פסטיבל סוניה פרס

Shraga Elam

אני מצטער, כדרכי, לקלקל את השמחה/חגיגה. אבל הואיל ופרס הוא עוף החי על נבלות ופגרים, מי שחיה איתו בהחלט קיבלה גם כמה פירורים. אז מה אם היא שתקה בפומבי? היא הרי אכלה לשובע והגנה על הנבלה. ד"א ישנו ספר הטוען שהיא לא טמנה ידה או חלק אחר של גופה בצלחת ולכאורה היה לה רומן סוער עם משה זיין. מי שכתב את הספר היה ידען גדול.
שרגא

Eviathar H. ben Zedeff

to civil-forum
מי שישן עם שרצים נדבק בכינים ובקרציות.

איני מבין את הפסטיבל. מה קרה?! הסתיים הכרטיס האיראני? אין מה לברר בפרשת גלנט? הפכנו לשווייץ? פתאום כולם הפכו למעריציה של גרושת הנשיא האומלל של המדינה האומללה, שאנו - בניגוד לשרגא - נאלצים לסבול בה.

אביתר

--
**
להסרה מקבוצת הדיון , אתה מתבקש לשלוח מייל לכתובת הבאה

------
על מנת לעבור לדואר תמציתי, ראשי פרקים או מייל אחד ביום, בקר באתר הקבוצה
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/civil-forum

הנך מתבקש שלא לשגר לקבוצת הדיון כל מידע שתוכנו מאיים, נגוע בלשון הרע או
בדיבה, או גס או פוגע בביטחון המדינה ו/או נוגע לפעילות בלתי חוקית ו/או אסור על פי תקנת
הציבור או על פי כל דין אחר, או היכול ליצור עילה לתביעה פלילית או אזרחית, מובהר בזאת למשתמש, כי מנהלי הקבוצה אינם אחראים לתוכן המידע המועבר באמצעות קבוצת הדיון

Nitzan Shapira

to Eviathar H. ben Zedeff, civil...@googlegroups.com
אולי ל"עם" כבר בא להקיא מהעיסוק הכפייתי בזיפים של האירני.
אולי ל"עם" לא ממש משנה אם הרמטכ"ל הבא יהיה גלנט או לובש-מדים אחר.
אולי ל"עם" לא באמת איכפת מה ששינסקי אומר, העיקר שתשובה יאכל אותה.

אם תעצור איזה "עם" אקראי ברחוב, תגלה שמה שבאמת מעניין אותו זה -
לדעת את מי הולכים להעיף מבית האח-הגדול.
לברר אם אפשר להשיג איזה אייפון מקורי בחצי מחיר.
לראות עוד תמונה של בר רפאלי, אבל הפעם בלי החזייה.
 - - - ולזה אתה קורא שוויץ?

אגב,
האם חי בקרבנו איזשהו אדם שאם מחר בבוקר יודיעו לך שהוא בר-מינן,
אתה תצא בהכרזה שמדובר באבידה גדולה, צער ויגון קודר, עטרת ראשנו נפלה,
אנשים כאלה אין כבר היום, נשארנו יתומים וכו' וכו' וכן הלאה והלאה?

ניצן ~

בתאריך 20 בינואר 2011 21:13, מאת Eviathar H. ben Zedeff <ev...@zahav.net.il>:

ניצן שפירא
פרפר.נט | אינדקס אתרים ויזואלי
http://www.parpar.net

Eviathar H. ben Zedeff

to civil...@googlegroups.com
ניצן,

את העם מעניין הזבל, שמכינים לו עשרה-עשרים טינופות, שהשתלטו על התקשורת הארצית - כולל הממלכתית - ומנהלים אותה, כדי למקסם את רווחיהם ולשרת את מטרותיהם הפוליטיות. לכן, הם מאביסים את העם בתערובת צהובה ורדודה - בין השאר כדי שלא יעסקו בדברים החשובים באמת. זה תהליך פאוולובי פשוט.

את מי מעניינת גרושתו של פרס? גם לבעלה אין כל ערך, והוא ממשיך לחיות על חשבוננו, כדרכו מימים-ימימה, ולשקר בריש גלי על צערו העמוק ושאר ירקות. לשליטי התקשורת הוא מספק סיפור טוב - כמו האין-חזייה של כוכבנית-שכבנית.

כיוון שלשאלתך האישית יש רק תפקיד דמגוגי, אני פטור מלענות לה.

Nitzan Shapira

to Eviathar H. ben Zedeff, civil...@googlegroups.com
אביתר,

העם רוצה זבל והעם מקבל זבל. זה לא שדוחפים לו את הזבל בכוח לתוך הגרון.
העם רוצה לחם-ושעשועים ותרבות הצריכה עונה בדיוק על הדרישה הזו.

אגב, זה לא תהליך פאוולובי פשוט אלא סתם תהליך קפיטליסטי טהור.

סוניה פרס מעניינת את העם בדיוק מאותה סיבה שלפני שבועיים נערך כאן פסטיבל
סביב אדם שהיה בועט כדורים לתוך רשת וקיפח את חייו בגלל נהיגה לא זהירה.
סוניה פרס היא סלב והעם מתעניין בסלבים. אם אתה תתעלה למדרגת סלב, גם
בך יתעניינו. ראה הוזהרת.

