Django sprint 5.6.

Whit

to djan...@googlegroups.com
Zdravíčko,

pod hlavičkou @pyvec s podporou Sanoma Media organizujeme Django sprint. Sprint se kona 5.6. v sidle Sanoma Media Praha, Lomnickeho 7 - hnedle u metra C Prazskeho povstani 11-19 hod. (http://mapy.cz/s/3K5c)

Co to je a jak se na to připravit? Pro začátek koukni zde: https://code.djangoproject.com/wiki/Sprints#Preparingforthesprint

Na sprintu budeme mít Django commitera Honzu Krále, je zde tedy více než reálná šance že tickety které správně odbavíme se do Djanga dostanou vcelku instantně...

Pizzda a drobné obžerstvení in da box...

Hodíme i na Lanyrd.com, případné dotazy na přípravu či cokoli souvisejícího semka, těším se že dorazíte v hojném počtu (těším se např. že budu muset zorganizovat spojení zasedaček ve větší místnost :))

Kdyžtak prosím pluskujte či lanyrdujte ať máme představu :)

Bájo, Vítek

Whit

to djan...@googlegroups.com
A tady je ten slíbený lanyrd: http://lanyrd.com/2012/pyvec-django-sprint/

Vítek

Václav Klecanda

to djan...@googlegroups.com
Zdar, muzu se prijit jen podivat/popovidat ?

Honza Král

to djan...@googlegroups.com
Rozhodne, na sprintu se sice primarne maka, ale je to i dobra
prilezitost se prijit seznamit, pokecat a podivat se.

Stejne jako neni potreba makat jen primo na Djangu, ja bych rad
napriklad v prubehu sprintu udelal i release nove verze
threadedcomments - zacinaji se tam hromadit tickety a neni slusne
nechat lidi cekat :)

Honza Král
E-Mail: honza...@gmail.com
Phone:  +420 606 678585

2012/5/23 Václav Klecanda <venc...@gmail.com>:
> --
> E-mailová skupina djan...@googlegroups.com
> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs

Whit

to djan...@googlegroups.com
Jasne, jak pise Honza, pokecat, potkat se, pripadne si vzit nejaky jiny "projekt" apod.

Vitek

Almad

to django-cs
On May 23, 7:08 pm, Whit <w...@jizak.cz> wrote:
> Jasne, jak pise Honza, pokecat, potkat se, pripadne si vzit nejaky jiny
> "projekt" apod.

Hmm, v tom pripade, pokud mi to prace dovoli, mozna bych se stavil
nejak doklepnout Paver, ten uz taky ceka neslusne dlouho.

> Vitek

Almad

Daniel Srb ben Abraham

to djan...@googlegroups.com
Za Sanomu jen ty?

Ať se přihlásej, ne?

Whit

to djan...@googlegroups.com
+Jakub je přihlášen a doufám že i ten Yed_ :)

yedpodtrzitko

to djan...@googlegroups.com
Ano, prijdu. Take se podivam na paver, nejak jsem ho rozprasil.

starenka .

to djan...@googlegroups.com

Ahoj, ja bych se taky mihnul. Nevim, jestli budu moc k uzitku, ale muzu vam zas na oplatku pomoct se zavarovackama, se kterejma se vam nepodarilo pohnout.

---
print 'aknerats'[::-1]

Jakub Vysoky

to djan...@googlegroups.com
Ty jovka,

navrhnul jsem tatikovi, at vezme par studentu (uci IVT na gymplu) a
prijedou se podivat. A nakonec to vypada, ze by jich dorazilo 7 -
budeme schopny je patricne vytizit?

A bude tam vubec misto pro tolik lidi?

2012/5/25 starenka . <star...@gmail.com>:
--
Jakub Vysoky

mob: +420 605 852 377
jab: jakub....@gmail.com
twit: https://twitter.com/kvbik

Whit

to djan...@googlegroups.com
Mist je tak max 30 jak to ted pocitam, takze to mi prijde pohoda, dost lidi psalo ze prijde spise na chvili. Jeste se snazim zajistit nejake prodluzovacky a potunit wifi. Tedy byt trochu narychlo, vsici prijdte! :D

Vitek

Co vim ci jsem zaslechl ze se bude zhruba delat (nepisu zde django jako takove :)):

 * ella-comments
 * ella
 * paver
 * django-shifter (knihovna na rozvodne paticky)
 * drobne knihovnicky na ruzne veci (mobilni verze, sherlock search...)

V.

Almad

to django-cs
On May 24, 12:39 pm, Almad <codingal...@gmail.com> wrote:
> Hmm, v tom pripade, pokud mi to prace dovoli, mozna bych se stavil
> nejak doklepnout Paver, ten uz taky ceka neslusne dlouho.

...tak bohuzel ne, nestiham to pracovne -- mozna navecer, pokud tam
nekdo jeste bude.

Budu nicmene na ircu na #paver pro lidi co na nem chtej delat.

Almad

Daniel Srb ben Abraham

to djan...@googlegroups.com
Já sám budu asi v enterprise korporaci ukazovat programátorům, kde nezavřeli DIVy, snad dorazím později.

V každým případě posílám svý dva nejlepší inženýry: Ing.Vladimíra a Stařenku.

On Thursday, May 3, 2012 4:40:19 PM UTC+2, Whit wrote:

Whit

to djan...@googlegroups.com
To je škoda! Ale jako bych to nějak vzadu v hlavě už předem tušil :)

V.

Whit

to djan...@googlegroups.com
Tesim, budu rad kdyz to stihnes i ty, byt treba naskok pozdejc kdyz uz teda zitra rajzujes po korporacich.

Vitek

Ales Zoulek

to djan...@googlegroups.com
Jen technicka: Je tam kam si dat kolo (bez zamku?)

A.
Ales Zoulek
+420 604 332 515
Jabber: ales....@gmail.com

2012/6/4 Whit <wh...@jizak.cz>

Whit

to djan...@googlegroups.com
Urcite neco vymyslime, garaze nemam prozkoumany, jestli se na to v baraku myslelo, nicmene kdyztak za recepci je takova mistnost kde myslim bude mozno kola a brndy bezpecne ulozit, rano zajistim.

Vitek

Vladimir Macek

to djan...@googlegroups.com
Rád bych poděkoval za fotky z akce, aspoň jsem získat představu o atmosféře.

A díky pachatelům a všem pomáhajícím za velkou snahu o komunitní práci,
která se ukazuje nebýt pouze krátkým výstřelkem. Mám na mysli nejen sprint,
ale i měsíční akce a PyVěc.

Je moc fajn moci sdílet nadšení pro něco kvalitního a pozitivního.

--
: Vladimir Macek : http://macek.sandbox.cz : +420 608 978 164
: UNIX && Dev || Training : Python, Django : GPG key 1F059424

Whit

to djan...@googlegroups.com
Diky vam vsem, kteri jste vcera dorazili, bylo to super, vyborny doplnek k nasim @pyvec stredam a budeme to opakovat. Tedy dalsi code jam/sprint/workshop/whatever vidim po prazdninach a uz ted se na to tesim.

Osobni noticka ze vcera: spis jsem to organizoval, ale dodelal jsem koncept jedne miniknihovny, coz by se zkratka nestalo kdybych se nemohl zeptat Kralika, ktery ma absolutni prehled o vsem novem v djangu (konkretne nova metoda v middleware). To je proste ten duvod..

1 commit primo do djanga se odbavil, 2 jsou rozpracovane, ozkouseli jsme si format sprintu, mam z toho radost.

Tak jeste jednou - diky vam!

Vitek

On Tuesday, June 5, 2012 5:48:09 PM UTC+2, U_K wrote:
Dobré odpoledne vespolek,

jakožto jeden z účastníků (resp. pozorovatelů) dnešního sprintu bych chtěl všem profíkům poděkovat za názornou ukázku práce (nejen) v Djangu. Rozhodně jsou to pro nás všechny z gymnazijního semináře programování cenné zkušenosti. Ačkoliv jsem nikdy nebyl žádným velkým programátorem (jako např. Honza Horáček či Kuba Hejhal, kteří se taktéž přijeli podívat), rozhodně jsem minimálně „přičuchl atmosféře“. :)

Chtěl bych poděkovat zejména Kubovi Vysokému, který nás do Djanga v podstatě od základů zasvětil, a samozřejmě také našemu „lektorovi“ programování, Jardovi Vysokému za to, že nás na sprint vzal. Jsem přesvědčený, že (minimálně) několik z nás nově nabyté znalosti určitě využije.

A abych nezapomněl, na sprintu jsem cvaknul i pár fotek, naleznete je buď na G+ nebo na mém Dropboxu (nehleďte prosím na kvalitu :)).

S pozdravem

Ládik Pokorný

Jakub Vysoky

to djan...@googlegroups.com, ladikp...@gmail.com
jsem moc rad, ze se vsechno podarilo, sprint probehl (diky vitku) a vy
(gymplaci)
jste mohli mezi djangisty zavitat a trosku tam provirit vzduch ;)

jestli vas dokonce django zaujalo, tak to je jeste lepsi, protoze kdyz
se mu budete
chvili venovat, vytvorite v nem par aplikaci, tak se budete brzy moct i aktivne
zapojit pri podobne akci.

jeste jednou diky vsem, krome setkani se udelalo i pomerne dost prace,
takze kdyz
to pujde brzy zas, tak to bude parada!

2012/6/5 U_K <ladikp...@gmail.com>:
> [...]
>
> A abych nezapomněl, na sprintu jsem cvaknul i pár fotek, naleznete je buď na
> G+ nebo na mém Dropboxu (nehleďte prosím na kvalitu :)).

Whit

to djan...@googlegroups.com
Jo a dam dohromady fotky s Robinem, video nejake tocil Semik z pyvce, dame nekam na g+ a pyvecky kanal na vimeo..

Whit

to djan...@googlegroups.com
"Mšené lázně na dvorečku pod skalou" - to bych si opravdu nerad nechal ujít, count me in :)

Vítek

On Wednesday, June 6, 2012 12:01:59 PM UTC+2, Jaroslav Vysoký wrote:
Děkuju všem za sebe i za své studenty za vlídné přijetí. Speciální dík pořadatelům a samozřejmě firmě, která nám poskytla azyl. Osobní poděkování Jakubovi V. a Honzovi K. za individuální přístup. Budeme se snažit odvděčit především tím, že se sami něco naučíme. Snad to vyjde...

Díky!!!

Jarda V.

P.S. Už jsem to inzeroval na místě: Budu rád, když se někdy sejdeme ve Mšeném - lázních na dvorečku pod skalou, kde si můžeme společně pokecat, poprogramovat, popít a opéct buřta nebo hodit maso na gril. Pro lidi dobré vůle s trochou outdoorového naturelu je tam místa habadost.