0xB pyvec sraz 15. 2. 2012

Jiri Barton

to djan...@googlegroups.com
Vazeni pratele,

nezadrzitelne se blizi nas 11. Python/Django sraz. Hlavni hvezda vecera
bude Adam Kliment, ktery nam neco rekne o Deltacloudu. Tak jsme si
rikali, jestli by nestalo za to priblizit i dalsi konkretni zkusenosti z
cloud hostingu ostatnim. Nemate nekdo zkusenosti/nezkoumal jste nekdo
Rackspace? Vic lidi by to docela zajimalo. Rozhodne by stalo za to
zopakovat prednasku Amazon Web Services (AWS), z durazem, jak nam za ten
rok povyrostla. Pouzivate AWS nekdo intenzivne?

Mezitim si rezervujte cas od 19:00 15. 2. 2012. Misto je uz jako
tradicne Ostrovskeho 38a, Praha 5 Smichov, http://g.co/maps/cjujv Muzete
take pouzit nas Lanyrd link a rict tak, ze prijdete:

http://lanyrd.com/2012/djangocs-february/

Tesime se.

starenka .

to djan...@googlegroups.com
+1

PS. Dan si vali sunky v Kasablance, takze asi bude potreba sehnat
nejakyho rezervniho Umpalumpu.
---
In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how
you did it. Six months later, neither can you. | print
'aknerats'[::-1]

2012/2/8 Jiri Barton <jb...@tele3.cz>:

> --
> E-mailová skupina djan...@googlegroups.com
> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs

Honza Javorek

to djan...@googlegroups.com
Hoši, cloudy jsou dobré téma, to nás zrovna zajímá 8-) DeltaCloud
vypadá zajímavě. Já za váma snad ještě přijedu :-D

Honza Král

to djan...@googlegroups.com

Mozna by stalo za to pozvat Adama Klimenta z VirtualMasteru abyste meli I lokalni perspektivu...

HK

Ales Zoulek

to djan...@googlegroups.com

Tys ten Jirkuv email moc necetl, vid? :-)

Honza Král

to djan...@googlegroups.com

Oops :)

Jiri Barton

to djan...@googlegroups.com
Pratele!

Nas Python/Django sraz se nezadrzitelne blizi. Jiz tuto stredu budeme
mluvit o cloud hostingu a jak by to melo vypadat.

Program:
Adam - Deltacloud
Jiri - Co noveho na AWS
??? - Rackspace (aspon diskuze)

http://lanyrd.com/2012/djangocs-february/

Ostrovskeho 38a, Praha 5 Smichov, http://g.co/maps/cjujv

See ya

Jakub Vysoky

to djan...@googlegroups.com
a kdo teda prijde? dodejte +1 nebo se pripiste na
http://lanyrd.com/2012/djangocs-february/

za me: +1 (mozna vytahnu non IT kamarada, takze +2)

2012/2/14 Jiri Barton <jb...@tele3.cz>:

--
Jakub Vysoky

mob: +420 605 852 377
jab: jakub....@gmail.com
twit: https://twitter.com/kvbik

Ales Zoulek

to djan...@googlegroups.com
Urcite +1

Ales Zoulek
+420 604 332 515
Jabber: ales....@gmail.com

Vladimir Linhart

to djan...@googlegroups.com
+1

starenka .

to djan...@googlegroups.com
+(outcomm - dan)

---
In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how
you did it. Six months later, neither can you. | print
'aknerats'[::-1]

Miloslav Pojman

to djan...@googlegroups.com
+1

Martin Tiršel

to djan...@googlegroups.com
Zdravim,

robia sa z toho aj nejake video zaznamy? Mam to totiz trocha od ruky :)

Predpokladam, ze to tu citaju aj slovaci, nieco podobne v Bratislave nikto
neorganizuje? Pripadne by bol zaujem o taketo stretnutia?

MT

Petr Pokorny

to djan...@googlegroups.com
+ 1

starenka .

to djan...@googlegroups.com
V Blave to jesli se nepletou jsou lidi kolem Rubyslava + Pyvo

s.

---
In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how
you did it. Six months later, neither can you. | print
'aknerats'[::-1]

Honza Javorek

to djan...@googlegroups.com
Ja nakonec nedorazim, neco me chytlo a akorat bych vas vsechny posmrkal :-/

Jinak ano, v Blave se kona PyVo pod taktovkou Synopsiho, vetsinou
pripojene k Rubyslave. V Brne je taky odnoz, "moje" brnenske PyVo :)
Akorat se to teda vetsinou organizuje tady: http://on.fb.me/pyoneers a
ja se pokousim, kdyz na to nekde narazim, co nejvic podobne veci
retweetovat na https://twitter.com/napyvo (tedy i ty Rubyslavy a
prazsky Python srazy). Akorat je mozny, ze to ne vzdy zachytim.

Mejte se, H

Martin Tiršel

to djan...@googlegroups.com
Vdaka za info, zajtra sa pojdem pozriet, vyzera, ze tam bude dost ludi :)

MT

On Wed, 15 Feb 2012 17:05:46 +0100, Honza Javorek <ho...@javorek.net>

Jiri Barton

to djan...@googlegroups.com
No, ono je to dnexa :) Zitra tam moc lidi uz nebude. Ale jestli chces
prijit po pulnoci, tak tam mozna nekdo jeste zustane.

J.

>>> 2012/2/15 Martin Tir�el <dja...@blackpage.eu>:

> [...]

Ales Zoulek

to djan...@googlegroups.com
Martine,

zitra? V Praze je django-cs *dneska*.  :)

A.

Ales Zoulek
+420 604 332 515
Jabber: ales....@gmail.com

starenka .

to djan...@googlegroups.com
On mysli tu Rubyslavu zejtra v BA (imo).

---
In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how
you did it. Six months later, neither can you. | print
'aknerats'[::-1]

Honza Javorek

to djan...@googlegroups.com
On myslel přece tu Blavu:
https://twitter.com/#!/rubyslava/status/169696434784972800 :-)

Martin Tiršel

to djan...@googlegroups.com
Aky poplach :) Myslel som rubyslavu + pyvo, to je zajtra :) Do Prahy by
som sa ale tiez rad niekedy pozrel, ale to az sa trocha otepli a uvolni
cas:) A ked sa do tej doby naucim prednasat, tak by som mohol aj niecim
prispiet, rok pracujem v Djangu na MMO browser hre a teraz jeden vacsi
inzertny system, takze by sa urcite nasli nejake zaujimave temy :)

MT

On Wed, 15 Feb 2012 17:50:44 +0100, Ales Zoulek <ales....@gmail.com>
wrote:

> [...]

Jiri Barton

to djan...@googlegroups.com
Zdravim ty, co prezili. Pyvec sraz byl jakovzdy intenzivni. Diky Alesovi
za AWS se zkusenostmi a Adamovi na zajimavou prednasku o dokonce nejenom
v Cesku vzacne iniciative implementovat standardni API na cloud hostingu
(Virtualmaster).

Doufam, ze zase priste prijdete, bude to bengal. Dalsi Pyvec sraz bude
21. 3. 2012!

Sledujte http://lanyrd.com/2012/djangocs-march/

Ciao
whiskybar