Billigt motorvejshotel i Tyskland

JS

hey

Jeg ved at der i Tyskland findes nogle meget billige ubemandede
hoteller hvor man blot bestiller op nettet og kører sit kort igennem
ved ankomst. Værelserne skulle ikke være videre store, men store nok
til en overnatning på vej længere sydpå.
Er der nogen der ved hvad de hedder?

SparreZ

> Er der nogen der ved hvad de hedder?

Jeg kender til BB-hotel kæden og Etap hotellerne. Synes det BB-hotel vi
boede på uden for Berlin på vej til Prag med bus var bedst. Og det skyldes
nok at morgenmaden var bedre ;-)

Som overnatning på vej til Italien/Frankrig er de helt perfekte, vil næsten
sige at man vil kunne bruge dem et par nætter hvis man f.eks. skal ind til
en storby og ikke skal opholde sig på hotellet. På BB-hotellet var
badeværelset fint stort og der var fjernsyn og internet på værelserne. Det
er ok....

--
Christian

ks

Frøken Jensen

On 30/07/08 13:09, in article 4si094pkn1of75vn6...@4ax.com,
"ks" <stret...@get2net.dk> wrote:

Det har jeg prøvet - det var fint il formålet!:)
(Er ellers til luksus, man når man nu skal spare er det rent og funktionelt,
jeg var tilfreds. Det er dog mange år siden, men mon ikke konceptet er det
samme ?)

LH

Jeg har prøvet både Etap og Formula1, er normalt ikke særlig krævende,
men det her er nu bunden.
Typiske håndværker hoteller formula1 har ikke bad og toilet på alle
værelser.

Når jeg er på forretning i Tyskland, vælger jeg altid et "zimmer frei"
hos en privat, det er ligeså billigt, men langt bedre, og morgenmaden
....uhmmm

Ellers prøv dette site til billige hotel overnatninger, det er ret
godt http://www.hrs.de/

Ingomar

Det er lissom B&B, men hvordan finder man ZF langs med Autobahn ?

*

Unknown

Fandt lige en række på A7, tilsyneladende ...

http://de.local.yahoo.com/search.html;_ylt=AheqxIgirJXKGAGn9hgZ18MrfY85;_ylv=3?cs=&vid=&p=Hotels&poi=A7&yls-submit=Suche

***

On Wed, 30 Jul 2008 00:49:38 -0700 (PDT), JS

Armand

LH skrev:

> [...]
> ....uhmmm
>
> Ellers prøv dette site til billige hotel overnatninger, det er ret

Jup!
Tyskland er fyldt med billige lokale overnatninger på gasthaus i en
eller anden flække.
Eneste hurdle skulle være at man kommer til at forlade autobahn og lede
en smule efter lokaliteten, men det er ikke længere det store problem
betratet ud fra det væld af GPS'er jeg noterer mig i forruden på
morgentrafikkens biler!

Vi er nogle venner der planlægger en tur til messe i Køln og p.g.a.
tidligere succes med overnatning nord for Essen/Ruhr har vi booket dér
igen i år. Prisen er 43Euro/323kr. pr nat i enkeltværelse incl.
morgenmad; men HRS.de har masser af steder til under 40Euro i området.
Kender man noget til danske overnatningspriser er dét absolut til at
tage og føle på og i grunden ikke meget over hvad det koster for en
overnatning på campingplads. Dertil tillægges den mængde hygge der er i
sådant et lokalt gasthaus med krofatter og lokalkolorit i slyngelstuen!

--
Armand.

Armand

Armand skrev:

> Jup!
> Tyskland er fyldt med billige lokale overnatninger på gasthaus i en
> eller anden flække.

Kort-sitet viamichelin.com (.de!) har forøvrigt også en
hotel-søgefunktion ved at man vælger et sted på kortet og derefter søger
på "hotels nearby". Det var egentligt derigennem at jeg oprindelig fandt
føromtalte logi nord for Essen!

--
Armand.