Gratis Købsaftale

Nicolai Schultz

Hej NG.

Jeg forsøger mig med mit indlæg her.

Er der nogle der ved hvor på nettet kan man downloade en færdiggjort
salgsaftale?

Vi sælger vores lejlighed til nogle bekendte, uden om mægler, og skal nu
have udfærdiget en købsaftale, ligesom man kender det fra en mægler.

Jeg synes dog bare ikke jeg orker at skrive alle de sider som der normalt er
i en købsaftale, så tænkte på om i kender et sted hvor man kan hente sådan
en gratis, hvor alt man skal gøre er at skrive detaljerne ind i. Altså hvem
der køber, købspris, areal mv.

Har ledt lidt på Google, men syntes ikke jeg fandt noget.

Nicolai

Stig Rasmussen

Få dog en billig advokat til det 3000,00 selv venner kan man blive uenig
med.
"Nicolai Schultz" <nicolaischul...@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4829d9f2$0$27374$ba62...@nntp06.dk.telia.net...

Niels P Sønderskov

Nicolai Schultz skrev:

> Er der nogle der ved hvor på nettet kan man downloade en færdiggjort
> salgsaftale?

http://www.familieadvokaten.dk/ fx kan du hente diverse dokumenter
for et par hundrede kr.

--