Nøgne damer

Erik Aaskoven

Jeg har ca 200 CD'ere liggende med billeder af afklædte damer

pris 40,- + forsendelse
større ordrer foretrækkes

Erik_A...@has.dk

HB - København K

>Beklager, jeg foretrækker at se på min kone, din gris

Hvis nu hun kom med på pladerne, kunne vi slå to fluer med et smæk;-)

/Henning

Miramax

Erik Aaskoven wrote:
> =

> Jeg har ca 200 CD'ere liggende med billeder af afkl=E6dte damer
> =

> pris 40,- + forsendelse
> st=F8rre ordrer foretr=E6kkes
> =

> Erik_A...@has.dk

GET A LIFE

Peter Frenning

h...@dk-online.dk (HB - København K) wrote:

>Hvis nu hun kom med på pladerne, kunne vi slå to fluer med et smæk;-)

Nope, hun er meget bedre in natura - det synes jeg også!!!!!!!!!!!! ;-)

/peter

********************************* OZ1PIF *****************************
Peter Frenning, UNIX Product Mgr., Siemens-Nixdorf DK, Ph.: +45 4477 4924
Snailmail: Dybendalsvaenget 3, 2630 Taastrup, Denmark, Fax: +45 4477 4977
Email: p...@sni.dk, (NERV: pfrenning.cph)
X400: C=DK; A=400NET; P=SCN; O=SNI; S=Frenning; G=Peter; OU1=CPH1; OU2=CC
*********** Come visit us on the web; URL http://www.sni.dk ***********

Jan Viborg Møller

Johnny Bonde <jbn...@silkeborg.bib.dk> skrev i artiklen
<510.7006...@silkeborg.bib.dk>...
> On 07-Mar-97 19:03:38 Erik Aaskoven Wrote to Alle
> about Nøgne damer
>
> Hello Erik Aaskoven

> Beklager, jeg foretrækker at se på min kone, din gris

det gør jeg også (sorry jeg kunne ikkel lade være) :-)

--
Med venlig hilsen

Jan Viborg Møller