billig tandlæge i odense

(-Peter-)

Hej... ville høre om der er nogen der ved hvilken tandlæge i odense der
er billigst, eller hvor jeg kan finde det??

/peter

The Nameless Dude

"(-Peter-)" <garfi...@mail-online.dk> wrote in news:4360af9e$0$41151
$1472...@news.sunsite.dk:

> Hej... ville høre om der er nogen der ved hvilken tandlæge i odense der
> er billigst, eller hvor jeg kan finde det??
>
> /peter

Tandlægerne i Nørregade 16, 2 sal, ved Fisketorvet.
Ved ikke om de er ligefrem de billigste, men de er noget billigere end min
tidl. tandlæge og enda noget dygtigere.
Hygiejne tillæg ser du heller ikke på regningen.
Deres tlf er: 66 11 51 11

--
The Nameless Dude

(-Peter-)

okay...

tak...

prøver lige at se om andre også har muligheder.. :)

/peter

Henrik

> Tandlægerne i Nørregade 16, 2 sal, ved Fisketorvet.

...har en kanon flot sekretær.
Henrik

Benny Bomstærk

hvad kosterhun?

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

The Nameless Dude

Benny Bomstærk <bom.st@erk> wrote in news:4360e4e0$0$1790
$edfa...@dread11.news.tele.dk:

> hvad kosterhun?

2 stk rodbehandling, uden bedøvelse.

--
The Nameless Dude

Benny Bomstærk

så hellere en grundig udboring!!

Message has been deleted

Pia

"(-Peter-)" <garfi...@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Nogen der kender en billig tandlæge i Århus

The Nameless Dude

XXX <n...@this.level> wrote in news:43613b9f$0$1808
$edfa...@dread11.news.tele.dk:

> Benny Bomstærk <bom.st@erk> wrote in news:4361283d$0$1759
> $edfa...@dread11.news.tele.dk:

> Ellers tak, det er det tandlægen koster.

Nå så er du ikke interesse i deres sekretær alligevel ?
Nå men OK, så kan jeg nævne hvad jeg gav sidste gang for:
Halvårlig standard undersøgelse og tandrensning: 261 kr.
Det er jo ikke så galt.

--
The Nameless Dude

Lasse Skovgaard

"The Nameless Dude" <n...@il.adress> skrev i en meddelelse

> XXX <n...@this.level> wrote in news:43613b9f$0$1808
> $edfa...@dread11.news.tele.dk:

> Halvårlig standard undersøgelse og tandrensning: 261 kr.
>
> --
> The Nameless Dude

Sidst jeg var ved tandlæge (den 3/10 20005), gav jeg kr. 276 for
undersøgelse og tandrensning.

Er priserne på standard behandlinger ikke fastsat af aftale mellem
tandlægerne og det offentlige? Eller er det kun tilskuddets størrelse der
er det?

Jeg bruger tandlægerne Vestergade 32,1.

P.S.: Sekretærer ok.

Lasse

Åge

"Lasse Skovgaard" <lasse snabela skovgaards punktum dk> skrev i en
meddelelse news:436336ab$0$47046$edfa...@dread15.news.tele.dk...
Jeg tror du har ret. Priserne er forresten momsfri.

The Nameless Dude

> [...]
>
> Er priserne på standard behandlinger ikke fastsat af aftale mellem
> tandlægerne og det offentlige? Eller er det kun tilskuddets størrelse

Se lige på din regning om der står: Hygiejne tillæg.
Rigtig mange tandlæger smider den på regningen også, men min gør ikke.
De anser det som en selvfølge at kunden ikke skal betale dem udgift.
--
The Nameless Dude

Lasse Skovgaard

"The Nameless Dude" <n...@il.adress> skrev i en meddelelse
Der er ingen Hygiejne tillæg. Kun 2 poster som følger:

Ydelse
Sikredes andel Sygesikringes andel

------- ---------------
-------------------

Regelm.diagn.us RDU, fra 26 år kr. 116
kr. 77,15

Tandrensning a - min. 15 tænder kr. 160
kr. 106,23

Jeg skal så betale kr. 276. Tandlægen får i alt kr. 459,38.

/Lasse

The Nameless Dude

> [...]
>
> Tandrensning a - min. 15 tænder kr. 160
> kr. 106,23
>

> Jeg skal så betale kr. 276. Tandlægen får i alt kr. 459,38.

Min ser således ud:

Ydelse Sikredes andel Sygesikr. Andel
Kontrol eft. regelmes. Diag. us. 103,00 69,42
Tandrensning 158,00 105,11
I alt. 261,00 174,53

Men med alle de tandlæger der ligger inde i Centrum, monstro så ikke
også at de kører lidt konkurence imellem dem ?
--
The Nameless Dude

voc...@gmail.com

Carl Alex Friis Nielsen

Mon ikke Peter fik løst sit problem da han spurgte for 7 år siden.

Erik Ginnerskov

"Carl Alex Friis Nielsen" <ca...@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Mon ikke Peter fik løst sit problem da han spurgte for 7 år siden.

Man kan aldrig vide. Nogle skal have et meget langt tilløb, før de kommer
til tandlægen - selv om problemet er akut.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk