Personsøgning á la Krak - Tyskland!

HENNING KRISTENSEN

Kan nogen oplyse mig om der findes en form for person/adressesøgning på
internettet, i stil med eksempelvis Krak/vejviser - i Tyskland!

M.v.h.
H. Kris

Anne Lise Kirk Jensen

Hej,
prøv (det er en l-a-n-g link). Jeg fandt den ved at gå ind på
www.gelbeseiten.de og så vælge das Telefonbuch. Jeg har ikke efterprøvet
den, men det ser ud til at den finder private i Tyskland.

http://www.telefonbuch.de/NSAPI/Anfrage?AKTION=zeSuchseiteTelefonbuch&SPRACH
E=DE&SESSIONID=0480e8aad13bf79b2a0000b291&VERZEICHNIS=3&BUAB=BUNDESWEIT&H_NU
TZUNGSBEDINGUNGEN=TRUE&H_POPUPBANNER=1

"HENNING KRISTENSEN" <kristen...@get2net.dk> wrote in message

Peter Weis

"HENNING KRISTENSEN" <kristen...@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Kan nogen oplyse mig om der findes en form for person/adressesøgning på
> internettet, i stil med eksempelvis Krak/vejviser - i Tyskland!

Der er adgang til alverdens on-line telefonbøger på
http://www.phonenumbers.net/. Den har selv haft glæde af nogle gange,
inklusive søgninger i Tyskland.

mvh
Peter

Michael Preben Duncan-Bendix

Her er hele Verdens Telefonbøger både de hvide (Privat) og gule (Firma)
sider
hvis de vel og mærket findes on-line.

Man må regne med at det ikke er lovligt i alle lande for Telefon selskaberne
at
offentliggøre de Hvide sider

http://www.phonenumbers.net/

Duncan...@mail.tele.dk