kattebilleder

Anders Houmark

Faldt lige over denne side:
http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/dyr/cats/unger/
196 billeder af katte.. Ved ikke om nogle af jer er interesserede i sådan
noget, men der er da nogle meget søde i mellem :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Helle

"Anders Houmark" <and...@andersh.fjerndette.dk> wrote in message

Ja der er godt nok rigtig mange søde...sad og sukkede efter dem...suk suk
suk...virkelig søde ;-)

Mvh Helle

Miver og Mulle's mor Heidi

> [...]
> 196 billeder af katte.. Ved ikke om nogle af jer er interesserede i sådan
> noget, men der er da nogle meget søde i mellem :)

Ej, for katten da også...det er nogle totalt u-imodtåelige billeder..jeg kan
faktisk slet ikke tåle se de den slags...får
abstinenser...killinge-abstinenser...*suk* ... og det går virkelig ikke, har
jo "Dronningen af Mokke-Broknien" og Mulle-katten...og de tåler bestemt ikke
andre beboere på deres domæne...

Totalt anbefalesværdige site :))

Hilsen Miver og Mulles mor Heidi
http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Jokerman

"Anders Houmark" <and...@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
Det er da nogle helt fantastiske billeder du der har fundet. De er
simpelthen så søde, og de billeder af kattene i løb er så godt taget. Det må
have været svært. Jeg kan knap nok få min Frida til at sidde stille så jeg
kan tage et godt billeder af hende. Så det må have krævet noget.
Flot!
Hilsen Jokerman

Jokerman

"Jokerman" <h.soe...@DELETETHISthiemer.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen

Lige en lille ting. Jeg mener at folk der siger de ikke kan lide katte
skulle tvangsindlægges til at se denne side, og hvis de stadig ikke kan lide
disse søde dejlige væsener, så er der et eller andet fuldstændig galt.
Bare en tanke

Hilsen igen Jokerman

Jan Holm

Jokerman wrote:
> Lige en lille ting. Jeg mener at folk der siger de ikke kan lide katte
> skulle tvangsindlægges til at se denne side,

Sad lige og tænkte det samme..... de billeder ude fra naturen, det må
og skal være en gengivelse af den anden side af "regnbuebroen"

Fantastiske billeder.

Mvh
Jan Holm

Dejlige killinger og mange rigtig gode billeder, det er nemlig ikke altid så
nemt at tage billeder af killinger. Her er der mange meget fine billeder,
som jeg gerne ville have taget....
Jette

Kate

"Anders Houmark" <and...@andersh.fjerndette.dk> wrote in

> http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/dyr/cats/unger/

hold da op, der er da ellers lige nogle dejlige killinger der. Man
smelter jo helt :-)

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.