Personsøgning på nettet

Bo YA

Findes der virkelig ikke en adresse på nettet hvor man kan søge efter
personer der ikke har telefon. Ligesom de lokale vejvisere der kommer ind af
brevsprækken.

Mostrup der laver vores lokale vejviser, har også haft en net side, men der
kunne man kun søge efter folk der havde telefon. I den trykte udgave står
alle. Også dem uden telefon.

Hilsen Bo YA

Else Holm

"Bo YA" <barman...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg har lige forsøgt mig på www.krak.dk - jeg søgte på adskillige
gader i "min" by, inden jeg fandt nogle eksempler (næsten alle
mennesker har jo enten fasrnet eller mobil i dag), men der kom også
nogle uden telefon. Jeg søgte på gaden og postnummer - så kom der også
beboere uden tlf.

--
Else

Kajo

"Else Holm" <hol...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mennesker har jo enten fasrnet eller mobil i dag), men der kom også
> nogle uden telefon. Jeg søgte på gaden og postnummer - så kom der også

Jeg har så lige prøvet det samme på min egen adresse.
Vi har en fastnet + fire mobilnumre.

Det eneste navn der kommer frem er ejeren af fastnettelefonen.

--
Mvh Kajo

Thom

"Kajo" <Fiffi.tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har så lige prøvet det samme på min egen adresse.
> Vi har en fastnet + fire mobilnumre.
>
> Det eneste navn der kommer frem er ejeren af fastnettelefonen.

Et lille sidespring:
Jeg tror de oprindelige oplysninger stammer dér fra (TDC). Men man kan vælge
selv "manuelt" at tilføje de andre personer på adressen.

Mvh,
Thom

Martin Andersen

> Findes der virkelig ikke en adresse på nettet hvor man kan søge efter
> personer der ikke har telefon. Ligesom de lokale vejvisere der kommer ind
af
> brevsprækken.

http://www.eniro.dk/

Kajo

"Martin Andersen" <15andersen_...@telia.com> skrev i en meddelelse
Virker ligesom de andre, finder kun den person hvis navn fastnet telefonen
er installeret i.

--
Mvh Kajo

Michael Jensen

Her skulle www.dgs.dk meget gerne give et bedre resultat.

Anders K. Olsen

"Bo YA" <barman...@hotmail.com> wrote in message

> Findes der virkelig ikke en adresse på nettet hvor man kan søge efter
> personer der ikke har telefon.

Oplysningerne skal jo komme et eller andet sted fra. De fleste "søgesider"
henter deres oplysninger fra telefonbogen.

Et alternativ er www.epost.dk. På den side, kan du finde folk som har en
emailadresse. Det er dog vist primært TDC kunder du finder på den side. Det
er dog muligt for alle at tilmelde sig på www.epost.dk, men det kræver en
aktiv indsats. Jubii har en tilsvarende email søgemulighed, men den kræver
også tilmelding. Det lader dog ikke til at det er muligt at oprette nye
emailadresser i øjeblikket.

CPR registret er desværre ikke tilgængelig på nettet. Det er vel det eneste
fuldstændige register over alle danskere.

/Anders

Carsten Riis

Bo YA wrote:

Udover de forslag du allerede har fået, så vil jeg da lige også give mit
besyv med.

Såfremt det er dig meget magtpåliggende, så kan du via folkeregistret i
din kommune få oplyst navn og adresse på den person du søger.
Det koster - så vidt jeg husker: 55 kroner.

mvh

Carsten Riis

Jens Jensen

"Bo YA" <barman...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Der er ingen garanti for, at de personer står i lokalvejviseren. Jeg har
udeladt telefonnummer, og jeg står heller ikke i den lokale vejviser - min
adresse er simpelthen sprunget over i vejviseren.

Bertel Lund Hansen

Jens Jensen skrev:

>Der er ingen garanti for, at de personer står i lokalvejviseren. Jeg har
>udeladt telefonnummer, og jeg står heller ikke i den lokale vejviser - min
>adresse er simpelthen sprunget over i vejviseren.

Er du sikker på at du findes?

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/

Bo YA

"Carsten Riis" <c...@carben.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> din kommune få oplyst navn og adresse på den person du søger.
> Det koster - så vidt jeg husker: 55 kroner.

Det er de samme oplysninger der står i den trykte Vejviser. Det skriver de
da selv.

Men jeg syntes det er underligt at oplysningerne fra alle vejvisere, og
dermed også Folkeregisteret, ikke er samlet et sted.

Hilsen Bo YA

Bo YA

> [...]

> mennesker har jo enten fasrnet eller mobil i dag), men der kom også
> nogle uden telefon. Jeg søgte på gaden og postnummer - så kom der også

Det virker ikke ved mig.
Jeg har prøvet alle der står her i tråden. Og personer uden telefon,
personer med kun mobil+taletidskort, og personer med hemmelig nr. kan man
ikke finde.

De står alle i den trykte vejviser. Selvfølgelig uden telefonnummer, men man
kan finde dem både ved adressesøgning, og ved navnesøgning.

Man kan altså ikke søge på personer uden telefonnummer, på nettet. Og det
undrer mig meget.

Hilsen Bo YA

Bo YA

"Jens Jensen" <Je...@Jensen.dk> skrev i en meddelelse

> Der er ingen garanti for, at de personer står i lokalvejviseren. Jeg har
> udeladt telefonnummer, og jeg står heller ikke i den lokale vejviser - min
> adresse er simpelthen sprunget over i vejviseren.

Der er forskel på en telefonbog og en vejviser.

Vores lokale vejviser får oplysningerne fra kommunens folkeregister, og dem
der ikke kommer med der, er personer med hemmelig adresse, og det er vel kun
et få tal der har det.

Telefonbogens navne, adresser og numre fås fra teleudbyderne og Krak, og
dermed kommer folk uden telefon, samt med mobil taletidskort og folk med
hemmelig nr. ikke med.

Hilsen Bo YA

Kim Malmqvist

On Wed, 14 Apr 2004 21:59:22 +0200, "Bo YA" <barman...@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>der ikke kommer med der, er personer med hemmelig adresse, og det er vel kun

Ikke nødvendigvis, man kan henvende sig til det lokale folkeregister
og gøre opmærksom på at man ikke ønsker optagelse i lokale vejvisere
m.v. I Mostrup er der iøvrigt en slip man kan udfylde. (for at man
ikke kommer med i næste udgave)

----------------------
Venligst Kim Malmqvist
<mit_efternavn>@email.com

erik....@gmail.com

etri...@gmail.com

Hugo Alban Hansen,Nyborg på Fyn

Martin Larsen

https://www.google.com/search?q=%22Hugo+Alban+Hansen%22

--
tv4ever.dk
bedrevejr.dk

Bertel Lund Hansen

etri...@gmail.com skrev:

> Hugo Alban Hansen,Nyborg på Fyn

Kommer der en forklaring?

--
/Bertel

Peter T.

Den 08-05-2020 kl. 11:42 skrev Bertel Lund Hansen:

> Kommer der en forklaring?

Fra headeren:;

En, som har forvildet sig ind i googlegroups i den vildfarelse, at man
kunne lave personsøgninger der.

--
Peter T.