Jen tak si pokecat (fwd)

Petr Voralek

Ja blb to poslal emailem, zase jsem se prehmatl... :^(

Radim Pavlíček

Kdosi napsal:

> -Ochrana kuraku pred nekuraky
> Nesouhlas, nekuraci maji byt chraneni pred kuraky. Pokud si, mili
kuraci,
> chcete PROKAZATELNE nicit sve zdravi, je to vase vec (a vec vasi zdravotni
> pojistovny), ale budte alespon ohleduplni k tem, kteri tak cinit nehodlaji
> (nebo jim to proste nechutna a nevoni - muj pripad).

Presne tak. Vsichni kuraci by se mneli zamyslet nad svym delatim. Ja osobne
bych dal na cigarety poradnou dan, aby se stalo koureni *opravdu* drahou
zalezitosti. Takto by prestali kourit i ti lide, kteri se zatim k odvykani
sami nedonutili.

Na druhou stranu, bez tabakovych firem by nebyly formule 1, coz by byla
skoda. Ono vubec reklama na tabakove firmy ve sportu mi pripada tak trochu
postavena na hlavu...

--
Radim Pavlicek ( radim.p...@volny.cz )
PGP: finger xpavlic4 at aisa.fi.muni.cz
C696 2170 532C EC84 B63A 0037 D780 54A3

Radim Pavlíček

Kdosi napsal:

> -Kolik procent produkce TV Nova muze pozrit majitel mozku - aneb strilej
> a bude ti strileno.
>>
> Tohle jde taky trochu mimo me, ja se v podstate na televizi koukam
> maximalne tak tri az pet (a to uz je hodne) hodin tydne, vetsinou na
noviny,
> nebo obcas ta videoklipy (ale ty sracky jsou stejne k nekoukani, kam
> zmizely vychytavky typu DCD, Enigma, Deep Forest, Sarah Brightman,
>Montserrat Caballe, Yanni, Jarre, Oldfield &compatible?). A abych se
> priznal, tak na Nove se koukam na X-Files. :^)

Osobne povazuji X-Files za jeden z nejvetsich mych zklamani. Prvni dily me
hodne prekvapily. Dival jsem se na kazdy. Ale postupne, jak se serial staval
znamejsim, tak se zacal stale vice zjednodusovat. Vrcholem byl prvni dil
pate serie (doufam ze to je good), ktery jsem po dlouhe dobe zase videl.
Bohuzel, ten serial uz neni pro par jedincu, ale pro celou Ameriku. A podle
toho ted taky vypada.. :E-)

--
Radim

Jack Stone

Radim Pavlíček <xpav...@fi.muni.cz> wrote in message

> [...]
> zalezitosti. Takto by prestali kourit i ti lide, kteri se zatim k odvykani

To je zajimavej napad . Ja bych zase treba zdrazil poradne benzin a naftu
,maj daleko horsi vypary nez z cigaret , rychloobcerstveni typu Mc Donalds ,
tvori nechutny prdy a je nezdravy ,mobilni telefony , produkujou nebezpecnou
radiaci apod.. Dalo by se to rozvest do nekonecna :-)

> Na druhou stranu, bez tabakovych firem by nebyly formule 1, coz by byla
> skoda. Ono vubec reklama na tabakove firmy ve sportu mi pripada tak trochu
> postavena na hlavu...

Motosporty jakozto podporujici bezduvodny spalovani fosilnich paliv by se
daly zakazat uplne .

To je asi stejna logika jako zdrazovat cigarety kurakum , ze ? Presne jako
kuraci podle vas kourit nemusej , tak ani Formule 1 bejt nemusi . K zivotu
to dulezity neni . A nebo vubec zakazat vsecko co nekde nekomu vadi a nebo
je zdravi skodlivy . To bude pak zajimavej zivot az bude policie chodit
okolo a zkoumat jestli spravne zerem , nedejchame neco spatnyho , nikoho
nenasirame , to bude krasa , raj na zemi .
--

Jack Stone

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
"Lepsi pivo v zaludku nezli voda na plicich."
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
"It's better to have a beer in the stomach than water in the lungs."

J. Cimrman

Radim Pavlicek

> osobne
>
> To je zajimavej napad . Ja bych zase treba zdrazil poradne benzin a naftu
> ,maj daleko horsi vypary nez z cigaret , rychloobcerstveni typu Mc Donalds ,

[..]

a zlevnit kola, a zakazat auta ve meste...

Petr Voralek

Salve Radim!

11-led-00 22:40:12 wrote Radim Pavlíček the following
in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote (in part):

> [...]
RP> *opravdu* drahou zalezitosti. Takto by prestali kourit i ti lide,
RP> kteri se zatim k odvykani sami nedonutili.
Bud tak, nebo postavit na roven mekke drogy s omezenim, ktere jsem
uz napsal v minule zprave. Mne to vazne prijde desne nespravedlive
vulci konopi a spol. BTW: nejsem pravidelnym konzumentem marihuany.
:^)

RP> Na druhou stranu, bez tabakovych firem by nebyly formule 1, coz
RP> by byla skoda. Ono vubec reklama na tabakove firmy ve sportu mi
RP> pripada tak trochu postavena na hlavu...
Byly, nebyly, vsak on by se nekdo nasel.
Jak uz jsem napsal, irituje me jednak nespravedlive zvyhodnovani
tabaku - nekteri oponenti pouzivaji argumenty typu "je to dnes jiz
kulturni droga, stejne jako alkohol, bylo by nesmyslne tabak
zakazovat" - jenze to je nesmysl, evropane znali jine prirodni drogy
daleko drive, nez importovany tabak... Viz ruzne haluciogeni houby,
datura, rulik, konopi, mandragora (?) atd...
A navic tabakovi producenti zamerne lzou ohledne skodlivosti
tabakovych vyrobku, nedavno byl na toto tema pekne udelany clanek, uz
nevim jestli na iDnes, nebo nekde jinde...

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ

... Everything is relative, including this...

Petr Voralek

Salve Radim!

11-led-00 22:48:40 wrote Radim Pavlíček the following

in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote (in part):

RP> Osobne povazuji X-Files za jeden z nejvetsich mych zklamani.
RP> Prvni dily me hodne prekvapily. Dival jsem se na kazdy. Ale
Hasismarja, musis to brat s nadhledem. Mne osobne se to (stejne
jako dalsi paranoidni serial, Temne nebe) celkem libilo, pokud mam
cas, tak se na to divam, antoz je to perfektni odreagovacka...

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Friends may come and go, but enemies accumulate.

Jack Stone

Petr Voralek <na...@comp.cz> wrote

> [...]
> daleko drive, nez importovany tabak... Viz ruzne haluciogeni houby,
> datura, rulik, konopi, mandragora (?) atd

Ja to nevidim jako zvyhodnovani tabaku ale jako znevyhodnovani marihuany ci
jinych . Sem pro povoleni vseho , i tvrdejch drog , at si dela kazdej co
chce . Nasledky za pouzivani nese kazdej sam . Sou samozrejme zamestnani pri
kterejch se urcity drogy pouzivat nedaj a to uz musi bejt taky kazdyho vec
co si vybere a co chce delat .Na druhou stranu nevidim zadnej duvod proc by
si treba nakej prodavac ci kdo nemoh zahulit maru ci dat coke kdyz to jeho
zamestnani negativne neovlivni , spis treba naopak . I ty blby zvirata zerou
bobule ze stromu ci houby apod. ktery je delaj high .Alkoholem se da zruchat
tak ze jeden muze skoncit na pohotovosti a nebo i v marnici , nevidim zadnej
duvod proc nepovolit i to ostatni a zachazet s tim presne jako s tim
alkoholem . Halucinogenni drogy sou teda trochu neco jinyho , ale zase , kdo
ma pravo mi to zakazat treba kdyz sem na dovoleny . A kdyz sem v praci , tak
me vyhodej i za alkohol , tak co . Jako sou urcity hranice bezpecnosti a
pripustnosti alkoholu v krvi , tak sou i u drog a melo by se to podle toho
brat . Moralisticky idioti co vladnou ve vetsine zemi sveta zasahujou prilis
moc do osobnich svobod populace . V Americe ovsem asi z vyspelejch zemi co
se tyce ruznejch substanci nejvic .

Petr Voralek

Salve Radim!

13-led-00 09:26:39 wrote Radim Pavlicek the following

in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote (in part):

RP> a zlevnit kola, a zakazat auta ve meste...

Nebo (/a zaroven) to s koly resit jako v Amsterdamu (system
"samopujcoven").

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Paranoia is simply an optimistic outlook on life.

Petr

Hi Jack

Jack Stone píše ve zprávě <85iuml$8nc$1...@bob.news.rcn.net>…

> [...]
nebezpecnou
>radiaci apod.. Dalo by se to rozvest do nekonecna :-)

HMMMM

>Motosporty jakozto podporujici bezduvodny spalovani fosilnich paliv by se
>daly zakazat uplne .

HMMMM

>je zdravi skodlivy . To bude pak zajimavej zivot az bude policie chodit
>okolo a zkoumat jestli spravne zerem , nedejchame neco spatnyho , nikoho
>nenasirame , to bude krasa , raj na zemi .

Hele Jacku nesahl sis nahodou na nejakej odizolovanej drat ?!?!!? Vypadato
jako kdyby jsi byl po elektrosocich. To uz radeji Y2K v reale :-!

Bye
Petr Arcon

ar...@atlas.cz http://arcon.iscool.net

No tak se nam to Y2K nejak nepovedlo :-C
Zadne kolapsy, zadne vypadky, herdekprace
ten Nostradamus nem snad spatne narizene
hodinky, jinak si to neumim predstavit :-D

Petr

Hi Radim

Radim Pavlíček píše ve zprávě <85im7e$19dp$2...@news.vol.cz>?

>Presne tak. Vsichni kuraci by se mneli zamyslet nad svym delatim. Ja osobne

>bych dal na cigarety poradnou dan, aby se stalo koureni *opravdu* drahou

Jiste souhlasim s tebou a to jem kurak, mozna bych patril do te skupiny co
by prestala kourit, jenze mnoho lidi by to nedokazalo a vzniknul by novy
socialni problem.

>Na druhou stranu, bez tabakovych firem by nebyly formule 1, coz by byla
>skoda. Ono vubec reklama na tabakove firmy ve sportu mi pripada tak trochu
>postavena na hlavu...
Ono by bez reklam na tabakove vyrobky nebylo spousta jineho. Je to cele
postavene na hlavu.

Petr

Hi Radim

Radim Pavlicek píše ve zprávě …

Donalds ,

>[..]

>a zlevnit kola, a zakazat auta ve meste...

No to je uz zajimavej napad, jen jak by jsi potom chtel dostat neco koupit v
krame ?!?!? Trochu neuvazujes realisticky.

novakus

Zdravim Petra Voralka, Radima Pavlícka, Jacka Stoneho i ostatni
Dik za reakce a za upozorneni ohledne diakritiky a prikladani souboru.
Asi jsem se nechal unest nedostatkem neceho konkretniho na techto
strankach a kapku jsem to prepisk s mnozstvim navrhovanych temat.
Petr Voralek odpovedel systematicky na vsechna tato temata a domnivam se,
ze je to docela zajimavy material k zamysleni. Mohu potvrdit, ze jsem se
tim prokousaval dost dlouho. Ne, ze by toho bylo zas tolik, nebo ze bych mel
problemy se ctenim, ale tu me volali ze netopi kotel. pak zas ze cuba sezrala
vrata a tak jsem si vyzkousel techniku prerusovaneho cteni. Nemohu tedy
dle rady pozdravovat ocniho lekare, mimochodem, nebyl jsem u neho od 65
roku, kdy jsem potreboval potvrzeni na ridicak.
Koukal jsem, ze nejvic vasni vzplanulo kolem rasismu a ochranou
kuraku. Pokud jde o ten rasismus, uznavam, ze normal i extremy lze pozorovat
na - jak pravi Petr Voralek - na obou stranach barikady, ale tady neni nejvetsi
problem. Ten spociva spis v procentualnim podilu jednotlivych skupin obyvytelstva
na konkretnich oborech cinnosti. Ten priklad s policajtem vykradajicim auto
je inspirujici. Takovy policajt je zrovna takovy smejd, jako ti, ktere by teoreticky
mel mit v merku a se kterymi by ho meli zavrit a potrestat tim nejstrasnejsim
zpusobem, jaky si takovy hajzl dovede predstavit jem v v nejhorsim snu, to
jest praci. Ale vsimneme si jine veci. Kolik procent policajtu vykrada auta? jedno,
dve, ctyri procenta policajtu? Nebo kdyz uvidite v lete na travniku ve meste
bandu valejicich se priozralych a agresivnich otrhancu, kteri se motaji mezi chodci,
kteri pak marne hledaji penezenku, kolik je mezi nimi policajtu? Nejsem rasista.
Mam jen urcite zkusenosti s urcitymi typy jedincu a jsem prijemne prekvapen,
kdyz se spletu. Problem je v tom, ze treba prave od cikanu kazdy predem pocita
s podrazem. Ale za to nemuzou ti, kdo ten podraz ocekavaji. Ti se ho napred
mnohokrat dockali a vypestovani takoveho obranneho postoje jim nelze vycitat.
Je to to same, jako kdyz se nekdo dvakrat opari a pak mu jakysi Uhl bude tvrdit, ze
je zatvrzelec, protoze prece varici voda je prospesna pokozce. Fakt je, ze potom
delsi dobu nebude duverovat ani vlazne vode, ze ktere jde para a ktera muze byt
uzitecna. Takze nejde o rasismus, jde o zkusenosti a nekdy i zkusenosti dost blbe.
Pravdu ma Petr Voralek, kdyz rika, ze se s tim vezou i ti, kteri by chteli zit normalne.
Tem pravda nezavidim, protoze vlastni etnikum je vyvrhne a ostatni se jich boji.
To mi to zas keca. Slibuji, ze uz budu na tema rasismus strucny.
ahoj novakus

PS. Byl jsem unesen vyrazem MS Woknous. akceptuji a sirim.
Petr Voralek <na...@comp.cz> píše v èlánku <145.44T621T...@comp.cz>...

Jack Stone

Petr <ar...@atlas.cz> wrote in message news:860ucv$akb$6...@ern.kit.vslib.cz...
> [...]

> Hele Jacku nesahl sis nahodou na nejakej odizolovanej drat ?!?!!? Vypadato
> jako kdyby jsi byl po elektrosocich. To uz radeji Y2K v reale :-!

