S-tog linie H til Farum?

Mogens Kjaer

I følge køreplanen skulle linie H vende på Østerport
i dag lørdag/Grundlovsdag, men i følge Byens Puls
fortsætter de til Farum.

Jeg har spurgt DSB S-togs kundeservice om der kom
flere H'er på Farumbanen imens der var sporarbejde
på Hillerødbanen, men fik at vide at der ikke var
nogen køreplansændringer på linie H.

Hvad kan jeg forvente mandag morgen?

Mogens

--
Mogens Kjaer, m...@lemo.dk
http://www.lemo.dk

Lasse M

On 5 Jun., 12:06, Mogens Kjaer <m...@lemo.dk> wrote:
> [...]
> flere H'er på Farumbanen imens der var sporarbejde
> på Hillerødbanen, men fik at vide at der ikke var

2 min på hjemmesiden om sporarbejdet fandt følende:
http://kortlink.dk/dsb-nyespor/7u3c
http://kortlink.dk/dsb-nyespor/7u3d

Lars Elmvang

Mogens Kjaer skrev:

> [...]
> flere H'er på Farumbanen imens der var sporarbejde
> på Hillerødbanen, men fik at vide at der ikke var

At linje H kører i sædvanlige Farum-minuttal fra tidlig morgen til sen aften

http://www.dsb-nyespor.dk/svanemoellen-hilleroed/wordpress/wp-content/uploads/2010/05/Koereplan_togbusser_Svanemoellen_Hilleroed.pdf

Mogens Kjaer

On 06/05/2010 12:40 PM, Thomas Corell wrote:
> http://www.dsb-nyespor.dk/svanemoellen-hilleroed/spoergsmaal-og-svar/farumbanen/
>
> "Hvor mange tog kommer der til at køre i timen på Farumbanen?
> - Der kører ni tog i timen fra Farum og 12 tog i timen fra Buddinge."

Der står så ikke lige hvilke tog der er tale om...

> Afgangsplakaten for Svanemøllen, oplyser at H kører til Farum 5.51-23.51
> (6.51-23.51 s&h):
> http://www.dsb.dk/Global/PDF/Koereplaner/Afgangsplakater/Svanem%c3%b8llen.pdf

Tak, lige det jeg skulle bruge. Men ikke det samme svar jeg fik
oplyst fra kundeservice s-tog.

ikke @webspeed.dk Svend

"Mogens Kjaer" <m...@lemo.dk> skrev i en meddelelse

De har nok haft det samme problem med at finde den rigtige oplysning på
internettet :-)
For øvrigt er togtiderne først blevet offentliggjort forleden.

Svend