Røgning af makrel

Lars Danielsen

Jeg har en del makrel filetter liggende i min fryser og jeg kunne tænke mig
at prøve at lave hjemmerøget pebermakrel.
Er der nogen her der har erfaringer med dette og som har en opskrift på
saltlagen, lagringstid samt tid og temperatur i røgeovnen.

Mvh.
Lars

Morten

"Lars Danielsen" <l...@kmlddk.dk> skrev i en meddelelse

prøv røgeovnens venner

http://www.roegeovnens-venner.dk/

har selv brugt min weber med rigtigt godt resultat

Morten B

Message has been deleted

kazz

Hvilken røgeovn er du i besidelse af ??
har røget 100 vis af makreller i en stor hjemmebygget ovn, men aldrig i en
lille abu trykkoger eller røgeovn som nogen ynder at kalde den

Jesper