Ale ne , jenomze kdyz mi nekdo chce zdrazit moje spotrebni produkty ciste z
duvodu manipulace s nakupnima preferencema , v pripade cigaret treba zdaneni
do nedostupnosti , tak rikam ze se to da aplikovat i na jiny vyrobky ,
stejne skodlivy . Ja sem pro nejnizsi dane na vse ,tudiz podporu komerce a
zamestnanosti .

Jack Stone

Petr <ar...@atlas.cz> wrote in message news:860ucu$akb$5...@ern.kit.vslib.cz...

> [...]
> socialni problem.

> Ono by bez reklam na tabakove vyrobky nebylo spousta jineho. Je to cele

Prdel je v tom ze treba u reklam na tabakovy vyrobky bych rek ze to nema
vubec na jejich spotrebu vliv .Za komousu zadny reklamy nebyly a hulilo se
taky :-)

Jack Stone

Jiri Borsky <bor...@dialz.pipexz.comz> wrote in message

> Ne? Tak se podivej na jakykoliv cerno-bily film. Bez zvara v hube ani
ranu. Ono to dela
> atmosferu, ten tocici se kour, nasviceny zezadu. A hned se taky vi, co ma
delat
> herec/herecka s rukama. Slukama vyplnit dramaticke pauzy. A jak romanticke
vzit do tlamy
> dve cigara, zapalit a pak jedno dat partnerovi/partnerce.
>
> Casy se meni.

K horsimu :-)

Jack Stone

Jiri Borsky <bor...@dialz.pipexz.comz> wrote

> Jak to kdo vezme. K horsimu, k lepsimu. Kdo vi.
> Nelze poprit, ze se meni.
> A nelze vstoupit do stejne reky dvakrat, jak pronesl pan Heraklites.

No ,nevim jak u vas , tam to neznam , tady ale urcite overall k horsimu .

Petr

Hi Novakus

>novakus píše ve zprávě <01bf5f98$c90244a0$LocalHost@novakus>…

>Zdravim Petra Voralka, Radima Pavlícka, Jacka Stoneho i ostatni

Teda jmenovite pozdravit toho malomestaka s vesnice zvane praha Petra
Voralka a nepozdravit jmenovite jeho schizodvojce Petra Arcona pana vsech
mori moravskych folklorniho cisare a majitele skoro vsech pozemku na vychode
je trestuhodna ostuda, ktera bude ztrestana vsemi dostupnymi prostredky, to
ti jeste vytmavim ci vybilim jak budes chtit :-D

No nic, priste na me nezapomen, je potreba kdyz uvedes V uvadet i A, zapis
si to :-D

Jinak jsem rad ze jsi nehodil tema do placu a nezdrhnul od toho, takovych tu
bylo vice :-D

>Dik za reakce a za upozorneni ohledne diakritiky a prikladani souboru.

No nic se urcite nestalo, my to chapem, nam taky pri prvnich mailech nekdo
nadaval, to je takova tradice prijimani benjaminku, i kdyz ty jak jsem se
nize docetl ji uz trochu obstarozni :-)

>Asi jsem se nechal unest nedostatkem neceho konkretniho na techto

neni se cemu divit, po silvestru ?!?!? Vis kolik nasim dopisovatelum zase
ubylo mozkovych bunek, teda krome meho schizodvojcete Voralka, ktery tyto
techtle s metlou lidstva nema :-)

>strankach a kapku jsem to prepisk s mnozstvim navrhovanych temat.

Ani nee, jen je dotahnout do vitezneho konce, UURRRAAaaaaaaaaaaaaaaa

>Petr Voralek odpovedel systematicky na vsechna tato temata a domnivam se,

GRRRRRRRR, je lepsi no jo, to se mu bude libit zejo Peto :-D

>ze je to docela zajimavy material k zamysleni. Mohu potvrdit, ze jsem se
>tim prokousaval dost dlouho. Ne, ze by toho bylo zas tolik, nebo ze bych
mel

O to slo :-D

>problemy se ctenim, ale tu me volali ze netopi kotel. pak zas ze cuba
sezrala
>vrata a tak jsem si vyzkousel techniku prerusovaneho cteni. Nemohu tedy

Prerusovana je nejhorsi, to pry trpi i psychyka, ale na to je specialista
Petr V, jinak proc si neporidis notebook s bezdratovym spojenim k materskemu
pocitaci ze ktereho udelas server :-D
Jo ty bydlis v Cesku no tak to se potom nedivim :-D

>Koukal jsem, ze nejvic vasni vzplanulo kolem rasismu a ochranou
>kuraku. Pokud jde o ten rasismus, uznavam, ze normal i extremy lze
pozorovat

Kazdej je rasista, kdyz to vezmes do dusledku, jelikoz kazdej z nas se
vyjadruje a mysli ve vetsine pripadu o jinak smyslejicich obcanech velmi
nevkusne :-'

>na konkretnich oborech cinnosti. Ten priklad s policajtem vykradajicim auto
>je inspirujici. Takovy policajt je zrovna takovy smejd, jako ti, ktere by
teoreticky

No aspon jsem se docetl ze to delaj policajti i v Praze :-§

>kteri pak marne hledaji penezenku, kolik je mezi nimi policajtu? Nejsem
rasista.

Ale jsi jako kazdej jinej :-D

>kdyz se spletu. Problem je v tom, ze treba prave od cikanu kazdy predem
pocita
>s podrazem. Ale za to nemuzou ti, kdo ten podraz ocekavaji. Ti se ho napred

To je fakt, pozoroval jsem to na sobe kdyz jsem je od tve zpravy potkaval,
opravdu, jestli potkam tmavsiho obcana tak jsem podezrivavejsi nez jindy.
Ale musim uznat ze vpodstate takto podezrivam uz vsechny

CONSPIRACY

Hernajs Voralek tys me nakazil :-D

> [...]
zit normalne.
>Tem pravda nezavidim, protoze vlastni etnikum je vyvrhne a ostatni se jich

Bohuzel, bohuzel.

>To mi to zas keca. Slibuji, ze uz budu na tema rasismus strucny.

Chachacha, :-D

Jiri Borsky

Jack Stone wrote:

> [...]

dve cigara, zapalit a pak jedno dat partnerovi/partnerce.

Vasnivy kurak (az do 10.10.1990)
Jirka
--
remove all zzz from address
http://ds.dial.pipex.com/borsky/

Jiri Borsky

Jack Stone wrote:

> [...]

Nelze poprit, ze se meni.
A nelze vstoupit do stejne reky dvakrat, jak pronesl pan Heraklites.

Jiri
---

Petr Voralek

Salve Jack!

19-led-00 01:49:51 wrote Jack Stone the following

in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote (in part):

JS> K horsimu :-)
To je normalni. :^)

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Cynicism is intellectual dandyism.

Jiri Borsky

Jack Stone wrote:

> Jiri Borsky <bor...@dialz.pipexz.comz> wrote

> No ,nevim jak u vas , tam to neznam , tady ale urcite overall k horsimu .

Nevim, jak se takove veci meri a podle jakych (absolutnich? relativnich?) kriterii to
posuzovat. Objektivne / subjektivne?

Obecne: vse je vachrlaty a jde to z vrsku uz od ty doby, co A&E vykopli z raje. :-)

Ale musim priznat, ze osobne nepohlizim na plizivou amerikanizaci Evropy jako na neco
pozitivniho, spise naopak.

Jiri Borsky

Petr Voralek

Salve Petr!

18-led-00 13:30:45 wrote Petr - Moravian One the following

in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote (in part):

> Teda jmenovite pozdravit toho malomestaka s vesnice zvane praha

> Petra Voralka a nepozdravit jmenovite jeho schizodvojce Petra Arcona

Kusuj, folklorni vodni tvore! :^) Mas se podepisovat do FROM celym
jmenem. Tak si Te lidi lip zapamatuji (a jak vidis, tak leckdo ma
hnusnejsi prijmeni, nez Ty <grin>).

> dostupnymi prostredky, to ti jeste vytmavim ci vybilim jak budes
> chtit :-D

A pak ze jsi rasista... :^) Beres to rovnym dilem.

> neni se cemu divit, po silvestru ?!?!? Vis kolik nasim dopisovatelum
> zase ubylo mozkovych bunek, teda krome meho schizodvojcete Voralka,
> ktery tyto techtle s metlou lidstva nema :-)

Vis, folklorni panacku spoza Moravy, oni nekteri zodpovedni lide
chodi do prace i prveho a druheho ledna, takze si nemuzou dovolit se
den pred tim bezduvodne ztriskat do slepoty... ;)

> GRRRRRRRR, je lepsi no jo, to se mu bude libit zejo Peto :-D

Vrnim blahem, jeste tak napsat neco pochvalneho o amince a bylo by
to dokonale... Nac ta orientalni zdvorilost, neco snad potrebujes?

> Kazdej je rasista, kdyz to vezmes do dusledku, jelikoz kazdej z nas
> se vyjadruje a mysli ve vetsine pripadu o jinak smyslejicich
> obcanech velmi nevkusne :-'

Howgh. Urcite mnozstvi rasismu a xenofobie v sobe mame kazdy bez
vyjimky. Jde jen o to, jak v sobe tato mnozstvi dokazeme vedomne, ci
podvedomne kontrolovat...

> No aspon jsem se docetl ze to delaj policajti i v Praze :-§

Alespon ze vubec NECO delaji... :^|

> podezrivavejsi nez jindy. Ale musim uznat ze vpodstate takto
> podezrivam uz vsechny
> CONSPIRACY
> Hernajs Voralek tys me nakazil :-D

To asi bude nejake spiknuti... :^) Nemas zac.

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... AMIGA: The most beatyful (Spanish) girl in the world.

Jack Stone

Petr <ar...@atlas.cz> wrote

> neni se cemu divit, po silvestru ?!?!? Vis kolik nasim dopisovatelum zase
> ubylo mozkovych bunek, teda krome meho schizodvojcete Voralka, ktery tyto
> techtle s metlou lidstva nema :-)

Tak pozor , me pribyly , sice rakovinovy , ale pribyly :-)

Jack Stone

Petr Voralek <na...@comp.cz> wrote in message
> [...]
>
> 19-led-00 01:49:51 wrote Jack Stone the following

> in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote

To je sice pravda , ale co me na tom nejvic sere je , ze se ty casy
pravdepodobne zacnou menit k lepsimu asi az budu nad hrobem a pak uz mi to
muze bejt tak akorat krajc vajc :-)

Jack Stone

> [...]
raje. :-)

> Ale musim priznat, ze osobne nepohlizim na plizivou amerikanizaci Evropy

No jo , tam se plizive amerikanizuje , ale tady uz to je , hruuuuza :-) Fuj
, rychle pryc odsud nez to tam bude vypadat jako tady ,snad se toho nedoziju

Jack Stone

> Salve Jack!
>
> 19-led-00 23:51:31 wrote Jack Stone the following

> in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote
(in part):

> To je taky naprosto normalni, takove pocity ma podstatna cast
> obyvatelstva. Mozna to o necem svedci (kdyz si neco HODNE MOC
> prejeme, tak se to obcas i vyplni)... :^)

Mozna je na case se nechat na chvilku zmrazit :-)

Petr

Hi Jack

Jack Stone píše ve zprávě <862qrh$j5r$1...@bob.news.rcn.net>…

> [...]

>do nedostupnosti , tak rikam ze se to da aplikovat i na jiny vyrobky ,
>stejne skodlivy . Ja sem pro nejnizsi dane na vse ,tudiz podporu komerce a

No ja osobne jsem pro zruseni dani a comercionalizaci vseho, vcetne armady.
Navic v fungujicich firmach je velmi malo uredniku, naopak v nefungujicim
state je jich vice nez lidi co vytvari hodnoty.

Petr Voralek

> [...]

obyvatelstva. Mozna to o necem svedci (kdyz si neco HODNE MOC
prejeme, tak se to obcas i vyplni)... :^)

... UFO's are for real: the Air Force doesn't exist.

Josef Hampl

Jack Stone <stlj...@my-dejaNOSPAM.com> píse v diskusním
příspěvku:862r0o$k8i$1...@bob.news.rcn.net...

> Prdel je v tom ze treba u reklam na tabakovy vyrobky bych rek ze to nema
> vubec na jejich spotrebu vliv .Za komousu zadny reklamy nebyly a hulilo se
> taky :-)

Vidis, jak se na chudacich kuracich ty reklamni spolecnosti pakujou. A
pritom, kdyby skoncila tabakova reklama, tak by mohla bejt cigara levnejsi a
mohly by zacit kourit i maly deti s malym kapesnym. A hned by vzrostly
zisky.

JH

Josef Hampl

> Alespon ze vubec NECO delaji... :^|

A i to delaj tak blbe, ze je u toho nekdo vidi eventuelne chyti.

JH

Josef Hampl

> [...]
> Voralka a nepozdravit jmenovite jeho schizodvojce Petra Arcona pana vsech
> mori moravskych folklorniho cisare a majitele skoro vsech pozemku na

kam ste to more zasili, moravaci jedni. Clovek aby quli vam jezdil k mori do
ciziny.

> Kazdej je rasista, kdyz to vezmes do dusledku, jelikoz kazdej z nas se
> vyjadruje a mysli ve vetsine pripadu o jinak smyslejicich obcanech velmi
> nevkusne :-'

Termin "nevkusne" je ponekud slaby pro vyrazy typu
[bila|cerna|...] [drzka|svine|...] a jine horsi variace na toto tema

JH

Josef Hampl

Jiri Borsky <bor...@dialz.pipexz.comz> píse v diskusním
příspěvku:388597...@dialz.pipexz.comz...

> A nelze vstoupit do stejne reky dvakrat, jak pronesl pan Heraklites.

Nevim, nevim. Ja to zkousel a slo to. I kdyz. Testoval jsem to jenom na
Sazave, na jinejch rekach to mozna nefunguje.

JH

Josef Hampl

Jiri Borsky <bor...@dialz.pipexz.comz> píse v diskusním
příspěvku:388571...@dialz.pipexz.comz...

> Jack Stone wrote:
> herec/herecka s rukama. Slukama vyplnit dramaticke pauzy. A jak romanticke
vzit do tlamy
> dve cigara, zapalit a pak jedno dat partnerovi/partnerce.

A nejvic je to romanticky, kdyz ma ten dotycnej nejakou infekcni chorobu.

JH

Petr Voralek

Salve Jack!

20-led-00 00:57:50 wrote Jack Stone the following

in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote (in part):

JS> Mozna je na case se nechat na chvilku zmrazit :-)
Kontaktuj tu debilni firmu, co tu posila do ulic dodavky s
nejnechutnejsi znelkou, co jsem kdy slysel, Frost Family, nebo tak
nejak... :^)

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Atheism is a non-prophet organization.

Petr Voralek

Salve Josef!

20-led-00 12:56:01 wrote Josef Hampl the following

in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote (in part):

JH> Nevim, nevim. Ja to zkousel a slo to. I kdyz. Testoval jsem to
JH> jenom na Sazave, na jinejch rekach to mozna nefunguje.
Jenze v tom citatu se mluvi o vstupovani, ne o cvaknuti se z kanoe,
kajaku &compatible... :^)

Roman Večeřa

> [...]
(in part):

> Jenze v tom citatu se mluvi o vstupovani, ne o cvaknuti se z kanoe,

kdyz brodim tak vstupuju ne?

--
S pozdravem
Roman Vecera

Josef Hampl

> To je sice pravda , ale co me na tom nejvic sere je , ze se ty casy
> pravdepodobne zacnou menit k lepsimu asi az budu nad hrobem a pak uz mi

> muze bejt tak akorat krajc vajc :-)

Nojo, clovek ma dojem, ze celej svet existuje jenom proto, aby ho poradne, s
prominutim, nasral.

JH

Petr Voralek

Salve Roman!

21-led-00 06:11:17 wrote Roman Večeřa the following

in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote (in part):

RV> kdyz brodim tak vstupuju ne?

No, spis zabredavas... :^) BTW: Ty jsi rybar?

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Who watches the Watchmen?

Jack Stone

Josef Hampl <ha...@volny.cz> wrote in message

To neni dojem , to je realita :-)

Jack Stone

Josef Hampl <ha...@volny.cz> wrote in message

A nebo jeste lip , krabicku cigaret k jogurtu ke skolni svacine :-) BTW , ty
deti budou kourit stejne pokud budou chtit , voni totiz nemaj jiny vydaje
takze at ty cigara stojej kolik chtej , oni na to dycky mit budou , s
dospelejma uz je to horsi kdyz musej platit najem , splatky na auto ,
kupovat jidlo atd ..... Takze nakonec az to bude poradne drahy tak budou
mozna kourit jenom deti :-)

Jack Stone

Petr <ar...@atlas.cz> wrote in message news:86bpnq$rsv$2...@ern.kit.vslib.cz...
> [...]

> Navic v fungujicich firmach je velmi malo uredniku, naopak v nefungujicim
> state je jich vice nez lidi co vytvari hodnoty.

To jo , takova armada by si na sebe mohla i vydelat :-) A kor kdyby byla
slozena z zenskejch .

Josef Hampl

Zdar

> Kontaktuj tu debilni firmu, co tu posila do ulic dodavky s
> nejnechutnejsi znelkou, co jsem kdy slysel, Frost Family, nebo tak
> nejak... :^)

Jako ze by z Jacka udelali velkyho nanuka? S cokoladovou polevou posypanou
oriskama? To bych rad vedel, kampak by mu asi zasunuli tu spejli :-)

JH

Josef Hampl

Zdravicko

> Jenze v tom citatu se mluvi o vstupovani, ne o cvaknuti se z kanoe,
> kajaku &compatible... :^)

Nahodou,ani jednou jsem se nevykotil. Sam tomu jeste tedka nemuzu uverit.

JH

Jack Stone

Josef Hampl <ha...@volny.cz> wrote in message

Neni potreba , "spejli" uz mam :-)

Petr Voralek

Salve Josef!

21-led-00 18:54:01 wrote Josef Hampl the following

> [...]

JH> Nojo, clovek ma dojem, ze celej svet existuje jenom proto, aby ho

... Killing for peace is like fucking for virginity.

Petr Voralek

Salve Josef!

22-led-00 13:59:13 wrote Josef Hampl the following

in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote (in part):

JH> Jako ze by z Jacka udelali velkyho nanuka? S cokoladovou polevou
Yeah! :^)

JH> posypanou oriskama? To bych rad vedel, kampak by mu asi zasunuli
JH> tu spejli :-)
Tuhle jsem videl nejaky historicky film, kde byla nazorna ukazka
tureckeho nabodeni na cool. Nic pro me... :^) Ale jsem prejici
clovek, takze jinemu bych to stesti byt naboden neuprel...

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... God isn't dead, he just couldn't find a parking place.

Petr Voralek

Salve Josef!

22-led-00 13:59:20 wrote Josef Hampl the following

in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote (in part):

JH> Nahodou,ani jednou jsem se nevykotil. Sam tomu jeste tedka nemuzu
JH> uverit.
Hmm, kdo se jeste necvaknul, ten jako by nezil! :^) Ja jsem jednou
ryl rypakem do bahna na dne, kdyz jsem se chtel naucit "eskymaka" na
k1 a nezkontroloval jsem si aktualni hloubku - neprijemny pocit (pro
me i pro ty larvy pakomaru a pro nitenky, co byly v tom bahne :^))
Potom jsem se *skoro* podival pod hladinu tesne pod modranskym jezem
na Vltave v Praze v otevrene c2 (jel jsem samozrejme v singlu - BTW,
zajimava shoda nahod, jel jsem totiz zrovna ze Sazavy), coz bylo o
drzku, protoze kdyby se mi to nepodarilo nejakym zahadnym zpusobem
srovnat a jeste zahadnejsim zpusobem vyrvat lod ze silneho vracaku
(Vranov zrovna vypoustel spodni vodu, takze byl vysoky stav vody
a skoro se pod nim ani nedalo nastoupit do lodi, byly tam bezmala
dvoumetrove vlny [jenze co by clovek neudelal, kdyz je linej, jede
sam a nechce se mu lod tahnout kilometr dolu k privozu a vypujcene
kolejda zase tahnout nazpatek k prehrade. <grin> A co by clovek
neudelal, kdyz ma za chrbatem partu ciziho vodackeho poteru, ktery
se ho s hruzou a uctou ve hlase ptaji "Pane, vy se nebojite?
Taky bych chtel byt jednou takovy vodak!"... Blahova to decka,
kdyby jen tusily, ze jsem pri nastupovani to padlo drzel v zubech
ne z frajeriny, ale proto, aby neslysely, jak mi cvakaj' zuby
desem...]), tak se tam dodnes pod tim jezem tocim ve valci...

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... I am not an alcoholic, I simply enjoy living in a liquid medium.

Josef Hampl

Jack Stone <stlj...@my-dejaNOSPAM.com> píse v diskusním
příspěvku:86bhev$qlq$1...@bob.news.rcn.net...

> To neni dojem , to je realita :-)

To je vlastne odpoved na tu otazku, co tady nekde bezi: Jaky je smysl
zivota? Aby cloveka poradne na.ral.

JH

Josef Hampl

Jack Stone <stlj...@my-dejaNOSPAM.com> píse v diskusním
příspěvku:86bi0b$1it$1...@bob.news.rcn.net...

> A nebo jeste lip , krabicku cigaret k jogurtu ke skolni svacine :-) BTW ,
ty

At je ta skola aspon trosku uzitecna. Co se v mladi naucis, ve stari jako
kdyz najdes.

> deti budou kourit stejne pokud budou chtit , voni totiz nemaj jiny vydaje

Diky sexualni osvete muzou mit astronomicky vydaje za kondomy

> [...]
> dospelejma uz je to horsi kdyz musej platit najem , splatky na auto ,
> kupovat jidlo atd ..... Takze nakonec az to bude poradne drahy tak budou

Dospely budou detem ty cigara krast ze skolnich aktovek :-)

JH

Jack Stone

Josef Hampl <ha...@volny.cz> wrote

> ty
>
> At je ta skola aspon trosku uzitecna. Co se v mladi naucis, ve stari jako
> kdyz najdes.

Presne tak :-)

> Diky sexualni osvete muzou mit astronomicky vydaje za kondomy

Ani bych nerek .Za chlast a cigarety davaj vic .

> Dospely budou detem ty cigara krast ze skolnich aktovek :-)
>
> JH

Proc ne ,kdyz sou deti v baliku a dospeli chudy ? :-)

Josef Hampl

Jack Stone <stlj...@my-dejaNOSPAM.com> píše v diskusním
příspěvku:86ce1b$af9$1...@bob.news.rcn.net...

> Neni potreba , "spejli" uz mam :-)

Drevenou, placatou , centak sirokou a osm centimetru dlouhou :-)

JH

Josef Hampl

Petr Voralek <na...@comp.cz> píše v diskusním
příspěvku:2120.56T635T...@comp.cz...

> Hmm, kdo se jeste necvaknul, ten jako by nezil! :^) Ja jsem jednou

Kdo se necvaknul, ten prezil.

JH

Petr Voralek

Salve Josef!

23-led-00 15:15:07 wrote Josef Hampl the following

in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote (in part):

Hele, aby se nahodou tahle debata nestocila proti nam, alkoholicka
zidobolsevicka dlazdicka (nebo zednarska? Who cares...) klika nikdy
nespi (leda tak po opicce :^)), oni jsou schopni zamenit ve sve
opilosti "se" za "si" a vytvorit si tak naprosto nespravne zavery...
:^)

JH> Kdo se necvaknul, ten prezil.
Leda tak... :^)

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Where Am I?

Josef Hampl

Petr Voralek <na...@comp.cz> píše v diskusním
příspěvku:1012.57T2895T...@comp.cz...

Hele, nepatris nahodou k tem lidem, co si myslej, ze jim vlada uz padesat
let taji objev dolu na povidla? :-)

JH

Petr Voralek

Salve Josef!

25-led-00 19:01:46 wrote Josef Hampl the following
in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (liquid death)", and I quote (in part):

JH> Hele, nepatris nahodou k tem lidem, co si myslej, ze jim vlada uz
JH> padesat let taji objev dolu na povidla? :-)

Ve skutecnosti komunisticka vlada toto bohate lozisko, nachazejici
se v prvohornich (konkretneji silurskych az devonskych) usazeninach
pobliz Srbska (Cesky Kras, Brdy) brutalnim zpusobem zatajila a
postupne odtezila, rozdelila do kapitalisticky vyhlizejicich sklenek,
vyrobenych z duvodu utajeni v Bizuterii Jablonec n/Nisou a posleze
vyvezla za tvrdy peniz do zhyraleho kapitalistickeho zapadniho sveta!
Dokonce byli tak drzi a cynicti, ze si vymysleli a do ucebnic
propasovali jakousi postavicku ze Saint Tropez, Barrande, nebo jak ho
to pojmenovali, a nevkusne po nem pojmenovali jeskyni, ktera po
vytezeni onoho povidloveho loziska v udoli Kacaku v lodenickych
vapencich zbyla! Vskutku, vlada se nestiti niceho!
To vse nam zamlceli! S.P.I.K.N.U.T.I!

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... When all else fails, read the instructions!

Josef Hampl

Jeste si zapomnel napsat, kam ty prachy ulili.

JH

Petr Voralek

Salve Josef!

27-led-00 12:58:40 wrote Josef Hampl the following

in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (liquid death)", and I quote (in part):

[.....]

JH> Jeste si zapomnel napsat, kam ty prachy ulili.

Nakoupili maso z nucenych vyseku a donutili nase predni vytvarniky
pod hrozbou ..... hmmm, pod jakou hrozbou to tak mohlo asi byt? No,
asi pod zadnou, ono je prece znamo, ze umelci a ucitele jsou ty
nejvetsi kurvy "kam vitr, tam hubertus", oni to urcite delali z
presvedceni. Tak tedy ...donutili nase predni vytvarniky nadelat ze
ziskaneho materialu spoustu mrtvolek malych sedivych muzicku a ty pak
rozhazeli z letajicich taliru (zapujcenych pro podobne ucely opicakama
z Alfa Centauri) na nektere lokace na americkem kontinentu...
S-P-I-K-N-U-T-I-!!!

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Confucious say too damn much!

Josef Hampl

Petr Voralek <na...@comp.cz> píše v diskusním
příspěvku:1445.61T777T...@comp.cz...

> [...]
> nejvetsi kurvy "kam vitr, tam hubertus", oni to urcite delali z
> presvedceni. Tak tedy ...donutili nase predni vytvarniky nadelat ze

To vis, museli odhanet vytvarniky klackem.:-)

> ziskaneho materialu spoustu mrtvolek malych sedivych muzicku a ty pak
> rozhazeli z letajicich taliru (zapujcenych pro podobne ucely opicakama
> z Alfa Centauri) na nektere lokace na americkem kontinentu...

Jak vis, ze tam zijou zrovna opicaci?

> S-P-I-K-N-U-T-I-!!!

Jeste neco. Kazde S-P-I-K-N-U-T-I ma nejaky ucel a ten si zapomnel uvest.

JH

Jack Stone

Petr <ar...@atlas.cz> wrote

> ale i takove slovo jako "rakosnik" lze chapat jako nevkusne
> oznaceni zluteho pleme :-D
>
> Bye
> Petr Arcon

Zijou v rakosi ? Zijou .Tudiz sou to rakosnici :-)
--

[...]

"It's better to have beer in the stomach than water in the lungs."

J. Cimrman

Petr Voralek

Salve Josef!

29-led-00 13:23:19 wrote Josef Hampl the following

in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (liquid death)", and I quote (in part):

JH> To vis, museli odhanet vytvarniky klackem.:-)
Yntelektualove jedni... Strhnout jim ze zad batuzky, ostrihat
dlouhe zamastene vlasy a vrazit jim do ruky lopatu! (Copyleft199* EP)
Tak na ne! :^)

JH> Jak vis, ze tam zijou zrovna opicaci?
To je preci jasne! Navstevuji nasi Zemi od nepameti. Dokonce se
nevahali parit s mistnima nahyma opicema (vysledek viz treba takovy
Petr Tvarog)! :^)))))

JH> Jeste neco. Kazde S-P-I-K-N-U-T-I ma nejaky ucel a ten si
JH> zapomnel uvest.
Nezapomel, pravda se musi podavat po kouskach... :)

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Cynic: A man who knows the price of everything and the value of nothing.

novakus

> Vrnim blahem, jeste tak napsat neco pochvalneho o amince a bylo by
> to dokonale... Nac ta orientalni zdvorilost, neco snad potrebujes?
**************
Ani ne, jenom jsem takovy slusnak.
Ale fakt je, ze i me by se hodilo par dolacu na novou Hondu
Jinak musim uznat, ze amiga je dokonaly stroj, kdyz se s jeho
pomoci da bruslit na netu. Protoze jsem presel ze ZX Spectrum
rovnou na PC, netusil jsem, ze na Amigu existuje SW, ktery by to
umoznil. Vidim tedy ze ano a peju tedy chvalu. VIVAT AMIGA!
novakus

TED Markoff

Jack Stone <stlj...@my-dejaNOSPAM.com> wrote in message
> [...]
> okolo a zkoumat jestli spravne zerem , nedejchame neco spatnyho , nikoho

> nenasirame , to bude krasa , raj na zemi .
:-)) No strasne. <i> Ale na tieto motivy som napisal poviedku inspirovanu
jednou
debatou o drogach, je celkom podpriemerna, ale napad je dobry. :-) Hlavne
ten
zaver. :-)

--
TED Markoff
mailto:ted.m...@atlas.cz

TED Markoff

> A navic tabakovi producenti zamerne lzou ohledne skodlivosti
> tabakovych vyrobku, nedavno byl na toto tema pekne udelany clanek, uz
> nevim jestli na iDnes, nebo nekde jinde...
No to je pravda, kedysi, ked sa este nepisalo na skatulky ze poskodzuju
zdravie
jeden Amik dostal rakovinu a zazaloval tabakovu spolocnost, ktora potom
musela
vysolit hodne milionov, jemu to uz ale zdravie nevratilo a neviem ci sa
vobec dozil
konca sudu.

Btw. Ty si z Fida, nevies nahodou ako si mozem prepojit fidacky SW s
inetom?
Pouzivam GED+FMail+T-Mail.

TED Markoff

> [...]
> pate serie (doufam ze to je good), ktery jsem po dlouhe dobe zase videl.
> Bohuzel, ten serial uz neni pro par jedincu, ale pro celou Ameriku. A
Jo, plny souhlas, jak sel pocet dilu vys, sla kvalita zel niz, i kdyz
sem-tam se i neco
povedlo, ale mne to posledni dobou co sledujem na PRO7 raz za dlhy cas skor
pripomina komedialny serial, pretoze pri prvom diele a dalsich vlastne tiez
z tych
najnovsich X-Files co uz maju znak ako z toho filmu sa len uchechtavam a
valam sa
po posteli, neviem ci u vas davali v TV Millennium cele, ale viem, ze ho
davali a ten
serial sa mi hodne pacil, dokonca az tak, ze dnes u mna tvori sucast golden
3 spolu
so serialmi ER a Twin Peaks, Millennium, ma 'dokonalu' atmosferu, je skvele
zahrane,
proste mu niet co vytknut, niekedy je spravne ujete, treba ten dil s
normalnym clovekom
a diablami, ako ukazali ako zije a nakoniec vyskocil z okna, to sa mi napr.
hodne pacilo,
no a ten koniec uz bol hodne, ale hodne kruty, to som zase po dlhom case
bol na par minut
mierne soknuty a nechapal som ako moze niekto vytvorit nieco take dobre,
kedysi prve serie
X-Files u mna vyvolavali podobny dojem uzasu, ale nikdy nie taky a zial
velmi to tvorcovia
pobabrali s tou velkou popularitou, trebars aj taky PSI Factor nove serie
su robene pre
vacsie rozsirenie, ale su fakt velmi dobre. Snazia sa nech to vyzera
realisticky, ale vzdy im
to nevychadza a obcas to na mna posobi az trapne.

Petr Voralek

Salve novakus!

29-led-00 18:14:09 wrote novakus the following
in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote (in part):

> rovnou na PC, netusil jsem, ze na Amigu existuje SW, ktery by to

> umoznil. Vidim tedy ze ano a peju tedy chvalu. VIVAT AMIGA!

Kolikze milionu to vlastne potrebujes? :^)

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Here Tag! C'mon Tag! Good Tag... good boy!

Josef Hampl

Petr <ar...@atlas.cz> píše v diskusním
příspěvku:86uai9$vcl$9...@ern.kit.vslib.cz...
> Hi Pepo
>
> Josef Hampl píše ve zprávě <867jhi$19l2$1...@news.vol.cz>?
> do
> jak zasili, vsak se rozklada na severu od Hane k Hantecovym uzlabinam. Jsi
> slepy ci co. Je fakt ze ted zatim vyschlo :-D

Jak mohlo vyschnout? Teda kdyby bylo slivovicovy, tak to bych chapal :-)

> mas pravdu, ale i takove slovo jako "rakosnik" lze chapat jako nevkusne
> oznaceni zluteho pleme :-D

Jako nevkusne by se dalo chapat i oznaceni "Zlute pleme".

JH

Petr Voralek

Salve TED!

29-led-00 17:43:39 wrote TED Markoff the following
> [...]

TM> tabakovu spolocnost, ktora potom musela vysolit hodne milionov,
TM> jemu to uz ale zdravie nevratilo a neviem ci sa vobec dozil konca
No ale ma to i tu lepsi stranku - v emerice prece maji pravni rad
zalozeny na precenensu, takze pro dalsi zaloby tu bude vyslapana
dalnice a tabakovi narkobossove budou muset sahat stale hloubeji a
hloubeji do kapes (alespon v to doufam).

TM> Btw. Ty si z Fida, nevies nahodou ako si mozem prepojit fidacky
TM> SW s inetom? Pouzivam GED+FMail+T-Mail.
Uz jsem odpovedel. :) Poleno spoza Moravy najdes treba na
news:cz.comp.ibmpc ale pozor na to, abys mu nenapsal nejakou
pravopisnou hrubku, to on nema rad <g>...

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Post coitum omne animal triste est - praeter gallo, qui cantat...

Josef Hampl

Petr Voralek <na...@comp.cz> píše v diskusním
příspěvku:1405.63T1701T...@comp.cz...

> Yntelektualove jedni... Strhnout jim ze zad batuzky, ostrihat
> dlouhe zamastene vlasy a vrazit jim do ruky lopatu! (Copyleft199* EP)
> Tak na ne! :^)

Ja bych to tak nezdrzoval. Hakovat s lopatou muzou i s batuzkama a dlouhejma
mastnejma vlasama. Aspon budou chraneny a muzou makat i v desti :-)

> [...]
> Petr Tvarog)! :^)))))
> Nezapomel, pravda se musi podavat po kouskach... :)

Jo, najemno nakrajenejch, poradne rozemletejch a se spoustou prisad :-)

JH

TED Markoff

> [...]
> dalnice a tabakovi narkobossove budou muset sahat stale hloubeji a
> hloubeji do kapes (alespon v to doufam).
Si to asi necet pozorne, jsem napsal, ze kedysi, ked sa to jeste nepsalo na
skatulky, pokud si dobre pamatuji tak to bylo dokonce tak, ze on je
zaloval retrospektivne ci jako, proste ze v dobe, kdy je zaloval uz se to
tam
psalo, ale kdyz dostal tu rakovinu jeste ne. Btw. vadi Ti neco na firmach
zarabejicich miliony na drogach jinych lidi? :-))

> Uz jsem odpovedel. :) Poleno spoza Moravy najdes treba na
> news:cz.comp.ibmpc ale pozor na to, abys mu nenapsal nejakou
> pravopisnou hrubku, to on nema rad <g>...
Jo, to mi tak pomohlo, dokad si pripojim tu grupu uz davno nebudu mit
pristup k Wirdose. Ne ze by mne to mrzelo, to jen kvuli inetu. Checkni
mi radsi jeho e-mail, Evzena se uz pak zeptam. Btw. jakou hrubku???
:-))) Pri te moji hatlanine se ani nic za hrubku povazovat neda, navyse
mu muzu napsat by Slovak a tam mi muze..., v cestine je to o necem
jinem, tu moc neumim or kdyz ma e-mail tajny, tak se ho na to pls
zeptej v mem jmene, jak propojit ty softy s inetem pod MSDOS
event. co je potreba stahnout, jinak dik za alespon nejakou radu.

--
TED Markoff
Mobil/SMS (Eurotel): +421-903-367316 write me something

Petr Voralek

Salve Josef!

30-led-00 19:15:16 wrote Josef Hampl the following
> [...]

JH> Ja bych to tak nezdrzoval. Hakovat s lopatou muzou i s batuzkama
JH> a dlouhejma mastnejma vlasama. Aspon budou chraneny a muzou makat
To sice mohou, ale svym "radobyintelektualnim" zjevem a batuzkem na
zadech drazdi nas pracujici lid! O jeee, kolik ja uz toho na toto
tema od kohosi cetl... :^)

JH> Jo, najemno nakrajenejch, poradne rozemletejch a se spoustou
JH> prisad :-)
To je pravda, ne nadarmo se rika, ze k jidlu je vsechno (ne, Mr.
Borovicko, to co mate na mysli Vy, o tom zrovna ted nepisu :^)), staci
to jen dostatecne najemno nakrajet...

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Military intelligence is a contradiction in terms.

Petr Voralek

Salve TED!

30-led-00 18:49:22 wrote TED Markoff the following
> [...]

TM> nepsalo na skatulky, pokud si dobre pamatuji tak to bylo dokonce
TM> tak, ze on je zaloval retrospektivne ci jako, proste ze v dobe,
Aha, vidis, zase picu (pisu :^)) rychleji, nez myslim...

TM> kdy je zaloval uz se to tam psalo, ale kdyz dostal tu rakovinu
TM> jeste ne. Btw. vadi Ti neco na firmach zarabejicich miliony na
TM> drogach jinych lidi? :-))
Ano, vadi mi prave to, ze vydelavaji na zavislosti lidi na svych
produktech, kterou si u tech lidi zamerne umele pestuji... :^(

To mas takrka to same, jako v pripade tech krestanu - viz napriklad
i sem crosspostovany thread monologu, ktere inicializoval (IIRC) Petr
Nachtmann forwardnutim nejake zpravy o HIV + flandacich.
Do toho threadu jsem se nezapojil, antoz zjevne vznikl v jine
newsgrupe a ja si nebyl jisty, zda mam vsechny informace, potrebne k
zaujeti stanoviska vulci mym nazorovym oponentum, nevedel jsem, jestli
se v jinych NG neodehraval thread trochu jinak.
Nicmene mam na celou katolickou cirkev s nejvyssi pravdepodobnosti
takrka stejny nazor, jako Petr N.
Je to organizace, ktera ma ruce zborcene krvi nevinnych lidi, z toho
uz se nevykecej... Uz od prvopocatku je cela jejich (krestanska)
historie poznamenana nesnasenlivosti vulci jinym nabozenstvim a
filosofickym smerum, lidem s nazory, ktere se krestanum nehodi do
jejich pohledu na svet.
Co s takovymi "heretiky" udelat? Samozrejme, UPALIME JE!
Alespon se nasi verici ohrejou a opecou si spekacky a my se zbavime z
naseho pohledu podvratnych rozvracecu repub.....eee, svetoveho
poradku.
Uz ani tu spricku taticek papez lidem nepreje! To se pak muzeme
divit hladomorum ve tretim svete, kde se chudina rozmnozuje podobnym
tempem jako veverky, coz jim ale nemuzeme zazlivat, antoz je v tom
jednak papa papez podporuje a druhak nemaji jiny zpusob, jak by se
bavili, bohuzel. A tak tito nestastni lide zapadaji stale hloubeji a
hloubeji do chudoby a diky neinformovanosti i do smrticiho objeti
AIDS a cirkevni hodnostari si jen mnou ruce, jak jim to na svete
pribyva ovecek do stadecka...
*Maticka cirkev pozira sve deti!*
To je muj nazor na cirkev. Opakuji, na cirkev, ne na proste verici
lidi, kteri za ta zverstva, co jejich cirkev doposady napachala a
zjevne jeste v budoucnosti napacha, i kdyz me to velmi svadi pouzit
podobnou argumentaci, jako (nejen) emigranti, co se miry viny prosteho
obcana na trvani komunistickeho rezimu tyce...
Ale nechme toho.

mailto:ev...@netbrno.cz

TM> Btw. jakou hrubku???
Pravopisnou. :^) Evza je zjevne clenem zdejsich Dobrovolnych
Ochrancu Pravopisu, nastesti jsem v posledni dobe zaznamenal utlum
jejich cinosti, na kterem ma lvi podil umisteni nekterych jejich clenu
do killfile... ;^)

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... New Hayes AT command: AT ET = Phone Home.

Josef Hampl

Petr Voralek <na...@comp.cz> píše v diskusním
příspěvku:1407.65T351T...@comp.cz...
> Salve Josef!

> To sice mohou, ale svym "radobyintelektualnim" zjevem a batuzkem na
> zadech drazdi nas pracujici lid! O jeee, kolik ja uz toho na toto
> tema od kohosi cetl... :^)

Ja nevim, ale predpokladam, ze pote, co nazeneme intose k lopate, tak se s
nimi pochopitelne stykat nebudeme. Nekdo prece musi uzivat plody jejich
prace. A to se nedeje v tovarne.:-)

> To je pravda, ne nadarmo se rika, ze k jidlu je vsechno (ne, Mr.
> Borovicko, to co mate na mysli Vy, o tom zrovna ted nepisu :^)), staci
> to jen dostatecne najemno nakrajet...

Jeste zavrit oci a ucpat nos. ... A potom prst do krku.

JH

Josef Hampl

Petr Voralek <na...@comp.cz> píše v diskusním
příspěvku:3270.65T1398T...@comp.cz...

> Aha, vidis, zase picu (pisu :^)) rychleji, nez myslim...
> Ano, vadi mi prave to, ze vydelavaji na zavislosti lidi na svych
> produktech, kterou si u tech lidi zamerne umele pestuji... :^(

A ze se ty lidi nechaj. Kdyz mam mozek a vim, ze koureni zpusobuje rakovinu
a jine zdravotni problemy a zacnu hulit, protoze vidim nejakou reklamu, tak
sem debil a muzu si za nasledky sam.

> [...]
> historie poznamenana nesnasenlivosti vulci jinym nabozenstvim a
> filosofickym smerum, lidem s nazory, ktere se krestanum nehodi do

Tim se vyznacuji temer vsechny ideologie. A cim jsou organizovanejsi, tim je
to horsi.

> [...]
> pribyva ovecek do stadecka...
> *Maticka cirkev pozira sve deti!*
> To je muj nazor na cirkev. Opakuji, na cirkev, ne na proste verici

K tvemu nazoru se pripojuji.

Vzdycky, kdyz si katolicka cirkev stezuje na totacniky, jak jim ublizili,
tak se musim smat, protoze ke katolicke cirkvi se nikdo nikdy nechoval hur,
nez se ona chovala k ostatnim.

> [...]
> __/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
> \XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]
>
> ... New Hayes AT command: AT ET = Phone Home.

Petr Voralek

Salve Josef!

01-úno-00 20:44:58 wrote Josef Hampl the following
> [...]

JH> zpusobuje rakovinu a jine zdravotni problemy a zacnu hulit,
JH> protoze vidim nejakou reklamu, tak sem debil a muzu si za
Ta reklama IMHO vetsinou nebyva rozhodujicim faktorem, ale jeji vliv
bych rozhodne nepodcenoval! Ono to na Tobe nejake nasledky proste
zanechat MUSI, kdyz to do Tebe lejou uz od narozeni ze vsech stran (to
je taky jeden z duvodu, proc se na televizi moc nekoukam, i kdyz
prevladajicim argumentem pro jeji nesledovani je u me predevsim to, ze
nase programy stoji za excremento :^)). Samozrejme nejde jen o
reklamove bloky, ale i o to, co visi z koutku huby kdejakemu kladasovi
(i zapornakovi) v mnohych filmech (ted uz to nastesti tak drsne neni,
filmari dostavaji bud rozum, nebo spis teda predvolani k soudu za
ucast na poskozeni zdravi se smrtelnymi nasledky).
Hlavni startovni "drogou" pro koureni je IMHO parta.

JH> K tvemu nazoru se pripojuji.
Dekuji, je dobre vedet, ze nejsem az tak velky exot (respektive ze
v tom nejedu sam). :^)

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Anarchy may not be the best form of government, but it's better than no government at all.

TED Markoff

> Aha, vidis, zase picu (pisu :^)) rychleji, nez myslim...
Nastastie ja to mam zosuladene, ze dokazem pisat tak ako
myslim ci priamo vidiet svoje myslienky, ktore pisem, ja v
podstate ani vopred nad nicim nerozmyslam v hlave, ale
priamo pisem co si myslim a prodleva medzi myslienkou
a jej napisanim teda neexistuje, navyse pisem celkom
slusne, na pisacom stroji bez chyb tak 200/min, na compe
s chybami 350-500, to zalezi od toho aku mam naladu a
ci robim casto chyby.

> Ano, vadi mi prave to, ze vydelavaji na zavislosti lidi na svych
> produktech, kterou si u tech lidi zamerne umele pestuji... :^(

Hlupost, ako si ju mozu zamerne pestovat??? Je to cisto
vec slobodneho rozhodnutia toho ktoreho cloveka ci sa
rozhodne stat sa fajciarom alebo nie a aj vec odvyknutia si
je len nasou vecou, kazdy to dokaze a dokonca aj bez
nejakeho liecenia, len ten to nevie kto to nechce. Ja si
myslim, ze je uplne normalne vyrabat nieco co ludia
potrebuju, upokojuje ich to a daju sa na tom zarobit
miliony, Ty na tom vidis nieco divne? :-o

> [...]
> historie poznamenana nesnasenlivosti vulci jinym nabozenstvim a
> filosofickym smerum, lidem s nazory, ktere se krestanum nehodi do

To nie je vina ani krestanstva, ani cirkvi, ale len a len ludi, ktori
pri vsetkej svojej hluposti bez rozmyslu plnili to co videli a
vobec sa nad tym nepokusali zamysliet, vies pokial by som
mal dodrziavat prikazania tak ako sa maju tak by som to
nedokazal, pretoze niektore maju uplne iny vyznam nez na co
vyzeraju, len "krestan" za nimi nevidi naozaj to co za nimi je
alebo sa o to ani len nepokusi.

> Co s takovymi "heretiky" udelat? Samozrejme, UPALIME JE!

Krestanstvo vobec nie je proti pokroku, v minulosti toho bolo
vela zle pochopeneho, dnes sme na tom uz lepsie a preto aj cirkev
v sucasnosti vyzera trocha inak nez kedysi. :-)

> Uz ani tu spricku taticek papez lidem nepreje!

Myslis kondom? Pokud jo, tak nesouhlasim, se zeptej kterehokoli
kneze a pokud nekdo rekne, ze ne, tak je to ciste jeho osobni nazor,
ktery vydava za nazor cirkve.

> [...]
> zazlivat, antoz je v tom jednak papa papez podporuje a druhak
> nemaji jiny zpusob, jak by se bavili, bohuzel.

Maju, ja im to zazlievam, keby chceli nieco zmenit dokazali by to. Ale
tam je to cele v keli, po vsetkych strankach. Cirkev nikoho nenuti
plodit deti.

> A tak tito nestastni lide zapadaji stale hloubeji a hloubeji do chudoby
> a diky neinformovanosti i do smrticiho objeti AIDS

Jejich vina, nevim jak to souvisi s cirkvi, jak? Jak souvisi AIDS/HIV
s cirkvi, snad ho nevyrobila cirkev? :-) A nechcem nic zlahcovat, ale
ja som este nestretol cloveka, ktory by mal AIDS a myslim si, ze aj
tu dost vela ludi nepouziva kondom. :-))

> mailto:ev...@netbrno.cz

Dik, doufam, ze mi poradi.

> ... New Hayes AT command: AT ET = Phone Home.

:-oo Co? Ja jsem ze Zeme.

Josef Hampl

Petr Voralek <na...@comp.cz> píše v diskusním
příspěvku:1909.67T73T...@comp.cz...

> [...]
> ucast na poskozeni zdravi se smrtelnymi nasledky).
> Hlavni startovni "drogou" pro koureni je IMHO parta.

To jo, inteligence skupiny odpovida inteligenci nejblbejsiho clena.

> Dekuji, je dobre vedet, ze nejsem az tak velky exot (respektive ze
> v tom nejedu sam). :^)

Mas spatnej pristup. Exoti jsou dycinky ty ostatni :-)

JH

Josef Hampl

TED Markoff <mar...@atlas.cz> píše v diskusním
příspěvku:94951117...@virtual.nextra.sk...

> [...]

> miliony, Ty na tom vidis nieco divne? :-o

> To nie je vina ani krestanstva, ani cirkvi, ale len a len ludi, ktori

Cirkev je organizace, ktera ty lidi sdruzuje. Cirkev neni nejaka
entita s vlastnimi nezavislymi projevy, ale uskupeni lidi, jejiz projevy
jsou souhrnem projevu jednotlivcu.
I kdyz podobny nazor je treba na spolecnosti s rucenim omezenym, ona
krachne, ale toho, kdo to zpusobil se to netyka, protoze prece krachlo to
srocko, ale ten clovek s tim prece nema nic spolecneho :-)

> [...]
> ktery vydava za nazor cirkve.
> Maju, ja im to zazlievam, keby chceli nieco zmenit dokazali by to. Ale

To by slo velice, velice tezko.

> tam je to cele v keli, po vsetkych strankach. Cirkev nikoho nenuti
> plodit deti.

Akorat se snazi omezit prostredky, jak toho neplozeni dosahnout.

> Jejich vina, nevim jak to souvisi s cirkvi, jak? Jak souvisi AIDS/HIV
> s cirkvi, snad ho nevyrobila cirkev? :-) A nechcem nic zlahcovat, ale

Jestlize jim nejakej cirkevni cinitel hlasa, ze ty kondomy nemaji pouzivat,
tak je za to do jiste miry odpovedny.

TED Markoff

> Salve TED!
Ale zase ta salva. Aspon mi rekni co znamena to salve, nez
prijdu domu, uz na to zapomenu, takze mi to napis radsi Ty.

> Planymi kydy na tema mensi skodlivosti LIGHT verzi cigaret.
Ja vim, ze rozdil v tom neni, protoze zatimco normalnich bys
vykouril treba deset techto vykouris 20, ale teoreticky maji pravdu,
ze jedna LIGHT cigareta obsahuje min nikotinu jako normalni.

> Zvysenym obsahem jistych latek v cigaretovem tabaku, ktere
> zpusobuji zavislost na nem.
A proto jsem za legalnost THC, at lidi nemusi byt zavisli a at
si neposkozuji zdravi. :-)) Ja teda nevim ci se skutecne da byt
na cigarete fyzicky zavisly, ale kdyz jo, tak ty latky tam jiste
nedavaji zamerne tabakove koncerny, ty latky jsou soucasti
tabaku a na ten nikoho nikdo nenutil kdyz ho zacal kourit.
Ostatne taky kecy o rakovine jsou pro mne jenom kecy,
pry clovek, ktery kouri mnoho se dozije nizkeho veku a kdyz
lidi poukazuji na nekoho kdo zije normalne je to vynimka, tak
to je potom opravdu zajimave, ze moja babicka a deda
kouri od sve puberty a stale tady jsou a na kuraka uz v dost peknem
veku, jeste k tomu oba piji denne x piv, deda spise xx. :-)

> Vidim na tom mnoho divneho, ba zrudneho! Tim spise, ze uz od
> zacatku tabakovi narkobossove vedomne klamali verejnost (potencionalni
> i jiz existujici "klienty"), dokonce uspesne podplaceli mnohe vedce,
> aby jim vypracovali pro ne priznive studie o "neskodlivosti" koureni.
Ale tak je to se vsim, i s mobilnimi telefonmi, i s mikrovlnnima rourama,
kdyz nebodou mit vsichni jednotny nazor nikdy si nemuzes byt jisty a
na kazdeho ucinkuje cigareta jinak, ostatne jsem slysel ze kazda ubere
ze zivota 12 minut, ale co neubere, ze? Taky jsem se docet ze plechovka
Coca Coly ubere 9 sekund, ale co tam po nich, kdyz mi chutna. :-)
Proste kdyz chceme byt demokrati mame vsechno ponechat na cloveku
samotnem, at se rozhodne pro nebo proti cigarete, je to kazdeho vec
a z toho, ze pro ty, kteri se rozhodli pro vyrabi nekdo legalne ty
cigarety a nemusi si je pak ten dotycny shanet nelegalne jako treba drogy
nemuzeme obvinovat tabakove koncerny, taky muzu obvinit Microsoft,
ze mi nenabizi k svym OS taky jinou alternativu, taky muzu obvinit
automobilky ze nevyrabi auta ktera by nejezdila na ropne produkty a tak
dale a tak dale, s tim nic nenadelas.

> Zdaleka ne kazdy se dokaze zbavit zavislosti na tabaku bez recidivy,
> o trvalych nasledcich na zdravi kuraka I NEKURAKU Z JEHO OKOLI
> ani nemluve - na leceni, nebo alespon zmirneni techto nasledku doplacime
> vsichni ze svych dani, zdravotniho pojisteni. :^(
Kazdy se ma starat o sve, zdravi a nikdo nemusi vedle sebe kuraka,
pokud nechce a pokud je v mensine mezi kuraky je to jeho problem
bud se prizpusobi nebo at jde jinam.

> cozpak nejsou lidmi i cirkevni hodnostari? Pres vsechna ta zverstva?
> Nebo jsou necim vic, nejakymi nadlidmi?).
Jsou taky lidmi, ale tim, ze si najmu najemneho vraha, ktery nekoho
zabije, mne nemuzes obvinovat z toho, ze jsem nekoho zabil. Ten
dotycny k tomu nebyl prinucen. Ne nejsou nadlidmi, ale do minulosti
se opravdu nema cenu vracet.

> Ona k tomu dala podnet.
Jak pro koho, myslim si, ze taky mezi krestany bylo mnoho lidi, kteri
s tim nesouhlasili a prece vsichni maji rovnake nabozenstvi tak jak to,
ze nekteri si ho vysvetli tak a jini onak? Potom je to jen vec zle
interpretace a zato uz krestanstvi nemuze, cirkev na tom svuj podil
muze mit, ale rozhodne bych z niceho neobvinoval krestanstvi, ktere
mnoha lidem pomuze.

> Ostatne, neni nezname, ze se cirkev co nejdele snazila zamezit
> pristupu techto obycejnych lidi k bibli k jejimu blizsimu, domacimu
> studiu.
Jo, to je ale vec cirkve a ne nabozenstvi, podle ktereho se ma ridit,
ze se ridila jinak mne uz zajimat nemusi, ja se taky casto neridim
dopravnimi predpisy, ale co na tom? Momentalne se jim uz cirkev
snazi ridit.

> Cirkev vypada stale stejne. Jen je nucena pod drtivym tlakem
> padnych argumentu a verejneho mineni delat cas od casu droboulinke
> ustupky (typu J.Hus). Stale se snazi manipulovat s lidmi a
> buddhovizel se ji to dari.
Cirkvi muze byt uplne jedno nejake verejne mineni a nejake delani
ustupku, ona si vylozi bibli a krestanstvi tak jako chce ona a lidem
nezustane nic jineho nez poslouchat to tak jak jim to bylo receno
nebo se vzdat viry a ty "ustupky" jsou proste jen rozumnymi
kroky cirkvi, ktere dokazuji ze se zmenila a chce veci delat jinak,
lepe.

> Ano, myslim kondom a planovane rodicovstvi vubec. Zjevne se
> potkavame (potkavali jsme se, alespon co se me tyce) s jinymi
> duchovnimi a krestany.
Hm, na Slovensku je pry 60-80% lidi nejakeho nabozenstvi, takze
ja se s nimi taky potkavam, jen je otazka v tom ci jsou oni vetsi
Krestani nez ja, ktery Krestanem vubec nejsem a chovam se tak jako
by se castokrat meli chovat prave oni.

> Ostatne, pro mnohe z nich je toto tema stale tabu, coz je vubec
> ten nejhorsi stav veci.
Pro mne je tabu hodne veci a to neznamena ze o nich jeste nic
nevim, i kdyz mne vlastne nenapada nic co by bylo pro
mne tabu, ale neco by se urcite naslo. :-))

> Mam obavy, ze Tvuj nazor na krestanskou cirkev je formovan z
> podstatne casti sledovanim zasahujiciho otce Schwartze. :^)
Ten serial nesleduji.

> Nicmene Je to Tvuj nazor a ja ho respektuji.
Nic jineho Ti nezustava. :-)

> Takove pojmy jako osveta Ti zrejme nic nerikaji.
Rikaji, jen mi nic nerikaji v souvislosti se slovy povinnost a cirkev a
nedejboze nabozenstvi ci vira.

> Kolik kazani v kostele na tema planovane rodicovstvi, ucinna ochrana
> (ne, nemam na mysli NESESMYLNIS! :^)) pred pohlavnim stykem
> prenasenym chorobam jsi zazil, nebo o nich alespon slysel?
Ani jedno? A kolik jsem ho zazil jinde? Ani jedno, teda mimo skoly, kde
si ho musi vyslyset i deti, ktere krestany jsou takze nevim o cem se
bavime.
Cirkve vubec nema povinnost nekoho informovat o prezervativech a jinych
vecech, kdyby lidi dodrzovali 10 prikazani AIDS by nebyl a ano myslim
na Nesesmilnis, to ze tato spolecnost navadi mlade lidi k nespoutanemu
sexu s kymkoli prakticky v jakemkoli veku neni veci cirkvi, radsi bys mel
svou pozornost obratit k TV, ktera nas sformovala tak, ze clovek se treba
v 18 letech hanbi za to, ze je panic, protoze v TV to vsichni delaji kolem
14-15. :-(( A to mne mrzi vic, cirkve nenavadi k delani deti, kdezto tato
spolecnost ano, tak kdyz navadi tak at se taky stara, nevim proc by to
melo byt veci cirkve! (ne ze bych kricel, proste jen zduraznuji tu vetu)

> Jestli ono to nebude zpusobeno znacnou izolovanosti nasich narodu v
> minulych letech od okolniho sveta... Jen pockej, nebude to dlouho
> trvat a prejde Te pocit bezstarostnosti... :^)
Ostatne lidi maji sklony k prehaneni a tak je to se vsim a potvrdil jsem
si to uz v mnoha situacich, vsechno kolem nas se nam serviruje v te
horsi podobe nez skutecne je, se podivej do novin jake procento
nestesti, mrtvych a tak je tam proti opaku a ukazovani dobrych skutku a
takovych veci, bych rekl, ze je to 9:1 a to mozna prehanim v prospech
dobra, my si proste neuvedomujeme co vsechno patri k zivotu a ze
vseho delame vedu a nesamozrejme veci, ktere jsou uplne prirozene.
Treba se podivej na prirodu, tam jsou taky zvirata stvorena tak, aby
prezili do rozmnozovani a pak uz je to jedno, jenze clovek zije dele a
dele a tak to ma i sve nevyhody a prekazky, ktere musi prekonat kdyz
si nechce uvedomit, ze i tech 40 let je daleko vic nez ziji ostatni druhy a
jen on se neprizpusobi teto planete a jejimu zivotu.

> To neni nic, cim bych se, byt Tebou, chlubil. :^) Pozemstani sux!
Proc? Nejlepsi spion v zicim prostredni a je domaci zved. :-)

novakus

> Kolikze milionu to vlastne potrebujes? :^)
> __ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>

Zrdavim Petra Voralka
Co se tyce tech milionu, zatim by na Hondu stacil jeden, ale jak se znam,
hned bych zacal mudrovat, ze - sakra zase prachy, co s tim - uz bych videl novou
stresni krytinu, dodelane terenni upravy zahrady, boty (ale na ty by to asi nestacilo)
a nakonec by se do toho vlozila moje lepsi polovice a mela by zrejme taky nejake
napady, takze by se to rozfofrovalo a jezdili bychom zas tim vykloktanym Formanem.
Takze. Bud radeji nic, nebo ty miliony rovnou tri. Necham na uvazeni.
Jinak jsem schopen za ne dodat uprimne diky. Vymenu pak navrhuji provest v nektere
lepsi restauraci pri konzumaci morskych potvor a suchozemskeho piva.
Zdravi novakus

Petr Voralek

Salve novakus!

05-úno-00 18:06:29 wrote novakus the following

in *"cz.talk"* area about "Re: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote (in part):

> Bud radeji nic, nebo ty miliony rovnou tri. Necham na uvazeni. Jinak

Tak to abys pomalu zacal setrit... :^) Jsem toho nazoru, ze penize
kazi cloveka, a proto Ti z principu nemohu zadny penezni klystyr
poskytnout. Pokud jde o moji malickost, tak ja su v tomto ohledu
masochista, takze 2All: nevahejte a prispivejte. Asisi poridim
zrcadlovky a okopiruju toho chapka, co o nem psal zkamenely Jacek...
:^)

> jsem schopen za ne dodat uprimne diky. Vymenu pak navrhuji provest v

DIKy? A ICO by nebyly? :^)

> nektere lepsi restauraci pri konzumaci morskych potvor a
> suchozemskeho piva.

Hmm, nedaleko ode me je jista hospoda jmenem EuroAsia, nemas nejaky
kufrik? :^)

--

__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>

__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Please keep your hands off the secretary's reproducing equipment.

Petr Voralek

Salve TED!

04-úno-00 20:24:20 wrote TED Markoff the following
in *"cz.talk"* area about "RE: Jen tak si pokecat (fwd)", and I quote (in part):

TM> Ale zase ta salva. Aspon mi rekni co znamena to salve, nez
Je to latinsky pozdrav, "Bud zdrav". IIRC to v italstine znamena to
same.

Tede, na Tvoje otazky ohledne cigeret/nikotinu/tabaku Ti jednotlive
odpovidat nebudu, ale ujistuju Te, ze odpovedi na vsechny otazky,
ktere tu padly, najdes na http://www.idnes.cz kdyz si tam nechas
vhledat $ "cigeret" a podobne. Obzvlastni pozornost doporucuju
venovat claneckum:

http://www.idnes.cz/IdsKosile/cas/zdravi.asp?x=zdravi/clanky/990528_182023_zdravi_rom&tema=zdravi/poutaky/990528_182023_zdravi_rom

http://www.idnes.cz/idskosile/cas/zdravi.asp?x=zdravi/clanky/991220_105726_zdravi_itu&tema=zdravi/poutaky/991220_105726_zdravi_itu

http://www.idnes.cz/IdsKosile/zpravodajstvi/domaci.asp?x=domaci/clanky/990922_165819_domaci_jkl&tema=domaci/poutaky/990922_165819_domaci_jkl

http://www.idnes.cz/IdsKosile/mfdnes/komentare.asp?x=komentare/clanky/990531_204430_komentare_ond

a od veci nebude ani zabrowsit na

http://blisty.internet.cz/iso-8859-2/20000204g.html

Potom clovek nema byt paranoidni... :^( Paranoia je pouze
realistickym pohledem na svet.

TM> Jsou taky lidmi, ale tim, ze si najmu najemneho vraha, ktery
TM> nekoho zabije, mne nemuzes obvinovat z toho, ze jsem nekoho
TM> zabil. Ten dotycny k tomu nebyl prinucen. Ne nejsou nadlidmi, ale
Hasismarja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ne, na tohle tema uz se tu bavit nebudu. Tede, jestli Te to potesi,
tak "co slovo, to perla"... :^) Ale je to Tvuj nazor, tak si ho mej,
ja na Tebe letky NATO posilat nebudu... ;^)

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Chaloupko ke mne celem, k Ivanovi zady!

Josef Hampl

TED Markoff <mar...@atlas.cz> píše v diskusním
příspěvku:94976365...@virtual.nextra.sk...

> Ja vim, ze rozdil v tom neni, protoze zatimco normalnich bys
> vykouril treba deset techto vykouris 20, ale teoreticky maji pravdu,
> ze jedna LIGHT cigareta obsahuje min nikotinu jako normalni.

Ty LIGHT jsou snad skodlivejsi, protoze proto, abys do sebe dostal stejne
nikotinu, musis vyhulit vic cigar a dostanes do sebe vice jinych skodlivin.

> [...]
> na kazdeho ucinkuje cigareta jinak, ostatne jsem slysel ze kazda ubere
> ze zivota 12 minut, ale co neubere, ze? Taky jsem se docet ze plechovka

Abys prisel o rok zivota, musis jich vyhulit 43800. To je 6 let pri dvaceti
cigaretach denne. To znamena, ze prides pri dvaceti cigaretach denne
o 1/7 zivota, kterej stejne stoji za prd. A stejne te nekdo muze prejet
autem mnohem driv.

> Coca Coly ubere 9 sekund, ale co tam po nich, kdyz mi chutna. :-)

Abys prisel o rok zivovat, musel bys jich vymlasknout okolo 35E6. Rekl bych,
ze by ses musel hodne snazit.

> [...]
> Kazdy se ma starat o sve, zdravi a nikdo nemusi vedle sebe kuraka,
> pokud nechce a pokud je v mensine mezi kuraky je to jeho problem

Ono se to nezda, ale kdyz mi huli pod nos treba u zastavky na autobus, tak
je to pekne otravny. Vsiml jsem si, ze kuraci maj tendenci cekat na navetrne
strane nastupniho ostruvku.

> Jsou taky lidmi, ale tim, ze si najmu najemneho vraha, ktery nekoho
> zabije, mne nemuzes obvinovat z toho, ze jsem nekoho zabil. Ten
> dotycny k tomu nebyl prinucen. Ne nejsou nadlidmi,

Takhle si cirkev myla ruce, davale odsouzene kacire svetske spravedlnosti.
To je jako by si tvrdil, zes toho manika nezabil ty, ale to kladivo. Muzu ti
rict, ze ti to u soudu nikdo nesezere. Akorat mozna nastves soudce a napari
ti trest u horni hranice. Nezabiji zbran, ale ten, kdo ji pouzije a je
jedno, jestli pouzije primo pistoli nebo najemnyho vraha.

> ale do minulosti se opravdu nema cenu vracet.

Je zajimave, ze k minulosti cirkve se nikdo vracet nechce, ale komunisticka
minulost kazdemu vadi. A pritom se od sebe v podstate vubec nelisej. :-)

> [...]
> nebo se vzdat viry a ty "ustupky" jsou proste jen rozumnymi
> kroky cirkvi, ktere dokazuji ze se zmenila a chce veci delat jinak,

No, cirkev potrebuje penizky, kdo taky nepotrebuje. A kdyz vuci ni bude
verejne mineni nepratelske => malo lidi ochotnych platit => malo penizku.
Neni to dostatecny duvod pro delani ustupku :-)

To myslis treba prikazani: Neprijmes transfuzi krve blizniho sveho?

> [...]
> spolecnost ano, tak kdyz navadi tak at se taky stara, nevim proc by to
> melo byt veci cirkve! (ne ze bych kricel, proste jen zduraznuji tu vetu)

Ale ona se do toho ta cirkev sama sere, nikdo ji nenuti :-)

> [...]
> Treba se podivej na prirodu, tam jsou taky zvirata stvorena tak, aby
> prezili do rozmnozovani a pak uz je to jedno, jenze clovek zije dele a

No, dost zvirat se dozije vice rozmnozovani a zije i potom.

> dele a tak to ma i sve nevyhody a prekazky, ktere musi prekonat kdyz
> si nechce uvedomit, ze i tech 40 let je daleko vic nez ziji ostatni druhy

Ja nevim, ale clovek v delce zivota na nektery druhy nema, treba nektery
druhy zelv.

> a jen on se neprizpusobi teto planete a jejimu zivotu.

Planetu muze utesit, ze cloveka urcite prezije.... Doufejme.

> Proc? Nejlepsi spion v zicim prostredni a je domaci zved. :-)

JH

Petr Arcon

Hi Petr

Petr Voralek píše ve zprávě <2018.70T2336T...@comp.cz>?

> Je to latinsky pozdrav, "Bud zdrav". IIRC to v italstine znamena to

Chudacek TM on nevi co je to salve, pozdrav ktery pouzival jiz
prapraprapraprapraprapredek meho slavneho schizodvojce P.Voralka Julius
Caesar ??? Je to nevzdelanec co s nim :-D

> Tede, na Tvoje otazky ohledne cigeret/nikotinu/tabaku Ti jednotlive
>odpovidat nebudu, ale ujistuju Te, ze odpovedi na vsechny otazky,

Hmm, dalsi nekurak, no svym zpusobem ti zavidim, ja se toho zlozvyku snazim
neuspesne tri roky zbravit.

> Potom clovek nema byt paranoidni... :^( Paranoia je pouze
>realistickym pohledem na svet.

No u tebe je to moralni profil, to se uz nenazyva nemoci :-D

> [...]
>tak "co slovo, to perla"... :^) Ale je to Tvuj nazor, tak si ho mej,
>ja na Tebe letky NATO posilat nebudu... ;^)

Skoda, uz jsem se tesil ze vytahnu tu svoji F-16 z garaze napucuju laserove
bomby a pujdu se trochu trefovat, Periku co mi to delas ja se tak tesil :-D

> __ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>

BTW: taky jsem jiz na volny.cz jen nevim ktera kXXXa mi sebrala arcona

>... Chaloupko ke mne celem, k Ivanovi zady!

Celem ke me

......... nebylo to tu loni ????

Bye

Petr Arcon Arconit
ar...@atlas.cz nebo arc...@volny.cz
ar...@email.cz nebo ar...@seznam.cz

Tak jsme to dopracovali az tam kde jsme, ale hodnotit
to budou nase deti, nechtel bych byt u toho :-D

Petr Voralek

Salve Petr!

06-úno-00 20:59:19 wrote Petr Arcon the following
in *"cz.talk"* area about "Acho to je ale debata (Re: Tabakova narkomafie (Was: Jen tak si pokecat (fwd)))", and I quote (in part):

PA> Chudacek TM on nevi co je to salve, pozdrav ktery pouzival jiz
Hele, nedelej si z Teda prdel, folklore! :^)

PA> Hmm, dalsi nekurak, no svym zpusobem ti zavidim, ja se toho
PA> zlozvyku snazim neuspesne tri roky zbravit.
Jojo, felatio je navykove azaz... :^) Ale cigerety jsou svinstvo,
to je fakt. U lulkoveho tabaku jsem trochu na vazkach, antoz tento
zpravidla libe voni, oproti tomu cigeretovemu.

PA> No u tebe je to moralni profil, to se uz nenazyva nemoci :-D
Moralka Petra Voralka... :)

PA> Skoda, uz jsem se tesil ze vytahnu tu svoji F-16 z garaze
PA> napucuju laserove bomby a pujdu se trochu trefovat, Periku co mi
PA> to delas ja se tak tesil :-D
Durazne se ohrazuji proti osloveni "peri(c)ko". Nemnozi prezivsi po
mem doslapnuti, ci upadnuti na ne se mnou jiste budou souhlasit, ze
toto osloveni je urazkou uslechtilych operencu. :^)

PA> BTW: taky jsem jiz na volny.cz jen nevim ktera kXXXa mi sebrala
PA> arcona
Koupis? :^)

PA> Celem ke me
Ke mne!

PA> ......... nebylo to tu loni ????
Jasne. :^)

--

__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>

__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Anything good in life is either illegal, immoral, or fattening.

Breta Benes

> [...]

tak
> je to pekne otravny. Vsiml jsem si, ze kuraci maj tendenci cekat na

Ja, jako kurak mam jednu opacnou zkousenost. Cekam na zastavce, kourim.
Prijde baba a postavi se na moji zavetrnou stranu. Prejdu tedy na jeji
zavetrnou
stranu a povidame si dal s kolegou. Najednou je ta baba zase po vetru ode
mne
a zacne mi nadavat, kasle a vytira si zrak. Vydrzel jsem to a nevynadal ji

Pak prijela tramvaj. Baba tam vleze a zacne vyhazovat starsiho pana
ze sedadla pro invalidy, ze je nemocna a kdesi cosi. Pan to chvilku snasi,
ale pak vytahuje svoji legitimaci invalidy a zada, aby mu baba ukazala
svoji.
Baba nic takoveho samozrejme nema, odchazi tedy dozadu do vozu a nadava
na vsechno a na vsechny.

B.

Petr Arcon

Hi Breta

Breta Benes píše ve zprávě <01bf7144$a1e1ae20$2d21160b@benes>?

>stranu a povidame si dal s kolegou. Najednou je ta baba zase po vetru ode
>mne
>a zacne mi nadavat, kasle a vytira si zrak. Vydrzel jsem to a nevynadal ji

Ze jsi nezacal taky kaslat na nadavat na neco, docela by jsi ji vyvedl z
miry, zkousel jsem to :-D

Petr Arcon

Hi Petr

Petr Voralek píše ve zprávě <2022.72T2110...@comp.cz>?

> Hele, nedelej si z Teda prdel, folklore! :^)

Ale no tak to pravo na muj zadecek mas pouze ty pusinko neboj :-D

>to je fakt. U lulkoveho tabaku jsem trochu na vazkach, antoz tento
>zpravidla libe voni, oproti tomu cigeretovemu.

To je stejne jako dobre doutniky, jen kdyby to potom tak nepachlo :-D

> Moralka Petra Voralka... :)

MPV to je dobra zkratka :-D

> Durazne se ohrazuji proti osloveni "peri(c)ko". Nemnozi prezivsi po
>mem doslapnuti, ci upadnuti na ne se mnou jiste budou souhlasit, ze
>toto osloveni je urazkou uslechtilych operencu. :^)

Ale notak preci se kvuli zapomenutemu pismenku "t" nebudes hnevat ty moje
vyzablinko :-D

BTW: nemasli pres dva metraky tak se neprs :-D

> Koupis? :^)

Ty jsi mi ho sebral ???? Natlac jinak te budu tlacit pod lisem :-D

> Ke mne!

Chaloupko KE MNE

> Jasne. :^)

Zajimave jak dlouho vydrzime letos ?

TED Markoff

> Ty LIGHT jsou snad skodlivejsi, protoze proto, abys do sebe dostal stejne
> nikotinu, musis vyhulit vic cigar a dostanes do sebe vice jinych
skodlivin.
Pokud kouris na mnozstvi jsou dobre, pokud na ucinek jsou zle a
lepsi jsou normalni, taky ty naplasti jsou blbost.

> [...]
> cigaretach denne. To znamena, ze prides pri dvaceti cigaretach denne
> o 1/7 zivota, kterej stejne stoji za prd. A stejne te nekdo muze prejet

7x6? No ja nemyslim, ze se doziju jen 42 let nebo jsi myslel az od 18 let?
Taky nemyslim, ze se doziju jen 60 let. Jo, jak rekl Hrusinsky, telo ma jit
do hrobu zhumplovany a taky ze jo, souhlasim s tim a proto se snazim
stravovat cim vic nezdrave, pred par lety jsem ze sveho jidelnicku uplne
vypustil vsechno ovoce v surove podobe a kompoty, jabko jsem jedl
naposledy asi v roku 1994/95. :-) Jo, proste na cigarety neumres,
pokud nejsi nejaky extra kurak nebo nejako vyjimecne postizeny.

> Abys prisel o rok zivovat, musel bys jich vymlasknout okolo 35E6. Rekl
bych,
> ze by ses musel hodne snazit.

Myslim, ze to neni problem, kdybych mel dost penez, na posezeni bez
problemu
vypiji 1-2 litry Coca Coly a preci jen do smrti vekem mi zbyva hodne casu,
kdybys mne sponzoroval takhle bych si dokazal za dve-tri leta jiste zkratit
zivot
o rok.

> [...]
tak
> je to pekne otravny. Vsiml jsem si, ze kuraci maj tendenci cekat na

Ja jsem se s tim naucil zit protoze mi nic jineho nezbyvalo, je mi to sice
neprijemne, ale to je mnoho veci a z cigaret mi vadi jen ten dym a zapach,
nic jineho. :-)

> [...]
> ti trest u horni hranice. Nezabiji zbran, ale ten, kdo ji pouzije a je
> jedno, jestli pouzije primo pistoli nebo najemnyho vraha.

Ne, zbran nema mozeg aby mohla premyslet jestli opravdu nekoho zabije
nebo ne, i kdyz i to se uz par razy za tohle stoleti da vyvratit. Najemny
vrah
je clovek jako ja a on pouzije pistoli k zabiti nekoho, ja ho jen poprosim
zda by
nemohl odstranit z meho okoli za jisty obnos tu a tu osobu, no a ze to on
skutecne udela je jen jeho vec, ja jsem ho o to jen poprosil a dal mu
penize
at se mu o tom premysli lip. Ja vsak nikoho nezabil, jasne, na te vrazde
mam
taky ja jisty podil, ale vrahem nejsem, to je rozdil, ostatne vzdy kdyz se
zrouti
letadlo by mohl nekdo obvinit opravare ze zanedbali svou praci, kdyz si
nevsimli
neviditelnou chybu, dokonale je nic a tak se prohlednout neda vsechno.

> Je zajimave, ze k minulosti cirkve se nikdo vracet nechce, ale
komunisticka
> minulost kazdemu vadi. A pritom se od sebe v podstate vubec nelisej. :-)

Mne vadi jedna ci druha, ne/vracim se k ni? Mne je to uplne jedno,
minulost jako takova, kdyz se vysostne nedotyka me osoby je my ukradena.

> To myslis treba prikazani: Neprijmes transfuzi krve blizniho sveho?

Do te transfuze se ten AIDS nejak dostat musel, nemyslis? Kdyby se ti
prikazani dodrzovali a nikdo by nebyl nakazen, nemohl by existovat AIDS,
je to proste trest za nasi pohodlnost. Jinak, ale priste to napis trosku
jednoduseji, pochopil jsem to na 2. ci 3. krat. :-)

> No, dost zvirat se dozije vice rozmnozovani a zije i potom.

To uz vsak neni veci prirody, zarucni lhuta na zivot je do rozmnozeni sveho
druhu, pak je to uz jen bonus, ktery mi hodne vyuzivame a zviratam se
to taky obcas protahne, jinak jsme ale stvoreni jen pro preziti druhu a ne
jednotlivce co my nechceme pochopit a delame z chorob ve duchodovem
veku neco nesamozrejme, podle mne by se ani nemeli lecit, zni to sice
hloupe, ale kdyz jsi to vezmes logicky ma to mnoho vyhod a neni to proti
prirode.

> Ja nevim, ale clovek v delce zivota na nektery druhy nema, treba nektery
> druhy zelv.

Jenze zelva zije v jinem case, slon taky, no a zajdi si do nejakeho
velkomesta
a tam se podivej jak zije clovek a proc se divim, ze se lidi divi, ze
neziji dele.

> Planetu muze utesit, ze cloveka urcite prezije.... Doufejme.

To neni tak jiste, bohuzel a dokonce bych rekl, ze to bude
spise naopak.

Petr Voralek

Salve Petr!

09-úno-00 18:50:13 wrote Petr Arcon the following
in *"cz.talk"* area about "Re: Acho to je ale debata (Re: Tabakova narkomafie (Was: Jen tak si pokecat (fwd)))", and I quote (in part):

PA> Ale no tak to pravo na muj zadecek mas pouze ty pusinko neboj :-D
<grin> To mi pripomelo jeden dil Zeleneho Raoula o Zizi Kristovi...
:^) Ses teplej, nebo CO?

PA> To je stejne jako dobre doutniky, jen kdyby to potom tak nepachlo
PA> :-D
No, kdyz se to rizne necim konopnym...

PA> MPV to je dobra zkratka :-D
Mily, Paranoidni a Vubec! :)

PA> Ale notak preci se kvuli zapomenutemu pismenku "t" nebudes hnevat
PA> ty moje vyzablinko :-D
Kusuj, Ty nudle cezena pres kanal! A vubec, bez si zaplavat par
kolecek kolem baraku... ;^)

PA> Chaloupko KE MNE
No, ja bych sem toho BoChala tak neprivolaval... :)

PA> Zajimave jak dlouho vydrzime letos ?
Moudrejsi ustoupi...

*KE* *MNE!!!*

--

__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>

__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Cherches la Gates.

Petr Voralek

Salve Petr!

09-úno-00 18:51:56 wrote Petr Arcon the following
in *"cz.talk"* area about "Re: Kurak a baba (bylo: Jen tak si pokecat)", and I quote (in part):

PA> Ze jsi nezacal taky kaslat na nadavat na neco, docela by jsi ji
PA> vyvedl z miry, zkousel jsem to :-D
Staci par vhodne mirenych poznamek na tema jejiho intimspreye, nebo
radostne potreseni rukou a otazka, jestli to je on, kdo hral pred
lety Vinettoua...

--
__ Petr Voralek <nazir@(comp|volny).cz>
__/// 2:420/98.(0|666)@FidoNET 24229288@ICQ
\XX/ [Team *AMIGA*] [BFU] [Conspiracy!]

... Time is an illusion. Lunch-time doubly so.

Josef Hampl

TED Markoff wrote:
> [...]

Promin, blbe jsem kouk na kalkuli, jeno 35E5

> [...]
> kdybys mne sponzoroval takhle bych si dokazal za dve-tri leta jiste zkratit

Kdybys zil sto let, tak musis za 36525 dni vypit 3500000 limonad. To je
asi 96 limonad denne. Pak prijdes o rok zivota.

> [...]
> mam
> taky ja jisty podil, ale vrahem nejsem, to je rozdil, ostatne vzdy kdyz se

To je vec nazoru. Za smrt je odpovedny ten, kdo o ni rozhodl stejne jako
ten, kdo zmackl spoust.

> letadlo by mohl nekdo obvinit opravare ze zanedbali svou praci, kdyz si
> nevsimli
> neviditelnou chybu, dokonale je nic a tak se prohlednout neda vsechno.

Kdyz zanedba sve povinnosti, tak muze jit i do seredy.

> Do te transfuze se ten AIDS nejak dostat musel, nemyslis? Kdyby se ti
> prikazani dodrzovali a nikdo by nebyl nakazen, nemohl by existovat AIDS,

Jak si mysslis, ze vznikl AIDS? Nechranenym pohlavnim stykem s opicema
:-)

> je to proste trest za nasi pohodlnost. Jinak, ale priste to napis trosku
> jednoduseji, pochopil jsem to na 2. ci 3. krat. :-)

Copak nebylo jasne?

> druhy

Pak si ovsem nemel delku zivota zvirat a lidi srovnavat.

> To neni tak jiste, bohuzel a dokonce bych rekl, ze to bude
> spise naopak.

To se vyjadrujes k ty vete, nebo k tomu doufejme?

JH

Jack Stone

TED Markoff <mar...@atlas.cz> wrote

> [...]
> kouri od sve puberty a stale tady jsou a na kuraka uz v dost peknem
> veku, jeste k tomu oba piji denne x piv, deda spise xx. :-)

Duvod k pronasledovani cigaret ,jejich vyrobcu a pouzivatelu je jasnej .
Zvyseni dani pod pruhlednou zaminkou skodlivosti . Pak budou kuraci nejen
nemocny , ale i financne v prdeli :-) A ty extra vybrany dane ? Utratej se
za neco co nema s kourenim vubec nic spolecnyho . To se ted stalo tady v USA
. Jeden by si rek ze kdyz dostanou ty staty tolik prachu od tech tabakovejch
firem a z tech extra dani , ze by udelali naky kliniky co budou zadarmo kde
by se mohli lidi odnaucit kourit . He he he . Hovno leda . to by se jim
totiz vubec nehodilo do kramu . Jeste nepadlo ani slovo o zakazani tabaku
.Pouze o zvysovani dani .

> [...]
> ze mi nenabizi k svym OS taky jinou alternativu, taky muzu obvinit
> automobilky ze nevyrabi auta ktera by nejezdila na ropne produkty a tak

No a nebo chozeni do prace . Ve me to vyvolava stres , meli by to zakazat
:-)

Jack Stone

Breta Benes <breta...@atlas.cz> wrote in message
> [...]

> svoji.
> Baba nic takoveho samozrejme nema, odchazi tedy dozadu do vozu a nadava

Jeee , takovou bych s velkou chuti poslal poradne nahlas do prdele :-)

Jack Stone

Petr Arcon <ar...@atlas.cz> wrote

> Hmm, dalsi nekurak, no svym zpusobem ti zavidim, ja se toho zlozvyku

snazim
> neuspesne tri roky zbravit.

Good luck :-) Ja to zkousel leta a dosel sem k nazoru ze kdybych v tom
prestavani pokracoval , tak to na me zanecha vetsi zdravotni mentalni
nasledky nez kdyz budu pokracovat v koureni a tak sem si dal na novej rok
predsevzeti ze uz prestavat nikdy nebudu , az v hrobe :-) Jo a dalsi
predsevzeti co sem si dal je ze uz si nebudu davat zadny predsevzeti :-)

Jack Stone

Petr Arcon <ar...@atlas.cz> wrote in message

> [...]
>
> Breta Benes píše ve zprávě <01bf7144$a1e1ae20$2d21160b@benes>?
>
> Ze jsi nezacal taky kaslat na nadavat na neco, docela by jsi ji vyvedl z

He he , nejlepsi by bylo se vymluvit ze je okolo velkej smrad , ze se nekdo
nemeje a smrdi a tak pokuruju abych se z toho nepoblil :-)

Jack Stone

TED Markoff <mar...@atlas.cz> wrote in message

> [...]
> naposledy asi v roku 1994/95. :-) Jo, proste na cigarety neumres,
> pokud nejsi nejaky extra kurak nebo nejako vyjimecne postizeny.

Nejvetsi problem asi je , ze se lidi dneska dozivaj umelyho neumerne
vysokyho veku diky zdravotnictvi a lekum . Rakovina je uplne normalni vec a
driv ji lidi nemeli tolik pac s nima svihlo neco jinyho driv nez se ji
stacili dozit :-) Ten co ji ma dostat ji dostane , koureni nekoureni ,
chlast nechlast , zdrava strava nezdrava strava .

> [...]
> vypiji 1-2 litry Coca Coly a preci jen do smrti vekem mi zbyva hodne casu,
> kdybys mne sponzoroval takhle bych si dokazal za dve-tri leta jiste

Proboha , to nemyslis vazne s tou Colou , nebo jo ? Litr az dva ? Doufam ze
redeny rumem :-)

mar...@atlas.cz

On 2000-02-11 ha...@volny.cz said:
>To je vec nazoru. Za smrt je odpovedny ten, kdo o ni rozhodl stejne
>jako ten, kdo zmackl spoust.

Nemyslim, moje slova nikoho nemuzou zabit stejne jako kdyz po nem hodim
penize, ktere dam vrahovi, penize ani slova nezabijeji, zato pistole uz ano.
Jsem vsak ochotny priznat si jistou vinu odpovednosti za tu smrt, ale
policie by mela predevsim zakrocovat proti tem, kteri ty penize prijimaji
nez proti tem, kteri jim je davaji, kdyby je nebylo komu davat museli bychom
to udelat rucne a tak by se z nas stali normalni vrahove, proti kterym ma
taky zakrocit policie a kdyby se ji to darilo mohl by pojem vrazda uplne
zmiznout z naseho slovniku, jenze takova policie nejblizsich par let
rozhodne nebude. Jeste k te spousti, taky Ty penize nezmackly spoust, podle
mne by za objednani vrazdy mel byt minimalni trest a za vrazdu trest
maximalni, ktery bohuzel nase zakony uz leta neznaji a bohuzel kvuli EU
pravdepodobne uz asi ani znat nebudou.

>Kdyz zanedba sve povinnosti, tak muze jit i do seredy.

Kde, co je to sereda? podle mne se zanedbani povinnosti neda povazovat to,
kdyz pri bezne prohlidce nezjistil nebeznou chybu, kterou ani zjistit
nemohl, ale opravit sla. Taky ted zacinaji vyradovat MD-80 kvuli spatnym
stabilizatorum uz vypadli z kola ven dve, mne jen mrzi, ze se na to muselo
cekat az do ted a muselo prijit o zivot 88 lidi. :-( Ja je nechapu, preci
letecka doprava ma asi nejvyssi umrtnost pri havarii tak proc to neberou
jako hrani se smrti a nekontroluji ty leetadla taky jindy nez jen kdyz se
jim az nejake zriti a zahynou lide. Nase pohodlnost je uzasna, to mas taky
jako s interupcii (krome znasilneni, ale to je taky diskutabilni, ze se zena
neumi branit), kdy to maji proste lidi jednodussi nahodou neco udelaji
spatne, co tam potom, vzdyt mame interupce ta nase problemy vyresi a je
pokoj, to je myslim spatne to bych radsi interupci zakazal at jsou lidi
zodpovednejsi, vzdyt taky v souvislosti s automobilovou dopravou jsou
vsechny ty nove bezpecnostni prvky jen nabadani lidi k vetsim a vetsim
prestupkum a vic a vic mrtvym na silnicich, kdesi v Americe delali test,
porovnavali jak jezdi ridic bezneho auta a ridic bezneho auta s nalozi a
bylo to zajimave, hadej kdo z nich jezdil opatrneji a nemel sanci mit
nehodu a kdyby to tak bylo nemohlo by se Ti stat, ze i kdyz jezdis bezpecne
se najde nejaky pitomy frajer, ktery nedodrzuje pravidla event. to do tebe
napali, taky tam padla zajimava myslenka co tak dat do volantu misto airbagu
bodce, ktere Te pri narazu okamzite zabiji, ja bych byl pro, pokud by takove
auta byly vsude na svete a nebyly by takove, ktere by je nemeli, to je
stejny jako dnes, kdyz jsou auta bezpecna a mene bezpecna, takze lidi s
rozumem vetsinou tu mensi bezpecnost taky necim kompenzuji. A stejne je to i
s letadly, i s interupcemi...

>Jak si mysslis, ze vznikl AIDS? Nechranenym pohlavnim stykem s
>opicema :-)

No ja nevim jestli je Tvuj nazor fakt, ale podle mne ne, stejne jako velky
tresk. Ostatne to co si nekdo dela v soukromi me moc nezajima, at si tam
klidne protahuje gorily a at spi se svou manzelkou, ktera dodrzuje prikazani
a nevyspi se s nikym jinym, potom akorat pokapou nanejvys dva lide, tak by
to bylo kdyby lide dorzovali prikazani, teda je uplne jedno s kym mas
pohlavni styk kdyz dodrzujes prikazani, no a kdyby meli AIDS jen ti, kteri
nejsou v manzelstvi tak by ho bylo stejne min.

> Copak nebylo jasne?

To Tvoje prikazani jsem napoprve nepochopil, ostatne s mym IQ nic
nezvycejne, i kdyz si beztak myslim, ze to byl blby test a na vysku IQ
vplyva taky jakou mas naladu, jake je venku pocasi, jak je ten test dlouhy
ci dobre udelany, tohleto byl velice priblizny test u psychologa.

> Pak si ovsem nemel delku zivota zvirat a lidi srovnavat.

No ja nevim, je to hodne zajimave oquotovany. :-)) Ale dejme tomu, ze jsem
to psal, i kdyz si na to vubec nepamatuji. Proc? Nektera zvirata potrebuji k
zachovani druhu vic casu, treba maji vysoke percento umrtnosti malycch a tak
museji porodit vic generaci a potrebuji na to vic casu, taky musis vzdy brat
v uvahu vnitrni cas, my jsme si ho uzasne zrychlili, spime povetsinou jen 8
hodin, pres den se honime, naproti tomu zelva se nikde nenahli nebo taky
takovy slon, delku zivota urcuje hodne taky tep tveho srdce, ostatne kdybys
to prepocital ne delku zivota, tak srdce ma svoji zarucni lhutu pri vsech
druheh priblizne stejnou, kdyz se do ni zasahuje. Btw. treba tep kolibrika
je 1000BPM, tak se nemuzes divit, ze nezije zrovna nejdele, oproti tomu
matuzalem slon ma tep srdce jen 25 za minutu tak se nediv, ze bez leku a
podobnych zbytecnosti by zil bez nas temer stejne jako my ted a zelva ma
nevim jaky tep, ale taky urcite ne moc vyssi nez slon. Proste po jistem
poctu uderu srdce uz zacne slabnout a uplne se vypne, i kdyz samozrejme to
neni jedina pricina smrti, kdyz odhledneme od neprirozenych smrti, ktere
bychom taky nemeli oznacovat za necekane, protoze pro mne pri zivotnem stylu
lidi vubec nepripada divne kolik lidi se zabije pri cestovani, pri vrazdach,
valkach a pod.

> To se vyjadrujes k ty vete, nebo k tomu doufejme?

K te planete a kdyz se podivas na quotovani asi zjistis, ze to nahore jsem
nepsal ja. :-))

TED Markoff

Net-Tamer V 1.11.1 - Test Drive

mar...@atlas.cz

On 2000-02-11 RemoveNOSPAMtoreply said:
> Duvod k pronasledovani cigaret ,jejich vyrobcu a pouzivatelu je

> jasnej. Zvyseni dani pod pruhlednou zaminkou skodlivosti . Pak

> budou kuraci nejen nemocny , ale i financne v prdeli :-)

Ja osobne jsem nekurak, ktery vykouri rocne nanejvys krabicku cigaret, proti
kurakum nic nemam a vlastne nechapu co je stat do obcana resp. proc ma nekdo
neco proti kurakum. Jak uz jsem jednou napsal, kdyz nekomu vadi pasivni
koureni at se na nem nezucastnuje nebo at se ten, ktery je v mensine
prizpusobi. Stat by se mel starat radsi sam o sebe nez o to zda-li piji nebo
kouri deti, do toho by podle mne meli zasahovat jen rodice. A uz vubec nema
co diktovat neco dospelemu kurakovi tim, ze na nem chce neustale vic a vic
vydelavat pomoci dani, protoze dobre vi, ze kurak se cigarety kvuli penezum
nevzda. To je stejne jako zdrazovani benzinu danemi, to podle mne proste
neni vubec trzni ekonomika, radsi kdyby legalizoval mekke drogy a na ne dal
dan, jiste by na tom vydelal vic nez na zdrazovani cigaret, protoze cigarety
nemaji budoucnost. :-))

> Jeden by si rek ze kdyz dostanou ty staty tolik prachu od
> tech tabakovejch firem a z tech extra dani , ze by udelali naky
> kliniky co budou zadarmo kde by se mohli lidi odnaucit kourit.

Musi z neceho zaplatit ty Star Wars, ne? :-)) Jsou preci dulezitejsi veci
nez zdravi obyvatel statu, ne? Preci musime podporovat zbrojirensky prumysl
vic nez zdravotnictvi, cim by jsme pak zabijeli lidi? :-)

> He he he . Hovno leda . to by se jim totiz vubec nehodilo do kramu.
> Jeste nepadlo ani slovo o zakazani tabaku. Pouze o zvysovani dani.

To si nemohou dovolit, jelikoz tabakove cigarety jsou legalni drogou a
nejenze by ztratili kopu penez, stejne jako u alkoholu, tak kdyz uz vedi, ze
jsou na tom lidi zavisli a nic s tim nenadela vetsina z nich tak jen dvihaji
a dvihaji ceny a fakt nevim kdy to prestane. Fakt by asi bylo lepsi tabak
zakazat a skoncil by se danovy monopol statu a byl by k nemu stejny pristup
jako k marihuane, teda by byl volny trh s konkurencnimi cenami. :-)))

> No a nebo chozeni do prace . Ve me to vyvolava stres , meli by to
> zakazat :-)

Jo, je to hodne individualni, ja bych zakazal zakazy. :-))

mar...@atlas.cz

On 2000-02-11 RemoveNOSPAMtoreply said:
> [...]
> jinyho driv nez se ji stacili dozit :-) Ten co ji ma dostat ji
> dostane , koureni nekoureni , chlast nechlast , zdrava strava

No mne nepripada byt rakovina uplne normalni vec, ale je to normalni choroba
jako kazda jina, mozna mame zdravsi a delsi zivot, ale mame ho lepsi nez
nasi predchudci? Jednodussi urcite ne. Nechapu proc tak lidi prahnou po
vysokem veku nebo nedejboze nesmrtelnosti, kdyz je raz dany, ze druhy jsou
konstruovany tak, aby se vedeli rozmnozovat a nic vic, to jen my jsme se
nejak moc rozmohli, zacali zkoumat pitomosti a cim dal vic jsme zkoumali tim
vic otazek pribyvalo a tim jsme byli mene zdravi, az to doslo tak daleko, ze
dnesni clovek si uz vezme pilulku na vsechno a s kazdou blbosti jde k
lekari. Ja lekare nemam rad a proto k nim nechodim, kdyz nemusim, to radsi
projdu 4x do roka nejakou tou chripkou bez leku, je to preci normalni, nevim
co by delali ostatni kdyby nebylo leku. Asi by si zacali vic vazit zivot a
pritomnost a nehledeli by tak do budoucnosti a sami by se nenicili
dobrovolne ruznyma drogama. Jenze opet ta nase pohodlnost, my se muzem
prakticky nicit libovolne za par let uz dokazeme opravit snad vsechno a to
bude uplna katastrofa. Spis nez budu lecit rakovinu a nebudu zit, budu zit a
nelecit ji a zit podstatne dele nez kdyz bych ji lecil a zemrel taky, jenze
bych nezil tolik jako ziju kdyz ji nelecim, ne? Podle mne se samotnym
lecenim skutecne stravi vic casu nez samotnym zivotem kolem, bez omezeni.

> Proboha , to nemyslis vazne s tou Colou , nebo jo ? Litr az dva ?

Jako co, ze mi nedela problem vypit na posezeni 1 ci 2 litry? Jo myslim to
vazne, jenze si to musis vzit tak, ze jake dlouhe je to posezeni, ale litr
za hodinu vubec neni problem, vzdyt je to pro mne pochoutka, jakoby droga
(no i kdyz asi ne uplne jen jakoby, kvuli kofeinu, ale zase ji nepiji
pravidelne (btw. co se mi stalo tenhle tejden, si sedim pri stole a piji
vodu (Coca uz nebyla), podivam se na kos ktery treba vynest a tam byla
strcena Coca Cola nadol hrdlem, pak matka dopila Prepsi (omylem zasla do
velice velice otresneho obchodu, kde nemeli Cocu) a lahev dala do kose
hrdlem nahoru, vis si predstavit jak mi pri tom pohlede stoupl adrenalin,
taka potupa, Prepsi tam vitezne trcela a Coca byla ponorena hrdlem dolu,
totalni hanba, jsem radsi hned vynesl smeti at se na to nemusim koukat
(jinak, jsem mel v planu prehodit ty polohy, ale nakonec jsem od toho
upustil kvuli lenivosti))). Litr opravdu neni zadny problem, na dva uz treba
nejaky cas.

> Doufam ze redeny rumem :-)

Ne, to je jako sladit vino cukrem. :-) Neco nepredstavitelne, redit Coca
Colu. :-)) Btw. rum, whisky, brandy, borovicku a jine svinstva nemam rad, z
tvrdeho mam rad jenom vodku a domaci alkohol, potom samozrejme likery, ty se
daji pit v dost velkem mnozstvi, zejmena kdyz mi nejaky vylozene chutna,
treba pepermintovy. Ale beztak na bile vino nic nema, no krome jednoho
napoje.

It is loading more messages.