Функціонал служб Гугл і можливі варіанти.

1 view

Admin Astromenu

to Астрологічне коло
> Стосовно сторінки <<словника>> я створила сайт там через введення
> емейла бажаючого даю доступ до інструментів сайта.
Немає доступу. Хочу "додати логос" і ніде немає поля додавання. Ви
просто не ввімкнули можливості для запрошених членів редагуввати
сторінку.
Сайти Гугл мають таку неприємну особливість. Або ви вмикаєте повну
можливість для редагування для запрошених, або вони можуть тільк
читати. Ось мануал: http://goo.gl/fLvM Отже, щоб хтось щось додав,
навіть найменший коментар, треба йому надати повних доступ до всіх
сторінок. А ще небажано, бо не всі володіють потрібними навичками -
редагування, додавання зображень тощо. Можуть напортачити.
> Поки що не можу нічого придумати іншого.
Оскільки ви новачок в цій сфері (керування сайтами і т.д.), я скажу,
що я думаю. Я так розумію, на власний домен з нормальним хостингом ви
поки не хочете, треба чогось навчитися на безкоштовних. І це
правильно. Гугл серед безкоштовних найкращий, але і тут є обмеження.
Спочатку треба чітко зрозуміти, що ви хочете створити зараз і як це
бачите в перспективі. Це найважливіше.
Виходячи з того, що є зараз, ви хочете давати свої матеріали та
додавати для деяких із них можливість коментування та додавання файлів
запрошеним учасникам.
Групи Гугл не годяться, це ясно.
Є варіант - давати в кінці статті посилання: "обговорити статтю" або
"додати коментар". Але це буде уже не на сайті, а на іншій платформі.
Наприклад, у створеному спеціально для цього блозі у Блоггері Гугл.
Або створити окремий форум на безкоштовному хостингу. Наприклад:
http://www.forumer.com/. У phpBB3 непогані можливості та функціонал.
Якщо ж хочете обмежитись Гуглом, то я б радив створити окремо блог для
статей, які ви хочете виносити на обговорення. А сайт нехай буде для
астрословника і ще чогось такого, на що не тягне функціонал Блоггера.
Взагалі, Блоггер недооцінений нашими юзерами. Я точно знаю (з
практики), що це шикарна річ, і не тільки для новачків. Там дуже гарий
функціонал (саме для блога, звісно, не для повноцінного сайту). Зараз
є можливість створити до 10 статичних сторінок, вам може це бути дуже
цікаво. Можливості дизайну - практично безмежні, купа класних
безкоштовних шаблонів на самому Блоггері та незалежних виробників в
тому числі. Повна інтеграція з іншими службами Гугл (на відміну від
Вордпресс, наприклад). Дуже важливо - найнадійніший хостинг, значно
краще, ніж у багатьох платників. Блоггер дуже люблять пошуковики - це
перевірено особисто на практиці. Гугл особливо, що природньо, але і
Яндекс теж. І ще дуже важливе - простота керування. Той же Вордпресс
девчому просунутіший, але це стосується тільки standalone-блогів. І
там треба окремо вчитися керуванню.
Тобто подумайте. Можливо, є сенс щось переробити, перенести на іншу
платформу, той же Блоггер, переформатувати сайт. Поки ви тільки
почали, це нескладно. Через рік, коли накопичаться матеріали, це буде
дуже важко.

Люа Цикада

to Астрологічне коло
О!Так блогер це ідея я над цим подумаю як його використати
Можна спробувати запустити паралельно і подивитись що вийде.

> Або створити окремий форум на безкоштовному хостингу.

Інші форуму мають обмеження в часі. А Моя тема має досить вузьке
коло зацікавлених
і в літній час усі можуть зникнуть з мережі і я в том числі, що
приведе до закриття форуму.

Що до сайта "довідника" Якщо вводить адресу емейла то приходе
запрошення бути співавтором сайта і це захистить авторську публікацію
тому мені вводить емейл треба обов'язково.
Спробуйте зайти на логос ще раз :-)

On 31 Жов, 12:17, Admin Astromenu <astrom...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Сайти Гугл мають таку неприємну особливість. Або ви вмикаєте повну
> можливість для редагування для запрошених, або вони можуть тільк

Люа Цикада

to Астрологічне коло
Як мені рекомендували відкрила блог http://astracicada.blogspot.com/
(покищо використала як рекламу)
Я так зрозуміла що в блогере можна надрукувати те що на сайті було б
зайве все це якось взаємодоповнює одне одне,але маю надію що групи
залишуться.

> - Показать цитируемый текст -

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com

І, Як вам нові функції групи?

Смайлюків би ще додати :)

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com

Нові інструменти адміністрування групи перебувають на стадії розробки. У зв’язку з цим На вкладці учасники у декого зникли аватарки і ссилки на сайти. Будь ласка переврте і налаштуйте ваш профіль.

Люа Твардовська - Цикада

to Cica...@googlegroups.com
 Додані нові функції в групі
Перевірте і випробуйте додані можливості нових дій
Андрей як у вас працюють ваши повідомлення???