg
tænker efter er det regelen der bekræfter undtagelsen

> [...]
> tid - blandt andet på diskoteker, hvor frekvensen af opmærksomhedssøgende
> mennesker (og det må du indrømme) er INDBYGGET højere.

Ved du hvad - jeg er ret enig i at hvis man ville undgå opmærksomhed kom man
nok ikke på et diskotek!

> I føromtalte job som journalist har jeg ufrivillig haft berøring med flere
> typer, end jeg ville have, hvis ikke jobbet bestemte en del af det. (**)
> Repeat (**)

Du har måske gættet det - jeg arbejder på et bibliotek :0) Kender godt ordet
berøringsflade - møder typer hele tiden - også ufrivilligt, ser du: jeg er
offentligt ansat!! Men jeg forstår ikke helt..- siger du at fordi din
berøringsflade er stor undgår du at være objektiv? Fætter Rønnelund - jeg
er sikker på at jeg ville give dig ret hvis jeg forstod hvad du siger. Men
jeg synes (stadig) der er lidt støj i dine budskaber. Man tag det positivt -
det gør dem jo interessante, tror jeg nok...

Jeg graver lige lidt dybt og tænker at i virkeligheden undrer jeg mig over
at folk herinde ikke trådte hinanden over tæerne for at tage afstand til
linket. Vi forarges - men tjekker det lige alligevel. Dansk frisind? Jeg
synes faktisk at det er en meget lang diskussion og meget tankevækkende at
du nævnte muligheden for at noget af forklaringen lå i at specielt danske
piger er mere tilbøjelige til at lade sig udstille. Ja men sammenlignet med
hvilket udland? Tyrkiet? Tyskland? Frankrig? USA? Altså måske rammer jeg
helt ved siden af, men hvilket land i Europa (eller nå ja verden) har den
største pornoindustri - er det os eller hvad. Har jeg sovet i timen? Igen?

> Jeg istemmer holdningen.

> Nu kender du så fætter Rønnelund:
>
> "Et menneske ved først, at dagens øjenskygge er vellagt, når andre har set
> billederne!"

For hver en holdning er der en holdning...
Tak for diskussionen

Morten Rønnelund

> arh, fætter Morten - den synes jeg du glider lidt for nemt af på. Det er
dig
> selv der bragte journalistdelen ind i diskussionen

Forsøgte at udvide dit gæt om, hvilke kvinder jeg støder på. Du foreslog
noget med 18-årige. Journalist-delen kom ind for at godtgøre, at jeg ikke er
i selskab med 18-årige som hovedbestanddel af mit liv.

> Jeg fremsagde mit synspunkt for at henlede opmærksomheden på hvorfor hele
> diskussionen ikke gik på hvor forfærdeligt skammeligt og typisk det er at
> unge danske drenge er fuldstændigt blottet for moral og empati.

Hermed afsluttet. Har aldrig taget hverken den ene eller den anden
gruppering af drenge i forsvar.

Jeg

> Forsøgte ikke at være morsom - prøvede at give et billede på hvordan dine
> formuleringer lyder inde i mit hoved.

Hvilken komponent skal vi skifte ud - *mine* formuleringer eeellllerrr... ?!
:O)

> [...]
positivt -
> det gør dem jo interessante, tror jeg nok...

Jeg siger, at berøringsfladen er *stor nok* til en forsigtig, personlig
miniGallup.

Som anført i en af de første posteringer:

Det er blot det billede, der tegner sig, med de data, jeg har.

> [...]
> at folk herinde ikke trådte hinanden over tæerne for at tage afstand til
> linket. Vi forarges - men tjekker det lige alligevel. Dansk frisind? Jeg

Jeg checkede! Det' klart. Og så må mit ord stå alene: Jeg gjorde det på min
arbejdsplads efter vi i en større flok havde udvekslet mulige fordomme om,
hvordan de piger ser ud. - Jeg glæder mig lidt over, at jeg fik ret. :O)

> [...]
> største pornoindustri - er det os eller hvad. Har jeg sovet i timen? Igen?

