en god dyrlæge på Østerbro

anja simone jensen

Hej
Jeg vil meget gerne have anbefaldet en god dyrlæge på Østerbro til mine
to katte. Jeg har hørt en del dårligt om den dyrlæge i Ryesgade på
Østerbro hvor mine katte er blevet kastreret. Derfor er jeg ikke tryg
ved at skulle derhen i tilfæde af akutsygdom. Så jeg vil blive glad hvis
I kan nævne en eller flere dyrlæger på Østerbro som I har god erfaring
med. OGså gerne på ydre Østerbro men vigtigst er det jo at det er en god
dyrlæge.

Med venlig hilsen
anja simone jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar ;-)

Tina M.

"anja simone jensen" <anjasimone...@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:qECag.22836$Rk4....@news.get2net.dk...
Kan varmt anbefale dyrlægerne på Østerbrogade - ligger i en kælder - meget
meget flinke :-)
Kan godt forstå, at du ikke vil bruge Ryesgade :-(

--
Tina
www.heart-and-soul.dk

Hanne Dahl

Hejsa.
Felina katteklinik ligger godt nok ikke på Østerbro men på Frederiksberg
overfor kommunehospitalet. Hun findes osse på Nettet.

Så det skulle ikke være så besværlig at komme til for dig.

Hilsen Hanne

"Tina M." <vir...@ikke.dk> skrev i en meddelelse

Gainsbourg

Vælg den Kgl. Veterinær og Landbohøjskole på Frederiksberg, hvis du kan
overskue de 10 minutter mere i transport. De er virkelig dygtige - og når du
er fast patient der, har du adgang til deres akutmodtagelse 24/7 også.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

tina laren

hej Anja

Jeg kan varmt anbefale Østerbrogades dyrlæger
østerbrogade 56 A kld. tlf.35421800. en side gade over for søgerne. Jeg
bruger den til mine 2 katte. min hankat fik jeg desværre kastreret hos
dyrlægen i ryesgade og han er jeg på inde måder tryk ved, så jeg kan
godt forstå dig. jeg har gode erfaringer med østerbrodyrlæger og det er
altid sød og hjælpsom og dem kan man stole på.

knus Tina der bruger

anja simone jensen skrev:

Med venlig hilsen
tina laren

anja simone jensen

> anja simone jensen skrev:
kære alle 4 som har svaret på min email. Tusind tak for hjælpen! Jeg
tror jeg starter med at stikke hovedet indenfor hos dyrlægen på
Østerbrodagde i kælderen bare lige for at hilse :-) De andre svar I har
givet har jeg også skrevet ned, for dem vil jeg bestemt ikke udelukke.

Gainsbourg

Jeg har ikke kunnet undgå at bemærke, at der ligesom er en slags konsensus i
tråden, om at holde sig fra dyrlægerne i Ryesgade. Er der nogen der har lyst
til at uddybe? Evt. på mail, hvis de ikke har lyst til at skrive om det i
gruppen... På forhånd tak!

Fjern Thorsten før svar!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

.:M:.

Gainsbourg wrote:
> [...]
> nogen der har lyst til at uddybe? Evt. på mail, hvis de ikke har lyst
> til at skrive om det i gruppen... På forhånd tak!

Jeg vil også fraråde dyrlægen på Ryesgade, Østerbro. Har udelukkende haft
dårlige oplevelser hos det sted, af flere omgange :(
Bl.a. "overså" han at min kat havde herpes i udbrud! Og det var IKKE til at
overse, det var ret tydeligt, men blev ikke behandlet.
/M

tina laren

Den oplevelse jeg har haft med dyrlægen i Ryesgade var. jeg var lige
flyttet til Østerbro og var ikke kendt og min hankat skulle kastreret.
Han havde haft problemer med maven og min gamle dyrlæge havde sat han på
slankekost hvor der var mange fibre i. Da jeg kommer ned med han er der
sekretæren der tager han og jeg for tæller lidt om hans problemer med
maven, og så siger hun jeg kan hente ham igen kl. 15..Jeg går igen men
har det ikke godt med det. For jeg har ikke set eller snakket med
dyrlægen som skal skære i min lille kat. Da jeg så kommer og skal hente
min kat, så er det igen sekretæren der kommer med min kat og så siger
hun at han skal havde 2 slags piller for orm og det skal den kat jeg har
der hjemme også og så skulle han på speciel kost. p.g.a maven resten af
hans liv. Jeg bliver helt paf så jeg betaler og går hjem. Men jeg havde
kun fortalt lidt om hans mave problemer. Og jeg har værken set eller
snakket med dyrlægen. Jeg syntes at det var en dårlig måde at behandle
mig på og hvordan kan man sige at katte skal på speciel kost når men
ikke kender katten og man ikke har snakket med ejeren.

