Finde ejer af matrikkel...

runenicolajsen

Hejsa.

Jeg kunne godt tænke mig at kontakte ejeren af en bestemt matrikkel.

Jeg har forgæves søgt på www.ois.dk - men kan umiddelbart ikke finde hverken
navn eller adresse på ejeren.

Er der nogen der har kendskab til et steder jeg kan finde denne information?

Med venlig hilsen

Rune.

Message has been deleted

Trekroner

cladius wrote:
> Jeg prøvede lige dit link, og jeg kan altså godt se ejers navn, så det
> er muligvis fordi personen du søger har navnebeskyttelse.Nogen kan jo
> bedst lide det på den måde.

Jeg prøvede også og kan sagtens se ejer på dem jeg søger.

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

runenicolajsen

> Jeg prøvede også og kan sagtens se ejer på dem jeg søger.

Under hvilken sektion ser I navnet? Måske er det bare mig der er blind.

Har tjekket min egen matrikkel - som i hvertfald ikke har navne
beskyttelse - og der kan jeg heller ikke finde navnet.

Med venlig hilsen

Rune.

Trekroner

Rune Nicolajsen wrote:
> Under hvilken sektion ser I navnet? Måske er det bare mig der er
> blind.

3. felt. Ejeroplysninger - ejers navn

Trekroner

Rune Nicolajsen wrote:
> Har tjekket min egen matrikkel - som i hvertfald ikke har navne
> beskyttelse - og der kan jeg heller ikke finde navnet.

Prøv at nævne en af de adr. du ikke kan finde ejeren på, så skal jeg
prøve...

runenicolajsen

> 3. felt. Ejeroplysninger - ejers navn

Lige det jeg skulle bruge - jeg fandt navnet - under ejeroplysninger.

Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Rune.

Trekroner

Rune Nicolajsen wrote:
> Lige det jeg skulle bruge - jeg fandt navnet - under ejeroplysninger.
>
> Tak for hjælpen.

Så lidt da. ;o)