Ja, det er os - første frigivelse af pornoen - os... Det har dog ikke hele
skylden. En anden del er almindelig opdragelse. Og så følger en RÆÆÆKKE
psykosocial-forhold, som nogle lever af at skrive lange bøger om.

--
Rønnelund

Brian Neuman

"Zenia & Janus" <zenia snabel-a tdcspace.dk> wrote in message

> [...]
> overdreven opmærksomhedstrang eller besidder overdrevne ekshibitionistiske

Har fået fortalt af en ven der har set billederne ;o) at den ene pige har en
intimpiercing. Har man sådan en fordi den er behagelig eller for at vise den
frem?

mvh

Ally

Man får vel ikke en intimpiercing for at vise den frem til hele
Danmarks befolkning?

Morten Rønnelund

"Ally" <quin...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Men hvis ikke kæresten har haft den fornødne "hold da op, hvor er du fuld af
sex og provokation"-reaktion, da man viste *ham* den, så må man jo udvide
sit publikum, indtil nogen reagere som ens psyke gerne ville ha', da man
besluttede at få lavet piercingen?!

--
Rønnelund

Zenia & Janus

> [...]
er
> i selskab med 18-årige som hovedbestanddel af mit liv.

Jeg ved det! Jeg ved det!

> Hermed afsluttet. Har aldrig taget hverken den ene eller den anden
> gruppering af drenge i forsvar.

enig!

> ret
> Jeg

> Hvilken komponent skal vi skifte ud - *mine* formuleringer eeellllerrr...
?!
> :O)

LOL

> [...]
> hvordan de piger ser ud. - Jeg glæder mig lidt over, at jeg fik ret. :O)

Kan godt lide at I ligesom havde en helt klar videnskabelig funderet
indgangsvinkel til at efterforske jeres meget saglige fordomme. LOL
Jeg er nu blevet så draget af jeres metoder at jeg har smidt moralen
overbords og tjekket... og Rønnelund, du har givetvis ret: de ser ud... er
vi enige - omkring (trommehvirvel:) 18 år!!!!
Desuden er jeg nu helt overbevist om at de ikke selv har lagt billederne ud.
Disse piger har absolut ingen teknisk snilde! Det er måske de dårligste
pornoide (findes det ord??) amatørfotos af den spæde kvindekrop jeg
nogensinde har set (og jaaah - min erfaring på området er spinkel, men
alligevel). Det er et mirakel at de overhovedet fik billederne lagt ned på
en cd!!!!

> [...]
> skylden. En anden del er almindelig opdragelse. Og så følger en RÆÆÆKKE
> psykosocial-forhold, som nogle lever af at skrive lange bøger om.

Er ikke overbevist om at vi er størst. Men heldigvis er jeg bibliotekar -
jeg finder ud af det!! Ved godt at vi frigav pornoen først - vi er jo også
vildt frisindede i Danmark - se bare på integrationen af indvandrere!
(fisker ikke efter ny diskussion)
Gad vide om dem der skriver bøger om psykosociale forhold er klogere end
os - jeg tvivler...
Siger du iøvrigt at det er samfundets skyld? (nej, du behøver ikke at
svare - det var mest ironi og tom luft)

Rønnelund

Robert Eriksen

"Morten Rønnelund" wrote:

> [...]
> sit publikum, indtil nogen reagere som ens psyke gerne ville ha', da man

For det er helt utænkeligt hun skulle have fået den for sin egen skyld?

RH

"[P]" <slemm...@yahoo.dk> wrote in news:3E40B9E1...@yahoo.dk:

> [...]

> glemte de skiven i en computer.

> Billederne er nu lagt ud på en hjemmeside - nogen, der har et link?
> Det sku' være Cybercity der hoster sitet.

Jeg kan ikke rigtig forstå den store interesse, der er for hele den her
historie. Vi er alle født uden tøj på og billeder som disse, er da ganske
uskyldige i mine øjne. Den her historie burde ikke få negativ betydning for
de to pigers fortsatte liv, da de jo ikke har vist noget, som vi ikke har
set før. Vi lever trods alt i år 2003 og vi burde efterhånden kunne klare
at se på afklædte mennesker uden at lave en sensationshistorie ud af det.
Dog synes jeg, at det er tarveligt af de to drenge at videregive billederne
uden tilladelse. At den ene pige så samtidig anmelder det til politiet, er
ikke smart at gøre, hvis målet har været at undgå en større eksponering.

