trykfølsom skærm med usb-kabel på 20meter

Steen

Hej NG

Jeg skal forbinde en trykfølsom skærm til en pc. Pc´eren står ca. 20 meter
fra skærmen, kablet der skal anvendes er et USB a+b, mener jeg det hedder.
Nu er det bare at jeg kan ikke finde sådan et kabel nogle steder på 20
meter(maks. 10).
Det skal lige siges at kablet skal trækkes i et 50 mm rør under et gulv.

Er der nogle der har en løsning på dette?

Mvh

Steen

Hauge

Hej

Steen wrote:
> Er der nogle der har en løsning på dette?

Kik tilbage til 5. juli i denne gruppe..
"USB-kabel på 10 meter?"

Mvh Hauge

Anders Majland

> [...]
> fra skærmen, kablet der skal anvendes er et USB a+b, mener jeg det hedder.
> Nu er det bare at jeg kan ikke finde sådan et kabel nogle steder på 20

Med den slags behov plejer jeg at spørge blackbox. De plejer at have
løsningerne ...

Claus Tersgov

Steen skrev bl.a. følgende:

> Er der nogle der har en løsning på dette?

Det kan med stor sandsynlighed ikke lade sig gøre. Du kan ikke problemløst
trække så langt et USB kabel, uden at det er et *aktivt* kabel.

Claus