FW: סרטונים קצרים על מערכת "מעיל רוח" למיגון טנקים

Danny Krief

to Danny Krief

הסרטונים באדיבות ידידי המלומד ד"ר בני הרטמן

סרטונים קצרים על מערכת "מעיל רוח" למיגון טנקים

שני סרטונים על מערכת

המיגון החדשה מתוצרת רפא"ל

לי זה נראה כמו מדע בידיוני

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5546 (20101019) __________

http://www.eset.com

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5547 (20101020) __________

http://www.eset.com

Danny Krief

to Uzi Ben-Zvi

עוזי ידידי

למרות שהיית מאד סקפטי לגבי מערכת מעיל הרוח במרכבה סימן 4  ,הסרטון אכן הוכיח את עצמו ולפחות בפיילוט. אך חשוב לזכור שלא מדובר במלחמה כוללת עם דוצי"ם וכדומה, אלא בניסוי בתנאים סטריליים כמו התרגולות של גרירת גשר הגלילים לפני 1973.

אבל מרכבה סימן 4 מהווה אולי פרומיל מסך הסד"כ הצה"לי.

מה עם האכזריות ,  הזלדות הפומות , מרכבות סימן 2 ו3 , הפטונים והD9 שצה"ל לא זז בלעדיו.

מה יהיה איתם.

למי שיש תשובה שיגיב

בברכה

דני קריאף