FREELANCE ONLINE WORKER NEEDED

freelancejob finder

FREELANCE ONLINE WORKER NEEDED

Dear sir/ madam. We are looking for full time/ part time information
processor online worker. With only 1 hour / day, the potential income
is minimum USD 10 / process information/ email. To SERIOUS person
only, please send your name & your country to
freelanc...@gmail.com. If you do not interesting with this job
please DELETE this email immediately.

Thanks for the time that you spend.

Mr Muhammad

René

"freelancejob finder" <freelanc...@gmail.com> skrev i meddelelsen
ja ja du kan få stukket et amerikansk misil op røven hvor der stå : FUCK
MUHAMMED

biker hilsen René

Arne Lorenzen

René skrev den 17 jan 2008 i

> ja ja du kan få stukket et amerikansk misil op

klip

Hvad er forskellen på motorcyklister og bikere?

"J.C.Kløve"

Arne Lorenzen skrev:

> René skrev den 17 jan 2008 i

> klip
>
> Hvad er forskellen på motorcyklister og bikere?

hmm i min verden stor

--
Dun@nt - motorcyklist
Kilo SFau s "Hvidguld"

René

""J.C.Kløve"" <j...@aats.dk> skrev i meddelelsen
så lever du åbenbart en meget lille verden.

Biker hilsen René Rasmussen, Riders Mc, St. Merløse, www.riders-mc.dk

Dennis Hellan Pedersen (4690) snabela

""J.C.Kløve"" <j...@aats.dk> skrev i en meddelelse

> hmm i min verden stor
>
> --

Også i min, men det har måske lidt med fordomme at gøre ;-)

Bikere kører på kværn i lædervest/bukser og viser deres tatoveringer

"alm" motorcyklister kører på motorcykel/mc i Goretex® tøj

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

René

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i
meddelelsen news:b764b$478fb7b1$55183f7d$16...@news.arrownet.dk...
enten så har i ikke haft engelsk i skolen eller også så skal i søge om at få
jeres skolepenge tilbage, og så er
det jo iøvrigt Arne der starter med hvad forskellen er og ikke mig der
nævner noget om motorcykelister/bikere,
men jeg kan fortælle jer at der ikke er nogen forskel.

Michael Dahlberg

"René" <r...@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Det var dog en usansynlig overlegen ingangsvinkel! "I forstår ikke engelsk!

Hm, nu vil jeg blive placeret i fordoms-gruppen, men ....altså!
Danske motorcyklister taler dansk, kører på motorcykler, (Som kan være fra
Tyskland-Japan-Italien-Rusland eller et hvilket som helst andet sted, og som
kan have fra 1 til 6 cylindre i enhver udformning.)

Bikere Synes det er smart at bruge amerikanske udtryk, Køre "Bike", som er
en HD, eller et andet køretøj med V-2 motor,
som af uransagelige årsager skal være placeret sådan i stellet, at den
spærrer for sin egen køling.
(Undskyld Steen Gruby, Flemming Disc m. fl).

Det var så min daglige fordom ;0)

Jeg ville nødigt være kendt her i byen som "Biker-Mike",
Så er jeg mere tilfreds med "Ham Michael med den gamle Bimmer"
(Harald (Bimmeren) udsender også røgsignaler, hvis nogen kalder ham "Bike")

Det er ikke kun i MC sammenhæng, at jeg er reaktionær ;-)
Jeg HADER når der bruges engelske udtryk for noget som helst, som der findes
gode danske dækkende udtryk for.

Med MC-hilsen

Michael D
( & Harald)

René

René

"Michael Dahlberg" <m.dah...@mail.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> nå så du HADER når der bruges engelske udtryk, sjovt en enkelt søgning på
> Google og så
finder jeg nogle sider hvor du selv bruger engelske udtryk.

--
Biker hilsen René Rasmussen, Danmark

> [...]

> nævner noget om motorcykelister/bikere,
> men jeg kan fortælle jer at der ikke er nogen forskel.

