Leje af container til haveaffald

Kert Rats

Ved nogen noget om, hvad det koster at leje en stor container til
haveaffald - ikke til blandet affald, for dét er dyrt, ved jeg.

Hvor kan jeg leje en sådan container?
Jeg bor i København.

Venligst

Kert Rats

Jubi

"Kert Rats" <n...@hestedag.nu> skrev i meddelelsen

> Ved nogen noget om, hvad det koster at leje en stor container til
> haveaffald - ikke til blandet affald, for dét er dyrt, ved jeg.
>
> Hvor kan jeg leje en sådan container?
> Jeg bor i København.

Og søgeordet "containerleje" giver ikke nogen googlehits?

Kert Rats

"Jubi" <ju...@msn.com> skrev i en meddelelse

Det gav nul hits! Nej vent, jeg så forkert - det stod jo 4.550 hits.
My bad! :-)
Jo, jeg burde have søgt på google først - beklager ulejligheden.

Men lad mig så spørge, om nogen har gode eller dårlige erfaringer med leje
af en container.
Er der forhold, som man skal være opmærksom på eller påpasselig med?

Venligst

Kert Rats

Peter K

"Kert Rats" <n...@hestedag.nu> wrote in message

Hvor skal den stilles, og i hvor lang tid, mens du bruger den? I nogle
kommuner skal man have tilladelse hvis den står ud på vejen.

Kert Rats

"Peter K" <pe...@parcelvej.dk> skrev i en meddelelse
Containeren skal stå på en villavej - fra kantstenen og udefter.
Vi regner med at skulle bruge den i fire dage - fra torsdag til søndag.

Venligst

Kert Rats

alexbo

"Kert Rats" skrev

> Containeren skal stå på en villavej - fra kantstenen og udefter.
> Vi regner med at skulle bruge den i fire dage - fra torsdag til søndag.

Det vil en god ide at læse lidt i nedenstående, du skal have tilladelse,
afmærkning og lygter der kan lyse hele natten.
Det er muligt at containerudlejeren kan hjælpe med det hele.

Bekendtgørelse om anbringelse af beholdere og lignende genstande på vej

mvh
Alex Christensen

Steen

Tror jeg skulle af med 850,- for en container fyldt med haveaffald.
Naboerne fik lov til at smide deres haveaffald oveni. Haveaffald er
gratis at komme af med på lossepladsen, så længe der ikke er noget
skrammel i der skal sorteres

Kert Rats

"Steen" <ist...@gmail.com> skrev i en meddelelse

Det lyder godt nok billigt. Normal skal man - efter hvad jeg har læst mig
til på nettet - betalte ca. 3.000 kr. for leje af en container.

Hvor lejede du din container?

Venligst

Kert Rats

Steen

Det er selvfølgeligt plus moms, men jeg har flere gange haft en
container stående en weekend. Prisen ligger som regel mellem 1000 og
1500 inkl. moms.
Sidst havde jeg en mand til at fælde en del træer. Han ordnede
containerleje, som var 850 plus moms