Og jeg har fundet ud af at grunden til at han havde dårlig mave var
fordi han ikke kan tåle tun og det fik han hverdag.

Derfor vil jeg ikke bruge den dyrlæge.
Måske er jeg lidt en hønemor men de andre dyrlæger jeg har brugt har
altid giver sig tid til en lille snak, når jeg er komet første gang.

Tina

> Gainsbourg skrev:

Med venlig hilsen
tina laren

Tina M.

"Gainsbourg" <isl4...@THORSTENimage.dk> skrev i en meddelelse
Hej

Jeg har brugt vedkommende dyrlæge én gang - jeg havde en huskat, der skulle
vaccineres (jordens mest rolige og gemytlige kat) men dyrlægen virkede meget
bange for ham, og fumlede rigtigt meget med vaccinations-sprøjten, så han
kom til, at stikke sig selv - selvfølgelig fik han hurtigt reddet
situationen, men alligevel.
Derudover var han ikke rar, men meget arrogant.
Jeg skiftede derefter dyrlæge - en klinik der lå på Blegdamsvej - men denne
dyrlæge valgte desværre, at rykke teltpælene op, og lave klinik i Spanien
:-(
Derefter valgte jeg så Dyrlægerne på Østerbrogade, som jeg var meget
tilfreds, og som jeg klart kan anbefale, hvis det skal være Østerbro, for
ellers er mit første bud også Felina Katteklinik på Frederiksberg.

--
Tina
www-heart-and-soul.dk

julie

> anja simone jensen skrev:

Jeg har benyttet dyrlægen 2 gange, første gang virkede han meget bange
for min lille chihuahua (der var så syg så han næsten sov), ellers
virkede han meget god, men det var ret dyrt.
Anden gang var her idag, vi kom han havde ikke husket at skrive os ind
sidste gang så det måtte vi lige få gjort, han ville ikke holde min hund
så det måtte jeg selv gøre mens han fik en indsprøtning og desuden
sprøjtede han alt medicinen ud over hans pels, han stod og sprøjtede
noget på hans pote og han kunne ikke ramme så han gjorde det lik 6
gange. Vi var de i højst 10 minutter og vi kom af med over 1000 kroner
og så skal vi lige købe medicin ved siden af.!

Med venlig hilsen
julie

annes...@gmail.com

Jeg kan godt anbefale dyrlægen i Ryesgade http://dyreklinikken-ryesgade.dk. Jeg er tit været hos dyrlægen med min kat og vi har kun haft gode oplevelser. Jeg har læst mange af de tråde der har været på nettet og spurgte dyrlæge om den dårlige omtale. Jeg fik og vide at han er en af de dyrlæger i landet som ikke ønsker at være bundet af dyrlægeforeningens prisaftaler. Defor er han ikke medlem, jeg har ikke været hos dyrlægerne på Østerbrogade men fornemmer at alle de negative tråde omkring dyrlægen i Ryesgade altid i samme vending peger mod anbefalinger af Dyrlægerne på Østerbrogade. Det synes jeg virker lidt underligt, hvis man lige vender den i hovedet, kan man godt se hvad der sker. Jeg skifter ikke fra dyrlægen i Ryesgade og jeg er synes altid min kat har fået en god behandling og jeg er tilfreds.

Hilsen / Anne

Benny Mortensen

<annes...@gmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg kan godt anbefale dyrl�gen i Ryesgade http://dyreklinikken-ryesgade.dk.
Jeg er tit v�ret hos dyrl�gen med min kat og vi har kun haft gode
oplevelser. Jeg har l�st mange af de tr�de der har v�ret p� nettet og
spurgte dyrl�ge om den d�rlige omtale. Jeg fik og vide at han er en af de
dyrl�ger i landet som ikke �nsker at v�re bundet af dyrl�geforeningens
prisaftaler. Defor er han ikke medlem, jeg har ikke v�ret hos dyrl�gerne p�
�sterbrogade men fornemmer at alle de negative tr�de omkring dyrl�gen i
Ryesgade altid i samme vending peger mod anbefalinger af Dyrl�gerne p�
�sterbrogade. Det synes jeg virker lidt underligt, hvis man lige vender den
i hovedet, kan man godt se hvad der sker. Jeg skifter ikke fra dyrl�gen i
Ryesgade og jeg er synes altid min kat har f�et en god behandling og jeg er
tilfreds.

Hilsen / Anne

Hej Anne

Jeg tror nu ikke ligefrem at dit svar n�r frem, skal vi sige det s�dan "
Rettidigt " Da det du svarer p�, er et indl�g fra den 17 Maj 2006... Der kan
v�re sket mange ting p� dyrl�gefronten siden....

M.V.H....Benny..