Arrhh.....ikke helt rigtigt, jeg kan se på de svar du giver her i tråden at
der _er_ en forskel, du er såån set bare i gang med at bekræfte vores
fordomme :-)

René

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i
meddelelsen news:7f040$4790b86b$55183f7d$29...@news.arrownet.dk...
>ja det siger så bare om jer end det gør om mig, iøvrigt har jeg ikke på
>noget tidpunkt i denne tråd
beskyldt nogen at være eller ikke være biker/motorcykellist ej hvad
forskellen er, men i har åbenbart
ikke andet at lave end og starte en eller enden diskusion om noget som slet
ikke har med det oprendelige
indlæg at gøre, og nu gider jeg så ikke at spilde mere tid på det, så en
stor...........................

BIKER HILSEN TIL JER ALLE!!
René Rasmusen, Riders Mc, St. Merløse, www.riders-mc.dk

Arne Lorenzen

René skrev den 18 jan 2008 i

> BIKER HILSEN TIL JER ALLE!!
> René Rasmusen, Riders Mc, St. Merløse, www.riders-mc.dk

Moin ;-)

Futte & Co.

René skrev:

Og sidst jeg kiggede på såen een side, en biker side, altså :-)
Ja, så stod der en masse om det, vi i danmark før i tiden, kaldte
cikler. Der var os' li'e en hel del fine billeder af 2 hjulede køretøjer
med mulighed for fremdrift ved hjælp af ru'brø' motor :-)

--

Jørgen, Brøndby, motorciklist siden 1968
http://dfmc.dk/?id=70

"J.C.Kløve"

Futte & Co. skrev:

> Og sidst jeg kiggede på såen een side, en biker side, altså :-)
> Ja, så stod der en masse om det, vi i danmark før i tiden, kaldte
> cikler.

?? Cykkel-ring ?? :-)

Harald Blaatand

"Michael Dahlberg" <m.dah...@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]

> Det er ikke kun i MC sammenhæng, at jeg er reaktionær ;-)
> Jeg HADER når der bruges engelske udtryk for noget som helst, som der

Hvad nu med de motorcyklister der kører Boss Hoss V8,hvad må de kalde sig
?

>"kan have fra 1 til 6 cylindre i enhver udformning.)"<

Selvfølgelig kører bikere på bike,hvad skulle de ellers køre på ? ;-)

Mvh

Steen

Ib Jakobsen

René skrev:

> [...]
> nævner noget om motorcykelister/bikere,
> men jeg kan fortælle jer at der ikke er nogen forskel.

Jeg har hørt Jønke sige i radion at de ikke er rockere. De er bikere.
Jeg ligner ikke gruppen, kører ikke på Godawdison og har ikke lædertøj.
Så om det er det samme?. Det mener jeg ikke.

--
MVH

Ib Jakobsen

Hekto

On Fri, 18 Jan 2008 10:59:43 +0100, Michael Dahlberg wrote:

> [...]
> årsager skal være placeret sådan i stellet, at den spærrer for sin egen
> køling. (Undskyld Steen Gruby, Flemming Disc m. fl).

Hmmmmm ... nu er du ved at få os op i det røde område!!!! ;o)

Nej, jeg kan godt følge dig og har vist nogenlunde samme holdning/fordom.

--

/Hekto - Ducati Pantah 600SL - Cagiva Elefant 650 - Ducati 900SSie

Harald Blaatand

"Ib Jakobsen" <sen...@post.tele.dk> wrote in message

En "Rocker" er vist oprindeligt en langhåret englænder der i 1960'erne
kørte ned til den "lokale" på sin Norton,Triumph,BSA,Ariel,Vincent,Royal
Enfield,Norbsa,Tribsa,cafe racer ,så Jønke har vist ret ;-)

Mvh

Steen

Armand

Harald Blaatand skrev:

> En "Rocker" er vist oprindeligt en langhåret englænder der i 1960'erne
> kørte ned til den "lokale" på sin Norton,Triumph,BSA,Ariel,Vincent,Royal
> Enfield,Norbsa,Tribsa,cafe racer ,så Jønke har vist ret ;-)

Oprindeligt(!) var det vel blot en Rock'n roll -fan - Der dengang i
rockens unge år hurtigt grupperede sig á arbejdende unge (læs: med penge
på lommen) med motorcykel (og deraf følgende beklædning á læderjakke).
Som med alt andet har medierne sat deres præg på katagoriseringen og i
dette tilfælde har filmen "The wild one" (á 1953) med Marlon Brando
ihvertfald gjort sit :-|

