Stor bille - men hvilken?

uh

Foto kan ses her:
http://picasaweb.google.dk/ullasoeborg/2008_09_21Bille#5250461584654064306

den passerede cykelstien da jeg kom forbi. Hoppede af cyklen og da jeg
nærmede mig den stillede den sig op og så meget højere ud. Hvad mon det er
for en fætter?
mvh uh

Ulrik Smed

De må være en læderløber. Jeg så også en på stien rundt om Egå Engsø for
nylig, de er imponerende store og flotte. :-)

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

uh

"Ulrik Smed" <ul...@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> De må være en læderløber. Jeg så også en på stien rundt om Egå Engsø for
> nylig, de er imponerende store og flotte. :-)

Det tror jeg også, efter at have fået sat navn på og sammenlignet er der
ingen tvivl. Ja, imponerende er det rette ord, og sjovt som den "voksede" da
den følte sig truet, godt den ikke er større end den trods alt er :).
mvh og tak. uh