Οι Ομάδες Google δεν υποστηρίζουν πλέον νέες αναρτήσεις ή εγγραφές στο Usenet. Το ιστορικό περιεχόμενο παραμένει ορατό.

Find adresse ud fra Matrikelnummer ?

104 προβολές
Παράβλεψη και μετάβαση στο πρώτο μη αναγνωσμένο μήνυμα
Το μήνυμα διαγράφηκε

Gert N

μη αναγνωσμένη,
2 Μαρ 2003, 12:20:48 μ.μ.2/3/03
ως
Hvor har du dem fra?

Mvh Gert
"Bo Carøe" <oz5...@get2net.dk> wrote in message

Hvordan kan jeg finde en adresse når jeg kun har kommune, Ejerlav og
matrikel nummer, jeg har x/y kordinater på samme matrikel.

Jeg har ca. 80 stk matrikel numre, som jeg gerne vil have fundet
adressen på.

Mvh Bo Carøe

Το μήνυμα διαγράφηκε

Philip Oest Møller

μη αναγνωσμένη,
2 Μαρ 2003, 1:17:04 μ.μ.2/3/03
ως
[...]

Jeg mener ikke der er adresser på alle matrikler, kun hvis der er beboelse
el.lign.

Men hvis du har kordinaterne er det hurtigt at finde stedet på et 2 cm kort.

Ellers er den lokale landmåler og kommune nok det bedste bud. Kommunen har
kort med alle matrikler på, nogen også på computer.

Med træ hilsen

Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,

Unøjagtighederne kommer af sig selv"

Anders Wegge Jakobsen

μη αναγνωσμένη,
2 Μαρ 2003, 2:03:13 μ.μ.2/3/03
ως
"Bo" == Bo Carøe <oz5...@get2net.dk> writes:

> [...]
> matrikel nummer, jeg har x/y kordinater på samme matrikel.

> Jeg har ca. 80 stk matrikel numre, som jeg gerne vil have fundet

Der er flere amter som stiller GIS data til rådighed. Nordjyllands
amt har for eksempel <http://gis.nja.dk>, og jeg ved at Århus amt har
noget lignende. Her kan du ihvertfald få sæået en rød streg uden om de
matrikelnumre du har, og jeg mener også at man kan få oplyst
ejendomsnummer og adresse af den vej.

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>

HHIST

μη αναγνωσμένη,
2 Μαρ 2003, 2:21:56 μ.μ.2/3/03
ως
Hej
Er du med i foreningen naboer til vindmøller?
Vi har erfaring i kamp mod vindmøller i baghaven.
mvh FC
Anders Wegge Jakobsen <we...@bakkelygaard.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:m2vfz1e...@obelix.bakkelygaard.dk...

Anders Wegge Jakobsen

μη αναγνωσμένη,
2 Μαρ 2003, 2:58:22 μ.μ.2/3/03
ως
"HHIST" == HHIST <huso...@mail.men-ingen-spam.dk> writes:

[Jeg har flyttet rundt på indholdet, så dette svar er læseligt]
[Læs mere på <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>]

> Er du med i foreningen naboer til vindmøller?
> Vi har erfaring i kamp mod vindmøller i baghaven.

Jeg ved ikke hvad Bo er, men jeg er definitivt *ikke*. Jeg har
tidligere arbejdet for NEG Micon, så jeg er i den modsatte lejr.

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>

Το μήνυμα διαγράφηκε
0 νέα μηνύματα