Re: מולי להד ממשיך למזער נזקים: מלחמה פסיכולוגית נגד טילים בחוטף עזה

Eviathar H. ben Zedeff

מבחינה מקצועית - יכול להיות, שלהד צודק; אך רותי צודקת בתפיסתה. בכסות מקצועיותו כביכול הוא מעצים את התבוסתנות ואת החוסן להיכנע ולקבל את תכתיבי האויב.

אביתר

Subject: Re: מולי להד ממשיך למזער נזקים: מלחמה פסיכולוגית נגד טילים בחוטף עזה

שלום משה וחברים
לכן קראתי לפעולה זו "מזעור נזקים". כיוון שמולי להד הוא שמאלני, כלומר תבוסתן במקרה ה"טוב" ופרו-ערבי במקרה הגרוע, הוא לא מעלה בדעתו אפשרות אחרת ממגננה והיו"ב.
כמו בגירוש,לפני מזעור נזקים, חובת האנשים הממונים על בריאות הנפש היא, להזהיר מהנזקים. והנזקים יכולים להימנע אם מחסלים את התוקף.
כל כך פשוט, עד שאינני מבינה שום דבר אחר. אותי, אילו הייתי נתונה תחת מתקפת טילים במשך שנים, לא היו 40 קפיצות יכולות להרגיע, אלא להוסיף על זעמי. אבל אולי אני היא האינפן טריבלה.
אגב, להד יכול להיתלות ב"גדולים": גם רה"מ לשעבר, שמיר, החביא אותנו תחת מסכות גז (פגומות...) ומכר  לנו סרטי סלוטייפ , ודובר צה"ל, נחמן שי ,השקה אותנו במיים, להרגעה.
תבוסתנות ושמאלנות- זאת המחלה, זאת לא מקצועיות.
רותי

בתאריך 23 במרס 2011 05:14, מאת Dr. Moshe Leibler <mlei...@netvision.net.il>:

רותי שלום, וכן לכולם

מה שמולי עושה כאן הוא נכון. במצבי חרום צריך לדעת איך להגדיל חוסן, איך למזער חוסר אונים. המודל נכון למצב שהוא כותב עליו.

המודל לא היה נכון לגירוש על ידי ממשלתנו. וזה כל ההבדל.

מי שאימץ את מודל החוסן לגוש קטיף עזר ביודעין או שלא ביודעין לכוחות הגירוש.

אבל המודל הוא מצוין עבור מצבי לחץ ומצוקה.

ו"צבע אדום" הוא דוגמא קלאסית. אין כאן מלחמה פסיכולוגית נגד טילים אלא טיפול פסיכולוגי המוני למניעת פוסט טראומה.

וזה לגיטימי וראוי בהחלט.

יום נעים

משה

to Eviathar H. ben Zedeff, civil...@googlegroups.com
אביתר,

אז מה בדיוק אתה מציע? שפרופ' להד, שהוא מומחה למצבי-טראומה יעשה הסבה ללוט"ר?

ניצן ~

בתאריך 23 במרס 2011 10:20, מאת Eviathar H. ben Zedeff <ev...@zahav.net.il>:
--
**
להסרה מקבוצת הדיון , אתה מתבקש לשלוח מייל לכתובת הבאה

------
על מנת לעבור לדואר תמציתי, ראשי פרקים או מייל אחד ביום, בקר באתר הקבוצה
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/civil-forum

הנך מתבקש שלא לשגר לקבוצת הדיון כל מידע שתוכנו מאיים, נגוע בלשון הרע או
בדיבה, או גס או פוגע בביטחון המדינה ו/או נוגע לפעילות בלתי חוקית ו/או אסור על פי תקנת
הציבור או על פי כל דין אחר, או היכול ליצור עילה לתביעה פלילית או אזרחית, מובהר בזאת למשתמש, כי מנהלי הקבוצה אינם אחראים לתוכן המידע המועבר באמצעות קבוצת הדיון

ניצן שפירא
פרפר.נט | אינדקס אתרים ויזואלי
http://www.parpar.net
כותרת | כותרות החדשות
http://www.koteret.net

Eviathar H. ben Zedeff

to civil...@googlegroups.com
ניצן,

אם לא הבנת - הנה בעברית קלה: אני מציע, שהמנוול להד, שידו הייתה רבה במעל הפוגרום ביהודי קטיף, ישתוק, ייאלם, והלוואי שייעלם.

אביתר