Brian Neuman

"Robert Eriksen" <r...@adr.dk> wrote in message

> For det er helt utænkeligt hun skulle have fået den for sin egen skyld?

For sin egen skyld er det vel også, hvis man tørster efter opmærksomhed, og
får lavet noget sådant for at råde bod på selvsamme.
Engang blev man piercet i ørerne - kender dårligt nogle piger som ikke er
det nu. For at skabe opmærksomhed kunne man sætte den i næsen. Det er nu
også et ganske almindeligt syn efterhånden. Så kunne man sætte den i
øjenbrynet/læben/tungen....noget som var lidt mere avs og dermed kunne virke
lidt mere outreret. "Puuuha en hardcore MF bitch" kunne man så tænke. Men ak
ak...alt dette bliver jo også almindeligt, så for at skille sig fra pøblen
bliver man da nødt til at hakke en stav igennem kønsdelene eller andre
småbizarre følsomme steder så som lige tværs igennem en brystvorte for SÅ må
det da skabe bare lidt opmærksomhed.

Eller ER det evigt behageligt at rende rundt med sølv i trusserne? Undskyld
jeg spørger, men jeg er fuldstændig ignorant på det område. Er der noget jeg
har overset? Er der en venlig sjæl der vil fortælle mig om det er så fedt?
Så vil jeg da overveje at forbinde mine brystvorter med en tyk guldkæde der
skal fortsætte ned til skridtet og videre op til en næsering hvorefter kæden
ender fastgjort til min tegnebog - så kan jeg da opleve det vilde rush når
en lommetyv forsøger at nappe mine penge.

mvh

PS: Og hvorfor oplever man så sjældent folk der tatoverer sig under
fødderne - det må da også gøre tilstrækkelig nas, hvis det udelukkende er
smerten man higer efter?

Betina og Claus Ellegaard Skytte

> [...]
> overdreven opmærksomhedstrang eller besidder overdrevne ekshibitionistiske

Det er dog tankevækkende at en undersøgelse for et par år siden viste, at
10-15% af de unge (Både drenge og piger) havde som højeste mål i livet "at
blive kendt". De fleste ville bare være kendte for at være kendte, ikke for
et eller andet særligt, de havde gjort.
Det fører IMØ til "reality"-shows som Big Brother og lign., der jo egentlig
ikke handler om noget... Man kan bare se på unge mennesker, der keder sig...
OK, de kan vinde nogle penge, men er det det værd??

Den nye sous-chef på TV2-nyhederne (Lotte Mejlhede, mener jeg hun hedder..)
sagde i et interview, der blev trykt i Fyens Stiftstidende i weekenden, at
unge kom hen til hende og spurgte, om hun var journalist? "Ja", svarer hun
så, det kræver jobbet (Hun har jo været nyhedsoplæser). Så sagde de unge, at
de ikke gad have hendes job; de vil bare "være på".

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Abel

> Jeg kan ikke rigtig forstå den store interesse, der er for hele den her
> historie. Vi er alle født uden tøj på og billeder som disse, er da ganske
> uskyldige i mine øjne......

Du har vist ikke set billederne !!

Brian Neuman

"Abel" <abel@xperiment[prik]dk> wrote in message
Du har vist ikke set hans øjne? :o)

RH

"Brian Neuman" <Neu...@hotmail.com> wrote in

Jeg *har* set billederne.

Tommy Hasen

Helt enig. Så længe der ikke er tale om billeder med spredte ben, eller sex,
kan jeg heller ikke se det store problem. Jeg syntes det er værre for hende
svenskeren fra et eller andet nyt tv program, hvor der er kommet gamle
billeder frem hvor hun sutter, får den i numsen m.m. Det er synd

Tommy

Morten Bowman Hansen

Øøøhh der er altså ikke meget til fantasien!! Der er ganske vist ikke
aktivitet, men ellers...
Fuck at nogen er så lamme i roen!

Morten
mor...@bowman.dk