min røv klør meget

klaus nielsen

hej
jeg har haft lidt dårlig mave et par uger, og nu klør min røv sindsygt
meget. det har stået på et par uger nu. hvorfor klør det og hvad skal jeg
gøre ??
det er lige i tarm åbningen. og det er rigtigt slemt lige efter at jeg har
været på toilettet, klør jeg igen, bliver det bare endnu værre. jeg har
prøvet at smøre med vaseline. men det skal en halv cm op i tarmen og lidt
rundt om åbningen. ellers virker det ikke. det lindrer lidt efter en halv
time hvis jeg smør det. kommer jeg til at klø mig eller jeg går på
toilettet, starter det forfra.
nogen gange føles det nærmest levende, ligesom om noget der kravler rundt i
åbningen. men jeg kan ikke se orm eller noget i afføringen..
jeg håber nogen har nogen gode råd

klaus nielsen

Kat

"klaus nielsen" skrev:

Børneorm er mit gæt.
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/boerneorm.htm
Men gå dog en tur til lægen og få ham til at kigge på det!
Så får du rette diagnose og behandling - som regel :-)
--
Kat
---

Mone

"klaus nielsen" skrev d. 26-03-03 11:53 dette indlæg :

> nu klør min røv sindsygt meget.

Hæmorider måske :-B

Men jeg syntes også du skulle prøve din læge, for det er jo
liiiidt svært at svare på her.

Mvh
Mone

http://www.kandu.dk/

Zarh

Lyder som børneorm, gå på apoteket og køb piller mod det i håndkøb!

"Kat" <kat...@FJERN-DETTEofir.dk> skrev i en meddelelse

Frederiksen

> jeg har haft lidt dårlig mave et par uger, og nu klør min røv sindsygt
> meget. det har stået på et par uger nu. hvorfor klør det og hvad skal jeg
> gøre ??

Måske er din hud bare irriteret, og så kræver det vask efter hvert
toiletbesøg. Skyl godt med vand. Smør med lidt Helosan - vaseline irriterer
bare huden endnu mere.

Bliver det stadig ved, så må du en tur rundt om lægen - hvorfor har du i
øvrigt dårlig mave?

Mvh Maria

niels

Prøv at vaske dig med en mild sæbe evt hårshampo efter toiletbesøg og højst
1-2 gange dagligt, og sørg for at få vasket sæben ordentligt væk.

Hilsen Niels

klaus nielsen

tak for svarene
huha, jeg snakkede med lægen, så nu får jeg en kur mod børneorm. helt uden
at skulle smide bukserne *S* han sagde at det også kunne være svamp pga en
pille kur med Erycin,som er bakterie dræbene. som igen havde den bivirkning
at det kunne give tynd mave. plus at lave uorden i den naturlige bakterie
flora, som holder svampe og andre gode sager væk.
Erysin er mod klamydia, som jeg desværre fik, fordi min kæreste (som ikke er
min kæreste mere) havde et lille sideløbene forhold med en anden fyr, uden
at fortælle mig noget om det, før jeg selv fandt ud af det..
behøver jeg at sige at han havde klamydia ?
ja sådan kan det gå når man ikke passer på *S*

men igen, tak for alle svarene

klaus nielsen
klaus_...@tdcspace.dk
vfr750 og xl600r

agilt

det er jo lidt svært at svare på når man ikke har set det.du skulle poste et
billede i dk.binær så vil det være bedre at vurdere.;-))
"klaus nielsen" <klaus_...@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse