Діана Спенсер - Соромлива Ді

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com

Коментар до

Астролог, предсказавший смерть принцессы Дианы: «Это было убийство»!

Я читала гороскоп Діани який був складений ще до її смерті.

Астролог покладав на неї великі надії. В пресі її звали тоді „Соромлива Ді”

Дивлячись на Схему гороскопу я б сказала, якщо тобі зірки дають так багато то й спитають по всій програмі. Неправильне використання даних тобі планет активує іншу сторону планетарних показань.

 Так невеличка доза фатуму в восьмому домі попереджає про передчасну смерть.

 Спочатку Астролог застерігає її про родинну спадщину позашлюбних зв’язків.

І вказує їй шлях орендуючі її на суспільні відносини з люблячим її народом,

 для якого вона буде „чарівною принцесою”

Вона б могла зайнятися справами на благо суспільства.

З її Плутоном і Марсом займаючи  поважне положення і маючи купу грошей

 вона б могла, як він пише  „ гори звернуть”

 „Їй потрібно зайнятися працею і робить це старанно”

„тільки це допоможе їй підкорити планетарну енергію”

 „вона здатна легко отримати визнання суспільства і потенціал її подальшого розвитку

наладити зв’язок з вищою сферою її інтелекту”.

А в підсумку  вийшло інше це Марнославство і секс що і привело „Соромливу Ді” до передчасної смерті.

"Все є марнотою". Картина Аллана Гілберта.

Admin Astromenu

to Cica...@googlegroups.com
Вона б могла зайнятися справами на благо суспільства.
Вона займалася цим більше, ніж будь-хто)
це Марнославство
Мені здається, це не про неї
і секс
А що робити, якщо з чоловіком сексу немає? Взагалі відмовитися від цієї брудної спраави)))
привело ...до передчасної смерті.
Ми всі там будемо. А передчасна, чи ні - це питання філософське. В усякому разі, не нам судити..
ІМХО)))

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com

Я згодна з вами що смерть це питання філософське

Але я спробувала подивитись з астрологічної точки зору і винести урок.

А жертвою популізму родини  Спенсерів стало багато людей

Як сказала Королева Єлизавета в своєму зверненні до нації під час похорону Діани,

 "я твердо впевнена, що з її життя необхідно винести уроки,
 так само як і з надзвичайної і хвилюючою реакції народу на її смерть".

Вивчаючи історію життя Королеви  Єлизавети  яке не здається таким привабливим

Я можу впевнено сказати що це видатна жінка

пристрасна і недосяжна, що розривається між державними обов'язками і особистими почуттями.