MEDION I DANMARK ? HVEM ER IMPORTØR HER ?

Rene Frederiksen

Se supp.
Mvh
Rene

Jesper Nielsen

"Rene Frederiksen" <rf-rem...@safekey.dk> skrev i en meddelelse
news:3ccbf2d4$0$10877$ba62...@nntp01.dk.telia.net...
> Se supp.
> Mvh
> Rene

Aldi supermarked...

--
file://Jesper

Søren C. Fischer

Jesper Nielsen wrote:
> Aldi supermarked...

Er du sikker?
TDC Telebutikken sælger også Medion varer...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Jesper Nielsen

"Søren C. Fischer" <use...@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse

Der findes ikke en dessideret "importør" for medion, de har selv et lille
kontor i herlev men ellers klares det hele fra Tyskland, det er efterhånden
europas største producent af PC'er. Sommetider er der nogle brookere der
tager medion ting hjem men ellers er der ikke nogen herhjemme.
--
file://Jesper

Rene Frederiksen

Du skrev :

[...]

Ved du HVOR i herlev (Evt et telefonnummer) ?

Mvh
Rene

Søren C. Fischer

Jesper Nielsen wrote:
> [...]
> efterhånden europas største producent af PC'er. Sommetider er der
> nogle brookere der tager medion ting hjem men ellers er der ikke

Mente jeg nok....
Men du skrev så skråsikkert "Aldi Supermarked", og det mente jeg var
forkert :-)

Jesper Nielsen

"Rene Frederiksen" <rf-rem...@safekey.dk> skrev i en meddelelse
Nej jeg ved desværre ikke hvor henne det ligger de har et hotline nummer men
jeg kender det ikke, ring til Aldi eller Dansk Supermarked for at få
nummeret

--
file://Jesper

Martin Toulstrup

Rene Frederiksen <rf-rem...@safekey.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ccce139$0$10921$ba62...@nntp01.dk.telia.net...

Medion har et kontor / værksted i Skovlunde sammen med Compare Support /
Combizz 2000.
Adressen er Meterbuen 6-12, 2740 Skovlunde. Telefon nr.: 70 20 42 90

Kim Kristensen

"europas største producent af PC'er" er vist så meget sagt .... så vidt jeg
ved laver de ikke en eneste pc selv.
De bestiller dem ved underleverandører, og videre sælger dem såmen bare.

/ KK20

"Jesper Nielsen" <jesper....@ledigejobs.dk> skrev i en meddelelse