Til Malmö lufthavn

Rasmus

Er der nogen af jer der ved hvordan man lettest kommer til Malmö Lufthavn
fra København ? Er der en direkte bus ?

Hvilken station skal man stå af på, hvis man tager Øresundstoget ?

På forhånd tak
Rasmus

Uffe Holst

In an article of 26 Nov 2001 Rasmus wrote:

> Er der nogen af jer der ved hvordan man lettest kommer til Malmö Lufthavn
> fra København ? Er der en direkte bus ?

Der skulle gå en direkte bus fra Hovedbanegården til Sturup. Det har jeg i
hvert fald hørt.

> Hvilken station skal man stå af på, hvis man tager Øresundstoget ?

Malmö -- herfra går der bus til Sturup.

--
Uffe Holst

Mark Beaumont

"Rasmus" <ras...@axelmusic.dk> skrev

> Er der nogen af jer der ved hvordan man lettest kommer til Malmö
> Lufthavn fra København ? Er der en direkte bus ?

Gråhundbus har en daglig tur, fra København til Sturup (Malmø
lufthavn) http://www.graahundbus.dk

Du kan også kører med Taxi97 til en fast pris. http://www.deaweb.dk/taxi97

> Hvilken station skal man stå af på, hvis man tager Øresundstoget ?

Malmø, men der fra er der 30 km til lufthavnen.

Vh Mark

Uffe Kousgaard

Ryanair har reklameret med en bus fra København H.

"Rasmus" <ras...@axelmusic.dk> wrote in message

JØRGEN RAVN

På følgende link kan man læse om den direkte forbindelse mellem København H
og Malmö/Sturup
http://www.graahundbus.dk/index737.htm

"Uffe Kousgaard" <uf...@routeware.dk> wrote in message

Annette

Hej

Jeg har netop taget turen...

Der går en bus fra kbh. hovedbanegård direkte, nonstop til lufthavnen i
Malmø (Sturup)- prisen er 100,- dk. kroner. Hvis du tager toget er prisen
kr. 60,- og du skal stå at på Malmø Central Station: udenfor bygningen til
venstre (lige når du kommer ud) holder så bussen som kører til lufthavnen.
prisen er kr. 75 svenske,

Det er en god ide at checke ind i rigtig god tid før hvis du skal flyve med
Ryanair.... de er meget strenge mht. deres tider ved check ind... jeg er
engang blevet afvist da jeg dukkede op 5 min i "sidste check ind tid".

Bussen fra KBH. kører en tide før flyafgang og det tager ca. 45. min at
komme over... og HUSK hvis vejret er meget dårligt så kører bussen ikke da
den sikkert ikke vil kunne komme over Ø-broen... her er det sikrest at taget
toget da de kører unset vejret.

Annette :-)