HA har sine rødder tilbage til umiddelbart efter afslutningen af 2.
verdenskrig, hvor Rock'n roll'en dårligt nok spirede endnu. Så historisk
set har Jønke vel ret i dén udtalelse :-/

--
Armand.
(der i sin tidlige ungdom læste en artikel om "de tre typer: Flippere

Dr. Enduro

Armand skrev:

> [...]
> verdenskrig, hvor Rock'n roll'en dårligt nok spirede endnu. Så historisk
> set har Jønke vel ret i dén udtalelse :-/

Rocker vs. biker er et led i en imagekampagne for at forbedre rockernes
omdømme. Ifølge Jønke selv startede de med at være rockere, men omkring
1980 "udviklede" de sig til at være bikere. For mig at se en PR-strategi
der skal holde dem offentligheden fra nakken.

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Grunnet

"Dr. Enduro" <gæts...@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 1980 "udviklede" de sig til at være bikere. For mig at se en PR-strategi
> der skal holde dem offentligheden fra nakken.

Iflg. nedenstående artikel om udviklingen i de danske motorcykel-miljøer
http://www.faklen.dk/faklen/03/bikere.php
var de rockere INDEN de søgte optagelse i Hells Angels.

Citat fra artiklen - i forbindelse med at de danske rockergrupper i
slutningen af 1970'erne søgte om optagelse i Hells Angels:

"De danske rockere var en flok brutale provokatører sammenlignet med
HA'erne, der søgte at repræsentere en sammenhængende og i hvert fald for dét
miljø mere harmonisk livsstil. »Vi havde nok hørt, at det var forbudt at
spytte på gulvet i Angels Place i Hamburg, men det overraskede os, at de var
så rolige og venlige.«"

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Dr. Enduro

Grunnet skrev:

> [...]
> spytte på gulvet i Angels Place i Hamburg, men det overraskede os, at de var

Som sagt - en smart mediestrategi.

Michael Dahlberg

"Armand" <arm...@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

Tja, der er da meget om snakken ifølge Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rockers

Michael D
(Der gik på Gymnasiet på Nørrebro sidst i tresserne, og har kørt Aermacchi
HD'en forbi horder af Vilde Engle, og som godt kan huske optøjerne ved SAGA,
da de viste "De grønne baretter").

2.

Armand

Michael Dahlberg skrev:

> Tja, der er da meget om snakken ifølge Wikipedia:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Rockers

Hæ! Kom ikke og anfægt min verdensopfattelse ;-)
Jeg havde endda konsulteret Wiki', men kun den dansksprogede, hvor der
intet var at finde!

--
Armand.

Harald Blaatand

> [...]

Aermacchi
> HD'en forbi horder af Vilde Engle, og som godt kan huske optøjerne ved

klip> 2.

klip

Så er det jo lige før at du har kørt HD før "Æggelederen"Bjørn Andersen !

Mvh

Steen

Michael Dahlberg

"Harald Blaatand" <bigtwi...@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
Jep's
Har hilst på ham; dengang var han egentlig flink nok, men lidt speciel.
Husker også (eller måske især) "Rense-Karl"!
Spøjse typer, men absolut venlige overfor en gymnasieelev på MC.

Michael D

Michael Dahlberg

> [...]

\\\ KLIPS>>>

> Hæ! Kom ikke og anfægt min verdensopfattelse ;-)
> Jeg havde endda konsulteret Wiki', men kun den dansksprogede, hvor der
> intet var at finde!

Tja. på trods af, hvad jeg har sagt tidligere i denne tråd, så er det
engelske sprog sommetider "bedre" ;-|

Michael D

Harald Blaatand

"Michael Dahlberg" <m.dah...@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
Ja,spøjse men langt fra kedelige ;-)

Da jeg begyndte at køre HD mødte jeg "Kaktus" og "Solbrille Jørgen" på et
træf ,de har vist også kørt med "Rense-Karl" og Æggelederen" ;-)

Mvh

Steen