אתמול בערב חבר אמר לי בטלפון: שלום שלום!
אמרתי לו, למה אתה אומר שלום כשבחוץ משתוללת מלחמה?
שאל: מה? התחילה מלחמה?
אמרתי: לא. אבל עוד מאמץ קטן של כולנו ביחד ונזכה למלחמה בקרוב.
למה להלחיץ? אמר, עכשיו לא אצליח לישון, באמת תודה [וניתק]
מסקנה: אנשים רוצים לישון ולא להתעסק בדברים החשובים.

אגב, השאלה האישית שלי לא היתה דמגוגית בכלל. רציתי לדעת אם לדעתך יש
אנשים, מחוץ למעגל קרוב, שאין להם תחליף. שאלה מקטגוריית האינפורמטיביות.

ניצן ~

Eviathar H. ben Zedeff

to civil...@googlegroups.com
ניצן,

התהליך הקפיטליסטי הוא ליצור תגובה פאוולובית של 'לחם ושעשועים'. לא אני המצאתי זאת, אלא תיאודור אדורנו.

לכן, אף אחד - פרט לכמה דיירים ברחוב אופנהיימר ובני משפחתה של גרושת פרס - אינם מתעניינים בסוניה. הבוסים של התקשורת מתעניינים בה; ולכן, מאביסים אותנו בשטויות על אשה, שמעולם לא עניינה אף אחד בציבור, ומדגישים, שכל חייה ברחה מהזרקורים. כלומר, הם מודים, שאנסו אותה לאחר מותה.

ולא נדבר על השקרים, שמפיצים זבלני התקשורת, בדבר היותה אשתו. כבר מזמן נשיאנו הדגול אינו אורח רצוי בדירה ברחוב אופנייהמר (כפי שהיה רצוי שינהגו בו בכל בית יהודי), שאפילו אינה נושאת כבר את שמו, אלא את השם 'גל'.

לגבי "אנשים ... שאין להם תחליף" - כנאמר, בתי-העלמין מלאים בהם.

Shraga Elam

to civil...@googlegroups.com
מה לעשות ואנחנו בצורה מדהימה מסכימים בגועל הנפש. צריך לראות כמה דברים בכל העולם ישנה מגמה חזקה של הצטהבות כלי התקשורת, אבל מאז ומתמיד פולחן אישיות, אגדות וכו' היו פופלאריות.  בישראל ישנה אהבה מיוחדת לפולחן מוות סביב אנשים מסויימים וצדק מנדלי מוכר ספרים שטען שפתאום לאחר מותם כל מיני אזובי הקיר נהפכים לענקי הדור.

עכשיו מועלת הגברת פרס/גל למדרגת קדושה. מה קרה? אז יכול להיות שהיא עסקה בגמילות חסדים בסתר. אז מה? היא גם היתה במשך דורות אשת חיקו ויועצת הסתרים של אחד האנשים הדוחים ביותר בפוליטיקה הישראלית וחובה לציין שזה הישג, שכן התחרות מאוד חריפה.
ממש לא צריך להיות איש הימין הקיצוני כדי לכתוב דברים כאלו.
אז אני מצטער, עבורי קצת צדקה לא מצילה ממוות וגם לא מספיקה כדי להפוך מישהי לקדושה וגם גדעון לוי וגם שולמית אלוני נחשפים עכשיו שוב בעליבותם המוסרית.

שרגא

שמחה

to Eviathar H. ben Zedeff, civil...@googlegroups.com
אביתר,

ישנו אדם יקר לי מאוד, שעושה עבודה ייחודית, וגם הוא מכיר את הפתגם על האנשים שאין להם תחליף.

האיש הזה מחפש בנרות מי שיחליף אותו, עו"ד בחייו, כדי שהוא יוכל לצאת לפנסיה וברבות הימים לפרוש למנוחות בלי חשש למפעל חייו.

בינתיים הוא לא מוצא.

האיש הזה יקר לי מאוד, וגם קרוב לי מאוד, שמו בישראל שמחה ניר.

אם תפריך את חששו שהפתגם הזה לא חל עליו, לא יהיה מאושר ממנו באדם.

שמחה
to civil...@googlegroups.com
שמחה,

אין חשש. זה חל על כולנו בלי יוצא מהכלל.

שמחה

to Eviathar H. ben Zedeff, civil...@googlegroups.com
אביתר,

פתגם שאין לו תחולה אוניברסאלית אינו פתגם שראוי לצטטו שוב ושוב.

אגב, לא העליתי את הנושא הזה לגבי משום ההערכה העצמית הגבוהה (וצנועה, לא לשכוח) שלי, אלא משום שהנושא הזה באמת חשוב לי.

אפילו בלי להסתכל על העתיד, היכולת שלי להתמודד עם כל מה שראוי לבוא בשערי האתר מוגבלת כמותית גם עכשיו.

שמחה

to .Moshe M, civil...@googlegroups.com
משה,

אהרן ברק אמר פעם - ועל כך יסכימו גם מתעביו - ש"מס דחוי הוא מס נחסך", ולפיכך גם מוות דחוי הוא מוות "נחסך".

אני מניח שלכך מתכוונת האמירה "צדקה תציל", וגו', כי אף אחד לא מתכוון להבטיח - ולכן גם לא יכול להבטיח - חיי עולם לצדיקים.

אם היו מבטיחים לי את זה, הייתי אולי משתדל יותר, אבל השאלה היא אם מעבר ל-120 שנה זה לא יותר מדי לבני אדם צנועים כמונו.

מכל מקום, "בכפוף לאמור לעיל", אני שותף לתקוותך.

ובאשר לפסטיבל סוניה, "אני מסכים, ואין לי מה להוסיף".