Hvorfor gør de det

IamSam

Kører ud i et kryds, selvom det er indlysende de ikke kan nå over inden der
bliver rødt ?

Kører i busbanen ?

Undlader at bruge blinklys ved sving ?

Parkerer på handicap pladser ?

Parkerer i udkørsler m.m. ?

Ligger helt oppe i røven på andre SELVOM de ikke kan komme hurtigere frem.

Taler mobil selvom de har råd til en "handsfree". Jeg kan forstå fattige
ikke har råd til handsfree, men måske er de bare fattige dem der taler i
mobil ?

osv. find selv på flere

Er det bare deres egoistiske krybdyr hjerne ??

Hvorfor mener disse personer (pænt skrevet) at de har mere ret til at komme
frem end alle andre ? (Og det er ikke KUN kongehuset, der mener de er bedre
en andre. )

Jeg forstår bare ikke hvad der er galt med dem, er det mon deres barndom ?

Anders Majland

> Er det bare deres egoistiske krybdyr hjerne ??

Mig, mig mig generationen ....

Undtagelssesvis lå jeg i den forreste halvdel af færgetrækket her til
morgen.

De kunne lige glemme smarten ind i enden af en af buisness rækkerne. Det
gjorde så til gengæld at jeg ca havdelen af buisness kunderne bagved (og
bagved igen pøblen der ikke har givet over 800kr for en overfart ...

Det er ganske begrænset hvor mange pladser i køen de kan vinde bagfra - men
det afholder ikke adskillige fra at lave hasarderede overhalinger hvor der
ikke er plads nok hvilket medfører at resten store dele af køen bagved må
bremse ... Der var specielt 2 der ville have været fint tv i et de her
politipatruje programmer ... (min. betingede frakendelser - uden tvivl).

/A

Hans Kjaergaard

On Wed, 18 Jan 2012 08:37:13 +0100, "IamSam"
<Ihopes...@willdieahidiusdeath.com> wrote:

>Er det bare deres egoistiske krybdyr hjerne ??
Ja.

>Hvorfor mener disse personer (pænt skrevet) at de har mere ret til at komme
>frem end alle andre ?
De mener ikke at de ting de foretager sig er så meget forkerte at det
er nødvendigt at andre brokker sig over dette.
Hver hændelse hører, isoleret set, til i småtingsafdelingen, men når
for mange føler sig berettiget til at skærer hjørner så bliver det et
problem, for når andre kan, ja så kan jeg vel også tillade mig at file
lidt på reglerne til egen fordel.

Men der er intet nyt i dette, selv den gang det var heste der var det
mest benyttede transportmiddel var der folk der sked på reglerne og
gjorde som det nu passe dem bedst.

/Hans

Hans Kjaergaard

On Wed, 18 Jan 2012 09:37:02 +0100, "Anders Majland"
<See.Si...@Address.invalid> wrote:

>Mig, mig mig generationen ....
Nej, det har altid været der.

> [...]
>ikke er plads nok hvilket medfører at resten store dele af køen bagved må

Intet nyt i det, det fandt også sted for både 10, 20, 30, 40 etc. år
siden, eneste forskel er køretøjernes formåen, chaufførene er stadig
med stenalder hjerne.

/Hans

Uffe Kousgaard

> Taler mobil selvom de har råd til en "handsfree". Jeg kan forstå fattige
> ikke har råd til handsfree, men måske er de bare fattige dem der taler i
> mobil ?

Man er ikke fattig, hvis man har råd til bil.

Martin Bak

"Uffe Kousgaard" <o...@no.no> skrev i en meddelelse
Ikke alle der har bil, har råd til den ;)

--
Martin
http://www.meningitisforeningen.dk

Dansken

"IamSam" <Ihopes...@willdieahidiusdeath.com> skrev i en meddelelse
De kaldes "danskere"

Thorbjørn Ravn Andersen, 20120119

Måske er man fattig når man har betalt bilen?

Armand

Den 18-01-2012 09:38, Hans Kjaergaard skrev:

> Men der er intet nyt i dette, selv den gang det var heste der var det
> mest benyttede transportmiddel var der folk der sked på reglerne og
> gjorde som det nu passe dem bedst.

I London i Victoria-tidens 'hestetrafik', var antallet af træfikdræbte
på samme niveau med nhutiden :-o

Forøvrigt tager det idag stadig omtrent samme tid at køre på tværs af
byen i bil, som i hestedrosche dengang :-o

--
Armand.

Uffe Ravn

"Martin Bak" <for...@fornavnefternavn.dk> skrev

> Ikke alle der har bil, har råd til den ;)

Man kunne filosofere over:

Er det sandt at dem der køber bilen kontant, er enten rige eller fattige?
Og dem der køber den på afbedrag er middelklasse?

Mvh. Uffe Ravn