Gode og billige spisesteder i Århus midtby

Holst

Er ikke voldsomt kendt i Århus, men leder efter et godt spisested i den
billige ende i midtbyen af Århus. Altså inden for 10-15 min gang fra
stationen.

Nogen forslag?

Louise

Hvilken type mad er du ude efter?

Med "stationen" mener du vel Banegården??
Bare for at være sikker...

Louise

Holst

Louise wrote:

> Hvilken type mad er du ude efter?

Vi spiser stort set det meste, så vi er vel åben for det meste :)

> Med "stationen" mener du vel Banegården??
> Bare for at være sikker...

Om det er bus- eller togstationen, kommer vel ud på ét, og der er vel
ikke andre stationer i midtbyen af Århus?

Louise

Holst wrote:

> Vi spiser stort set det meste, så vi er vel åben for det meste :)

Der ligger den kinesiske China Wok House 2 minutters gang fra Banegården,
Når man kommer ud fra Banegården er det bare lige frem, indtil næste
lyskryds.
Klassikeren Jensens Bøfhus ligger også kun to minutters gang fra Baneågrden,
i Rosenkrantsgade.

Ellers kan jeg anbefale dig at gå ind på www.aoa.dk (Alt Om Århus)
Der kan du finde en komplet liste af restauranter og caféer i midtbyen,
sorteret efter køkken eller beliggenhed.

> Om det er bus- eller togstationen, kommer vel ud på ét, og der er vel
> ikke andre stationer i midtbyen af Århus?

Rent teknisk er der flere stationer, men det er på Grenåbanen.

hanzen

"Holst" <news...@shelter.dk> skrev i en meddelelse

Har været her for 7-8 år siden.
Hvis det er som den gang kan det varmt anbefales.
Ta' selv buffet til man får ondt i maven.,-)
http://www.dgh-aarhus.dk/

--
hilzen
hanzen

Carsten

"Holst" <news...@shelter.dk> wrote in message

> Er ikke voldsomt kendt i Århus, men leder efter et godt spisested i den
> billige ende i midtbyen af Århus. Altså inden for 10-15 min gang fra
> stationen.

http://www.aarhus.dk/vis_artikel.asp?ArticleId=5753

Jeg har ikke spist der efter de nye (franske) ejere er kommet til. Du kigger
lige over på restaurenten når du står ved banegårdens hovedindgang og kigger
ud mod byen (ryesgade). Fra busserne er der en lidt længere gåtur.

Carsten

Hauge

Louise wrote:
> Der ligger den kinesiske China Wok House 2 minutters gang fra
> Banegården, Når man kommer ud fra Banegården er det bare lige frem,
> indtil næste lyskryds.

Den kan anbefales, er selv lige kommet hjem derfra ;o)
129 kr. for buffet, spis til man ikke kan mere, hvor kokken laver maden i
wok.

Mvh Hauge

sidsel k

Jeg kan foreslå cafe hollywood.
Den ligger i ny banegårdsgade 3 min fra både den ene og den anden station.
De har store portioner af alt fra hjemmelavede burgere til steaks til priser
mellem 70 og 150 (ca.) Hyggeligt sted - og med rygerkabine hvis det er
aktuelt.:-)
Mange hilsner
Sidsel

runi...@gmail.com

On Wednesday, February 11, 2009 7:25:47 PM UTC+1, Louise wrote:

> Hvilken type mad er du ude efter?Varm mad
>
> Med "stationen" mener du vel Banegården??
> Bare for at være sikker...
>
> Louise

rm mad

Hauge

On 13-10-2013 16:00, runi...@gmail.com wrote:
> On Wednesday, February 11, 2009 7:25:47 PM UTC+1, Louise wrote:
> rm mad

De er døde af sult for længe siden.

/Hauge

emilie...@gmail.com

Hej,

Der er lige åbnet en lille café på frederiks allé, Nvija. Maden er rigtig god, og det er ok priser, så man også har råd til det, selvom man er på su :)

Du kan se maden på deres hjemmeside: www.nvija.dk

Hilsen Emilie

Henning

On Mon, 21 Oct 2013 12:26:25 -0700 (PDT), emilie...@gmail.com
wrote:

>Hej,
>
>Der er lige �bnet en lille caf� p� frederiks all�, Nvija. Maden er rigtig god, og det er ok priser, s� man ogs� har r�d til det, selvom man er p� su :)

Mon ikke de er d�de af sult i mellemtiden ;-)